"de feiten". Zozo. En waar heb je de feiten vandaan? Harry de loodgieter uit je lokale kroeg?quote:Op zondag 2 mei 2010 00:28 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Dream on! Je gelooft toch niet echt in die verkiezingsbeloftes van de PvdA en haar Politblad.
Voorbeeld uit de praktijk: Als je een wwb uitkering hebt en je staat het verst van de arbeidsmarkt af, dan hoor je dus NOOIT wat van je "werkcoach". Jij gelooft toch niet echt dat die figuren met gewaden ooit worden opgeroepen? Als je ze oproept krijg je gelijk 4 familieleden met allerlei kinderen in je spreekkamer.
Ander voorbeeld: als je een WAjong uitkering hebt (WAO voor jongeren) dan wordt je 2 keer gekeurt en vervolgens hoor je nooit meer wat. Ook als je wel of gedeeltijk wel kunt werken.
Dat zijn de feiten, dat is de realiteit. Dat is ook de uitvoering van het flutbeleid dat er is gevoerd.
Meer dan jouw inhoudelijke bijdrage in ieder geval. Je had het misschien nog niet door; maar jij bent diegene die niks zinnigs heeft gezegd. Dat probeerde ik je even duidelijk te makenquote:
Als je dan met een goede tegenbron zou komen dan was je misschien serieus te nemen. Nu is wat je doet vooral dom roepen, toch wel sneuquote:Op zondag 2 mei 2010 00:28 schreef Willy84 het volgende:
[..]
Dream on! Je gelooft toch niet echt in die verkiezingsbeloftes van de PvdA en haar Politblad.
Dit zijn nauwelijks feiten te noemen eerder wat subjectieve interpretaties.quote:Voorbeeld uit de praktijk: Als je een wwb uitkering hebt en je staat het verst van de arbeidsmarkt af, dan hoor je dus NOOIT wat van je "werkcoach". Jij gelooft toch niet echt dat die figuren met gewaden ooit worden opgeroepen? Als je ze oproept krijg je gelijk 4 familieleden met allerlei kinderen in je spreekkamer.
Ander voorbeeld: als je een WAjong uitkering hebt (WAO voor jongeren) dan wordt je 2 keer gekeurt en vervolgens hoor je nooit meer wat. Ook als je wel of gedeeltijk wel kunt werken.
Dat zijn de feiten, dat is de realiteit. Dat is ook de uitvoering van het flutbeleid dat er is gevoerd.
Als je de gedeclareerde Ray-Ban zonnebril van Wouter Bos af had gezet dan had je kunnen zien en lezen dat ik met een verhaal kom ondersteund met feiten en een fatsoenlijke bron. Als je zelf één van degene bent die profiteert van het asosicale beleid van de PvdA (dat zich onterecht sociaal noemt) dan wil je het dus niet begrijpen.quote:Op zondag 2 mei 2010 03:19 schreef Kardash het volgende:
[..]
Meer dan jouw inhoudelijke bijdrage in ieder geval. Je had het misschien nog niet door; maar jij bent diegene die niks zinnigs heeft gezegd. Dat probeerde ik je even duidelijk te maken
of misschien moet de VVD eens stoppen van zulke wilders-achtige taal uit te slaanquote:Op zondag 2 mei 2010 14:38 schreef Nielsch het volgende:
Ik hang tussen VVD en D66 in... in die rechts-progressieve leegte. Misschien tijd voor een nieuwe partij...
ChristenUniequote:Op woensdag 28 april 2010 13:29 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste.. Ik hoor van heel veel mensen dat zij de ChristenUnie als resultaat krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |