quote:Op woensdag 28 april 2010 14:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Niemands lichaam is meer ripped dan die van mij.
Nee, ik ben er iedere dag te lang eigenlijkquote:Op woensdag 28 april 2010 14:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Af en toe een beetje frauderen dan.
Morgen met Seagal naar Groningen en daar bij homies slapen. Jij dan.quote:
Wedstrijdje?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Niemands lichaam is meer ripped dan die van mij.
eh nee, wtf is een chimeid? Chinese meid?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Afkorting voor chimeid, jewaids.
quote:Op woensdag 28 april 2010 14:35 schreef wise het volgende:
[..]
eh nee, wtf is een chimeid? Chinese meid?
Eerst stage tot 5, dan de shiznit regelen voor Qday, dan feesten, dan feesten, dan is Q-day, dus feesten, dan feesten, en dan is het zaterdag en dan moet ik werken van 1 tot 4 en dan ga ik feesten, en dan feesten en dan is het zondag, voetbal kijken in de kroeg tochquote:Op woensdag 28 april 2010 14:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Morgen met Seagal naar Groningen en daar bij homies slapen. Jij dan.
Nicequote:Op woensdag 28 april 2010 14:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, ik ben er iedere dag te lang eigenlijk.
Maar daardoor heb ik gisteren wel een goede beoordeling gekregen!
Ik ben trots op je.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, ik ben er iedere dag te lang eigenlijk.
Maar daardoor heb ik gisteren wel een goede beoordeling gekregen!
Ja.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:35 schreef wise het volgende:
[..]
eh nee, wtf is een chimeid? Chinese meid?
Wat veel gefeest. Wel fucked up want ik ben al een paar dagen grieperig. Dus ik wil fit zijn voor morgen.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Eerst stage tot 5, dan de shiznit regelen voor Qday, dan feesten, dan feesten, dan is Q-day, dus feesten, dan feesten, en dan is het zaterdag en dan moet ik werken van 1 tot 4 en dan ga ik feesten, en dan feesten en dan is het zondag, voetbal kijken in de kroeg tochen dan ga ik chillen en dan ga ik slapen
En je hebt je beoordeling al gekregen?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Tot in Juli, en daarna m'n onderzoek nog afronden. Dus Augustus klaar denk ik.
Hoe is 't met je keel?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat veel gefeest. Wel fucked up want ik ben al een paar dagen grieperig. Dus ik wil fit zijn voor morgen.
hosselaars en hun Chinese meiden?quote:
Mensen die feestenquote:Op woensdag 28 april 2010 14:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Eerst stage tot 5, dan de shiznit regelen voor Qday, dan feesten, dan feesten, dan is Q-day, dus feesten, dan feesten, en dan is het zaterdag en dan moet ik werken van 1 tot 4 en dan ga ik feesten, en dan feesten en dan is het zondag, voetbal kijken in de kroeg tochen dan ga ik chillen en dan ga ik slapen
Beoordeling over mijn functioneren en persoonlijke vaardigheden.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
En je hebt je beoordeling al gekregen?
Tijdens de Ramadan dus, is Istanbul heerlijk.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Tot in Juli, en daarna m'n onderzoek nog afronden. Dus Augustus klaar denk ik.
Beter. Ik heb veel aleve's gehad.Nu alleen nog een verstopte neus. Maar neusspray heb ik nog nooit in mijn leven gehad. Werkt dat echt?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe is 't met je keel?
Ik heb neusspray en strepsils, dat help wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |