Is dat bovenste een buttplug?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:30 schreef Japsnars het volgende:
Voor hem:
[ afbeelding ]
Voor haar:
[ afbeelding ]
Kanker aan je ogen, jij hebt het.quote:
Ouchhhhhhhhhhh in ma faceeeeeee.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik brunettes aantrekkelijker, dus ik hoop dat jij dat bent.
Zo ziet een buttplug er dus niet uit en hij is ook nog eens verder naar achteren geplaatst. Dus nee, ik denk het van niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik bedoel dat prulletje onder die nepvagina.
En er zijn veel mannen die op blond vallen.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Geen probleem, er zijn meer mannen die net zo leuk zijn als mij hier.
HAAHHAHAHA, HOE WEET JIJ NU DAT HET GEEN BUTTPLUG IS, HEB JE ER ZELLUF ERVARING MMEE OFZOOW JFHAHAHA, SUKKLETJE :d:d:dquote:Op woensdag 28 april 2010 13:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zo ziet een buttplug er dus niet uit en hij is ook nog eens verder naar achteren geplaatst. Dus nee, ik denk het van niet.
Ik ook soms, het moet gewoon bij de persoon passen vind ik, dan boeit de haarkleur niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En er zijn veel mannen die op blond vallen.
Iksdee. XD.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HAAHHAHAHA, HOE WEET JIJ NU DAT HET GEEN BUTTPLUG IS, HEB JE ER ZELLUF ERVARING MMEE OFZOOW JFHAHAHA, SUKKLETJE :d:d:d
Algemene kennis.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HAAHHAHAHA, HOE WEET JIJ NU DAT HET GEEN BUTTPLUG IS, HEB JE ER ZELLUF ERVARING MMEE OFZOOW JFHAHAHA, SUKKLETJE :d:d:d
En inschattingsvermogen.quote:
Zoiets dacht ik ook heel eventjes, hhiihihihh.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:38 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Iksdee. XD.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik ook heel eventjes, hhiihihihh.
Ik ga werken en dubbel uurloon krijgen, dat is beter dan meelopen met de malloten.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:46 schreef Smart_ass het volgende:
Wat is trouwens leuk om te gaan doen vrijdag? En dan bedoel ik iets anders dan naar A'dam gaan.
Naar Damsko gaan.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:46 schreef Smart_ass het volgende:
Wat is trouwens leuk om te gaan doen vrijdag? En dan bedoel ik iets anders dan naar A'dam gaan.
Het is maar 1x in het jaar zo'n groot feest in Nederlandquote:Op woensdag 28 april 2010 13:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ga werken en dubbel uurloon krijgen, dat is beter dan meelopen met de malloten.
Tis niet alsof je nooit vreemdgaat oid.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ontken niet dat jij jaloers en wantrouwend bent.
Nee mang, vorig jaar was het ook niet zo spectaculair.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het is maar 1x in het jaar zo'n groot feest in Nederland
Jongeren die gaan werken met Koninginnedag omdat je dan een dubbel uurloon krijgtquote:Op woensdag 28 april 2010 13:48 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ga werken en dubbel uurloon krijgen, dat is beter dan meelopen met de malloten.
In Apeldoorn scheen het behoorlijk spectaculair te zijn.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee mang, vorig jaar was het ook niet zo spectaculair.
Vrijdag ga ik weer vreemd. Weet je dat vast.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tis niet alsof je nooit vreemdgaat oid.
Ik heb een vriendin en een vriendengroep van 20 man waarmee we dit jaar op vakantie gaan.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jongeren die gaan werken met Koninginnedag omdat je dan een dubbel uurloon krijgt. Da's alleen maar een excuus omdat zulke mensen geen vrienden hebben.
In Eindhoven was echt klote, om 7 uur 's avonds was ik van de kaart en ben ik naar huis gegaan.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
In Apeldoorn scheen het behoorlijk spectaculair te zijn.
Ik breek je botten.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Vrijdag ga ik weer vreemd. Weet je dat vast.
Maar verder heb je zijn opmerking wel begrepen?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
In Eindhoven was echt klote, om 7 uur 's avonds was ik van de kaart en ben ik naar huis gegaan.
Die weet niet perse of jij bezet bent he?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Breek dan de botten van die jongen.
Nu dringt het pas door, ja.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar verder heb je zijn opmerking wel begrepen?
Dat kwam door Karst Tatesquote:Op woensdag 28 april 2010 13:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
per sequote:Op woensdag 28 april 2010 13:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die weet niet perse of jij bezet bent he?
Niet spectaculair?quote:Op woensdag 28 april 2010 13:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Niet spectaculair?Ik vond die hele happening in Apeldoorn anders vrij spectaculair hoor.
True. Dan nog hoef je mijn botten niet te breken hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 13:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die weet niet perse of jij bezet bent he?
Ga naar Delftquote:Op woensdag 28 april 2010 13:56 schreef Smart_ass het volgende:
Nou ik ga iig níet naar A'dam. Vriendin van mij zei dat er in Tilburg veel knappe gasten studeren, dus misschien gaan we daar wel heen. Of naar Utrecht.
Luurtje, check dit Op mijn scorroquote:Op woensdag 28 april 2010 13:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
True. Dan nog hoef je mijn botten niet te breken hoor.
Noch hoef jij vreemd te gaan.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
True. Dan nog hoef je mijn botten niet te breken hoor.
Niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin en een vriendengroep van 20 man waarmee we dit jaar op vakantie gaan.
Onkostenvergoeding voor de psycholoog.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Luurtje, check dit Op mijn scorro
Weet iemand of ik misschien een schadevergoeding kan krijgen? Emotionele schade enzo
Whehe, sicko'squote:Op woensdag 28 april 2010 13:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Luurtje, check dit Op mijn scorro
Weet iemand of ik misschien een schadevergoeding kan krijgen? Emotionele schade enzo
Het is toch een soort van vertrouwenspersoon op school, die kerel.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Onkostenvergoeding voor de psycholoog.
S.e.k.s.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar daar is verder geen zak te doen denk ik.
Het mbo is soms net een dierentuin swa.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Whehe, sicko's. Ik kreeg van mijn mbo ook geen schadevergoeding toen er 2 mensen werden neergestoken op school hoor
.
Ik ga alleen maar daarheen om te slapen, te zonnen en te feesten.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nietus![]()
Wij gaan volgend jaar pas met z'n allen op vakantie
Een fucking jungle jongen.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het mbo is soms net een dierentuin swa.
Bij ons moet iedereen eerst geld sparen, dus dat duurt wel een jaarquote:Op woensdag 28 april 2010 14:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ga alleen maar daarheen om te slapen, te zonnen en te feesten.
Waar ga je heen dan?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ga alleen maar daarheen om te slapen, te zonnen en te feesten.
Een conciërge als vertrouwenspersoon beschouwen.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het is toch een soort van vertrouwenspersoon op school, die kerel.![]()
Huh, wat? Een negert die een vertrouwenspersoon is?nvm
Hij was niet alleen concierge hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 14:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Een conciërge als vertrouwenspersoon beschouwen.
Ik moet een vakantie betalen en nog 1400 euro aan school terug betalen.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Bij ons moet iedereen eerst geld sparen, dus dat duurt wel een jaar
Een student heeft op z'n minst toch wel een hokje van 2 bij 2 om in te 'slapen'?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zo midden op de dag in de bosjes.
Aiiiquote:Op woensdag 28 april 2010 14:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik moet een vakantie betalen en nog 1400 euro aan school terug betalen.
Hoe oud ben je? 17?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:01 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Lloret De Mar, voor de tweede keer.
Touché.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een student heeft op z'n minst toch wel een hokje van 2 bij 2 om in te 'slapen'?
Mensen die zelf dingen moeten betalenquote:Op woensdag 28 april 2010 14:03 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik het allemaal betalen, maar ik kan nu geen 3 dagen per weekend meer aangaan.
Maar dat ben je dus niet. Faal.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
18 jaar, tijdens mijn vakantie word ik 19, fuckfest eerste klasse als ik dan vrijgezel ben.
Ik ben gezakt voor mijn opleiding, dus moet alle kosten voor de OV-kaart en prestatiebeurs terug betalen.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mensen die zelf dingen moeten betalen
Ja, die jongen denkt mij te kunnen regelen. De arrogantie. Daarom moet ik nu met een vriend van hem gaan aanpappenquote:
Looool! Wat deed je dan.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ben gezakt voor mijn opleiding, dus moet alle kosten voor de OV-kaart en prestatiebeurs terug betalen.
En de zuippartijen in Spanje betalen mijn ouders niet.
Jij hebt veel vertrouwen in je relasieee als je er zo over denkt.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Misschien dan wel, de tijd zal het leren.
Vorig jaar heb ik er 2 doorgesmeerd.
Pics van de kerel in kwestie?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, die jongen denkt mij te kunnen regelen. De arrogantie. Daarom moet ik nu met een vriend van hem gaan aanpappen.
quote:Op woensdag 28 april 2010 14:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daarom moet ik nu met een vriend van hem gaan aanpappen.
Het is 14:00 geweest, dan kan iedereeeeeen weer opscheppen over hoeveel neukertjes er wel niet zijn geweest op vakantie enzoquote:Op woensdag 28 april 2010 14:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Misschien dan wel, de tijd zal het leren.
Vorig jaar heb ik er 2 doorgesmeerd.
Sinterklaas is volgens mij een beetje dement aan het wordenquote:
Dan ga je gewoon naar de moskee, bidden.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, die jongen denkt mij te kunnen regelen. De arrogantie. Daarom moet ik nu met een vriend van hem gaan aanpappen.
Tijdens vakanties moet je proberen vrijgezel te zijn.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jij hebt veel vertrouwen in je relasieee als je er zo over denkt.
Heu.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Echt, ik ken bijna niemand in de sc die er nog niet over heeft opgeschept
Teruggereist naar 11 juli 2001?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:09 schreef Breathtaking het volgende:
AAAAAH ER ZIT EEN MAN OP M'N DAK!
Ik zeg het alleen, omdat S_a anders niet snapt waarom ik graag vrijgezel ben in die periode.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het is 14:00 geweest, dan kan iedereeeeeen weer opscheppen over hoeveel neukertjes er wel niet zijn geweest op vakantie enzo![]()
Echt, ik ken bijna niemand in de sc die er nog niet over heeft opgeschept
Nee hoor, ik heb 'm namelijk net gevraagd of hij even op mijn dak wilde.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sinterklaas is volgens mij een beetje dement aan het worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |