Dat van Hiroshima vond ik juist redelijk goed gedaan. Ik snap wel dat je daar als soldaat niet kunt bevatten dat één bom een hele stad kan wegvagen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:24 schreef ems. het volgende:
Ik zie niet in waarom dat stoer zou zijn![]()
Nee, ik heb tot nu toe de afleveringen eigenlijk met een klein beetje tegenzin gekeken. Ik ben erg geinteresseerd in de tweede wereldoorlog en daarom was ik ook erg enthousiast toen ik de serie begon te kijken. Echter vond ik het al snel te ver gaan met die typische tom hanks/spielberg-amerikaanse-emo zooi. Ik begrijp best dat dat echte emoties waren en dat die ook zo ervaren werden maar voor mijn gevoel zijn ze daar te ver mee gegaan zonder écht interessante karakterontwikkelingen.
Ik heb al een trailer gezien van de volgende (laatste?) aflevering en ik voorzie dat dat ook weer een groot drama gaat worden. Helaas heeft de serie, of in ieder geval de personages erin, gewoon niet genoeg mijn interesse kunnen wekken om daar ook nog een uur aan te besteden.
Vandaar!quote:Op zondag 16 mei 2010 13:13 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Heb je ook niet, alles is opgenomen in Australië.
Duurde hier hooguit 3 minuten....quote:Op maandag 17 mei 2010 21:15 schreef Strolie75 het volgende:
Grmblll...lukt me niet om ergens snel "binnen te halen".
Dat dusquote:Op maandag 17 mei 2010 23:46 schreef Strolie75 het volgende:
Prachtige laatste aflevering van een geweldige serie.
Dat ga ik op zeker nog wel een keer doenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je nu nog een keer de serie gaan kijken
Haha dat dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:25 schreef marcodej het volgende:
Mooi einde, met als hoogtepunt die scene in het bos.Heb genoten van de serie.
En toch vind ik dat Leckie terug naar Stella had moeten gaan.![]()
QFT! Dat ik daar tien uur van mijn leven aan verspild heb zeg. In het begin was ik nieuwsgierig, na een paar aflevering viel het tegen maarja, toch maar doodkijken. En na tien afleveringen blijkt het gewoon zeer slappe, slechte serie. De finale was misschien nog wel het ergst van allemaal. Wat een domper, zeker met Band of Brothers in het achterhoofd.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:52 schreef Neelix het volgende:
Sorry hoor, maar die laatste aflevering was echt een butt afsluiting voor een butt serie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |