Ga nou eens in op dat eerste, waarom is het zo gek dat iemand in het derde een visie heeft?quote:Op donderdag 29 april 2010 00:30 schreef Yreal het volgende:
Door 3 fouten achter elkAar te maken?
De eckte eckte gaan dan gewoon zelf studeren uit goede boeken omdat ze kennisgeil zijn
Ik heb een visie op ons/mijn huidig onderwijs. En nee.quote:Op donderdag 29 april 2010 00:33 schreef Yreal het volgende:
Je hebt nog niks meegemaakt . Maar vertel die visie nou eens, en waar ligt Enschede .
Hoi trol. Erg he, dat ik, als ik dat zou willen, onderbouwd mijn onderwijs wat ik geniet zou kunnen bekritiseren, met het doel om niet, zoals jij, te trollen maar er zelf van te kunnen profiteren.quote:Op donderdag 29 april 2010 00:33 schreef sexygirl14 het volgende:
TS is een stoere jongen. Lekker rebels, lekker gek. Toe maar jongen, schop maar lekker tegen de gevestigde orde. Je opstandige manier van handelen wind me enorm op. Die heelijke recalcitrante houding van je gaat je ver brengen in het leven. Toe maar jongetje, toe maar.
Dat heb ik al gepost, en ga dat nog een keer uitgebreider posten, maar het heeft hoofdzakelijk met de manier van les geven, het te snel uitreiken van Cambridge certificaten aan leraren en profielen te maken.quote:Op donderdag 29 april 2010 00:35 schreef Yreal het volgende:
Vertel, hoe kan het beter ? Oh en faalhaas
Wat ergquote:Op woensdag 28 april 2010 23:19 schreef Lespaulspelert het volgende:
Klacht: Moet nog 100 plaatsen leren, wereldwijd (land+hoofdstad)
Klacht extra: Aardrijkskunde.
Ja, of ik besteed die tijd beter.quote:Op donderdag 29 april 2010 00:38 schreef Kikopuz het volgende:
[..]
Wat erg![]()
Met je vwo brains moet dat toch makkelijk lukken.
![]()
Oh ik trol niet hoor. Simplist. Ik ben een meisje van 14 en vind jouw mening betreffende het onderwijs nogal kortzichtig en ronduit dom. Waar moet het onderwijs dan wel op gebasseerd zijn?quote:Op donderdag 29 april 2010 00:35 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Hoi trol. Erg he, dat ik, als ik dat zou willen, onderbouwd mijn onderwijs wat ik geniet zou kunnen bekritiseren, met het doel om niet, zoals jij, te trollen maar er zelf van te kunnen profiteren.
Hier ga ik nog een topic over openen, dan ben ik ook wakkerderder en kan ik beterder nadenken.quote:Op donderdag 29 april 2010 00:39 schreef Yreal het volgende:
Wat is "beter" lesgeven dan? Cambridge certificaten, waarom? Doel ? Waarvan ? Waneer?
En wat moet er nou weer worden veranderd aan profielen?
Wat doe je op school als ik vragen mag?quote:Op donderdag 29 april 2010 00:39 schreef sexygirl14 het volgende:
[..]
Oh ik trol niet hoor. Simplist. Ik ben een meisje van 14 en vind jouw mening betreffende het onderwijs nogal kortzichtig en ronduit dom. Waar moet het onderwijs dan wel op gebasseerd zijn?
Onderwijs volgen. Om mij zelf te kunnen ontplooien. En jij?quote:Op donderdag 29 april 2010 00:41 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Wat doe je op school als ik vragen mag?
Wat voor onderwijs?quote:Op donderdag 29 april 2010 00:43 schreef sexygirl14 het volgende:
[..]
Onderwijs volgen. Om mij zelf te kunnen ontplooien. En jij?
Nee hoor, truste, mijn topic komt nog wel, verklaart alles.quote:Op donderdag 29 april 2010 00:45 schreef sexygirl14 het volgende:
[..]
Voortgezet wetenschappelijk onderwijs. Verder nog iets dat wat je wilt weten?
Oké.quote:Op donderdag 29 april 2010 00:48 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Nee hoor, truste, mijn topic komt nog wel, verklaart alles.
jij "hebt" wel visie dan hè, dan kon je hem in 5 regels uitleggen. Nelson Mandela had visie, jij bent een opstandig kut kindquote:Op donderdag 29 april 2010 00:41 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Hier ga ik nog een topic over openen, dan ben ik ook wakkerderder en kan ik beterder nadenken.
Inderdaad, wat een rebel he. Hij weet wel beter, hij zoekt al zijn kennis wel op via internet.quote:Op donderdag 29 april 2010 01:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
jij "hebt" wel visie dan hè, dan kon je hem in 5 regels uitleggen. Nelson Mandela had visie, jij bent een opstandig kut kind
quote:Op donderdag 29 april 2010 00:20 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Gelderland, maar goed, mijn posts hierboven staan nog steeds.
En om een fatsoenlijke sollicitatiebrief te kunnen schrijven en dus uberhaupt werk te kunnen vinden. Daarnaast is het voor veel functies van belang dat iemand de Nederlandse taal goed beheerst.quote:Op donderdag 29 april 2010 07:08 schreef Yreal het volgende:
oh en tenzij je de nieuwe mullisch word, is er moet Nederlands op zich geen droog brood te verdienen. Tis een vaardigheid die je nodig hebt om tijdens je werk een fatsoenlijke brief te schrijven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |