Ligt eraan waar iemand mee geholpen wil wordenquote:
de garage opruimenquote:Op woensdag 28 april 2010 08:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar iemand mee geholpen wil worden
Zonde, ik heb m'n belastingaangifte al ingediendquote:Op woensdag 28 april 2010 08:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ligt eraan waar iemand mee geholpen wil worden
quote:
Klusje van niks manquote:Op woensdag 28 april 2010 08:32 schreef STING het volgende:
Zonde, ik heb m'n belastingaangifte al ingediend
Mogguh. Let's hope so!quote:Op woensdag 28 april 2010 08:35 schreef Kreator het volgende:
Morgé. Goddomme. Keelpijn. Hopelijk is het niks verder want ik heb van alles ingeplanned staan..
Als je dat een klusje van niks vindt, kun je het ook zelf doenquote:Op woensdag 28 april 2010 08:34 schreef STING het volgende:
Oh, well, in that case, als je de afwas er ook nog bij kan doen dan
Beterschap! Het is een slechte tijd om ziek te worden met allemaal leuke dagen in het vooruitzicht.quote:Op woensdag 28 april 2010 08:35 schreef Kreator het volgende:
Morgé. Goddomme. Keelpijn. Hopelijk is het niks verder want ik heb van alles ingeplanned staan..
Nou vooruit, je mag dan ook nog m'n pantoffels halen, dan kan ik ff ondertussen lekker bankhangenquote:Op woensdag 28 april 2010 08:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je dat een klusje van niks vindt, kun je het ook zelf doen
Thx. Ja. Uit eten, zuipen, slapen, zuipen. Dat wil ik niet missen.quote:Op woensdag 28 april 2010 08:38 schreef Q. het volgende:
Beterschap! Het is een slechte tijd om ziek te worden met allemaal leuke dagen in het vooruitzicht.
Het goeie nieuws is dat je met dat zuipen waarschijnlijk die keelpijn wel weg brandtquote:Op woensdag 28 april 2010 08:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Thx. Ja. Uit eten, zuipen, slapen, zuipen. Dat wil ik niet missen.
berenburgertje?quote:Op woensdag 28 april 2010 08:44 schreef STING het volgende:
[..]
Het goeie nieuws is dat je met dat zuipen waarschijnlijk die keelpijn wel weg brandt
Van Ranja kun je niet dronken wordenquote:Op woensdag 28 april 2010 08:45 schreef El_Matador het volgende:
Moedegorgen!
Tering, wat was ik dronken gisteren...
Hejquote:
Goedemorgen stoute meneerquote:Op woensdag 28 april 2010 08:46 schreef STING het volgende:
[..]
Goedemorgen lief onschuldig klein meisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |