Haha geen idee, maar je raakt er heel snel aan gewend moet ik zeggen. Ik rijd (fiets) hier nu iedere dag en als ik weer in Europa ben kan ik ook makkelijk weer omwisselen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:13 schreef gekkewiebel het volgende:
Komende zomer ga ik ook naar Londen (+ nog wat andere plekken in Engeland). Maar ik ben nog niet helemaal gerust op dat links rijden. Weet iemand of er een soort computerspelletjes (gratis) bestaan waarin je links moet rijden? Zodat ik het gevoel een beetje krijg alvast?
Je hebt het goeveel echt na 15 minuten rijden al. Daarvoor gewoon rustig aan doen als het zwaar valt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:13 schreef gekkewiebel het volgende:
Komende zomer ga ik ook naar Londen (+ nog wat andere plekken in Engeland). Maar ik ben nog niet helemaal gerust op dat links rijden. Weet iemand of er een soort computerspelletjes (gratis) bestaan waarin je links moet rijden? Zodat ik het gevoel een beetje krijg alvast?
Rotondes zijn alleen zwaar K U Tquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:41 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Je hebt het goeveel echt na 15 minuten rijden al. Daarvoor gewoon rustig aan doen als het zwaar valt.
Nooit last van gehad, maar zal wellicht wennen zijn.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Rotondes zijn alleen zwaar K U T
Gewoon je collegekaart meenemen. Ik heb bij de Tower en Churchills War Rooms korting gehad. Alle grote musea zijn sowieso gratis en Westminster Abbey kun je gratis in als je de evensong bij woont (die ik dinsdag gemist had en woensdag en donderdag er niet was vanwege hemelvaart en een andere herdenkingquote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:09 schreef UltraR het volgende:
Zou je in Londen ook van de studentenkortingen bij verschillende attracties gebruik kunnen maken als Nederlandse student?
Guess not...
Vlucht is een cadeautje van m'n vader.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:13 schreef zeebeschuit het volgende:
Als je in Artis bent geweest zal de London Zoo een flinke tegenvaller zijn. Is niet zo groot.
Wel belachelijk trouwens die prijs die je gaat betalen voor je vlucht voor 1,5 dagje London
Museumkaart.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:09 schreef UltraR het volgende:
En gewoon gratis toegang is natuurlijk wel erg vet. Zouden ze in Nederland ook moeten doen. Nu kom ik bijna nooit in musea, terwijl me dat wel aanspreekt.
Leuk! Ik woon in Blackheath op zo'n 50m van Greenwich Park. Het is mijn favoriete stukje London.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:10 schreef greatgonzo het volgende:
ik wil in september een citytrip doen naar Londen, waarna ik doorga naar Edinburg.
Met hoeveel dagen heb je alle hotspots in Londen wel gezien?
Weet iemand trouwens ook een goed hostel aan te bevelen? Ik zit nu te denken over St Christopher's Greenwich, die krijgt wel een goede beoordeling. Maar is wel iets buiten het echte centrum
Ik heb geen idee hoe lang die evensong duurt. Ik gok een uurtje ofzo? Tijdens dat gebeuren moet je wel netjes blijven zitten, maar daarna schijn je nog wel een toeristenrondje te kunnen lopen. Maar goed, zelf heb ik er dus geen ervaring mee, dat is van horen zeggen.quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 10:59 schreef CherryLips het volgende:
Als je zo'n dagkaart neemt voor het OV zit je toch vrij snel aan het maximum bedrag dat ze rekenen, dus dan kun je met de bus overstappen tot je een ons weegt. Het is wel heel leuk om boven in die bus te zitten, voorin, en steeds te toepen: 'die fietser wil dood!!!!!' en 'Dat gaat toch nooit passen!!!!'
Kun je ze niet even mailen met de vraag?quote:Op zondag 16 mei 2010 16:57 schreef UltraR het volgende:
Hmm, ik wilde een aanvraag versturen voor kaartjes voor de ceremony of the keys. Maar daar moet je dus een aan jezelf geadresseerde envelop bij meesturen met voldoende Britse postzegels. Maar ja... hoe kom ik daar aan? (de postzegels wel te verstaan.)
TNT site staat er niets over. En via Royalmail wordt het met 15 pond wel een erg dure grap.
Gaaf man! Wat en aan welke universiteit ga je studeren? Is het een volledige studie of een aanvulling op een Nederlandse studie?quote:Op zondag 16 mei 2010 17:08 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik krijg een beurs. Ik ga vanaf februari 2011 dus in Londen studeren!
Waar kom je te zitten? Aldgate of de Noord campus? Aldgate is mijn inziens minder. Noord campus is best okequote:Op zondag 16 mei 2010 20:22 schreef Jabberwocky het volgende:
Het is een tweede master. Ik ga Arts & Heritage Management doen aan London Metropolitan University.
Ik heb er ook wel zin in, ja!
Noord campus, naast het Arsenal stadion dus.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:52 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Waar kom je te zitten? Aldgate of de Noord campus? Aldgate is mijn inziens minder. Noord campus is best oke
Voor het Arsenal stadion. Je komt uit in Holloway Road en dan heb je 1 lange horizontale straat met zo'n beetje alle faculteiten. Als je direct doorloopt van holloway de straat over en dan de 1e de beste weg recht door pakt kom je inderdaad voor het Arsenal stadion uit. En wees blij dat je in Noord zit. City campus is niks op Moorgate na.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:24 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Noord campus, naast het Arsenal stadion dus.
Oud en lelijk. Aldgate & Aldgate east is bende qua tube gebruik. North ziet er inderdaad nog wel leuk van binnen & buiten uit.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:34 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik ben donderdag naar de open dag geweest, dus ook het Arsenal stadion gezien. Voor/naast, details.![]()
Ik vond dat hoofdgebouw er wel tof uitzien, ik houd wel van die moderne architectuur. Wat is er eigenlijk mis met de city campus dan?
Volgens mij zijn er redelijk wat Met studenten die er naartoe gaan, daarom.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:36 schreef Jabberwocky het volgende:
Eenmaal in Londen kom ik er vast wel eens, denk ik.
Waar wil je zitten?quote:
YHA St. Paul's. Maar neem er geen eten bij want dat is niet te vreten.quote:
Heerlijk, op vrijdag gaat iedereen toch vroeg richting de pub.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:05 schreef HeatWave het volgende:
Toevallig in de AT, ik zit nu in Londen voor mijn werk, hoop vroeg klaar te zijn morgen, 24 graden morgen, nog ff lekker een terras pakken.
Relaxte lokatie. Laat even weten hoe het was en hoeveel je betaalde, niet te ver weg van mijn huis namelijk en ik ben vaker op zoek naar accomodatie voor vrienden.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:03 schreef LeonH het volgende:
Dank nog voor de tips uit volgens mij het vorige topic![]()
We hebben gekozen voor het Kensington Close Hotel wat blijkbaar naast de universiteit ligt en in de buurt van Hyde Park. Voor het concert in Wembley kiezen we om wat langer te reizen maar zodat we wel wat vlugger in het centrum zijn iedere dag
helaas vlieg ik om 19:00 weer naar NLquote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:31 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Heerlijk, op vrijdag gaat iedereen toch vroeg richting de pub.
Bah! Nee. Ik baal echt als een stekker dat het morgen mooi weer wordt. Het was vandaag al gutsend zweten en dat zal morgen niet anders worden. Ook al ben ik minimaal bezig tot 21.00 morgen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:31 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Heerlijk, op vrijdag gaat iedereen toch vroeg richting de pub.
Het is wel weer te merken wie de Nederlander is hier. Eeuwige klagerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:37 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Bah! Nee. Ik baal echt als een stekker dat het morgen mooi weer wordt. Het was vandaag al gutsend zweten en dat zal morgen niet anders worden. Ook al ben ik minimaal bezig tot 21.00 morgen.
En het is ook niet bepaald mooi weer, maar vooral klef weer. Daar gaat geen pils tegen op. Klef plakkerig gedoe. Overhemd bezweet heb ik een vieze hekel aan(en je kunt het wel vergeten om met stinkend overhemd de pub in te gaan
)
Wij hebben gewoon airco, en buiten in mijn overhemd zie je mij niet zweten. Ondanks mijn bierbuikjequote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:37 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Bah! Nee. Ik baal echt als een stekker dat het morgen mooi weer wordt. Het was vandaag al gutsend zweten en dat zal morgen niet anders worden. Ook al ben ik minimaal bezig tot 21.00 morgen.
En het is ook niet bepaald mooi weer, maar vooral klef weer. Daar gaat geen pils tegen op. Klef plakkerig gedoe. Overhemd bezweet heb ik een vieze hekel aan(en je kunt het wel vergeten om met stinkend overhemd de pub in te gaan
)
Aight, daar heb je dan gelijk inquote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:39 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Het is wel weer te merken wie de Nederlander is hier. Eeuwige klager
Wij hebben ook airco maar ik kan erg slecht tegen de grote temperatuur verschillen tussen plekken. (dat heb ik ook altijd met de metro). Vandaar dat ik slechts met overhemd al kan zweten zonder ook maar iets fysieks te doen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:39 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon airco, en buiten in mijn overhemd zie je mij niet zweten. Ondanks mijn bierbuikje![]()
Ik vind het top in ieder geval, maar ben dit weekend in Parijs aan het genieten van het zonnetje.
Als ik met een kwartiertje tot zo'n 20 minuten met de metro in het centrum ben, vind ik het al wel prima.quote:
Waar heb je het over? Ben net terug uit Midden Amerika en de uitlaatgassen hier ruiken als vers gemaaid gras!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:49 schreef sitting_elfling het volgende:
Dat ik in warme lucht misselijk wordt van uitlaatgassen is zeker ook overdone qua klagen?![]()
Moorgate heeft een mooie voorkant van het gebouw, maar van binnen ziet het er uit als een oud BT kantoor. Zijn die andere LMU City gebouwen nog ouder van binnen?quote:Op zondag 16 mei 2010 22:32 schreef sitting_elfling het volgende:
City campus is niks op Moorgate na.
Airco's zijn een godsgeschenk, bij ons op kantoor stijgt het kwik dik boven de 30c als ze geen airco hebben ivm de hitte van alle apparatuur. (vorig jaar met kerst hadden ze dik 33c gehaald, omdat ze de airco hadden uitgezet)quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:49 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
En airco's vind ik ook maar niks. Geweldige uitvinding .. als het werkt.
Dat is hier exact hetzelfde. Alleen soms werkt het spul dus niet en dan drijf je van zweterigheid je stoel afquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:30 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Airco's zijn een godsgeschenk, bij ons op kantoor stijgt het kwik dik boven de 30c als ze geen airco hebben ivm de hitte van alle apparatuur. (vorig jaar met kerst hadden ze dik 33c gehaald, omdat ze de airco hadden uitgezet)
Elke dag 5.00? Heb je zo'n enorme lange reistijd of begin je altijd met een ontbijt + meeting elke ochtend?quote:Vanmorgen vroeg weer gewerkt en morgen nog en dan ga ik lekker twee dagen relaxen en heerlijk uitslapen, Mag op zich wel als je elke dag om 05.00u eruit moet...![]()
Moorgate ziet er steeds wat beter uit. Die andere LMU city gebouwen zijn naar mijn mening nog ouder inderdaad.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:06 schreef Individual het volgende:
[..]
Moorgate heeft een mooie voorkant van het gebouw, maar van binnen ziet het er uit als een oud BT kantoor. Zijn die andere LMU City gebouwen nog ouder van binnen?
The Generator of the Astor Hostel?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Als ik met een kwartiertje tot zo'n 20 minuten met de metro in het centrum ben, vind ik het al wel prima.
Ik ben dus niet op City Campus geweest, maar op het Graduate Centre na vond ik de gebouwen die ik gezien heb op de North Campus ook niet heel mooi ogen (zowel binnen als buiten). Enfin, zolang de studie maar goed is.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:06 schreef Individual het volgende:
[..]
Moorgate heeft een mooie voorkant van het gebouw, maar van binnen ziet het er uit als een oud BT kantoor. Zijn die andere LMU City gebouwen nog ouder van binnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |