Je bent niet de eerste.. Ik hoor van heel veel mensen dat zij de ChristenUnie als resultaat krijgen.quote:
Ik ook!quote:Op woensdag 28 april 2010 13:28 schreef StarGazer het volgende:
Kom uit bij de VVD en ben het verst verwijderd van de SP. Geheel volgens verwachting dus.
Herkenbaarquote:Op woensdag 28 april 2010 13:34 schreef nerd4sale het volgende:
Ik krijg de Partij voor de Dieren.
Daar denk ik zelf toch wat anders over.
Het is ook een site van Trouwquote:Op woensdag 28 april 2010 13:29 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste.. Ik hoor van heel veel mensen dat zij de ChristenUnie als resultaat krijgen.
De wijzigingen t.o.v. de concepten zijn volgens mij marginaal.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:24 schreef mustisuc het volgende:
Maar hoe betrouwbaar is het? Het is namelijk gebaseerd op concept verkiezingsprogramma's.
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:43 schreef Jac0bus het volgende:
Voor de mensen die ergens tussenhangen kan je de onbelangrijke punten wegvinken, dan verschuift het omdat hij dat onbelangrijke punt dan niet meeneemt
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:46 schreef Jovatov het volgende:
[..]Als ik zorg, buitenlands beleid en cultuur en recreatie eruit laat kom ik exact op de PVV uit
De SGP.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:53 schreef -AnneX- het volgende:
dichtst bij PVDA, verst van " staatkundig gereformeerde partij"?wat dat ook wezen mag
Conservatief liberalisme is ook liberalismequote:Op woensdag 28 april 2010 14:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
En jij noemt jezelf liberaal?
quote:Op woensdag 28 april 2010 13:54 schreef bioloogje het volgende:
Ik zat het dichtste bij D66 en het verste van de SGPKlopt helemaal.
ik ook, maar als ik er wat dieper op inkijk zit ik daar juist het verst vanaf met de antwoordenquote:
Ik ook zoiets, terwijl ik me toch echt het best met de VVD kan vinden. Als ik de standpunten analyseer daarna, is vooral het verschil dat ik 'mee (on)eens' heb en zij 'helemaal mee (on)eens'. Blijkbaar is het CU gewoon gematigd met alles.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:41 schreef Xlarge het volgende:
[ afbeelding ]
Op zijn minst verassend te nomen, ik ben echter nog nooit wezen stemmen
Dit dusquote:
Het wordt dan ook mede ontwikkeld door de Trouw, vroeger nogal een gereformeerd blad. Weet niet hoe het tegenwoordig zit, maar als ik zo kijk dat er toch wel wat mensen bij de CU uitkomen.....quote:Op woensdag 28 april 2010 14:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ik ook, maar als ik er wat dieper op inkijk zit ik daar juist het verst vanaf met de antwoorden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |