Geloof maar wat je zelf wilt vriendquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:52 schreef Viajero het volgende:
[..]
![]()
Je hebt me overtuigd. Er is geen Jodenhaat onder Islamieten. Ik vraag me echt af waar dat verhaal vandaan komt. Ik heb nog nooit een Moslim iets negatiefs horen zeggen over Joden.
Geloof je nu echt dat er minder Jodenhaat is in het Midden Oosten dan in Europa?
Dat hebben de meeste Nederlanders ook hoor.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:54 schreef kadeautje het volgende:
Ja, islamieten hebben hekel aan iedereen wie hun tegenspreekt..
En Wilders, als pro-Israel aanhanger? Heeft die ook de schijn tegen?quote:Op woensdag 28 april 2010 17:30 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Wereldwijd gezien niet (of je moet Ajaxhooligans bedoelen). Maar ik begrijp dat het land Israel soms de schijn tegen heeft.
Alleen omdat jij een paar filmpjes hebt gezien op internet betekent niet dat via de schotel Jodenhaat naar binnenkomt..quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:04 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
De Arabische zenders waar allochtoonse Schotelcity-inwoners zo graag naar kijken schijnen anders behoorlijk bol te staan van anti-joodse retoriek. Zelfs kleuterprogramma's.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:04 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
De Arabische zenders waar allochtoonse Schotelcity-inwoners zo graag naar kijken schijnen anders behoorlijk bol te staan van anti-joodse retoriek. Zelfs kleuterprogramma's.
ja en al die marokkanen en turken gebruiken de schotel om Hamas-TV te bekijkenquote:
Goh die hadden we nog nooit gezien.quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:13 schreef Zith het volgende:
[..]
ja en al die marokkanen en turken gebruiken de schotel om Hamas-TV te bekijken
Net zoals europeanen dat hebben, en aziaten en ieder ander volkjequote:Op woensdag 5 mei 2010 16:54 schreef kadeautje het volgende:
Ja, islamieten hebben hekel aan iedereen wie hun tegenspreekt..
het kan je niet ontgaan zijn dat moslims anders reageren dan zo'n beetje elke andere groep.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:20 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
Net zoals europeanen dat hebben, en aziaten en ieder ander volkje
Nee, Joden hebben meer fatsoen. Hoor je überhaupt ooit iets over een Jood in de media (in Nederland)quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:22 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
Waarom? Zodat je ook kan mee kan doen met de Holocaust-misdrijf?
Het zijn tenminste geen passief-agressieve mensen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het kan je niet ontgaan zijn dat moslims anders reageren dan zo'n beetje elke andere groep.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:39 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Het zijn tenminste geen passief-agressieve mensen.
Wie zegt dat? Waarom moet jij dat bepalen, omdat jij een minderheid bent in nederland als ongelovige? En het ligt niet aan een geloof of iemand een misdrijf pleegt maar aan zijn cultuur. In de islam staat er nergens dat je moet stelen, toch doen moslims dit. In de Tenach staat dit ook niet, maar er zijn uiteraard wel joden die stelen.. Hoe verklaar je mij dit als het alleen op het geloof gebaseerd is?quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:35 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nee, Joden hebben meer fatsoen. Hoor je überhaupt ooit iets over een Jood in de media (in Nederland)
Wil uiteraard niet zeggen dat het niet gebeurt, maar ik zie de Joden het Nederlandse beeld niet veranderen.
Overigens is het een geloof een hobby, en die voer je maar lekker thuis uit en niet op straat.
Ik ben katholiek. Jij zegt dat het aan de cultuur ligt, die cultuur ligt nauw gebonden aan de Islam. De Koran wordt strikter nageleefd door vele dan door de Bijbel. Dus het ligt wel degelijk aan het geloof. Hoeveel Joodse/Christelijke mensen plegen nu daadwerkelijk een misdrijf tegenover een Moslim?quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:47 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Waarom moet jij dat bepalen, omdat jij een minderheid bent in nederland als ongelovige? En het ligt niet aan een geloof of iemand een misdrijf pleegt maar aan zijn cultuur. In de islam staat er nergens dat je moet stelen, toch doen moslims dit. In de Tenach staat dit ook niet, maar er zijn uiteraard wel joden die stelen.. Hoe verklaar je mij dit als het alleen op het geloof gebaseerd is?
Jij bedoelt misschien: Liever een Israëliër dan een Marokkaan misschien, geloven hebben hiermee niks te maken
Bedankt
Een MOSLIM is geen ras, daarom zeg ik dat het met geloof te maken heeft.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:54 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik ben katholiek. Jij zegt dat het aan de cultuur ligt, die cultuur ligt nauw gebonden aan de Islam. De Koran wordt strikter nageleefd door vele dan door de Bijbel. Dus het ligt wel degelijk aan het geloof. Hoeveel Joodse/Christelijke mensen plegen nu daadwerkelijk een misdrijf tegenover een Moslim?
Waar zeg ik dat het alleen met geloof te maken heeft? Leg mij geen woorden in de mond. Zo is het inderdaad erg makkelijk om een discussie te winnen.
Dat is niet waar. Dit is per mens anders, en omdat een Moslim meer van zijn geloof houdt dan een Katholiek betekent niet dat hij opeens te fel is tegenover jou. Kijk een cartoon enzovoorts moet je niet boos over worden, daar begrijp ik de meeste wel als ze zeggen Moslims zijn te fel. Maar als je nou echt gaat zeggen jullie geloof is idioot enzovoorts, kan ik me niet voorstellen dat een Moslim zich rustig moet houden.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het kan je niet ontgaan zijn dat moslims anders reageren dan zo'n beetje elke andere groep.
Noord-Europeanen vooral.quote:
quote:
Waarom zijn er dan zoveel criminele activiteiten met moslims, cultuur en geloof? In tegenstelling tot Joodse, Katholiek en Christelijke? Waar zie jij in godsnaam dat ik zeg dat moslims een ras is? Joden wel, maar Christelijke en Katholieken niet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:04 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
Een MOSLIM is geen ras, daarom zeg ik dat het met geloof te maken heeft.
En de cultuur ligt niet nauw gebonden aan de islam, want de islam zegt niet: steel een scooter, waarom doen marokkanen dit toch wel? En als we over misdrijven hebben, hoeveel imaams verkrachten kleine kinderen tegenover christenen(Katholieken)? De Koran wordt niet nageleefd maar de SHARIA vooral. De Koran naleven = maar een deel, zoals geen varkensvlees eten enzovoorts. maar daar kies je uiteraard voor.De Sharia is een hele wetgeving enzovoorts
Als jij een man met een 3 meter baard, die de Koran letterlijk toepast een Moslim noemt.. hmmquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:13 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Waarom zijn er dan zoveel criminele activiteiten met moslims, cultuur en geloof? In tegenstelling tot Joodse, Katholiek en Christelijke? Waar zie jij in godsnaam dat ik zeg dat moslims een ras is? Joden wel, maar Christelijke en Katholieken niet.
Dat met die verkrachting is ook absurt, in beide geloven. Maar bij de Islam zijn het ook vaak NIET imams. Dus de gewone moslims. Bij de Katholieken en Christenen zijn het vooral de pastoors. Ook dan is het niet goed te keuren. Een Jood is fatsoenlijker dan een Moslim in mijn ogen.
Ik zeg toch ook dat het deels cultuur is. Tering zeg, leer eerst eens begrijpend lezen voordat je een discussie gaat voeren. Op je andere punt kom ik nog wel terug.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:32 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
Als jij een man met een 3 meter baard, die de Koran letterlijk toepast een Moslim noemt.. hmm![]()
Als jij een jongetje van 15 die fietsen,snoep en kleren steelt een Moslim noemt... hmm
En wat was de WO II dan? Was die Pro-Islamitisch?
Het probleem is dat Joden altijd een Slachtoffer-rol krijgen aangelegd. Zelfs als ze zelf slecht zijn, word er niet verweten naar wat hen doen, maar wat de tegenstanders doen.
Voorbeeld: Israel - Palestina
Israel schendt ook mensenrechten, maar zodra iemand dit zegt is het meteen: '' Ja wil je zeggen Hamas doet dit niet? '' enzovoorts... Je moet een probleem niet oplossen door iemand anders als zondebok te gebruiken
dit is exact de kern van de zaak als het om het moslimprobleem gaat.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:32 schreef Nickdepick het volgende:
Je moet een probleem niet oplossen door iemand anders als zondebok te gebruiken
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit is exact de kern van de zaak als het om het moslimprobleem gaat.
Ze discrimineren onsquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit is exact de kern van de zaakals het om het moslimprobleem gaat.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:09 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ze discrimineren onsWe krijgen geen respect! Het is de schuld van de Joden!
![]()
van wie ben jij een kloon?quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:06 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
HAHAHAAHAHAH En dat zegt een Nederlander wie zijn voorouders in de 2e Wereldoorlog nazisten waren
Ik zou niet weten.. Zijn we zo ver op het gebied van wetenschap dat we mensen kunnen klonen? was daar niet op de hoogte vanquote:
Haha.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:06 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
HAHAHAAHAHAH En dat zegt een Nederlander wie zijn voorouders in de 2e Wereldoorlog nazisten waren
en nog humor ook!quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:32 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
Ik zou niet weten.. Zijn we zo ver op het gebied van wetenschap dat we mensen kunnen klonen? was daar niet op de hoogte van
Laat die trollquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:35 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Haha.Ik ben 100% Nederlander. Mijn opa heeft in Oost Indie gevochten
Heel mijn familie en voorouders komen uit Brabant. Buurt van Eindhoven.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en nog humor ook!![]()
ga lekker terug naar de afvoerput van internet, maroc.nl.
wil niet zeggen dat je daar wel thuishoort.quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wil niet zeggen dat je daar wel thuishoort.
want?quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:05 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
Huh? Sorry wat jij zegt klopt niet
Je bent ook geen drol, maar wil niet zeggen dat je niet in het riool thuishoortquote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:21 schreef Mutant01 het volgende:
Liever een Jood dan een katholiek trouwens.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:57 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Hij reageert niet eens meer op mij, nu is ie zag dat ie fout zat.
Dat moest zijn: wil niet zeggen dat je daar niet thuishoortquote:wil niet zeggen dat je daar wel thuishoort.
niet als je ziet op welke tekst ik van jou reply. lol. sukkel.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:28 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
Hahahah sorry jij bent funny.
[..]
Dat moest zijn: wil niet zeggen dat je daar niet thuishoort
![]()
![]()
![]()
Ik ben liever een marokkaan dan dat ik jou moet zijnquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
! liever alles behalve een marokkaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |