abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80919488
quote:
Op zondag 2 mei 2010 00:33 schreef Kardash het volgende:

[..]

... jij leest de online-Elsevier
Wat is je inhoudelijke bijdrage?
  zondag 2 mei 2010 @ 00:53:07 #227
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_80919789
quote:
Op zondag 2 mei 2010 00:28 schreef Willy84 het volgende:

[..]

Dream on! Je gelooft toch niet echt in die verkiezingsbeloftes van de PvdA en haar Politblad.

Voorbeeld uit de praktijk: Als je een wwb uitkering hebt en je staat het verst van de arbeidsmarkt af, dan hoor je dus NOOIT wat van je "werkcoach". Jij gelooft toch niet echt dat die figuren met gewaden ooit worden opgeroepen? Als je ze oproept krijg je gelijk 4 familieleden met allerlei kinderen in je spreekkamer.

Ander voorbeeld: als je een WAjong uitkering hebt (WAO voor jongeren) dan wordt je 2 keer gekeurt en vervolgens hoor je nooit meer wat. Ook als je wel of gedeeltijk wel kunt werken.

Dat zijn de feiten, dat is de realiteit. Dat is ook de uitvoering van het flutbeleid dat er is gevoerd.
"de feiten". Zozo. En waar heb je de feiten vandaan? Harry de loodgieter uit je lokale kroeg?
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  zondag 2 mei 2010 @ 03:19:10 #228
281402 Kardash
[NSDAP] Leider / Voerer
pi_80922493
quote:
Op zondag 2 mei 2010 00:42 schreef Willy84 het volgende:

[..]

Wat is je inhoudelijke bijdrage?
Meer dan jouw inhoudelijke bijdrage in ieder geval. Je had het misschien nog niet door; maar jij bent diegene die niks zinnigs heeft gezegd. Dat probeerde ik je even duidelijk te maken
is getting his nerd on..
.. en een vleugje moslim
  zondag 2 mei 2010 @ 09:49:01 #229
41894 du_ke
du_ke
pi_80923520
quote:
Op zondag 2 mei 2010 00:28 schreef Willy84 het volgende:

[..]

Dream on! Je gelooft toch niet echt in die verkiezingsbeloftes van de PvdA en haar Politblad.
Als je dan met een goede tegenbron zou komen dan was je misschien serieus te nemen. Nu is wat je doet vooral dom roepen, toch wel sneu .
En commentaar leveren op een bron (met een artikel dat overal is gepubliceerd maar google had de Volkskrant bovenaan) maar zelf met de Elsevier als bron aankomen is ook niet zo handig .
quote:
Voorbeeld uit de praktijk: Als je een wwb uitkering hebt en je staat het verst van de arbeidsmarkt af, dan hoor je dus NOOIT wat van je "werkcoach". Jij gelooft toch niet echt dat die figuren met gewaden ooit worden opgeroepen? Als je ze oproept krijg je gelijk 4 familieleden met allerlei kinderen in je spreekkamer.

Ander voorbeeld: als je een WAjong uitkering hebt (WAO voor jongeren) dan wordt je 2 keer gekeurt en vervolgens hoor je nooit meer wat. Ook als je wel of gedeeltijk wel kunt werken.

Dat zijn de feiten, dat is de realiteit. Dat is ook de uitvoering van het flutbeleid dat er is gevoerd.
Dit zijn nauwelijks feiten te noemen eerder wat subjectieve interpretaties.
En dan nog het zijn zaken waarbij de verantwoordelijkheid veel en veel breder ligt dan bij de PvdA. VVD en CDA zijn gezien hun grotere regeringsverantwoordelijkheid de afgelopen 60 minstens zo 'schuldig'
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_80927504

PvdA. En dat terwijl ik lid ben van GroenLinks
  zondag 2 mei 2010 @ 13:23:54 #231
270030 Supperboeren
Rock is On!!!
pi_80929165
Kom uit bij de Trots op Nederland en ben het verst verwijderd van de SP.
Blij dat ik niet op de rooien uitkom,
Op een dag drink je geen bier meer.
Dan drink je Grolsch!!
pi_80931511
quote:
Op zondag 2 mei 2010 03:19 schreef Kardash het volgende:

[..]

Meer dan jouw inhoudelijke bijdrage in ieder geval. Je had het misschien nog niet door; maar jij bent diegene die niks zinnigs heeft gezegd. Dat probeerde ik je even duidelijk te maken
Als je de gedeclareerde Ray-Ban zonnebril van Wouter Bos af had gezet dan had je kunnen zien en lezen dat ik met een verhaal kom ondersteund met feiten en een fatsoenlijke bron. Als je zelf één van degene bent die profiteert van het asosicale beleid van de PvdA (dat zich onterecht sociaal noemt) dan wil je het dus niet begrijpen.
pi_80931638
Ik hang tussen VVD en D66 in... in die rechts-progressieve leegte. Misschien tijd voor een nieuwe partij...
pi_80931791
quote:
Op zondag 2 mei 2010 14:38 schreef Nielsch het volgende:
Ik hang tussen VVD en D66 in... in die rechts-progressieve leegte. Misschien tijd voor een nieuwe partij...
of misschien moet de VVD eens stoppen van zulke wilders-achtige taal uit te slaan
  vrijdag 7 mei 2010 @ 20:01:32 #235
291997 Schiphol
Gaarne profiel verwijderen
pi_81148439
quote:
Op woensdag 28 april 2010 13:29 schreef mustisuc het volgende:

[..]

Je bent niet de eerste.. Ik hoor van heel veel mensen dat zij de ChristenUnie als resultaat krijgen.
ChristenUnie ...
Discutabel ...
Gaarne profiel verwijderen
pi_81266308
Ik had bij stemwijzer PVV maar bij Kieskompas VVD. Ik stem wel PVV.
Maak er maar een tekening van en stuur hem op naar Mallorca.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')