Ik moest zo lachenquote:
Wacht maar tot het ESF is afgelopen en we weer gaan actie voerenquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:47 schreef Qwea het volgende:
We gaan terug naar het niveau voor de asiel meet
Ikke tukken
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Als ik de naam Baloe denk ik nog steeds dat het over m'n eigen Loetje gaat![]()
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:39 schreef Ml-etje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Whoopertje wilde aaaaaien!
quote:
Ik heb ook een "praat-met-de-poesjes" stemquote:
Ik heb er drie. Want iedere kat heeft zijn of haar eigen stem uiteraard.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb ook een "praat-met-de-poesjes" stem
Aiiii, wat een schatjequote:Op dinsdag 27 april 2010 23:39 schreef Ml-etje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Whoopertje wilde aaaaaien!
quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
quote:Op woensdag 28 april 2010 00:37 schreef Strega het volgende:
[..]
Aiiii, wat een schatje![]()
Whoopie en othello zouden samen
quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb ook een "praat-met-de-poesjes" stem
Dan noemen we die van mij vanaf nu Beerquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Sportief?quote:
Goed planquote:Op woensdag 28 april 2010 09:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan noemen we die van mij vanaf nu Beer
Zo das nog eens een update Maesquote:Op woensdag 28 april 2010 09:33 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Meneer Maes is in het ziekenhuis, Bob is naar de trimster en ik had een sms terug van Oh-ohZe heeft het vreselijk naar haar zin en de hondjes ook en Sjon is nog niet stout geweest
En voor iedereen de groetjes.
![]()
Whoop is te lief
Hij kijkt alsof hij het dekbed vast houdt en iets doet wat stout isquote:Op woensdag 28 april 2010 09:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sportief?
[ afbeelding ]
Met mn foon gemaakt. Huidige stand van zaken
Beer vond hem slaapverwekkendquote:Op woensdag 28 april 2010 09:34 schreef Maes het volgende:
[..]
Goed planwat vond Beer zelf van de modeshow?
Hij slaapt vet lief met zn balletjequote:Op woensdag 28 april 2010 09:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij kijkt alsof hij het dekbed vast houdt en iets doet wat stout is
Nee dat maak jij ervanquote:Op woensdag 28 april 2010 09:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij slaapt vet lief met zn balletje
Je beticht mijn hond van seksuele uitspattingen
Gek hèquote:Op woensdag 28 april 2010 09:50 schreef Qwea het volgende:
ooh nou, vrouwtje eet een boterham met boterham worst en meneer is prompt wakker en ligt naast me hoor
Hond kopen?quote:Op woensdag 28 april 2010 09:53 schreef Maes het volgende:
[..]
Gek hèHier komt zelfs de kat aanrennen als ik boterhammen aan het smeren ben.
Jij softiequote:
Ach gut.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sportief?
[ afbeelding ]
Guiltyquote:Op woensdag 28 april 2010 09:58 schreef Maes het volgende:
[..]
Jij softieje kan niet tegen dat zielige bekkie wat Beer trekt als ie een worstje wil
( ik ben geen haar beter overigens
)
valt wel meequote:Op dinsdag 27 april 2010 22:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is wel een auto afstandmaar wel beter dan Utreg
quote:Op woensdag 28 april 2010 09:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Sportief?
[ afbeelding ]
Fijn dat oh-oh en de hondjes het naar d'r zin hebben! En braaaaaave Sjon!quote:Op woensdag 28 april 2010 09:33 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Meneer Maes is in het ziekenhuis, Bob is naar de trimster en ik had een sms terug van Oh-ohZe heeft het vreselijk naar haar zin en de hondjes ook en Sjon is nog niet stout geweest
En voor iedereen de groetjes.
![]()
Whoop is te lief
quote:
Ja! En dan maakt het niet uit waar die zon is, op de bank, de grond, de tafel of laptopquote:Op woensdag 28 april 2010 10:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Liggen -van degenen die katten hebben- jullie katten ook zo heerlijk in de zon??
Puk in ieder geval wel:
[ afbeelding ]
Aldus een bericht in mn Hyves inboxquote:Lieve dierenvrienden,
Nel van Wijngaarden maakt prachtige schilderijen en maakt tevens foto`s van de honden en katten van Stichting Dierenthuis. Tevens voor het hondenadoptieplan.
Lees dit en help Stichting Dierenthuis:
http://www.dierenpootjes.nl/te_koop/
Op deze pagina staan wat artikelen die te koop zijn. T shirts, boeken, fotokaarten en schilderijen.
Van de verkoop van schilderijen gaat altijd een deel naar goede dierendoelen. Ik werk vooral voor mijn goede doel Stichting Dierenthuis. www.dierenthuis.nl
Kijk maar eens op de site van Dierenthuis wat men daar doet voor kansarme honden en katten! Stichting Dierenthuis heeft op dit moment veel extra financiele steun nodig. Ze moeten nl. verhuizen naar een nieuwe locatie in Almere. Zie onder deze link:
www.dierenthuis-naar-almere.nl
Met mijn kunst en fotografie steun ik Stichting Dierenthuis. Hieronder staan fotokaarten van diverse bewoners van Dierenthuis.
Cora Koops van www.dierenherinnering.nl heeft van mijn foto's schitterende bewerkingen gemaakt.
Deze (dubbele) fotokaarten zijn te koop. Of per stuk of per setje van 5. U kunt de setjes zelf samenstellen.
Formaat dicht: 15x15 cm en opengevouwen: 15x 30 cm.
De kosten zijn 2.20 euro per fotokaart (incl. envelop) en de setjes kosten 10 euro.
Laat me weten welke fotokaarten u wilt bestellen: Tel. 0182-531681 of mail naar: dierenpootjes@gmail.com
De hele opbrengst gaat naar Stichting Dierenthuis!! De dieren hebben uw hulp hard nodig!!!
Hier wat kaarten, andere zijn op Hyves te bekijken of op de site.
Hahahahaquote:Op woensdag 28 april 2010 10:58 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja! En dan maakt het niet uit waar die zon is, op de bank, de grond, de tafel of laptop![]()
quote:Op woensdag 28 april 2010 11:00 schreef JJH het volgende:
Ik heb de zon nog niet in huis, duurt nog een uurtje denk ik.
En dan ligt ze er wel in ja, als mevrouw niet te druk bezig is met het achtervolgen van schaduwen of het bewaken van het grasveld achter.
Bij mij precies andersom, 's morgens eerst achter, eigenlijk alleen 's morgens vroeg, tot een uur of negen, en as we speak zie ik het eerste stukje zon mijn woonkomer binnenkomen, en die is daar tot zonsondergang.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hahahahaja precies
![]()
Bij mij is de zon er 's ochtends in de woonkamer tot een uur of 12, dan gaat ie over ons huis heen en komt ie in de middag aan de kant van de keuken en onze galerij, dus vanmiddag ga ik denk ik nog lekker even wat op de galerij zitten lezen
Dat moet je niet aan mij vragen.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, Puk vindt schaduwen en stofjes ook geweldigmooi is dat he, om te zien. xD
Waarvoor bewaakt ze het grasveld dan?
Niet alleen katten hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 10:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Liggen -van degenen die katten hebben- jullie katten ook zo heerlijk in de zon??
Puk in ieder geval wel:
[ afbeelding ]
quote:
Jij, jij fotobewerkerquote:
Oh lekkerquote:Op woensdag 28 april 2010 11:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij mij precies andersom, 's morgens eerst achter, eigenlijk alleen 's morgens vroeg, tot een uur of negen, en as we speak zie ik het eerste stukje zon mijn woonkomer binnenkomen, en die is daar tot zonsondergang.
[..]
Dat moet je niet aan mij vragen.
quote:Op woensdag 28 april 2010 11:23 schreef Maes het volgende:
[..]
Niet alleen katten hoormijn hond zoekt ook altijd het beste plekje in de zon uit
En mijn kat heeft het uitgevonden
Meneer Maes wordt nu geholpen?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:39 schreef Maes het volgende:
[..]
Jij, jij fotobewerker![]()
Het ziekenhuis heeft nog niet gebeld
Dat is nog een raadsel. Ik dacht dat we donderdag terug zouden komen, mijn vader zegt vrijdag en mijn tante zegt zaterdag. Maar sowieso een week.quote:
Ze mogen niet mee naar Zoutelande, de honden welquote:Op woensdag 28 april 2010 12:55 schreef Ml-etje het volgende:
Waarom heb je de poezels weggebracht dan?
Ah vakantiequote:Op woensdag 28 april 2010 12:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is nog een raadsel. Ik dacht dat we donderdag terug zouden komen, mijn vader zegt vrijdag en mijn tante zegt zaterdag. Maar sowieso een week.
[..]
Ze mogen niet mee naar Zoutelande, de honden wel
quote:Op woensdag 28 april 2010 12:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is nog een raadsel. Ik dacht dat we donderdag terug zouden komen, mijn vader zegt vrijdag en mijn tante zegt zaterdag. Maar sowieso een week.
Joa. Zoutelande is zo boeiend niet, maar we gingen daar vroeger altijd heen dus ik heb daar leuke herinneringen. Nostalgiequote:
Kan ik prima mee levenquote:
zo voelt t ookquote:Op woensdag 28 april 2010 10:55 schreef Greys het volgende:
@Yns, ziet er leuk uit zeg, je huisje!
En het klinkt goed die omschrijving, met wat er allemaal dicht in de buurt is
Nou ja, qua uiterlijk dan. Othello is best af en toe een sjaggo oude man!quote:
Hij ligt er enorm lief te zijn, die Beer!quote:Op woensdag 28 april 2010 09:50 schreef Qwea het volgende:
ooh nou, vrouwtje eet een boterham met boterham worst en meneer is prompt wakker en ligt naast me hoor
Gelukkig een vet lullig brandje. Iets van 7 bij 7 meter ofzo stond in de fik. Brandweer ramt de spuit erop en het was uit.quote:Prio 1 BREMSTRAAT DEN HELDER Duinbrand NHN522 DHD640 DHD643
0200680 Brandweer Regionaal IOvD Kop van Noord Holland-Noord
0201474 Brandweer Den Helder Blusploeg Julianadorp
0201478 Brandweer Den Helder Beroepsploeg
0201484 Brandweer Den Helder Monitor kazerne Julianadorp
0201488 Brandweer Den Helder Monitor kazerne
0201489 Brandweer Den Helder Monitor gemeente
0202997 Brandweer RAC NHN GMS koppelingscode meldkamer
0202999 Brandweer Regionaal Monitorcode RAC Alkmaar
Whoopie een niet even sociaal dametjequote:Op woensdag 28 april 2010 13:50 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou ja, qua uiterlijk dan. Othello is best af en toe een sjaggo oude man!
Klinkt goed!quote:Op woensdag 28 april 2010 18:14 schreef Enfermera het volgende:
Oh, wat een weervanmiddag heerlijk op de galerij gezeten, ook nog gegeten, en net nog de laatste zon meegepikt van vandaag!
![]()
Lovely.
Arbeidsvoorwaardengesprek ging goed trouwens, ik krijg nog een uitnodiging van P&O, die weten meer van de secundaire arbeidsvoorwaarden. Ga iig 32 uur werken, ik was in eerste instantie nog een beetje bang dat de zorgcoördinator misschien verwacht had dat ik 36 uur ging werken, maar dat wil ik niet. Maar in het gesprek vroeg hij: ga je 32 of 36 uur werken?Daar was ik wel blij om. Ik krijg nu een jaarcontract en kom in een aanloopschaal, en daarna kom ik dan in de normale schaal en krijg ik als het goed is een contract voor onbepaalde tijd.
quote:Sterilisatieactie katten afgeblazen
* Gepubliceerd op 27 april 2010, 19:25
* Laatst bijgewerkt op 27 april 2010, 19:29
den helder -
De sterilisatie- en castratieactie van katten die de afgelopen jaren een doorslaand succes bleek, krijgt geen vervolg.
Er werd te veel gebruik gemaakt van de kortingsactie door mensen die voor de operatie ook best het volle pond konden betalen, aldus de Dierenbescherming.
Meer in de krant van 28 april
Inderdaad zeg! Jammer. Want of je iets kunt betalen wil niet zeggen dat je daaraan het geld kwijt wil zijn.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:25 schreef Qwea het volgende:
[..]Wat een kansloos iets, die dierenbescherming
Pffffquote:Op woensdag 28 april 2010 19:25 schreef Qwea het volgende:
[..]Wat een kansloos iets, die dierenbescherming
Nou ja, de mensen die geld aan de DB geven, neem ik aan.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Inderdaad zeg! Jammer. Want of je iets kunt betalen wil niet zeggen dat je daaraan het geld kwijt wil zijn.
Wie betaalde er eigenlijk voor? Want zoveel inkomsten heeft de DB ook niet volgens mij.
Dat bedoel ik dus, ze passen dus echt goed bij elkaar!quote:Op woensdag 28 april 2010 17:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Whoopie een niet even sociaal dametje
Wat een strijd trouwens die oogdruppels
Gefeliciteerd! Dat klinkt uitstekend. Fijn begin zo!quote:Op woensdag 28 april 2010 18:14 schreef Enfermera het volgende:
Oh, wat een weervanmiddag heerlijk op de galerij gezeten, ook nog gegeten, en net nog de laatste zon meegepikt van vandaag!
![]()
Lovely.
Arbeidsvoorwaardengesprek ging goed trouwens, ik krijg nog een uitnodiging van P&O, die weten meer van de secundaire arbeidsvoorwaarden. Ga iig 32 uur werken, ik was in eerste instantie nog een beetje bang dat de zorgcoördinator misschien verwacht had dat ik 36 uur ging werken, maar dat wil ik niet. Maar in het gesprek vroeg hij: ga je 32 of 36 uur werken?Daar was ik wel blij om. Ik krijg nu een jaarcontract en kom in een aanloopschaal, en daarna kom ik dan in de normale schaal en krijg ik als het goed is een contract voor onbepaalde tijd.
Nee lieverd, de taal nazi ligt/d/dtquote:Op woensdag 28 april 2010 19:37 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Pffff
En ondertussen komen er steeds meer katten bij doordat mensen hun katten niet stereliseren cq. castreren, en raken de asielen (asiels? asielen? asielz) stampesvol.
Zonde. Wat willen ze nou?
Nee hoor, ik ben er nog.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:53 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee lieverd, de taal nazi ligt/d/dtWat was het nou ook weer op haar luie reet aan het strand>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |