Hij zingt het alleen niet al te best daarquote:Op woensdag 28 april 2010 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Stiekem vind ik het nummer best leuk.
quote:Op woensdag 28 april 2010 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, in het ESF wordt alleen maar liefdevol over F&F gesproken (srsly) dus dat zou andersom ook wel lief zijn
![]()
Grapje hoor, jullie bitchen maar een eind weg![]()
Dit liedje gaat echt hele hoge ogen gooien. Hij heeft iets in zijn stem waardoor je luistert.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:34 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker slaperds!
Tom Dice (voor de ESF n00bs: de práchtige Belgische inzending voor het ESF van dit jaar!) bij Paul de Leeuw:
Ja ik vind het echt práchtigquote:Op woensdag 28 april 2010 23:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dit liedje gaat echt hele hoge ogen gooien. Hij heeft iets in zijn stem waardoor je luistert.
quote:Op woensdag 28 april 2010 23:28 schreef Dirkh het volgende:
Sieneke is een held, InCulto ook, Tom Dice is geweldig en het ESF wel leuk. Lieve vrede bewaard, anders de tyfus.
Wat een oplevingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 29 april 2010 08:00 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!Voel me niet aangesprokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Heb geen negatieve letter over ESF in F&F gezegd dus vandaar dat ik zeg dat ik me niet aangesproken voel.quote:Op donderdag 29 april 2010 08:12 schreef Greys het volgende:
Ik ben ook niet boos op wie dan ook, het is alleen niet handig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik was even de nachtbrakertquote:
Leuk Greys, bijzonder lijkt mequote:Op donderdag 29 april 2010 08:20 schreef Greys het volgende:
Ik ga richting jeweetwel waar mijn jeweetwel een jeweetwel krijgt!
Ik hoef vast niet te vragen of je lekker hebt geslapenquote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 08:20 schreef Greys het volgende:
Dat hoeft dan ook niet.
Maar nogmaals, laten we er nou geen issue van maken?
Ik ga richting jeweetwel waar mijn jeweetwel een jeweetwel krijgt!OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat super wil straks wel weten hoe, wat en waarom hoor
Doe es een gokje?quote:Op donderdag 29 april 2010 08:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik hoef vast niet te vragen of je lekker hebt geslapenMooie tijd om wakker te worden.
Greys, veel plezier!
Ml-etje, werken of vrij vandaag?
Thuis en griesmeel?quote:
DIe ligt in de vriezert of koelkast volgens mijquote:Op donderdag 29 april 2010 08:38 schreef Dirkh het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die kip in de kont Ml?
Het is puur toeval dat we saampjes wakker geworden zijn...quote:Op donderdag 29 april 2010 08:49 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[..]
Saampjes wakker geworden of puur toeval?
Oh, en Mudkip is alweer dood ookquote:Op donderdag 29 april 2010 08:54 schreef tombolafan het volgende:
OMG, mn neefje is een pokemonspelletje op de Wii aan het doen...
3 keer raden wat voor pokemon zn tegenstander inzet
Jij wint de hoofdprijs!quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Omdat sommige mensen idolaat zijn van Spanje/Daniel Diges.quote:Op donderdag 29 april 2010 08:49 schreef MadMaster het volgende:
Waarom staat deze [ afbeelding ] eigenlijk in de OP?
Dat is quoteproofquote:
Een spelletje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Goed héquote:Op donderdag 29 april 2010 09:05 schreef Loveless85 het volgende:
Een spoiler in een quote?
Waar en voor wat Ml!
Wat goed, veel succes![]()
-> exit
Van jou geleerd!quote:
Cool!!!!!quote:Op donderdag 29 april 2010 09:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Goed hé
Soortgelijke functie als ik nu heb maar net ff iets meer en een betere route om te rijden.
Verder geen idee, ik ben benaderd hiervoor dus weet van niks.
Ja hé ik kletterde zowat om van schrik.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cool!!!!!
Helemaal omdat je benaderd bent!
Nou, inderdaad, goed voor je zelfvertrouwen!quote:Op donderdag 29 april 2010 09:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja hé ik kletterde zowat om van schrik.
Nu kan het enorm tegenvallen qua functie inhoud natuurlijk maar het is wel een egoboost
OléOké...quote:Op donderdag 29 april 2010 09:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen idolaat zijn van Spanje/Daniel Diges.
quote:Op donderdag 29 april 2010 09:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja hé ik kletterde zowat om van schrik.
Nu kan het enorm tegenvallen qua functie inhoud natuurlijk maar het is wel een egoboost
Kom jouw kant uitquote:Op donderdag 29 april 2010 09:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat goed!Spannend, alvast veel succes vanmiddag!
Thnxquote:Op donderdag 29 april 2010 09:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ml succes met je sollicitatie
Ik ben fan van het liedje van Monsieur Cannibalequote:Op donderdag 29 april 2010 09:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En je favoriete attractie daar is?
Ik twijfel tussen de Vogel Rok, Fata Morgana en het algehele sprookjesbosquote:Op donderdag 29 april 2010 09:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En je favoriete attractie daar is?
quote:Op donderdag 29 april 2010 09:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen de Vogel Rok, Fata Morgana en het algehele sprookjesbos.
Die ligt hier ook ergensquote:Op donderdag 29 april 2010 09:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb een cd met eftelingmuziek
Dat Franstalige liedje gaat na verloop wel op je zenuwen/lachspieren werken...quote:Op donderdag 29 april 2010 09:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben fan van het liedje van Monsieur Cannibale
Vogel Rok vind ik erg tegenvallen als je bijv. Space Mountain in Disney gedaan hebt.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen de Vogel Rok, Fata Morgana en het algehele sprookjesbos.
Nooit gedaanquote:Op donderdag 29 april 2010 09:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat Franstalige liedje gaat na verloop wel op je zenuwen/lachspieren werken...
[..]
Vogel Rok vind ik erg tegenvallen als je bijv. Space Mountain in Disney gedaan hebt.
Villa Voltaquote:Mijn favoriet blijft Villa Volta, kan dat verhaal en zo wel dromen, maar die optische truc blijft leuk en de reacties van newbies in die attractie ook...
Nou ja, ik heb hem toen eens goed geluisterd en de tekst is ook leuk!quote:Op donderdag 29 april 2010 09:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat Franstalige liedje gaat na verloop wel op je zenuwen/lachspieren werken...
Als je de Vogel Rok in de Efteling leuk vindt, dan is Space Mountain een must.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nooit gedaan. Maar het is ook niet dat ik 'm eng vindt ofzo, of heel spannend. Ik vind 'm gewoon leuk
. En de muziek is goed.
En dit is de muziek:quote:Op donderdag 29 april 2010 09:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Het sprookje van de Indische Waterlelies is geschreven door (voormalig) Koningin Fabiola van België.
Haha jaquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, met dat elfjequote:Op donderdag 29 april 2010 09:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja
Je hebt ook een Suske & Wiske die zich afspeelt in de Efteling, die vond ik vroeger altijd zoooo geweldig![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 april 2010 09:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja
Je hebt ook een Suske & Wiske die zich afspeelt in de Efteling, die vond ik vroeger altijd zoooo geweldig![]()
![]()
En dit is het liedje van die heks (althans, delen hieruit).quote:
Nou dat zie ik nu pasquote:Op donderdag 29 april 2010 09:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zoals die gast van InCulto haar nog even checked
quote:Op donderdag 29 april 2010 09:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik begrijp dat wel, hoewel ze volgens mij wel borstimplantaten heeft...quote:Op donderdag 29 april 2010 09:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh ik juist geen homobeeldquote:Op donderdag 29 april 2010 09:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had geen hetero-beeld van hem eik
quote:
Hij is ook geen hetero, maar hij is ook niet gek.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had geen hetero-beeld van hem eik
quote:Op donderdag 29 april 2010 09:57 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hij is ook geen hetero, maar hij is ook niet gek.
Nou inderdaad...quote:
Nee, ik ben ook niet gek.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij ook niet toch? Oh wacht, nou ja zoiets maar dan net even anders.
Ja die zijn ook niet mooi, ik hou wel van tatoo's maar deze vind ik niet mooi.quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 10:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, ik ben ook niet gek.![]()
[..]
Ja die zijn ook niet mooi, ik hou wel van tatoo's maar deze vind ik niet mooi.
Niemand hier, uiteraard hebben we allemaal een scherp oogquote:
Hebbie tatoo's?quote:Op donderdag 29 april 2010 10:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
*fiew* dan zak ik niet meteen in m'n +12 score
quote:
Ja, maar niet enorm groot. Ik heb er drie, twee op mijn bovenarm, en een vijf centimeter boven mijn pols.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jup, ik ben wel voorzien van wat inkt ja. Jij ook toch?
Wat voor soort tatoo's? Of is het verschillend?quote:Op donderdag 29 april 2010 10:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jup, ik ben wel voorzien van wat inkt ja. Jij ook toch?
quote:Op donderdag 29 april 2010 10:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, maar niet enorm groot. Ik heb er drie, twee op mijn bovenarm, en een vijf centimeter boven mijn pols.
Ja joh jij?quote:Op donderdag 29 april 2010 10:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, maar niet enorm groot. Ik heb er drie, twee op mijn bovenarm, en een vijf centimeter boven mijn pols.
quote:Op donderdag 29 april 2010 10:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja joh jij?
Dat had ik niet verwacht.
Jawel maar heb duidelijk dus niet opgelet.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je niet die tuinfoto in de sneeuw gezien?
Nee, post eens...quote:Op donderdag 29 april 2010 10:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je niet die tuinfoto in de sneeuw gezien?
quote:
Ja, maar ze zijn wel al gedateerd, de oudste is 20 jaar geleden gezet, die is zooo lelijk, maar hoort wel een beetje bij mij dus hij blijft gewoon staan.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja joh jij?
Dat had ik niet verwacht.
Met tyfus krijg je ook vrede. Lekker rustigquote:Op woensdag 28 april 2010 23:28 schreef Dirkh het volgende:
Sieneke is een held, InCulto ook, Tom Dice is geweldig en het ESF wel leuk. Lieve vrede bewaard, anders de tyfus.
Wat ga je doen? Op een kleedje zitten en zolderverkoop?quote:Op donderdag 29 april 2010 10:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb gewoon al zin in Koninginnedag morgen, het is een wonder![]()
quote:Op donderdag 29 april 2010 10:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wat ga je doen? Op een kleedje zitten en zolderverkoop?
Laat Ll het maar niet lezen...quote:Op donderdag 29 april 2010 10:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn wel al gedateerd, de oudste is 20 jaar geleden gezet, die is zooo lelijk, maar hoort wel een beetje bij mij dus hij blijft gewoon staan.
Dan heb ik nog een soort van band om de arm, wat een uil voorstelt en die op mijn onderarm is tien jaar geleden gezet en is een Japans teken, wat vertrouwen betekent.
Dit was de plaat en het verhaal.
Nee, ik ga niet BBQ-en en mijn zus komt ook niet (dat weet ze nog niet, maar dat ga ik haar straks vertellen)quote:Op donderdag 29 april 2010 10:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ging jij nou bbq-en of wat was de planning, oh je zus toch?
quote:Op donderdag 29 april 2010 10:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee gewoon wat kraampjes langs en verder in de stad kijken wat er allemaal gebeurd
Maar ben normaal ook niet zo'n hele grote Koninginnedagfan, dus vond het wel verrassend
Nee, want ik ga morgen heel vroeg op pad, om even het begin mee te maken, de latere drukke uren laat ik aan mij voorbij gaanquote:Op donderdag 29 april 2010 10:29 schreef Dirkh het volgende:Schuifelen! Tegen mensen aanlopen, mensen die tegen je aan lopen, zweet, mopperen, dorst, honger, mensen die niezen, hoesten, rochelen, roken, vieze kleedjes, vieze spulletjes.
Gezellig
quote:Op donderdag 29 april 2010 10:29 schreef Dirkh het volgende:
(dat weet ze nog niet, maar dat ga ik haar straks vertellen)
quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 10:35 schreef nokwanda het volgende:Wij moeten wel de vrijmarkt op ergens. Ben op zoek naar een naturel en simpel klein houten tafeltje en stoeltje voor een klein kindje. Zo'n klein setje, je kent het vast. Hadden ze ooit bij ikea, nu niet meer. Alles met van die teringfrutsels en dat mot niet. Die schilder ik er zelf wel op.
Vanavond om 18.00 speelt de band. Daarna ga ik even naar huis, muffins bakken, weer naar het podium, want alle apparatuur blijft staan (voldende dag weer een optreden) en dus moet er "bewaking" zijn. Dus de hele nacht wakker blijven (koffie drinken, muffins eten en film kijken) met een vriend van me. En morgenochtend word ik "opgepikt" door 2 vriendinnen en gaan we de markt overquote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 10:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vanavond om 18.00 speelt de band. Daarna ga ik even naar huis, muffins bakken, weer naar het podium, want alle apparatuur blijft staan (voldende dag weer een optreden) en dus moet er "bewaking" zijn. Dus de hele nacht wakker blijven (koffie drinken, muffins eten en film kijken) met een vriend van me. En morgenochtend word ik "opgepikt" door 2 vriendinnen en gaan we de markt over
Wij komen vaak bij Het Goed en andere rommelmarkten en vinden heel vaak goed speelgoed. Hier hebben we voor de kleine meid (kleindochter van mijn man) al houten puzzels, een houten blokken spiraal, stapelringen en stapelblokjes in de vorm van een piratenschip.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat is zo jammer, alles wordt tegenwoordig hysterisch qua kleuren en frutsels. Daar kan je idd mooie simpele spulletjes vinden![]()
Ik hoop morgen wat retro speelgoed te vinden
Rook jij Dirkh?quote:Op donderdag 29 april 2010 10:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet BBQ-en en mijn zus komt ook niet (dat weet ze nog niet, maar dat ga ik haar straks vertellen)
Ik ga morgen een "ik zie wel wat er gebeurt dag" houden.
[..]Schuifelen! Tegen mensen aanlopen, mensen die tegen je aan lopen, zweet, mopperen, dorst, honger, mensen die niezen, hoesten, rochelen, roken, vieze kleedjes, vieze spulletjes.
Gezellig
Ik ga even buiten, luchten
quote:Op donderdag 29 april 2010 10:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wij komen vaak bij Het Goed en andere rommelmarkten en vinden heel vaak goed speelgoed. Hier hebben we voor de kleine meid (kleindochter van mijn man) al houten puzzels, een houten blokken spiraal, stapelringen en stapelblokjes in de vorm van een piratenschip.
Wat voor band, als ik mag vragen?quote:Op donderdag 29 april 2010 10:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vanavond om 18.00 speelt de band. Daarna ga ik even naar huis, muffins bakken, weer naar het podium, want alle apparatuur blijft staan (voldende dag weer een optreden) en dus moet er "bewaking" zijn. Dus de hele nacht wakker blijven (koffie drinken, muffins eten en film kijken) met een vriend van me. En morgenochtend word ik "opgepikt" door 2 vriendinnen en gaan we de markt over
Leen Bakkert al gehad?quote:Op donderdag 29 april 2010 10:35 schreef nokwanda het volgende:Wij moeten wel de vrijmarkt op ergens. Ben op zoek naar een naturel en simpel klein houten tafeltje en stoeltje voor een klein kindje. Zo'n klein setje, je kent het vast. Hadden ze ooit bij ikea, nu niet meer. Alles met van die teringfrutsels en dat mot niet. Die schilder ik er zelf wel op.
Nee, maar de rest zou ik expres doen om wat ruimte te krijgen. Ik zou bijna de buurvrouw vragen of ik de baby mee mag nemen, zodat ik de mensen ook voor de schenen kan rijden en midden in het looppad stil kan gaan staan.quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 10:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet meer, heeft hij de afgelopen topics onthuld...
quote:Op donderdag 29 april 2010 10:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zondag negen maanden geleden ben ik gestopt met roken (who's counting)
Zoowww jij telt door.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik mezelf vanaf het begin voorgenomen en ik heb daar helemaal geen hinder van gehad.quote:Op donderdag 29 april 2010 10:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zoowww jij telt door.
Maar dan ga je gewoon mee naar buiten met de wel rokende collega's?
Ah ja dat hebben we hier niet alleen de rokers gaan wel eens naar buiten.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik mezelf vanaf het begin voorgenomen en ik heb daar helemaal geen hinder van gehad.
Voor de minibreaks ga ik niet mee naar buiten, je weet wel, ff vijf minuten roken, maar de normale pauzes om even uit het gebouw te zijn, ga ik gewoon mee, weer of geen weer.
Wanneer ben je uitgerekend?quote:Op donderdag 29 april 2010 10:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Voor K&W?quote:Op donderdag 29 april 2010 11:16 schreef MadMaster het volgende:
Hé Ml-etje, had je nog behoefte aan een banner of...?
Heb nix meer van je gehoord...
Hey, da's een idee om te kijken. Maar eerst op de vrijmarkt hier ter plaatse.quote:
Merk je de voordelen?quote:Op donderdag 29 april 2010 10:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, echt een betere conditie, geen rare hoestjes of kuchjes meer.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Merk je de voordelen?
Het zou voor mij een heel goed idee zijn, maar ergens is er weerstand tegen de moeite.
We hebben inmiddels al wel een banner maar zal nog even overleggen of er nog iets nodig is.quote:
Vriendinnetje heeft er leuke spullen vandaan en hout en beetje old fashion.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hey, da's een idee om te kijken. Maar eerst op de vrijmarkt hier ter plaatse.
Ik ga het namelijk zelf wel beschilderen voor haar. Maar dan niet schreeuwerig. Iets met bloesemtakken en vlinders.
quote:Op donderdag 29 april 2010 11:38 schreef nokwanda het volgende:
Dat zijn wel behoorlijke voordelen en ook zaken waar ik zelf ook last van heb. Vorige week een keer een uur omgereden om ergens peuken te kopen
OK, geen probleem.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
We hebben inmiddels al wel een banner maar zal nog even overleggen of er nog iets nodig is.
Maar heb ik soms een pm van jou gemist oid?
quote:Op donderdag 29 april 2010 11:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, geen probleem.
Had je na mijn trip naar Engeland nog ge-PM't, maar dar had ik dus geen reactie op gehad.
Vandaar dat ik je hier maar openlijk aan de schandpaal nagel (is ook K&W)...
Het waren 2 mooie dagen...quote:Op donderdag 29 april 2010 11:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehmm heb geen excuus geloof ik hé? PM-box was vast niet vol
Sorry
Het wordt een gewoonte en tevens heb je wat te doen, afleiding maar ook iets waar je je handen kunt laten.quote:Op donderdag 29 april 2010 11:42 schreef MadMaster het volgende:
Stoppen met roken zou ik op zich ook wel willen.
Heb ook het idee dat het meer een geestelijke dan een fysieke verslaving is.
Bij lange trips naar het buitenland kan ik prima zonder sigaretten, maar zodra vervolgens de gelegenheid geboden wordt dan steek ik er meteen één op.
Een soort neurotisch gedrag, zoals Dirk ook schreef...
Ik denk dat ik een blokfluit ga kopen...quote:Op donderdag 29 april 2010 11:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het wordt een gewoonte en tevens heb je wat te doen, afleiding maar ook iets waar je je handen kunt laten.
Kun je morgen een mooi zakcentje bij elkaar fluitenquote:Op donderdag 29 april 2010 11:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een blokfluit ga kopen...
Nee, ik vertrek morgen naar Normandië...quote:Op donderdag 29 april 2010 12:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je morgen een mooi zakcentje bij elkaar fluiten
Jup, Dierenthuis.quote:
Kweenie precies, Em El stort zich nu geleuf ik op de uitspraak die op i'net staat.quote:
Idd...1500 katten en 50 honden verhuis je niet zo maar ffquote:Op donderdag 29 april 2010 13:23 schreef MadMaster het volgende:
Ken de achtergronden niet, maar dat is triest nieuws voor de beestjes en de betrokkenen...
pfffff, voor 1 oktober idd...quote:Op donderdag 29 april 2010 13:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd...1500 katten en 50 honden verhuis je niet zo maar ff
Nou vanaf i-net leest het nogal lastig vanavond op de bank met stift maar even kijken.quote:Op donderdag 29 april 2010 13:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kweenie precies, Em El stort zich nu geleuf ik op de uitspraak die op i'net staat.
Ik snap dat soort dingen altijd maar half
Ja dat staat vast die 1 oktober.quote:
Ik ben moequote:Op donderdag 29 april 2010 14:43 schreef Dirkh het volgende:
Het is hier 30 graden, en ik doe gewoon helemaal geen ene reet meer.
Zo warm?quote:Op donderdag 29 april 2010 14:43 schreef Dirkh het volgende:
Het is hier 30 graden, en ik doe gewoon helemaal geen ene reet meer.
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben moe
En ik moet nog de hele nacht
quote:Op donderdag 29 april 2010 10:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat voor band, als ik mag vragen?
Coverwerk of ook eigen songs?
Ik zit ook op kantoor, de klimaatbeheersing is alleen op wintersport.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo warm?![]()
Ben nog niet buiten geweest sinds vanmorgen en zit nu lekker in de airco.
Maar dat zal straks dan wel een sauna-gevoel gaan opleveren...
Oh, gemist!quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 12:58 schreef MadMaster het volgende:
Koninginnedag is hier al begonnen:
Surinaamse collega heeft pannen met zelf bereid rundvlees en kippenvlees meegenomen + ladingen Surinaamse puntjes...![]()
Alleen wel erg pittig...
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, gemist!
Coverband
Alles overgoten met een "eigen" sausje
van Beatles tot Status Quo, tot Gareth Gates en the Cats
quote:Op donderdag 29 april 2010 14:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo warm?![]()
Ben nog niet buiten geweest sinds vanmorgen en zit nu lekker in de airco.
Maar dat zal straks dan wel een sauna-gevoel gaan opleveren...
Zeg dat wel ja.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had ook het idee dat ik net weg smolt buiten, ben de warmte nog niet gewend (en kleed me nog te warm, lange broek is nu echt niks meer
).
quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja vanochtend was het zo grauw dat ik dacht dat het niet boven de 18 zou komen
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:07 schreef Pisces29 het volgende:
Heb je je sollicitatie al gehad Ml-etje?
Nee dat zeiden ze ook hé ondanks de bewolking heel warm.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:09 schreef tombolafan het volgende:
Een vriendin van me had vandaag een tweede gesprek en die is aangenomen!!!Het is een goede dag voor sollicitaties dus!
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee dat zeiden ze ook hé ondanks de bewolking heel warm.
Nee zo meteen ga zo hier weg.
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:10 schreef Ml-etje het volgende:
Nee dat zeiden ze ook hé ondanks de bewolking heel warm.
Geweldig, van Roll Over Lay Down tot Lea dus...quote:Op donderdag 29 april 2010 14:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, gemist!
Coverband
Alles overgoten met een "eigen" sausje
van Beatles tot Status Quo, tot Gareth Gates en the Cats
7 Dagen met vrouw, zwager, schoonzus en neefje langs de restanten van D-Day schuimen.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit voor m'n gevoel al op Vrijdag, vanwege Koninginnedag...
Wat ga je in Normandië doen MadMaster, iets met werk of een uitstapje?
quote:Op donderdag 29 april 2010 15:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
7 Dagen met vrouw, zwager, schoonzus en neefje langs de restanten van D-Day schuimen.
Die kleine (nu 10 jaar) wil dat allemal in het echt zien.
Ben er zelf al 3 keer geweest, dus mag als gids fungeren...
Lijkt me best bijzonder om daar een keer heen te gaan en een impressie op te doen.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:02 schreef MadMaster het volgende:
Je kan je moeilijk een voorstelling maken hoe het er daar in juni 1944 precies aan toe is gegaan.
Maar de vele musea, bunkers en 'bekende' locaties geven wel een goed overzicht...
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:14 schreef Enfermera het volgende:
Jullie hadden het over tattoo's zag ik?
Ik zit ook vol.
![]()
Nouja, beetje dan.
School was wel aardig. Pft, zal blij zijn als ik klaar ben! Nog ff volhouden!
Die foto's in je fobo zijn dus van jou? Buik en rug, of ook armen?quote:Op donderdag 29 april 2010 16:14 schreef Enfermera het volgende:
Jullie hadden het over tattoo's zag ik?
Ik zit ook vol.
![]()
Nouja, beetje dan.
School was wel aardig. Pft, zal blij zijn als ik klaar ben! Nog ff volhouden!
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die foto's in je fobo zijn dus van jou? Buik en rug, of ook armen?
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Er begon iemand tegen me over haar outies, he dan heb ik even afgeleid jah!
Helleuuuquote:
XDquote:Op donderdag 29 april 2010 16:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die foto's in je fobo zijn dus van jou? Buik en rug, of ook armen?
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Helleuuu![]()
![]()
Wat een weertje vandaag trouwens![]()
Nu wel wat bewolkt hier, maar lekker warm!
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het veel te heet. Althans in de bieb, waar nauwelijk ventilatie is en waar ze het heel ingenieus ontworpen hebben dat de raen ergens open kunnen.
Jeuz, wat een tijden!quote:Op donderdag 29 april 2010 16:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou, nog maar twee uur en een kartier voordat ik college heb.
Idd!quote:Op donderdag 29 april 2010 16:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja hopen dat we de warmte of zon iig meenemen naar morgen, 15 graden met zon kan ook lekker zijn
Oeh! Nice.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:33 schreef JJH het volgende:
Ik heb een tattoo op mijn rechterbovenarm. En ik wil een gróóte St Christoffer op mijn linkerkuit, zo groot als maar past.
Tot kwart voor 10. Is een deeltijdcursus omdat er niets anders qua rooster goed uitkwamquote:Op donderdag 29 april 2010 16:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde al vragen of je op een (te) warme locatie zat... Hoe lang heb je daarna college?
Niet zo bij de hand.quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb geen verlangen naar tattoo's. En zeker niet naar grote. Al past er op mijn lichaam wel veel.
Ja dat is wel heel tof als het mooi gedaan isquote:Op donderdag 29 april 2010 16:41 schreef JJH het volgende:
En ooit, als ik later groot ben (en geld heb) wil ik ook nog een backpiece.
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tot kwart voor 10. Is een deeltijdcursus omdat er niets anders qua rooster goed uitkwam.
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Kijken tatoeerders dan ook met verlangen naar me? "Wooowwww wat een mooi canvas"
.
Ja. Ik ben een echt tabula rasaquote:Op donderdag 29 april 2010 16:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je nog blanco bent bedoel je?
Thanks!quote:Op donderdag 29 april 2010 16:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet zo bij de hand.
Ik heb even in je fobo gegluurd. Gave spreuk!
En ooit, als ik later groot ben (en geld heb) wil ik ook nog een backpiece.
Maar daar heb ik zelfs nog geen plannen en inspiratie voor, dus dat gaat nog wel ff duren.
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Ik ben een echt tabula rasa.
quote:Op donderdag 29 april 2010 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga even een broodje zoeken. Tot vannacht, als ik weer thuis ben.
Oh, hoe ging het!quote:
Ging wel goedquote:
Muisje, hoe ging het vandaag??quote:
Is dat dat gat in je oog?quote:Op donderdag 29 april 2010 17:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Goeeeeeeeeeedde wond is bijna dicht! Nog 1 of 2 maandjes
Yepquote:Op donderdag 29 april 2010 17:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat dat gat in je oog?
Dat duurt nog aardig lang voor een klein pietepeuterig gaatje dan...
Ja, mischien is dat ook wel redelijk kort, het is ook geen gewone huid die moet helen.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Yephet is in december ontdekt dus ik vind het nog meevallen
quote:Op donderdag 29 april 2010 17:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
quote:
Yeah!quote:Op donderdag 29 april 2010 17:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Veul plezier!!quote:Op donderdag 29 april 2010 18:08 schreef MadMaster het volgende:
Dames en heren, julie zijn weer even van mij verlost...![]()
Ik ook niet, ik wil eigenlijk niets liever dan slapen.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jaaaa al snapt mijn lichaam dat niet echt
Ik zou ook wel een tukkie willen doenquote:Op donderdag 29 april 2010 18:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik wil eigenlijk niets liever dan slapen.![]()
Maar goed dat we vanavond geen Marketieravondje hebben, zelfs Red Bull had me niet gered vrees ikquote:Op donderdag 29 april 2010 18:19 schreef Greys het volgende:
Veel plezier MadMaster!
[..]
Ik zou ook wel een tukkie willen doen
Zo ik ook, collega zei al "jemig wat voel ik me een burgertrut" waarop ik braaf ja kniktequote:Op donderdag 29 april 2010 18:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik wil eigenlijk niets liever dan slapen.![]()
Ik kan zo even niet een Ingetje vinden, maar als ik haar vind, dat zal ik haar wel even doen.quote:Op donderdag 29 april 2010 18:21 schreef JJH het volgende:
Dan gaan jullie toch ff collectief een Ingetje doen!
quote:Op donderdag 29 april 2010 18:22 schreef Dirkh het volgende:
Zal wel weer een vrouwending zijn.... niks zegt over zeikwijven.Gevaar voor eigen leven
quote:Op donderdag 29 april 2010 18:08 schreef MadMaster het volgende:
Dames en heren, julie zijn weer even van mij verlost...![]()
quote:Op donderdag 29 april 2010 18:26 schreef JJH het volgende:
Ik had net snel macaroni 'n cheese gemaakt, en nu ruikt mijn keuken lekker naar gesmolten kaas.
Heerlijk eigk moet die laptop uitquote:Op donderdag 29 april 2010 18:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een geweldig uitzicht zeg.
Nou het waren een paar korte nachtjes lately (lees: veel te laat naar bed en een Bink die te vroeg te enthousiast wasquote:Op donderdag 29 april 2010 18:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar goed dat we vanavond geen Marketieravondje hebben, zelfs Red Bull had me niet gered vrees ik![]()
Zonnig, bloemrijk (heel dat gemeentehuis lag vol bloemen, binnen en buiten, zal zo wel ff fotootje plaatsen), erg verraste en blije schoonvader, hypere schoonmoeder (quote:
Huh? Laptop uit? Frisse lucht is dus slecht voor je brainquote:Op donderdag 29 april 2010 18:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heerlijk eigk moet die laptop uitware het niet dat er net iemand via msn haar relatie therapie lijkt te willen volgen
Ik heb geen red bullquote:Op donderdag 29 april 2010 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou het waren een paar korte nachtjes lately (lees: veel te laat naar bed en een Bink die te vroeg te enthousiast was) en vanmorgen was ook weer een vroegerdje. Dus ik zit nu ook aan een blikje redbull
[..]
Zonnig, bloemrijk (heel dat gemeentehuis lag vol bloemen, binnen en buiten, zal zo wel ff fotootje plaatsen), erg verraste en blije schoonvader, hypere schoonmoeder (), iets teveel toespraken van de burgemeester (er kregen 8 mensen een lintje, al was mijn schoonvader de enige was die Ridder in de orde werd, de rest werd Lid in de orde van Oranje Nassau, dus we noemen hem nu Ivanhoe) maar al met al was het gezellig!
En jouw gesprek ging goed zag ik!
Hihi denk niet dat Mr L daarop zit te wachten op je moet een baan als huishoudster ambiëren.quote:
quote:Op donderdag 29 april 2010 18:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Huh? Laptop uit? Frisse lucht is dus slecht voor je brain
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en is hij daar heel lang wijkagent geweest, zat in speciale teams bij de politie o.a. een speciaal anti-kinderporno team etc.
Fotoquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 29 april 2010 18:44 schreef Greys het volgende:
Mijn schoonvader heeft echt teveel gedaan om op te noemen eigenlijk
Maar o.a. organiseert hij al sinds jaar en dag de Koninginnedag in zijn woonplaats, de kermis, is jarenlang 'betrokken geweest bij de Sinterklaasviering'Jeetje wat moooooi met al die bloemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en is hij daar heel lang wijkagent geweest, zat in speciale teams bij de politie o.a. een speciaal anti-kinderporno team etc.
Foto
[..]
![]()
Klinkt alsof hij hem echt verdient
Feestse Tombolalaquote:Op donderdag 29 april 2010 18:44 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben weer weg ook!
tot morgen ergens!
quote:Op donderdag 29 april 2010 18:37 schreef JJH het volgende:
Albert Verlinden nu bij Boulevard. Hij is ook 'Lid'geworden.
Zekerquote:Op donderdag 29 april 2010 18:52 schreef Dirkh het volgende:
Al met al, het lijkt mij een hele eer, punt.
Wat krijg ik als ik het raad?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |