Ik hoop het. Ik wil haar ook geen ellende geven, maar het begint wel zeer verleidelijk te worden zo. Guess I'll have to be the better man in this. En ik weet dat ik dat kan zijn!quote:Op woensdag 28 april 2010 02:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik geloof in karma
mensen krijgen terug wat ze zaaien... en als je het goed doet niet bij jou![]()
Al meerdere malen gedaan. En dat werkte inderdaad. Misschien dat ik een nieuwe poging ga doen daartoe, zonder hem op te sturen. Dat heb ik 1 keer gedaan, en toen kreeg ik hem terug, waar met rode pen op geschreven was wat ik verkeerd had gedaan. Alsof ik een proefwerk had gemaakt. Die vernedering onderga ik niet nog een keer. Maar schrijven helpt inderdaad.quote:[..]
Ja, misschien dat je het in een brief zou kunnen verwoorden, of je hem op de post doet is een tweede, maar dan ben je je frustraties al grotendeels kwijt,en als je m wel op de bus zou doen, laat m dan eerst checken door je advocaat of een andere derde partij, zodat zij er niet allemaal 'bewijs' uit kan trekken ofzo![]()
Je hoeft niet te wachten hoor, ik ga nu ook. Een wandeling maken langs het water om m'n hoofd leeg te maken.quote:[..]
als ie vol is, ben ik weg
Heul niet!quote:Op woensdag 28 april 2010 02:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
dan zal jij broeder Barbie moeten opvrolijken
Dat zei die meid ook tegen me vanavond...quote:
nou, veel succes ermee iig.. vrouwen kunnen nare bitches zijnquote:Op woensdag 28 april 2010 02:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik wil haar ook geen ellende geven, maar het begint wel zeer verleidelijk te worden zo. Guess I'll have to be the better man in this. En ik weet dat ik dat kan zijn!![]()
[..]
Al meerdere malen gedaan. En dat werkte inderdaad. Misschien dat ik een nieuwe poging ga doen daartoe, zonder hem op te sturen. Dat heb ik 1 keer gedaan, en toen kreeg ik hem terug, waar met rode pen op geschreven was wat ik verkeerd had gedaan. Alsof ik een proefwerk had gemaakt. Die vernedering onderga ik niet nog een keer. Maar schrijven helpt inderdaad.![]()
[..]
Je hoeft niet te wachten hoor, ik ga nu ook. Een wandeling maken langs het water om m'n hoofd leeg te maken.
In ieder geval bedankt dat je mijn gehuil hebt kunnen verdragen en welterusten
kaas roken?quote:Op woensdag 28 april 2010 02:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heul niet!![]()
Ben extreem dronken (niks gegeten en veel bier gezopen en ook nog wat kaas gerookt), dus ik doe niks meer. Zeker niet met een man. En zeker niet met een man met een Zwitsers chickie op het oog...
quote:Op woensdag 28 april 2010 02:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heul niet!![]()
Ben extreem dronken (niks gegeten en veel bier gezopen en ook nog wat kaas gerookt), dus ik doe niks meer. Zeker niet met een man. En zeker niet met een man met een Zwitsers chickie op het oog...
Dank je welquote:Op woensdag 28 april 2010 02:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nou, veel succes ermee iig.. vrouwen kunnen nare bitches zijn
en zo'n gehuil vind ik het niet hoor
wandelze en als je iets kwijt wil, is mijn PMbox nog te bereiken
HET belangrijkste Nederlandse exportproduct!quote:
was dat niet xtc?quote:Op woensdag 28 april 2010 02:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
HET belangrijkste Nederlandse exportproduct!
Gozah, vertel, wat is loos? Ik zie slechts flarden van een verhaal...quote:Op woensdag 28 april 2010 02:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vriend! Ik wil ook dronken worden....
![]()
Dan is die lichaamsbeweging dus wel goed voor hemquote:Op woensdag 28 april 2010 02:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
zo, die dikke rat van me heeft moeite om in mn nek te klimmen... hijgen gewoon
Dat is #2quote:
Ratjesquote:Op woensdag 28 april 2010 02:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan is die lichaamsbeweging dus wel goed voor hemHeb jij een rat als huisdier?
nog beter zou zijn als ma m niet vol zou proppen en ondertussen zou zeggen dat groente en fruit niet dikmaaktquote:Op woensdag 28 april 2010 02:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan is die lichaamsbeweging dus wel goed voor hemHeb jij een rat als huisdier?
ik zat in de buurtquote:
Boh, aanstaande ex-vrouw die loopt te kutten. Alle (financiele) verantwoordelijkheid bij mij neerlegt.quote:Op woensdag 28 april 2010 02:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gozah, vertel, wat is loos? Ik zie slechts flarden van een verhaal...
Whehe....nee, dat maakt niet dik, tenzij het teveel is, moeder.quote:Op woensdag 28 april 2010 02:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nog beter zou zijn als ma m niet vol zou proppen en ondertussen zou zeggen dat groente en fruit niet dikmaakt
2
mja.. ouwe beestjes.. de een gehandicapt, de ander dikquote:Op woensdag 28 april 2010 03:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Whehe....nee, dat maakt niet dik, tenzij het teveel is, moeder.![]()
En ratjes zijn
Heb even snel gelurkt, en ze zijnquote:Op woensdag 28 april 2010 03:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mja.. ouwe beestjes.. de een gehandicapt, de ander dik
Jazeker, scheetjes gewoon
(ze staan, toen ze nog lief tegen elkaar waren, in mn fobo)
ja toch?quote:
Ik wist helemaal niet dat jij getrouwd was??quote:Op woensdag 28 april 2010 02:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Boh, aanstaande ex-vrouw die loopt te kutten. Alle (financiele) verantwoordelijkheid bij mij neerlegt.'t kutwijf moet gewoon echt even kappen en blij zijn dat er een zee tussen ons in ligt.
En ja, we zijn nog stééds niet officieel gescheiden
Hi Punkgirlquote:Op woensdag 28 april 2010 03:35 schreef punkgirl het volgende:
Ìk mag me vanaf deze week bij dit topic voegen
welke?quote:Op woensdag 28 april 2010 08:11 schreef Tjaapo het volgende:
Kent iemand die anonieme fokker?
zijn er meer?quote:
Are u serious?quote:
Hoi Qutiequote:
Okéquote:
Ok thnx, ik zit nog niet zolang op fok.....tenminste op het forum dan. FP kijk ik al jaren.quote:Op woensdag 28 april 2010 08:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
OkéNou, serieus antwoord dan maar:
De anonieme fok!ker is elke fok!ker die zijn of haar fotoboekbezoek op onzichtbaar voor andere fok!kers heeft gezet. Het zijn er dus meerdere.
Altijd bereid om te helpen jongenquote:
Ligt eraan waar iemand mee geholpen wil wordenquote:
de garage opruimenquote:Op woensdag 28 april 2010 08:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar iemand mee geholpen wil worden
Zonde, ik heb m'n belastingaangifte al ingediendquote:Op woensdag 28 april 2010 08:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar iemand mee geholpen wil worden
quote:
Klusje van niks manquote:Op woensdag 28 april 2010 08:32 schreef STING het volgende:
Zonde, ik heb m'n belastingaangifte al ingediend
Mogguh. Let's hope so!quote:Op woensdag 28 april 2010 08:35 schreef Kreator het volgende:
Morgé. Goddomme. Keelpijn. Hopelijk is het niks verder want ik heb van alles ingeplanned staan..
Als je dat een klusje van niks vindt, kun je het ook zelf doenquote:Op woensdag 28 april 2010 08:34 schreef STING het volgende:
Oh, well, in that case, als je de afwas er ook nog bij kan doen dan
Beterschap! Het is een slechte tijd om ziek te worden met allemaal leuke dagen in het vooruitzicht.quote:Op woensdag 28 april 2010 08:35 schreef Kreator het volgende:
Morgé. Goddomme. Keelpijn. Hopelijk is het niks verder want ik heb van alles ingeplanned staan..
Nou vooruit, je mag dan ook nog m'n pantoffels halen, dan kan ik ff ondertussen lekker bankhangenquote:Op woensdag 28 april 2010 08:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je dat een klusje van niks vindt, kun je het ook zelf doen
Thx. Ja. Uit eten, zuipen, slapen, zuipen. Dat wil ik niet missen.quote:Op woensdag 28 april 2010 08:38 schreef Q. het volgende:
Beterschap! Het is een slechte tijd om ziek te worden met allemaal leuke dagen in het vooruitzicht.
Het goeie nieuws is dat je met dat zuipen waarschijnlijk die keelpijn wel weg brandtquote:Op woensdag 28 april 2010 08:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Thx. Ja. Uit eten, zuipen, slapen, zuipen. Dat wil ik niet missen.
berenburgertje?quote:Op woensdag 28 april 2010 08:44 schreef STING het volgende:
[..]
Het goeie nieuws is dat je met dat zuipen waarschijnlijk die keelpijn wel weg brandt
Van Ranja kun je niet dronken wordenquote:Op woensdag 28 april 2010 08:45 schreef El_Matador het volgende:
Moedegorgen!
Tering, wat was ik dronken gisteren...
Hejquote:
Goedemorgen stoute meneerquote:Op woensdag 28 april 2010 08:46 schreef STING het volgende:
[..]
Goedemorgen lief onschuldig klein meisje
Krea!quote:
"Even slikken en weer doorgaan!"quote:Op woensdag 28 april 2010 08:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Krea!
Je moet slikken Krea! Gewoon Krea. Dan is je keelpijn zo over!
Ik ken het.quote:Op woensdag 28 april 2010 08:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Thx. Ja. Uit eten, zuipen, slapen, zuipen. Dat wil ik niet missen.
Tal.quote:Op woensdag 28 april 2010 08:45 schreef Tally het volgende:
Goedemorgen!
Van veel bier, veel roken, veel darten, veel voetbal kijken en niet eten wel hoor.quote:
Dat zei ik ja!quote:
Dat helpt vaak wel ja!quote:Op woensdag 28 april 2010 08:52 schreef STING het volgende:
[..]
"Even slikken en weer doorgaan!"
- Marco Borsato
quote:
Oh.quote:Op woensdag 28 april 2010 08:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Van veel bier, veel roken, veel darten, veel voetbal kijken en niet eten wel hoor.
Hahaha, mijn auto is wel een klerebende inderdaadquote:Op woensdag 28 april 2010 08:59 schreef rival het volgende:
ja ruim ik jouw auto op, zijn we net zo lang bezig :p
hoe raad ik dat tochquote:Op woensdag 28 april 2010 09:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha, mijn auto is wel een klerebende inderdaad
Omdat jij je condooms altijd naar achter gooit in plaats van opruimt als je haar in de auto heb geneukt?quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 09:21 schreef AirwiN het volgende:
Omdat jij je condooms altijd naar achter gooit in plaats van opruimt als je haar in de auto heb geneukt?
Heerlijkquote:
Lekker buiten werken vanmiddagquote:Op woensdag 28 april 2010 09:31 schreef Tjaapo het volgende:
eigenlijk veel te lekker weer om te werken.
quote:Op woensdag 28 april 2010 09:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lekker buiten werken vanmiddag
Muziekje op, t-shirtje aan, in het zonnetje.
De dakgoten schoonmaken is helemaal niet zo erg
Ik denk dat Bels liever je zure sloot uitbaggert.quote:
Zuur issie niet.. Maar mag ook hoor.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat Bels liever je zure sloot uitbaggert.
Ik vraag het maar alvast voor Bels of het ook in het zonnetje kan?quote:
Om hem toch nog zuur te krijgen?quote:Op woensdag 28 april 2010 09:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vraag het maar alvast voor Bels of het ook in het zonnetje kan?
Heb ik geen moeite mee. Maar dat wist je al welquote:Op woensdag 28 april 2010 09:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vraag het maar alvast voor Bels of het ook in het zonnetje kan?
Ik vraag het ook voor Bels, niet voor mijzelf.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:51 schreef Tally het volgende:
Heb ik geen moeite mee. Maar dat wist je al wel
Kan hij best zelf!quote:Op woensdag 28 april 2010 09:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vraag het ook voor Bels, niet voor mijzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |