Mooi meegenomen.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Beoordeling over mijn functioneren en persoonlijke vaardigheden.
Ik ben zo erg toe aan de vakantie, dat ik het er in het eerste deel eens goed van ga nemenquote:Op woensdag 28 april 2010 14:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat veel gefeest. Wel fucked up want ik ben al een paar dagen grieperig. Dus ik wil fit zijn voor morgen.
Ja, ik gebruik het ook voor het eerst maar het is echt mega chill. M'n neus is al de hele dag open! Afentoe moet je nog wel even snuiten, maar je kunt wel normaal ademen!quote:Op woensdag 28 april 2010 14:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Beter. Ik heb veel aleve's gehad.Nu alleen nog een verstopte neus. Maar neusspray heb ik nog nooit in mijn leven gehad. Werkt dat echt?
en dat is leuk waarom?quote:
Aiiquote:Op woensdag 28 april 2010 14:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik gebruik het ook voor het eerst maar het is echt mega chill. M'n neus is al de hele dag open! Afentoe moet je nog wel even snuiten, maar je kunt wel normaal ademen!
Ja, het is echt relaxed hoor. Vraag maar aan mama jaquote:Op woensdag 28 april 2010 14:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
AiiIk heb alleen geen zin om naar stadje te gaan om dat te halen
. Ik vraag mijn moeder zometeen wel.
Ik moest even van je moeder doorgeven dat je dat zelf maar moet doen omdat ze nu niet kan lopenquote:Op woensdag 28 april 2010 14:42 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
AiiIk heb alleen geen zin om naar stadje te gaan om dat te halen
. Ik vraag mijn moeder zometeen wel.
Zakquote:Op woensdag 28 april 2010 14:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik moest even van je moeder doorgeven dat je dat zelf maar moet doen omdat ze nu niet kan lopen
-nvmquote:Op woensdag 28 april 2010 14:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik moest even van je moeder doorgeven dat je dat zelf maar moet doen omdat ze nu niet kan lopen
ik zie die term vaak voorbij komen. Geen idee wat het nou inhoud. Komt misschien omdat ik alleen de 15 gepasseerd benquote:
bottenbrekerquote:Op woensdag 28 april 2010 14:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zelf ook, sommigen van mijn bedpartners echter niet.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:46 schreef wise het volgende:
[..]
ik zie die term vaak voorbij komen. Geen idee wat het nou inhoud. Komt misschien omdat ik alleen de 15 gepasseerd ben
Ja ik was altijd anti neusspray maar die shit is echt serieus een miracle worker.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Beter. Ik heb veel aleve's gehad.Nu alleen nog een verstopte neus. Maar neusspray heb ik nog nooit in mijn leven gehad. Werkt dat echt?
I need more than thatquote:Op woensdag 28 april 2010 14:51 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
De homeboy die terug is van weg geweest, genaamd G. in het verleden.
Best, maar ik kan daar tegenquote:Op woensdag 28 april 2010 14:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zal ik je eens even een nipple twist geven, praatjes maker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |