Geloof maar wat je zelf wilt vriendquote:Op woensdag 5 mei 2010 16:52 schreef Viajero het volgende:
[..]
![]()
Je hebt me overtuigd. Er is geen Jodenhaat onder Islamieten. Ik vraag me echt af waar dat verhaal vandaan komt. Ik heb nog nooit een Moslim iets negatiefs horen zeggen over Joden.
Geloof je nu echt dat er minder Jodenhaat is in het Midden Oosten dan in Europa?
Dat hebben de meeste Nederlanders ook hoor.quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:54 schreef kadeautje het volgende:
Ja, islamieten hebben hekel aan iedereen wie hun tegenspreekt..
En Wilders, als pro-Israel aanhanger? Heeft die ook de schijn tegen?quote:Op woensdag 28 april 2010 17:30 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Wereldwijd gezien niet (of je moet Ajaxhooligans bedoelen). Maar ik begrijp dat het land Israel soms de schijn tegen heeft.
Alleen omdat jij een paar filmpjes hebt gezien op internet betekent niet dat via de schotel Jodenhaat naar binnenkomt..quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:04 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
De Arabische zenders waar allochtoonse Schotelcity-inwoners zo graag naar kijken schijnen anders behoorlijk bol te staan van anti-joodse retoriek. Zelfs kleuterprogramma's.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:04 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
De Arabische zenders waar allochtoonse Schotelcity-inwoners zo graag naar kijken schijnen anders behoorlijk bol te staan van anti-joodse retoriek. Zelfs kleuterprogramma's.
ja en al die marokkanen en turken gebruiken de schotel om Hamas-TV te bekijkenquote:
Goh die hadden we nog nooit gezien.quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:13 schreef Zith het volgende:
[..]
ja en al die marokkanen en turken gebruiken de schotel om Hamas-TV te bekijken
Net zoals europeanen dat hebben, en aziaten en ieder ander volkjequote:Op woensdag 5 mei 2010 16:54 schreef kadeautje het volgende:
Ja, islamieten hebben hekel aan iedereen wie hun tegenspreekt..
het kan je niet ontgaan zijn dat moslims anders reageren dan zo'n beetje elke andere groep.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:20 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
Net zoals europeanen dat hebben, en aziaten en ieder ander volkje
Nee, Joden hebben meer fatsoen. Hoor je überhaupt ooit iets over een Jood in de media (in Nederland)quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:22 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
Waarom? Zodat je ook kan mee kan doen met de Holocaust-misdrijf?
Het zijn tenminste geen passief-agressieve mensen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het kan je niet ontgaan zijn dat moslims anders reageren dan zo'n beetje elke andere groep.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:39 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Het zijn tenminste geen passief-agressieve mensen.
Wie zegt dat? Waarom moet jij dat bepalen, omdat jij een minderheid bent in nederland als ongelovige? En het ligt niet aan een geloof of iemand een misdrijf pleegt maar aan zijn cultuur. In de islam staat er nergens dat je moet stelen, toch doen moslims dit. In de Tenach staat dit ook niet, maar er zijn uiteraard wel joden die stelen.. Hoe verklaar je mij dit als het alleen op het geloof gebaseerd is?quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:35 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Nee, Joden hebben meer fatsoen. Hoor je überhaupt ooit iets over een Jood in de media (in Nederland)
Wil uiteraard niet zeggen dat het niet gebeurt, maar ik zie de Joden het Nederlandse beeld niet veranderen.
Overigens is het een geloof een hobby, en die voer je maar lekker thuis uit en niet op straat.
Ik ben katholiek. Jij zegt dat het aan de cultuur ligt, die cultuur ligt nauw gebonden aan de Islam. De Koran wordt strikter nageleefd door vele dan door de Bijbel. Dus het ligt wel degelijk aan het geloof. Hoeveel Joodse/Christelijke mensen plegen nu daadwerkelijk een misdrijf tegenover een Moslim?quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:47 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Waarom moet jij dat bepalen, omdat jij een minderheid bent in nederland als ongelovige? En het ligt niet aan een geloof of iemand een misdrijf pleegt maar aan zijn cultuur. In de islam staat er nergens dat je moet stelen, toch doen moslims dit. In de Tenach staat dit ook niet, maar er zijn uiteraard wel joden die stelen.. Hoe verklaar je mij dit als het alleen op het geloof gebaseerd is?
Jij bedoelt misschien: Liever een Israëliër dan een Marokkaan misschien, geloven hebben hiermee niks te maken
Bedankt
Een MOSLIM is geen ras, daarom zeg ik dat het met geloof te maken heeft.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:54 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ik ben katholiek. Jij zegt dat het aan de cultuur ligt, die cultuur ligt nauw gebonden aan de Islam. De Koran wordt strikter nageleefd door vele dan door de Bijbel. Dus het ligt wel degelijk aan het geloof. Hoeveel Joodse/Christelijke mensen plegen nu daadwerkelijk een misdrijf tegenover een Moslim?
Waar zeg ik dat het alleen met geloof te maken heeft? Leg mij geen woorden in de mond. Zo is het inderdaad erg makkelijk om een discussie te winnen.
Dat is niet waar. Dit is per mens anders, en omdat een Moslim meer van zijn geloof houdt dan een Katholiek betekent niet dat hij opeens te fel is tegenover jou. Kijk een cartoon enzovoorts moet je niet boos over worden, daar begrijp ik de meeste wel als ze zeggen Moslims zijn te fel. Maar als je nou echt gaat zeggen jullie geloof is idioot enzovoorts, kan ik me niet voorstellen dat een Moslim zich rustig moet houden.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het kan je niet ontgaan zijn dat moslims anders reageren dan zo'n beetje elke andere groep.
Noord-Europeanen vooral.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |