En tegen elke waarschuwing mag je bezwaar indienen. Dat moet je dan dus ook zeker doen TS.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:16 schreef teamlead het volgende:
Ik zou het op zijn minst bij de HR afdeling in het dossier laten opnemen. Maar op zich zegt zo'n waarschuwing niet gek veel, tenzij je een paar van die dingen verzamelt hebt
je kunt natuurlijk ook je directe chef passeren en naar zijn leidinggevende stappen. In dit geval is een ondersteunende verklaring van de betreffende collega overigens wel wenselijkquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:17 schreef Chinless het volgende:
Het kan wel ingetrokken worden ja, echter moet je daarvoor bij je chef zijn en volgens mij hoor je van hem dat da niet ging gebeuren.
Zodra je dit schriftelijk thuis krijg een verklaring van jou en je collega sturen waarin jullie beide verklaren dat dit geen vechten was en kort uitleg geeft dat jullie aan het dollen waren.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:14 schreef Leonidas82 het volgende:
Nu zit ik dus met een officiele waarschuwing vanwege een 'duwtje' wat niet eens serieus bedoelt was. Kan deze eventueel nog ingetrokken worden?
Hier zou je imo een officiële waarschuwing voor moeten krijgen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:14 schreef Leonidas82 het volgende:
is het verstandig mijn collega te verlinken voor die scheet? dan allebei een officiele waarschuwingWel zo eerlijk.
was dan je schort maar vast.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:28 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
bureau? ik werk bij mac donald in de keuken
je bent de enige blanke, je chef durft niks tegen de mocros om je heen te doen, dus jij bent de lul.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:28 schreef Leonidas82 het volgende:
[..]
bureau? ik werk bij mac donald in de keuken
Hoor je ook weleens schone/lekkere scheten voorbij komen dan?quote:liet één van hen een vieze scheet bijna recht in mijn gezicht.
waar haal je die wijsheid vandaanquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:34 schreef TheThirdMark het volgende:
Heb je voor deze ''officiele waarschuwing'' een handtekening gezet? Zo nee: dan mag het geeneens in wat voor dossier ook gezet worden.
lief vragen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:39 schreef Sjeen het volgende:
Ja hoi, denken we er even aan dat het hier WGR is
Als die bestaan is de laatste plaats waar je die vind macdonaldsquote:Op dinsdag 27 april 2010 22:35 schreef Bassfly het volgende:
[..]
Hoor je ook weleens schone/lekkere scheten voorbij komen dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |