Oke.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon naar de moskee, bidden.

Drie kusjes voor je zwijgkunsten.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:15 schreef Smart_ass het volgende:
Ik schep trouwens nooit op over mijn "neukertjes" op vakantie, NG.

Goed zo, hihih hiihi hahaohohhioihihehehahhiohihiquote:Op woensdag 28 april 2010 14:15 schreef Smart_ass het volgende:
Ik schep trouwens nooit op over mijn "neukertjes" op vakantie, NG.

Praat me geen schuldgevoel aanquote:Op woensdag 28 april 2010 14:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee hoor, ga maar, ik vertrouw je.

Wat moet ik dan zeggen?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee hoor, ga maar, ik vertrouw je.

We hebben een aan en uit relatie.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jullie hebben toch niets, of mis ik nu wat?

Niks. Fijn dat je me vertrouwt. Dat is wederzijds namelijk.quote:
Jawel.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jullie hebben toch niets, of mis ik nu wat?

ewa boi, tik em an danquote:Op woensdag 28 april 2010 14:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
Tis hosselen om te overleven.

One lovequote:Op woensdag 28 april 2010 14:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Niks. Fijn dat je me vertrouwt. Dat is wederzijds namelijk.

Mmm sure.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Niks. Fijn dat je me vertrouwt. Dat is wederzijds namelijk.
[..]
Jawel.

Even het zomergevoel aanwakkeren.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Vamos a la playa
La bomba estallo
Las radiaciones tuestan
Y matizan de azul![]()

Tsja, dat wij het nou eenmaal niet aan de grote klok hangen i.t.t. Mozy& Chai, Crack&Zotheid, maakt het niet minder waar.quote:

quote:

Ik geloof je wel, smaquote:Op woensdag 28 april 2010 14:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Tsja, dat wij het nou eenmaal niet aan de grote klok hangen i.t.t. Mozy& Chai, Crack&Zotheid, maakt het niet minder waar.

Het liedje gaat over een nucleaire oorlog hoorquote:Op woensdag 28 april 2010 14:24 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Even het zomergevoel aanwakkeren.

Remlof, check dit http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kt-gewoon-door.dhtmlquote:Op woensdag 28 april 2010 14:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Het liedje gaat over een nucleaire oorlog hoor

Maar het klinkt vrolijk.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:26 schreef remlof het volgende:
[..]

Stage tot 5 uur toch? Valt het uitlopende wel onder je stageuren?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:25 schreef Allure_ het volgende:
He bah, kan me helemaal niet concentreren tussen al die chaos! En m'n manicure begint pas om 4 uur
.

Wind of Changequote:Op woensdag 28 april 2010 14:26 schreef remlof het volgende:
[..]

Uhuhquote:Op woensdag 28 april 2010 14:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Het echte goodlife begint morgen om 17:00

Hij's een fag.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:28 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Peter Andre weet het.
[ afbeelding ]

Nee, half 6.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Stage tot 5 uur toch? Valt het uitlopende wel onder je stageuren?

Nee, het is allemaal niet waar. Ik weet wat ze allemaal zeggen. Maar ze beschuldigen mij om niets. Ik was toen niet eens daar. Ik heb er niets mee te maken.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Remlof, check dit http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kt-gewoon-door.dhtml
En dat op mijn school.

Voor morgen ? Of vandaagquote:Op woensdag 28 april 2010 14:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nog plannen, lekker dier van me?

Onzin, tegen mij zei hij wat anders toen ik hem moest helpen met vegen.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het is allemaal niet waar. Ik weet wat ze allemaal zeggen. Maar ze beschuldigen mij om niets. Ik was toen niet eens daar. Ik heb er niets mee te maken.

Af en toe een beetje frauderen dan.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, half 6.
Hmm nee, ik werk niet qua uren. Als je overwerkt mag je bijv. wel een andere keer een half uurtje eerder gaan. Maar ze gaan er vanuit dat je dat zelf normaal bijhoudt.

Niemands lichaam is meer ripped dan die van mij.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:32 schreef Potloodvis het volgende:
Ik wil graag een foto van mijn ripped body maken, maar mijn telefoon is te slecht daarvoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |