Is dat bovenste een buttplug?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:30 schreef Japsnars het volgende:
Voor hem:
[ afbeelding ]
Voor haar:
[ afbeelding ]
Kanker aan je ogen, jij hebt het.quote:
Ouchhhhhhhhhhh in ma faceeeeeee.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik brunettes aantrekkelijker, dus ik hoop dat jij dat bent.
Zo ziet een buttplug er dus niet uit en hij is ook nog eens verder naar achteren geplaatst. Dus nee, ik denk het van niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik bedoel dat prulletje onder die nepvagina.
En er zijn veel mannen die op blond vallen.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Geen probleem, er zijn meer mannen die net zo leuk zijn als mij hier.
HAAHHAHAHA, HOE WEET JIJ NU DAT HET GEEN BUTTPLUG IS, HEB JE ER ZELLUF ERVARING MMEE OFZOOW JFHAHAHA, SUKKLETJE :d:d:dquote:Op woensdag 28 april 2010 13:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zo ziet een buttplug er dus niet uit en hij is ook nog eens verder naar achteren geplaatst. Dus nee, ik denk het van niet.
Ik ook soms, het moet gewoon bij de persoon passen vind ik, dan boeit de haarkleur niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En er zijn veel mannen die op blond vallen.
Iksdee. XD.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HAAHHAHAHA, HOE WEET JIJ NU DAT HET GEEN BUTTPLUG IS, HEB JE ER ZELLUF ERVARING MMEE OFZOOW JFHAHAHA, SUKKLETJE :d:d:d
Algemene kennis.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HAAHHAHAHA, HOE WEET JIJ NU DAT HET GEEN BUTTPLUG IS, HEB JE ER ZELLUF ERVARING MMEE OFZOOW JFHAHAHA, SUKKLETJE :d:d:d
En inschattingsvermogen.quote:
Zoiets dacht ik ook heel eventjes, hhiihihihh.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Iksdee. XD.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik ook heel eventjes, hhiihihihh.
Ik ga werken en dubbel uurloon krijgen, dat is beter dan meelopen met de malloten.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:46 schreef Smart_ass het volgende:
Wat is trouwens leuk om te gaan doen vrijdag? En dan bedoel ik iets anders dan naar A'dam gaan.
Naar Damsko gaan.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:46 schreef Smart_ass het volgende:
Wat is trouwens leuk om te gaan doen vrijdag? En dan bedoel ik iets anders dan naar A'dam gaan.
Het is maar 1x in het jaar zo'n groot feest in Nederlandquote:Op woensdag 28 april 2010 13:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ga werken en dubbel uurloon krijgen, dat is beter dan meelopen met de malloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |