Niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin en een vriendengroep van 20 man waarmee we dit jaar op vakantie gaan.
Onkostenvergoeding voor de psycholoog.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Luurtje, check dit Op mijn scorro
Weet iemand of ik misschien een schadevergoeding kan krijgen? Emotionele schade enzo
Whehe, sicko'squote:Op woensdag 28 april 2010 13:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Luurtje, check dit Op mijn scorro
Weet iemand of ik misschien een schadevergoeding kan krijgen? Emotionele schade enzo
Het is toch een soort van vertrouwenspersoon op school, die kerel.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Onkostenvergoeding voor de psycholoog.
S.e.k.s.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar daar is verder geen zak te doen denk ik.
Het mbo is soms net een dierentuin swa.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Whehe, sicko's. Ik kreeg van mijn mbo ook geen schadevergoeding toen er 2 mensen werden neergestoken op school hoor
.
Ik ga alleen maar daarheen om te slapen, te zonnen en te feesten.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nietus![]()
Wij gaan volgend jaar pas met z'n allen op vakantie
Een fucking jungle jongen.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het mbo is soms net een dierentuin swa.
Bij ons moet iedereen eerst geld sparen, dus dat duurt wel een jaarquote:Op woensdag 28 april 2010 14:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ga alleen maar daarheen om te slapen, te zonnen en te feesten.
Waar ga je heen dan?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ga alleen maar daarheen om te slapen, te zonnen en te feesten.
Een conciërge als vertrouwenspersoon beschouwen.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het is toch een soort van vertrouwenspersoon op school, die kerel.![]()
Huh, wat? Een negert die een vertrouwenspersoon is?nvm
Hij was niet alleen concierge hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 14:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Een conciërge als vertrouwenspersoon beschouwen.
Ik moet een vakantie betalen en nog 1400 euro aan school terug betalen.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Bij ons moet iedereen eerst geld sparen, dus dat duurt wel een jaar
Een student heeft op z'n minst toch wel een hokje van 2 bij 2 om in te 'slapen'?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zo midden op de dag in de bosjes.
Aiiiquote:Op woensdag 28 april 2010 14:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik moet een vakantie betalen en nog 1400 euro aan school terug betalen.
Hoe oud ben je? 17?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Lloret De Mar, voor de tweede keer.
Touché.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een student heeft op z'n minst toch wel een hokje van 2 bij 2 om in te 'slapen'?
Mensen die zelf dingen moeten betalenquote:Op woensdag 28 april 2010 14:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik het allemaal betalen, maar ik kan nu geen 3 dagen per weekend meer aangaan.
Maar dat ben je dus niet. Faal.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
18 jaar, tijdens mijn vakantie word ik 19, fuckfest eerste klasse als ik dan vrijgezel ben.
Ik ben gezakt voor mijn opleiding, dus moet alle kosten voor de OV-kaart en prestatiebeurs terug betalen.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mensen die zelf dingen moeten betalen
Ja, die jongen denkt mij te kunnen regelen. De arrogantie. Daarom moet ik nu met een vriend van hem gaan aanpappenquote:
Looool! Wat deed je dan.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben gezakt voor mijn opleiding, dus moet alle kosten voor de OV-kaart en prestatiebeurs terug betalen.
En de zuippartijen in Spanje betalen mijn ouders niet.
Jij hebt veel vertrouwen in je relasieee als je er zo over denkt.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Misschien dan wel, de tijd zal het leren.
Vorig jaar heb ik er 2 doorgesmeerd.
Pics van de kerel in kwestie?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, die jongen denkt mij te kunnen regelen. De arrogantie. Daarom moet ik nu met een vriend van hem gaan aanpappen.
quote:Op woensdag 28 april 2010 14:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daarom moet ik nu met een vriend van hem gaan aanpappen.
Het is 14:00 geweest, dan kan iedereeeeeen weer opscheppen over hoeveel neukertjes er wel niet zijn geweest op vakantie enzoquote:Op woensdag 28 april 2010 14:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Misschien dan wel, de tijd zal het leren.
Vorig jaar heb ik er 2 doorgesmeerd.
Sinterklaas is volgens mij een beetje dement aan het wordenquote:
Dan ga je gewoon naar de moskee, bidden.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, die jongen denkt mij te kunnen regelen. De arrogantie. Daarom moet ik nu met een vriend van hem gaan aanpappen.
Tijdens vakanties moet je proberen vrijgezel te zijn.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jij hebt veel vertrouwen in je relasieee als je er zo over denkt.
Heu.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Echt, ik ken bijna niemand in de sc die er nog niet over heeft opgeschept
Teruggereist naar 11 juli 2001?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:09 schreef Breathtaking het volgende:
AAAAAH ER ZIT EEN MAN OP M'N DAK!
Ik zeg het alleen, omdat S_a anders niet snapt waarom ik graag vrijgezel ben in die periode.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het is 14:00 geweest, dan kan iedereeeeeen weer opscheppen over hoeveel neukertjes er wel niet zijn geweest op vakantie enzo![]()
Echt, ik ken bijna niemand in de sc die er nog niet over heeft opgeschept
Nee hoor, ik heb 'm namelijk net gevraagd of hij even op mijn dak wilde.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sinterklaas is volgens mij een beetje dement aan het worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |