Dit is echt de meest waardeloze vergelijking die ik ooit heb gelezenquote:Op maandag 10 mei 2010 20:37 schreef Jason__ het volgende:
[..]
Dit is onterechte, maar in deze topics en elders (enkelen in mijn vriendenkring noemden het ook al een 'warrig verteld slap aftreksel van BOB') vaak geuite kritiek. BoB en deze serie zijn nu eenmaal niet te vergelijken. Om te beginnen is het 'warrige' te verklaren door de tien jaar die er tussen zit. Vergelijk voor het gemak 'Hit Me Baby One More Time' met 'Poker Face'. Het moet allemaal sneller, compacter, gecomprimeerder.
Mja, alleen lijkt het er wel op dat niemand de hele oorlog helemaal heeft meegemaakt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 02:19 schreef Merkie het volgende:
Bij BoB volgde je echt Easy Company van begin tot eind. De hoofdpersoon was Easy Company. Hier gaat het meer over Leckie en Eugene in plaats van de company zelf.
Had ik ook niet verwacht van Snafu.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:46 schreef Professional het volgende:
Ik vond het ook een mooie afsluiting. Mooi om te zien dat Snafu in de serie keihard is en 35 jaar niet over de oorlog heeft gepraat. Oorlog vreet mensen gewoon op, iets wat wij nooit zullen meemaken.
Al met al vond ik het een mooie serie.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:11 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
QFT! Dat ik daar tien uur van mijn leven aan verspild heb zeg. In het begin was ik nieuwsgierig, na een paar aflevering viel het tegen maarja, toch maar doodkijken. En na tien afleveringen blijkt het gewoon zeer slappe, slechte serie. De finale was misschien nog wel het ergst van allemaal. Wat een domper, zeker met Band of Brothers in het achterhoofd.
Eugh, Snafu vond ik ZO irritant.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:12 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Had ik ook niet verwacht van Snafu.
Maaruhh die Snafu was toch wel mijn favoriet in deze serie
Is allemaal al een keer beter gedaan.ook stond deze aflevering boordevol clichés. Vrouwen die achterblijven, geen werk kunnen vinden, "moeilijk aanpassen aan de maatschappij" blabla.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:44 schreef Headlong het volgende:
Ik heb gisteren de laatste aflevering gezien, voor mij was dit duidelijk de sterkste aflevering van de serie. Ik vond het een waardige en mooie afsluiting. Zeer interessant om mee te krijgen wat het met de mens doet zo'n oorlog.
Eens. Die was af en toe zo ontzettend deranged dat het ongeloofwaardig werd.quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:30 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Eugh, Snafu vond ik ZO irritant.
Generation Kill heb ik nooit gezien, bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:24 schreef neilpad het volgende:
Van de drie (BoB, Generation Kill) vond ik deze toch wel de minste.
Waarschijnlijk hadden ze een bepaalde visie voor deze serie maar echt goed uit de verf is het niet gekomen.
how freudianquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:14 schreef pberends het volgende:
[..].
Tja, matig einde van een matige serie. Maar goed, de oorlogsvoering was weer fascinerend om te zien natuurlijk.
Ja, ik zou er ook geen DVD van kopen!quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:12 schreef Wouter2006 het volgende:
De serie heeft niet aan mijn verwachtingen voldaan, jammer!
idd, BOB staat in mijn dvd kast, Pacific zal daar never nooit in komenquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:26 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
Ja, ik zou er ook geen DVD van kopen!
Hier wel hoor! Ben zelfs bereid een interne bluray-speler ervoor aan te schaffen plus een betere videokaartquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:23 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
idd, BOB staat in mijn dvd kast, Pacific zal daar never nooit in komen
Oh nu zal tom hanks wel jankend naar zijn bed gaan...quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:23 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
idd, BOB staat in mijn dvd kast, Pacific zal daar never nooit in komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |