Het was eigenlijk niet echt noodgedwongen, misschien heb je wel een ander voor je!quote:Op woensdag 28 april 2010 12:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je noodgedwongen vrijgezel wordt valt dat op.
Ja, want jij bent zo monogaam.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom praat jij met andere vrouwen?
Straks ga je weer in m'n kelder.
Neuh natuurlijk niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Maar je zou het niet erg vinden om Koerdenkusjes om te ruilen voor Nederkusjes?
Ik mag dat. Ik ben nog jong, en moet mijn horizon verbreden. Ze vallen toch allemaal in het niet bij jouquote:
Goed bezig Allure!quote:Op woensdag 28 april 2010 12:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom praat jij met andere vrouwen?
Straks ga je weer in m'n kelder.
Hij zit hier op FOK!.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het was eigenlijk niet echt noodgedwongen, misschien heb je wel een ander voor je!
Zullen we seksen?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Neuh natuurlijk niet.Normaal gesproken val ik eigenlijk ook meer op Hollanders. No offence.
En ik ben oud en verlebberd?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik mag dat. Ik ben nog jong, en moet mijn horizon verbreden. Ze vallen toch allemaal in het niet bij jou.
En hoeveel Koerdische exen van jou zitten er op FOK!?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:03 schreef Smart_ass het volgende:
Zitten wel meer Koerden op fok. Of houd jij het allemaal specifiek bij?Ik heb namelijk niet het idee dat hij jou kent.
Jij bent oud, ja. Verlebberd wil ik niet zeggenquote:Op woensdag 28 april 2010 13:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En ik ben oud en verlebberd?
Voor mij gaat hetzelfde op
13 jaar ouder is niet oud.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij bent oud, ja. Verlebberd wil ik niet zeggen.
Oke, nu ga ik echt lunchen.
Ja 1. Mm oke, misschien in fobo gezien dan. En hij heeft wel een Koerdische naam geloof ik dus oke.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En hoeveel Koerdische exen van jou zitten er op FOK!?
Ja joh, je had het zelf destijds online gegooid.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja 1. Mm oke, misschien in fobo gezien dan. En hij heeft wel een Koerdische naam geloof ik dus oke.
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja 1. Mm oke, misschien in fobo gezien dan. En hij heeft wel een Koerdische naam geloof ik dus oke.
Okeeeee kan goed. Is ondertussen ook alweer 2 jaar terug. Maar het is gewoon een vriend van me nu.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja joh, je had het zelf destijds online gegooid.
Maar ondertussen in zijn hoofd.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Okeeeee kan goed. Is ondertussen ook alweer 2 jaar terug. Maar het is gewoon een vriend van me nu.
Loser.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik geen e-seks mee.
Wat?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar ondertussen in zijn hoofd.
Maar ik heb al heel veel internetverkeringen. Hoe moet ik dit BP dan uitleggen?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar daar heb ik geen e-seks mee.
Tis dat zij mij niets gunt.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je hebt zelf All hier, gun mij ook een e-pleziertje.
Hij heeft geen e-seks met je, want hij is maagd.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar ik heb al heel veel internetverkeringen. Hoe moet ik dit BP dan uitleggen?
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:14 schreef Potloodvis het volgende:
Komt mijn moeder ineens een Magnum brengen, wat een liefde en verwennerij.
Hij is RL-maagd, op internet is hij al door MiVer e-ntmaagd.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hij heeft geen e-seks met je, want hij is maagd.
Is hij e-homofiel?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij is RL-maagd, op internet is hij al door MiVer e-ntmaagd.
BP en ik hebben heel veel e-seks. En hij heeft een hele grote e-penis, ik zeg het je!quote:Op woensdag 28 april 2010 13:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hij heeft geen e-seks met je, want hij is maagd.
Mijn e-penis is van standaard formaat, maar ik een ervaren schipper en dus verwen ik je meer.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
BP en ik hebben heel veel e-seks. En hij heeft een hele grote e-penis, ik zeg het je!
Waarom heb je geen foto van jezelf?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:23 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben mijn fobo aan het doorlezen. Best grappig. Nu kom ik m'n ex tegen. Oehoeeee.
Ojááá S_a, ik steek nu mijn 30cm in mijn usb poort.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
BP en ik hebben heel veel e-seks. En hij heeft een hele grote e-penis, ik zeg het je!
Krijg ik teveel fanmail. Ik heb wel pic op twittert.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:24 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waarom heb je geen foto van jezelf?
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ojááá S_a, ik steek nu mijn 30cm in mijn usb poort.
JAA Bp! dan ga ik nu aan mijn stroomknop zuigen.
Dat blondje of de brunette?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Krijg ik teveel fanmail. Ik heb wel pic op twittert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |