quote:Op donderdag 29 april 2010 00:41 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Hier ga ik nog een topic over openen, dan ben ik ook wakkerderder en kan ik beterder nadenken.
Is nederlands nog steeds een ondersteunende vaardigheidquote:Op donderdag 29 april 2010 09:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En om een fatsoenlijke sollicitatiebrief te kunnen schrijven en dus uberhaupt werk te kunnen vinden. Daarnaast is het voor veel functies van belang dat iemand de Nederlandse taal goed beheerst.
Tenzij je bij de plaatselijke snackbar wilt werken, daar zal niet zoveel waarde aan foutloos Nederlands gehecht worden.
Een vaardigheid die van groot belang is. Sollicitatiebrieven die vol met fouten staan gaan bij ons regelrecht de prullenbak is.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:32 schreef Yreal het volgende:
Is nederlands nog steeds een ondersteunende vaardigheid
quote:Op woensdag 28 april 2010 23:23 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Dude....Je weet dat het bij ons zomer is, wanneer het bij hen winter is? Dus 12 uur tijdsverschil....Kijk maar naar oa Australie.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:23 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Dude....Je weet dat het bij ons zomer is, wanneer het bij hen winter is? Dus 12 uur tijdsverschil....Kijk maar naar oa Australie.
Wij nemen geen mensen aan die niet kunnen spellen, dat is iets anders.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:37 schreef Yreal het volgende:![]()
jij neemt mensen aan die alleen kunnen spellen?
Bij Rusland. Er grenzen een stuk voor 200 landen aan, dus het moet wel kloppen.quote:
QFTWquote:Op donderdag 29 april 2010 17:04 schreef Frankkk het volgende:
TS is een mannetje van 14 die nu al denkt dat hij beter is dan iedereen in zijn omgeving. Allemaal leuk en aardig, but nobdody likes a smartass.
Bovendien onderstreept het feit dat jij het nu van topologie niet inziet je tekortkomende intelligentie alleen maar.
Ga nu maar weer met je LEGO spelen
Amen.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:04 schreef Frankkk het volgende:
TS is een mannetje van 14 die nu al denkt dat hij beter is dan iedereen in zijn omgeving. Allemaal leuk en aardig, but nobdody likes a smartass.
Bovendien onderstreept het feit dat jij het nu van topologie niet inziet je tekortkomende intelligentie alleen maar.
Ga nu maar weer met je LEGO spelen
Valt me van je tegen.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:19 schreef Lespaulspelert het volgende:
Waarom wordt dat nog steeds op de middelbare school gegeven? Waarom moet ik godverdomme een plaatje uit mn kop kennen wat ik toch nooit ga toepassen? Waarom moet ik een trucje doen wat ze een circusaapje ook leren? Dat er nou vmbo en havo hersenen aan worden verspild, kan ik me nog wel wat bij voorstellen, maar laat die waardevolle toekomstbepalende vwo hersenen heel en val ze niet lastig met je onzin.
Klacht: Moet nog 100 plaatsen leren, wereldwijd (land+hoofdstad)
Klacht extra: Aardrijkskunde.
Nothing on the hand.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
TTO![]()
Na middelbare school blijkt hoe verwend ik ben met native speakers, sommige accenten zijn echt te erg voor worden, idem dito voor het Engels van andere studenten met vage zinsopbouw e.d.
Dude, tijdzones gaan van west naar oost, niet van noord naar zuid!quote:Op woensdag 28 april 2010 23:23 schreef Trannellius het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |