abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80769192
Te koop:

Wacom Bamboo Fun Medium (A5).

Een A5 tekentablet, ideaal voor gebruik met grafische programma's, maar ook prima te gebuiken als alternatief voor de muis. Door zijn slanke ontwerp is'ie ook nog gemakkelijk mee te nemen in een laptoptas.

Helaas is het bij mij een beetje in ongebruik geraakt, vandaar dat ik 'm van de hand doe. Tablet is zo goed als nieuw, enkel een klein krasje op de pen verraad dat'ie niet nieuw is. Ook de verpakking is in goede staat.

Tablet zit in originele verpakking, met alle toebehoren. Onder andere:
- Tablet
- Stylus
- Voetje voor de stylus
- USB-kabeltje
- 3 (ongebruikte) reserve stiften voor de stylus
- Software:
   - Bamboo drivers en software voor windows en mac (tablet werkt ook onder linux/GIMP)
   - Artrage 2.5
   - Adobe Photoshop Elements 6

Specs van de tablet:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En een review op tweakers.net: http://tweakers.net/productreview/12050/wacom-bamboo-fun-a5.html

De tablet kostte destijds 200 euro, zie dat hij nu nog een goeie 160 euro kost.
Aangezien hij zo goed als nieuw en volledig compleet is lijkt 120 euro me een goeie prijs.

De afhandeling doe ik het liefst persoonlijk, omgeving Delft of omgeving Amersfoort.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 27 april 2010 @ 15:40:16 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_80769225
voorzichtige tvp.....
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_80792694
Geboden: 120130 euro inclusief verzendkosten naar Frankrijk. (pakket tot 2kg is 13 euro, aangetekend is 7,70) Vooruitbetaling via bank of paypal na ontvangst kopie/foto paspoort
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
pi_80800427
Tim heeft PM.

Nog mensen in Nederland die interesse hebben?
  zaterdag 1 mei 2010 @ 14:50:29 #5
221328 MelanieA
What we think, we become.
pi_80902237
Dit weekend 103,99 inclusief versturen op:

http://www.play.com/PC/PC(...)amp-Pen/Product.html

We are born and we die. These are certainties. Everything else in between is of our own making; so make it good.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 15:48:17 #6
40566 Ericr
Livewrong
pi_80903539
Alleen verstuurt Play dit soort artikelen niet naar Nederland, dat is beperkt tot kleding en voorbespeelde media.
pi_81574118
Ik heb het pakketje ontvangen! Alles volgens omschrijvng en afspraak. +1 voor Dee dus!

(al ga ik me na de tutorial te hebben gedaan wel moeten afvragen of ik toch niet de A6 had moeten kopen omdat je dan alles uit de pols kan doen ipv je arm bewegen om het hele scherm te bedienen. Maar dat is een kwestie van ervaring die ik in de komende tijd ga opdoen)
De wijze houdt zich op de achtergrond, in werkelijkheid staat hij vooraan
  dinsdag 18 mei 2010 @ 15:35:35 #8
301020 Dee.
Jeweetz.
pi_81581275
Mooi dat het goed gegaan is. Veel plezier ermee. Ik weet niet waar je de tablet voornamelijk voor gebruikt, maar als je grafisch bezig bent is het wel lekker als je wat bewegingsvrijheid hebt.

Ten overvloede: Tablet is dus verkocht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')