abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80897394
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 11:26 schreef Rosite het volgende:
Ik vind het wel goed van die Kieswijzer dat de ideeen van de VVD duidelijk worden, veel mensen lijken op die partij te willen gaan stemmen, maar als ze die kieswijzer invullen, komen ze erachter waar de VVD voor staat en dat het helemaal niet overeenkomt met hun ideeen en dan gaan ze ze gelukkig toch nog anders kiezen. De VVD is namelijk niet eerlijk in het verwoorden waar ze voor staan en veel mensen trappen daar in. VVD is echt alleen maar goed voor de mensen die toch al rijk zijn hoor, alle gewone mensen hoeven echt helemaal niets van die partij te verwachten en daar komen ze achter als ze die Kieswijzer invullen.
Hmmmm, hier komt toch een ander beeld naar voren:

Kieskompas

Tenzij je natuurlijk stelt dat er FOK! geen gewone mensen komen, dat lijkt mij legitiem, maar het maakt jouw stelling moeilijk verifieerbaar op een forum waar geen gewone mensen komen.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 11:34:28 #212
93664 waht
Mushir
pi_80897478
quote:
VVD is echt alleen maar goed voor de mensen die toch al rijk zijn hoor
Alle Nederlanders dus!!!
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 11:55:17 #213
292283 GrotePierFR
Je hart zit links
pi_80897961
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 11:34 schreef waht het volgende:

[..]

Alle Nederlanders dus!!!
Aangezien een marge van de Nederlanders boedhistisch en/of echt rijk in materiële goederen is, is maar een klein deel van de Nederlanders rijk
  Moderator zaterdag 1 mei 2010 @ 12:01:32 #214
249559 crew  Lavenderr
pi_80898105
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 11:34 schreef waht het volgende:

[..]

Alle Nederlanders dus!!!
In feite wel he
pi_80899178
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 20:04 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Die discussie is gevoerd en tot op heden heb ik nog geen enkele citaat van GW gezien waar hij Moslims minder rechten geeft dan Nederlanders. Hetzij bepaalde gebouwen niet mogen betreden, hetzij meer belasting moeten betalen dan de ander.
Dan raad ik jou aan mijn posts in het PVV-programmatopic nog eens door te nemen.

De PVV wil specifiek de Moslims bepaalde burgerrechten ontnemen. Kijk ook eens op de pagina over onderwijs in hun program. Daar maken ze het overduidelijk...
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_80899392
quote:
Ik vind het wel goed van die Kieswijzer dat de ideeen van de VVD duidelijk worden, veel mensen lijken op die partij te willen gaan stemmen, maar als ze die kieswijzer invullen, komen ze erachter waar de VVD voor staat en dat het helemaal niet overeenkomt met hun ideeen en dan gaan ze ze gelukkig toch nog anders kiezen. De VVD is namelijk niet eerlijk in het verwoorden waar ze voor staan en veel mensen trappen daar in. VVD is echt alleen maar goed voor de mensen die toch al rijk zijn hoor, alle gewone mensen hoeven echt helemaal niets van die partij te verwachten en daar komen ze achter als ze die Kieswijzer invullen.
Hoezo verwoordt de VVD niet eerlijk waar ze voor staan? Ik heb naar de stellingen en de antwoorden gekeken die de VVD heeft gegeven en daar zat niks tussen wat mij verbaasde (ook bij de andere partijen niet echt). Dus geef eens een voorbeeld van wat de VVD niet eerlijk verwoord aub.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 13:43:46 #217
281402 Kardash
[NSDAP] Leider / Voerer
pi_80900643
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 12:54 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Hoezo verwoordt de VVD niet eerlijk waar ze voor staan? Ik heb naar de stellingen en de antwoorden gekeken die de VVD heeft gegeven en daar zat niks tussen wat mij verbaasde (ook bij de andere partijen niet echt). Dus geef eens een voorbeeld van wat de VVD niet eerlijk verwoord aub.
Ja idd - ik vond het altijd al duidelijk dat het een partij was die niets anders wilde dan een Nachtwakersstaat, puur weg om de privé-goederen van de rijken te beschermen.

Dus wat is er wat jij bedrog vind aan hun stellingen?
is getting his nerd on..
.. en een vleugje moslim
pi_80914838
Ik sta het dichtst bij de Partij voor de Arbeid. Vreemde uitslag, ik kan me alleen vinden in het partijprogamma van de S.P. Ik vind het sowieso schandalig dat er mensen zijn die hun stem van dit soort testjes af laten hangen zonder überhaupt een partijprogramma gelezen te hebben.

Ik ga dus ook S.P. stemmen, of niet stemmen.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 22:05:53 #219
93664 waht
Mushir
pi_80915077
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 11:55 schreef GrotePierFR het volgende:

[..]

Aangezien een marge van de Nederlanders boedhistisch en/of echt rijk in materiële goederen is, is maar een klein deel van de Nederlanders rijk
Tsja, interpretatie.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 22:45:40 #220
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_80916355
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 21:57 schreef Gulo het volgende:
Ik sta het dichtst bij de Partij voor de Arbeid. Vreemde uitslag, ik kan me alleen vinden in het partijprogamma van de S.P. Ik vind het sowieso schandalig dat er mensen zijn die hun stem van dit soort testjes af laten hangen zonder überhaupt een partijprogramma gelezen te hebben.

Ik ga dus ook S.P. stemmen, of niet stemmen.
Heb je ook het partijprogramma van de PvdA gelezen?
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_80918936
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 13:43 schreef Kardash het volgende:

[..]

Ja idd - ik vond het altijd al duidelijk dat het een partij was die niets anders wilde dan een Nachtwakersstaat, puur weg om de privé-goederen van de rijken te beschermen.

Dus wat is er wat jij bedrog vind aan hun stellingen?
Dit is dus pertinente onzin!
quote:
de Nederlandse liberalen geen blinde bewonderaars van de nachtwakersstaat en een ongebreideld kapitalisme waren. Zij stonden zeker in de tweede helft van de negentiende eeuw bijvoorbeeld sociale wetgeving voor.
Elsevier

Er zijn al zoveel sociale regelingen in Nederland. NEGEN (!!!) voor kinderen (kinderbijslag etc). De PvdA vindt het sociaal om iemand een uitkering te geven en er nooit meer naar om te kijken (zolang ze braaf links blijven stemmen) ik zeg: geef mensen de regie over hun eigen leven terug!
  zondag 2 mei 2010 @ 00:21:24 #222
41894 du_ke
du_ke
pi_80919040
quote:
Op zondag 2 mei 2010 00:16 schreef Willy84 het volgende:

Er zijn al zoveel sociale regelingen in Nederland. NEGEN (!!!) voor kinderen (kinderbijslag etc). De PvdA vindt het sociaal om iemand een uitkering te geven en er nooit meer naar om te kijken (zolang ze braaf links blijven stemmen) ik zeg: geef mensen de regie over hun eigen leven terug!
En dat is dus pertinente onzin
quote:
Niemand met een bijstandsuitkering mag op de bank blijven zitten. In ruil voor een uitkering moet men werken.

bron http://www.volkskrant.nl/(...)ar_werkloosheidsvrij
pi_80919055
mijn uitslag trots op nederland en verst verwijderd van de sp.
mijn coalitie vreemd genoeg cda/vvd/d66 met premier balkenende of rutte
pi_80919183
quote:
Op zondag 2 mei 2010 00:21 schreef du_ke het volgende:

[..]

En dat is dus pertinente onzin
[..]

bron http://www.volkskrant.nl/(...)ar_werkloosheidsvrij
Dream on! Je gelooft toch niet echt in die verkiezingsbeloftes van de PvdA en haar Politblad.

Voorbeeld uit de praktijk: Als je een wwb uitkering hebt en je staat het verst van de arbeidsmarkt af, dan hoor je dus NOOIT wat van je "werkcoach". Jij gelooft toch niet echt dat die figuren met gewaden ooit worden opgeroepen? Als je ze oproept krijg je gelijk 4 familieleden met allerlei kinderen in je spreekkamer.

Ander voorbeeld: als je een WAjong uitkering hebt (WAO voor jongeren) dan wordt je 2 keer gekeurt en vervolgens hoor je nooit meer wat. Ook als je wel of gedeeltijk wel kunt werken.

Dat zijn de feiten, dat is de realiteit. Dat is ook de uitvoering van het flutbeleid dat er is gevoerd.
  zondag 2 mei 2010 @ 00:33:04 #225
281402 Kardash
[NSDAP] Leider / Voerer
pi_80919294
quote:
Op zondag 2 mei 2010 00:16 schreef Willy84 het volgende:

[..]

Dit is dus pertinente onzin!
[..]

Elsevier

... jij leest de online-Elsevier
is getting his nerd on..
.. en een vleugje moslim
pi_80919488
quote:
Op zondag 2 mei 2010 00:33 schreef Kardash het volgende:

[..]

... jij leest de online-Elsevier
Wat is je inhoudelijke bijdrage?
  zondag 2 mei 2010 @ 00:53:07 #227
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_80919789
quote:
Op zondag 2 mei 2010 00:28 schreef Willy84 het volgende:

[..]

Dream on! Je gelooft toch niet echt in die verkiezingsbeloftes van de PvdA en haar Politblad.

Voorbeeld uit de praktijk: Als je een wwb uitkering hebt en je staat het verst van de arbeidsmarkt af, dan hoor je dus NOOIT wat van je "werkcoach". Jij gelooft toch niet echt dat die figuren met gewaden ooit worden opgeroepen? Als je ze oproept krijg je gelijk 4 familieleden met allerlei kinderen in je spreekkamer.

Ander voorbeeld: als je een WAjong uitkering hebt (WAO voor jongeren) dan wordt je 2 keer gekeurt en vervolgens hoor je nooit meer wat. Ook als je wel of gedeeltijk wel kunt werken.

Dat zijn de feiten, dat is de realiteit. Dat is ook de uitvoering van het flutbeleid dat er is gevoerd.
"de feiten". Zozo. En waar heb je de feiten vandaan? Harry de loodgieter uit je lokale kroeg?
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  zondag 2 mei 2010 @ 03:19:10 #228
281402 Kardash
[NSDAP] Leider / Voerer
pi_80922493
quote:
Op zondag 2 mei 2010 00:42 schreef Willy84 het volgende:

[..]

Wat is je inhoudelijke bijdrage?
Meer dan jouw inhoudelijke bijdrage in ieder geval. Je had het misschien nog niet door; maar jij bent diegene die niks zinnigs heeft gezegd. Dat probeerde ik je even duidelijk te maken
is getting his nerd on..
.. en een vleugje moslim
  zondag 2 mei 2010 @ 09:49:01 #229
41894 du_ke
du_ke
pi_80923520
quote:
Op zondag 2 mei 2010 00:28 schreef Willy84 het volgende:

[..]

Als je dan met een goede tegenbron zou komen dan was je misschien serieus te nemen. Nu is wat je doet vooral dom roepen, toch wel sneu .
En commentaar leveren op een bron (met een artikel dat overal is gepubliceerd maar google had de Volkskrant bovenaan) maar zelf met de Elsevier als bron aankomen is ook niet zo handig .
quote:

Dit zijn nauwelijks feiten te noemen eerder wat subjectieve interpretaties.
En dan nog het zijn zaken waarbij de verantwoordelijkheid veel en veel breder ligt dan bij de PvdA. VVD en CDA zijn gezien hun grotere regeringsverantwoordelijkheid de afgelopen 60 minstens zo 'schuldig'
pi_80927504

PvdA. En dat terwijl ik lid ben van GroenLinks
  zondag 2 mei 2010 @ 13:23:54 #231
270030 Supperboeren
Rock is On!!!
pi_80929165
Kom uit bij de Trots op Nederland en ben het verst verwijderd van de SP.
Blij dat ik niet op de rooien uitkom,
Op een dag drink je geen bier meer.
Dan drink je Grolsch!!
pi_80931511
quote:
Op zondag 2 mei 2010 03:19 schreef Kardash het volgende:

[..]

Meer dan jouw inhoudelijke bijdrage in ieder geval. Je had het misschien nog niet door; maar jij bent diegene die niks zinnigs heeft gezegd. Dat probeerde ik je even duidelijk te maken
Als je de gedeclareerde Ray-Ban zonnebril van Wouter Bos af had gezet dan had je kunnen zien en lezen dat ik met een verhaal kom ondersteund met feiten en een fatsoenlijke bron. Als je zelf één van degene bent die profiteert van het asosicale beleid van de PvdA (dat zich onterecht sociaal noemt) dan wil je het dus niet begrijpen.
pi_80931638
Ik hang tussen VVD en D66 in... in die rechts-progressieve leegte. Misschien tijd voor een nieuwe partij...
pi_80931791
quote:
Op zondag 2 mei 2010 14:38 schreef Nielsch het volgende:
Ik hang tussen VVD en D66 in... in die rechts-progressieve leegte. Misschien tijd voor een nieuwe partij...
of misschien moet de VVD eens stoppen van zulke wilders-achtige taal uit te slaan
  vrijdag 7 mei 2010 @ 20:01:32 #235
291997 Schiphol
Gaarne profiel verwijderen
pi_81148439
quote:
Op woensdag 28 april 2010 13:29 schreef mustisuc het volgende:

[..]

Je bent niet de eerste.. Ik hoor van heel veel mensen dat zij de ChristenUnie als resultaat krijgen.
ChristenUnie ...
Discutabel ...
Gaarne profiel verwijderen
pi_81266308
Ik had bij stemwijzer PVV maar bij Kieskompas VVD. Ik stem wel PVV.
Maak er maar een tekening van en stuur hem op naar Mallorca.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')