Ligt eraan waar iemand mee geholpen wil wordenquote:
de garage opruimenquote:Op woensdag 28 april 2010 08:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar iemand mee geholpen wil worden
Zonde, ik heb m'n belastingaangifte al ingediendquote:Op woensdag 28 april 2010 08:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar iemand mee geholpen wil worden
quote:
Klusje van niks manquote:Op woensdag 28 april 2010 08:32 schreef STING het volgende:
Zonde, ik heb m'n belastingaangifte al ingediend
Mogguh. Let's hope so!quote:Op woensdag 28 april 2010 08:35 schreef Kreator het volgende:
Morgé. Goddomme. Keelpijn. Hopelijk is het niks verder want ik heb van alles ingeplanned staan..
Als je dat een klusje van niks vindt, kun je het ook zelf doenquote:Op woensdag 28 april 2010 08:34 schreef STING het volgende:
Oh, well, in that case, als je de afwas er ook nog bij kan doen dan
Beterschap! Het is een slechte tijd om ziek te worden met allemaal leuke dagen in het vooruitzicht.quote:Op woensdag 28 april 2010 08:35 schreef Kreator het volgende:
Morgé. Goddomme. Keelpijn. Hopelijk is het niks verder want ik heb van alles ingeplanned staan..
Nou vooruit, je mag dan ook nog m'n pantoffels halen, dan kan ik ff ondertussen lekker bankhangenquote:Op woensdag 28 april 2010 08:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je dat een klusje van niks vindt, kun je het ook zelf doen
Thx. Ja. Uit eten, zuipen, slapen, zuipen. Dat wil ik niet missen.quote:Op woensdag 28 april 2010 08:38 schreef Q. het volgende:
Beterschap! Het is een slechte tijd om ziek te worden met allemaal leuke dagen in het vooruitzicht.
Het goeie nieuws is dat je met dat zuipen waarschijnlijk die keelpijn wel weg brandtquote:Op woensdag 28 april 2010 08:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Thx. Ja. Uit eten, zuipen, slapen, zuipen. Dat wil ik niet missen.
berenburgertje?quote:Op woensdag 28 april 2010 08:44 schreef STING het volgende:
[..]
Het goeie nieuws is dat je met dat zuipen waarschijnlijk die keelpijn wel weg brandt
Van Ranja kun je niet dronken wordenquote:Op woensdag 28 april 2010 08:45 schreef El_Matador het volgende:
Moedegorgen!
Tering, wat was ik dronken gisteren...
Hejquote:
Goedemorgen stoute meneerquote:Op woensdag 28 april 2010 08:46 schreef STING het volgende:
[..]
Goedemorgen lief onschuldig klein meisje
Krea!quote:
"Even slikken en weer doorgaan!"quote:Op woensdag 28 april 2010 08:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Krea!
Je moet slikken Krea! Gewoon Krea. Dan is je keelpijn zo over!
Ik ken het.quote:Op woensdag 28 april 2010 08:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Thx. Ja. Uit eten, zuipen, slapen, zuipen. Dat wil ik niet missen.
Tal.quote:Op woensdag 28 april 2010 08:45 schreef Tally het volgende:
Goedemorgen!
Van veel bier, veel roken, veel darten, veel voetbal kijken en niet eten wel hoor.quote:
Dat zei ik ja!quote:
Dat helpt vaak wel ja!quote:Op woensdag 28 april 2010 08:52 schreef STING het volgende:
[..]
"Even slikken en weer doorgaan!"
- Marco Borsato
quote:
Oh.quote:Op woensdag 28 april 2010 08:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Van veel bier, veel roken, veel darten, veel voetbal kijken en niet eten wel hoor.
Hahaha, mijn auto is wel een klerebende inderdaadquote:Op woensdag 28 april 2010 08:59 schreef rival het volgende:
ja ruim ik jouw auto op, zijn we net zo lang bezig :p
hoe raad ik dat tochquote:Op woensdag 28 april 2010 09:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha, mijn auto is wel een klerebende inderdaad
Omdat jij je condooms altijd naar achter gooit in plaats van opruimt als je haar in de auto heb geneukt?quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 09:21 schreef AirwiN het volgende:
Omdat jij je condooms altijd naar achter gooit in plaats van opruimt als je haar in de auto heb geneukt?
Heerlijkquote:
Lekker buiten werken vanmiddagquote:Op woensdag 28 april 2010 09:31 schreef Tjaapo het volgende:
eigenlijk veel te lekker weer om te werken.
quote:Op woensdag 28 april 2010 09:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lekker buiten werken vanmiddag
Muziekje op, t-shirtje aan, in het zonnetje.
De dakgoten schoonmaken is helemaal niet zo erg
Ik denk dat Bels liever je zure sloot uitbaggert.quote:
Zuur issie niet.. Maar mag ook hoor.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat Bels liever je zure sloot uitbaggert.
Ik vraag het maar alvast voor Bels of het ook in het zonnetje kan?quote:
Om hem toch nog zuur te krijgen?quote:Op woensdag 28 april 2010 09:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vraag het maar alvast voor Bels of het ook in het zonnetje kan?
Heb ik geen moeite mee. Maar dat wist je al welquote:Op woensdag 28 april 2010 09:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vraag het maar alvast voor Bels of het ook in het zonnetje kan?
Ik vraag het ook voor Bels, niet voor mijzelf.quote:Op woensdag 28 april 2010 09:51 schreef Tally het volgende:
Heb ik geen moeite mee. Maar dat wist je al wel
Kan hij best zelf!quote:Op woensdag 28 april 2010 09:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vraag het ook voor Bels, niet voor mijzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |