Oke.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon naar de moskee, bidden.
Drie kusjes voor je zwijgkunsten.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:15 schreef Smart_ass het volgende:
Ik schep trouwens nooit op over mijn "neukertjes" op vakantie, NG.
Goed zo, hihih hiihi hahaohohhioihihehehahhiohihiquote:Op woensdag 28 april 2010 14:15 schreef Smart_ass het volgende:
Ik schep trouwens nooit op over mijn "neukertjes" op vakantie, NG.
Praat me geen schuldgevoel aanquote:Op woensdag 28 april 2010 14:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee hoor, ga maar, ik vertrouw je.
Wat moet ik dan zeggen?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee hoor, ga maar, ik vertrouw je.
We hebben een aan en uit relatie.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jullie hebben toch niets, of mis ik nu wat?
Niks. Fijn dat je me vertrouwt. Dat is wederzijds namelijk.quote:
Jawel.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jullie hebben toch niets, of mis ik nu wat?
ewa boi, tik em an danquote:Op woensdag 28 april 2010 14:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
Tis hosselen om te overleven.
One lovequote:Op woensdag 28 april 2010 14:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Niks. Fijn dat je me vertrouwt. Dat is wederzijds namelijk.
Mmm sure.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Niks. Fijn dat je me vertrouwt. Dat is wederzijds namelijk.
[..]
Jawel.
Even het zomergevoel aanwakkeren.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Vamos a la playa
La bomba estallo
Las radiaciones tuestan
Y matizan de azul![]()
Tsja, dat wij het nou eenmaal niet aan de grote klok hangen i.t.t. Mozy& Chai, Crack&Zotheid, maakt het niet minder waar.quote:
quote:
Ik geloof je wel, smaquote:Op woensdag 28 april 2010 14:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Tsja, dat wij het nou eenmaal niet aan de grote klok hangen i.t.t. Mozy& Chai, Crack&Zotheid, maakt het niet minder waar.
Het liedje gaat over een nucleaire oorlog hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 14:24 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Even het zomergevoel aanwakkeren.
Remlof, check dit http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kt-gewoon-door.dhtmlquote:Op woensdag 28 april 2010 14:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Het liedje gaat over een nucleaire oorlog hoor
Maar het klinkt vrolijk.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Stage tot 5 uur toch? Valt het uitlopende wel onder je stageuren?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:25 schreef Allure_ het volgende:
He bah, kan me helemaal niet concentreren tussen al die chaos! En m'n manicure begint pas om 4 uur
.
Wind of Changequote:Op woensdag 28 april 2010 14:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Uhuhquote:Op woensdag 28 april 2010 14:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het echte goodlife begint morgen om 17:00
Hij's een fag.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Peter Andre weet het.
[ afbeelding ]
Nee, half 6.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Stage tot 5 uur toch? Valt het uitlopende wel onder je stageuren?
Nee, het is allemaal niet waar. Ik weet wat ze allemaal zeggen. Maar ze beschuldigen mij om niets. Ik was toen niet eens daar. Ik heb er niets mee te maken.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Remlof, check dit http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kt-gewoon-door.dhtml
En dat op mijn school.
Voor morgen ? Of vandaagquote:Op woensdag 28 april 2010 14:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nog plannen, lekker dier van me?
Onzin, tegen mij zei hij wat anders toen ik hem moest helpen met vegen.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het is allemaal niet waar. Ik weet wat ze allemaal zeggen. Maar ze beschuldigen mij om niets. Ik was toen niet eens daar. Ik heb er niets mee te maken.
Af en toe een beetje frauderen dan.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, half 6.
Hmm nee, ik werk niet qua uren. Als je overwerkt mag je bijv. wel een andere keer een half uurtje eerder gaan. Maar ze gaan er vanuit dat je dat zelf normaal bijhoudt.
Niemands lichaam is meer ripped dan die van mij.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:32 schreef Potloodvis het volgende:
Ik wil graag een foto van mijn ripped body maken, maar mijn telefoon is te slecht daarvoor.
quote:Op woensdag 28 april 2010 14:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Niemands lichaam is meer ripped dan die van mij.
Nee, ik ben er iedere dag te lang eigenlijkquote:Op woensdag 28 april 2010 14:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Af en toe een beetje frauderen dan.
Morgen met Seagal naar Groningen en daar bij homies slapen. Jij dan.quote:
Wedstrijdje?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Niemands lichaam is meer ripped dan die van mij.
eh nee, wtf is een chimeid? Chinese meid?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Afkorting voor chimeid, jewaids.
quote:Op woensdag 28 april 2010 14:35 schreef wise het volgende:
[..]
eh nee, wtf is een chimeid? Chinese meid?
Eerst stage tot 5, dan de shiznit regelen voor Qday, dan feesten, dan feesten, dan is Q-day, dus feesten, dan feesten, en dan is het zaterdag en dan moet ik werken van 1 tot 4 en dan ga ik feesten, en dan feesten en dan is het zondag, voetbal kijken in de kroeg tochquote:Op woensdag 28 april 2010 14:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Morgen met Seagal naar Groningen en daar bij homies slapen. Jij dan.
Nicequote:Op woensdag 28 april 2010 14:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, ik ben er iedere dag te lang eigenlijk.
Maar daardoor heb ik gisteren wel een goede beoordeling gekregen!
Ik ben trots op je.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, ik ben er iedere dag te lang eigenlijk.
Maar daardoor heb ik gisteren wel een goede beoordeling gekregen!
Ja.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:35 schreef wise het volgende:
[..]
eh nee, wtf is een chimeid? Chinese meid?
Wat veel gefeest. Wel fucked up want ik ben al een paar dagen grieperig. Dus ik wil fit zijn voor morgen.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Eerst stage tot 5, dan de shiznit regelen voor Qday, dan feesten, dan feesten, dan is Q-day, dus feesten, dan feesten, en dan is het zaterdag en dan moet ik werken van 1 tot 4 en dan ga ik feesten, en dan feesten en dan is het zondag, voetbal kijken in de kroeg tochen dan ga ik chillen en dan ga ik slapen
En je hebt je beoordeling al gekregen?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Tot in Juli, en daarna m'n onderzoek nog afronden. Dus Augustus klaar denk ik.
Hoe is 't met je keel?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat veel gefeest. Wel fucked up want ik ben al een paar dagen grieperig. Dus ik wil fit zijn voor morgen.
hosselaars en hun Chinese meiden?quote:
Mensen die feestenquote:Op woensdag 28 april 2010 14:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Eerst stage tot 5, dan de shiznit regelen voor Qday, dan feesten, dan feesten, dan is Q-day, dus feesten, dan feesten, en dan is het zaterdag en dan moet ik werken van 1 tot 4 en dan ga ik feesten, en dan feesten en dan is het zondag, voetbal kijken in de kroeg tochen dan ga ik chillen en dan ga ik slapen
Beoordeling over mijn functioneren en persoonlijke vaardigheden.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
En je hebt je beoordeling al gekregen?
Tijdens de Ramadan dus, is Istanbul heerlijk.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Tot in Juli, en daarna m'n onderzoek nog afronden. Dus Augustus klaar denk ik.
Beter. Ik heb veel aleve's gehad.Nu alleen nog een verstopte neus. Maar neusspray heb ik nog nooit in mijn leven gehad. Werkt dat echt?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe is 't met je keel?
Ik heb neusspray en strepsils, dat help wel.
Mooi meegenomen.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Beoordeling over mijn functioneren en persoonlijke vaardigheden.
Ik ben zo erg toe aan de vakantie, dat ik het er in het eerste deel eens goed van ga nemenquote:Op woensdag 28 april 2010 14:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat veel gefeest. Wel fucked up want ik ben al een paar dagen grieperig. Dus ik wil fit zijn voor morgen.
Ja, ik gebruik het ook voor het eerst maar het is echt mega chill. M'n neus is al de hele dag open! Afentoe moet je nog wel even snuiten, maar je kunt wel normaal ademen!quote:Op woensdag 28 april 2010 14:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Beter. Ik heb veel aleve's gehad.Nu alleen nog een verstopte neus. Maar neusspray heb ik nog nooit in mijn leven gehad. Werkt dat echt?
en dat is leuk waarom?quote:
Aiiquote:Op woensdag 28 april 2010 14:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik gebruik het ook voor het eerst maar het is echt mega chill. M'n neus is al de hele dag open! Afentoe moet je nog wel even snuiten, maar je kunt wel normaal ademen!
Ja, het is echt relaxed hoor. Vraag maar aan mama jaquote:Op woensdag 28 april 2010 14:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
AiiIk heb alleen geen zin om naar stadje te gaan om dat te halen
. Ik vraag mijn moeder zometeen wel.
Ik moest even van je moeder doorgeven dat je dat zelf maar moet doen omdat ze nu niet kan lopenquote:Op woensdag 28 april 2010 14:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
AiiIk heb alleen geen zin om naar stadje te gaan om dat te halen
. Ik vraag mijn moeder zometeen wel.
Zakquote:Op woensdag 28 april 2010 14:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik moest even van je moeder doorgeven dat je dat zelf maar moet doen omdat ze nu niet kan lopen
-nvmquote:Op woensdag 28 april 2010 14:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik moest even van je moeder doorgeven dat je dat zelf maar moet doen omdat ze nu niet kan lopen
ik zie die term vaak voorbij komen. Geen idee wat het nou inhoud. Komt misschien omdat ik alleen de 15 gepasseerd benquote:
bottenbrekerquote:Op woensdag 28 april 2010 14:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zelf ook, sommigen van mijn bedpartners echter niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:46 schreef wise het volgende:
[..]
ik zie die term vaak voorbij komen. Geen idee wat het nou inhoud. Komt misschien omdat ik alleen de 15 gepasseerd ben
Ja ik was altijd anti neusspray maar die shit is echt serieus een miracle worker.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Beter. Ik heb veel aleve's gehad.Nu alleen nog een verstopte neus. Maar neusspray heb ik nog nooit in mijn leven gehad. Werkt dat echt?
I need more than thatquote:Op woensdag 28 april 2010 14:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
De homeboy die terug is van weg geweest, genaamd G. in het verleden.
Best, maar ik kan daar tegenquote:Op woensdag 28 april 2010 14:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zal ik je eens even een nipple twist geven, praatjes maker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |