Is dat bovenste een buttplug?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:30 schreef Japsnars het volgende:
Voor hem:
[ afbeelding ]
Voor haar:
[ afbeelding ]
Kanker aan je ogen, jij hebt het.quote:
Ouchhhhhhhhhhh in ma faceeeeeee.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik brunettes aantrekkelijker, dus ik hoop dat jij dat bent.
Zo ziet een buttplug er dus niet uit en hij is ook nog eens verder naar achteren geplaatst. Dus nee, ik denk het van niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik bedoel dat prulletje onder die nepvagina.
En er zijn veel mannen die op blond vallen.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Geen probleem, er zijn meer mannen die net zo leuk zijn als mij hier.
HAAHHAHAHA, HOE WEET JIJ NU DAT HET GEEN BUTTPLUG IS, HEB JE ER ZELLUF ERVARING MMEE OFZOOW JFHAHAHA, SUKKLETJE :d:d:dquote:Op woensdag 28 april 2010 13:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zo ziet een buttplug er dus niet uit en hij is ook nog eens verder naar achteren geplaatst. Dus nee, ik denk het van niet.
Ik ook soms, het moet gewoon bij de persoon passen vind ik, dan boeit de haarkleur niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En er zijn veel mannen die op blond vallen.
Iksdee. XD.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HAAHHAHAHA, HOE WEET JIJ NU DAT HET GEEN BUTTPLUG IS, HEB JE ER ZELLUF ERVARING MMEE OFZOOW JFHAHAHA, SUKKLETJE :d:d:d
Algemene kennis.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HAAHHAHAHA, HOE WEET JIJ NU DAT HET GEEN BUTTPLUG IS, HEB JE ER ZELLUF ERVARING MMEE OFZOOW JFHAHAHA, SUKKLETJE :d:d:d
En inschattingsvermogen.quote:
Zoiets dacht ik ook heel eventjes, hhiihihihh.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Iksdee. XD.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik ook heel eventjes, hhiihihihh.
Ik ga werken en dubbel uurloon krijgen, dat is beter dan meelopen met de malloten.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:46 schreef Smart_ass het volgende:
Wat is trouwens leuk om te gaan doen vrijdag? En dan bedoel ik iets anders dan naar A'dam gaan.
Naar Damsko gaan.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:46 schreef Smart_ass het volgende:
Wat is trouwens leuk om te gaan doen vrijdag? En dan bedoel ik iets anders dan naar A'dam gaan.
Het is maar 1x in het jaar zo'n groot feest in Nederlandquote:Op woensdag 28 april 2010 13:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ga werken en dubbel uurloon krijgen, dat is beter dan meelopen met de malloten.
Tis niet alsof je nooit vreemdgaat oid.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ontken niet dat jij jaloers en wantrouwend bent.
Nee mang, vorig jaar was het ook niet zo spectaculair.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het is maar 1x in het jaar zo'n groot feest in Nederland
Jongeren die gaan werken met Koninginnedag omdat je dan een dubbel uurloon krijgtquote:Op woensdag 28 april 2010 13:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ga werken en dubbel uurloon krijgen, dat is beter dan meelopen met de malloten.
In Apeldoorn scheen het behoorlijk spectaculair te zijn.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee mang, vorig jaar was het ook niet zo spectaculair.
Vrijdag ga ik weer vreemd. Weet je dat vast.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tis niet alsof je nooit vreemdgaat oid.
Ik heb een vriendin en een vriendengroep van 20 man waarmee we dit jaar op vakantie gaan.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jongeren die gaan werken met Koninginnedag omdat je dan een dubbel uurloon krijgt. Da's alleen maar een excuus omdat zulke mensen geen vrienden hebben.
In Eindhoven was echt klote, om 7 uur 's avonds was ik van de kaart en ben ik naar huis gegaan.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
In Apeldoorn scheen het behoorlijk spectaculair te zijn.
Ik breek je botten.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vrijdag ga ik weer vreemd. Weet je dat vast.
Maar verder heb je zijn opmerking wel begrepen?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
In Eindhoven was echt klote, om 7 uur 's avonds was ik van de kaart en ben ik naar huis gegaan.
Die weet niet perse of jij bezet bent he?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Breek dan de botten van die jongen.
Nu dringt het pas door, ja.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar verder heb je zijn opmerking wel begrepen?
Dat kwam door Karst Tatesquote:Op woensdag 28 april 2010 13:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
per sequote:Op woensdag 28 april 2010 13:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die weet niet perse of jij bezet bent he?
Niet spectaculair?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Niet spectaculair?Ik vond die hele happening in Apeldoorn anders vrij spectaculair hoor.
True. Dan nog hoef je mijn botten niet te breken hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 13:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die weet niet perse of jij bezet bent he?
Ga naar Delftquote:Op woensdag 28 april 2010 13:56 schreef Smart_ass het volgende:
Nou ik ga iig níet naar A'dam. Vriendin van mij zei dat er in Tilburg veel knappe gasten studeren, dus misschien gaan we daar wel heen. Of naar Utrecht.
Luurtje, check dit Op mijn scorroquote:Op woensdag 28 april 2010 13:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
True. Dan nog hoef je mijn botten niet te breken hoor.
Noch hoef jij vreemd te gaan.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
True. Dan nog hoef je mijn botten niet te breken hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |