abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81053782
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 16:52 schreef Viajero het volgende:

[..]

Je hebt me overtuigd. Er is geen Jodenhaat onder Islamieten. Ik vraag me echt af waar dat verhaal vandaan komt. Ik heb nog nooit een Moslim iets negatiefs horen zeggen over Joden.

Geloof je nu echt dat er minder Jodenhaat is in het Midden Oosten dan in Europa?
Geloof maar wat je zelf wilt vriend . Dat jij de jodenhaat van je voorouders probeert te projecteren op moslims om jezelf van je eigen schuldgevoel te ontdoen moet je zelf weten.
  donderdag 6 mei 2010 @ 11:04:44 #52
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_81078965
De Arabische zenders waar allochtoonse Schotelcity-inwoners zo graag naar kijken schijnen anders behoorlijk bol te staan van anti-joodse retoriek. Zelfs kleuterprogramma's.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 6 mei 2010 @ 11:06:31 #53
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_81079032
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 16:54 schreef kadeautje het volgende:
Ja, islamieten hebben hekel aan iedereen wie hun tegenspreekt..
Dat hebben de meeste Nederlanders ook hoor.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_81079082
quote:
Op woensdag 28 april 2010 17:30 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Wereldwijd gezien niet (of je moet Ajaxhooligans bedoelen). Maar ik begrijp dat het land Israel soms de schijn tegen heeft.
En Wilders, als pro-Israel aanhanger? Heeft die ook de schijn tegen?
pi_81079594
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:04 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
De Arabische zenders waar allochtoonse Schotelcity-inwoners zo graag naar kijken schijnen anders behoorlijk bol te staan van anti-joodse retoriek. Zelfs kleuterprogramma's.
Alleen omdat jij een paar filmpjes hebt gezien op internet betekent niet dat via de schotel Jodenhaat naar binnenkomt..
pi_81079672
Cohen schijnt populair te zijn onder allochtonen dus het zijn geen jodenhaters volgens mij.
pi_81085924
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:04 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
pi_81086199
Liever een Jood dan een Moslim.
  † In Memoriam † donderdag 6 mei 2010 @ 14:12:23 #59
230491 Zith
pls tip
pi_81086484
Jeetje Viajero, normaal kom je redelijk intelligent over, maar als het over dit soort topics gaat zijn je argumenten zo kinderachtig als maar kan.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † donderdag 6 mei 2010 @ 14:13:22 #60
230491 Zith
pls tip
pi_81086523
quote:
ja en al die marokkanen en turken gebruiken de schotel om Hamas-TV te bekijken
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_81086631
quote:
Goh die hadden we nog nooit gezien.
pi_81086641
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:13 schreef Zith het volgende:

[..]

ja en al die marokkanen en turken gebruiken de schotel om Hamas-TV te bekijken

Ik zie het al voor me.
pi_81086672
Mensen, Marokkanen en Turken kijken gewoon hele saaie soaps en comedy series via de schotel. Wat denken mensen echt.
pi_81086837
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 16:54 schreef kadeautje het volgende:
Ja, islamieten hebben hekel aan iedereen wie hun tegenspreekt..
Net zoals europeanen dat hebben, en aziaten en ieder ander volkje
  donderdag 6 mei 2010 @ 14:22:21 #65
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81086897
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:20 schreef Nickdepick het volgende:

[..]

Net zoals europeanen dat hebben, en aziaten en ieder ander volkje
het kan je niet ontgaan zijn dat moslims anders reageren dan zo'n beetje elke andere groep.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_81086901
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:04 schreef Roflpantoffel het volgende:
Liever een Jood dan een Moslim.
Waarom? Zodat je ook kan mee kan doen met de Holocaust-misdrijf?
pi_81087463
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:22 schreef Nickdepick het volgende:

[..]

Waarom? Zodat je ook kan mee kan doen met de Holocaust-misdrijf?
Nee, Joden hebben meer fatsoen. Hoor je überhaupt ooit iets over een Jood in de media (in Nederland)
Wil uiteraard niet zeggen dat het niet gebeurt, maar ik zie de Joden het Nederlandse beeld niet veranderen.

Overigens is het een geloof een hobby, en die voer je maar lekker thuis uit en niet op straat.
  donderdag 6 mei 2010 @ 14:39:21 #68
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_81087644
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:22 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het kan je niet ontgaan zijn dat moslims anders reageren dan zo'n beetje elke andere groep.
Het zijn tenminste geen passief-agressieve mensen.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  donderdag 6 mei 2010 @ 14:42:25 #69
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81087770
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:39 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Het zijn tenminste geen passief-agressieve mensen.
en wie zijn dat wel dan?
pi_81087982
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:35 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Nee, Joden hebben meer fatsoen. Hoor je überhaupt ooit iets over een Jood in de media (in Nederland)
Wil uiteraard niet zeggen dat het niet gebeurt, maar ik zie de Joden het Nederlandse beeld niet veranderen.

Overigens is het een geloof een hobby, en die voer je maar lekker thuis uit en niet op straat.
Wie zegt dat? Waarom moet jij dat bepalen, omdat jij een minderheid bent in nederland als ongelovige? En het ligt niet aan een geloof of iemand een misdrijf pleegt maar aan zijn cultuur. In de islam staat er nergens dat je moet stelen, toch doen moslims dit. In de Tenach staat dit ook niet, maar er zijn uiteraard wel joden die stelen.. Hoe verklaar je mij dit als het alleen op het geloof gebaseerd is?
Jij bedoelt misschien: Liever een Israëliër dan een Marokkaan misschien, geloven hebben hiermee niks te maken

Bedankt
pi_81088240
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:47 schreef Nickdepick het volgende:

[..]

Wie zegt dat? Waarom moet jij dat bepalen, omdat jij een minderheid bent in nederland als ongelovige? En het ligt niet aan een geloof of iemand een misdrijf pleegt maar aan zijn cultuur. In de islam staat er nergens dat je moet stelen, toch doen moslims dit. In de Tenach staat dit ook niet, maar er zijn uiteraard wel joden die stelen.. Hoe verklaar je mij dit als het alleen op het geloof gebaseerd is?
Jij bedoelt misschien: Liever een Israëliër dan een Marokkaan misschien, geloven hebben hiermee niks te maken

Bedankt
Ik ben katholiek. Jij zegt dat het aan de cultuur ligt, die cultuur ligt nauw gebonden aan de Islam. De Koran wordt strikter nageleefd door vele dan door de Bijbel. Dus het ligt wel degelijk aan het geloof. Hoeveel Joodse/Christelijke mensen plegen nu daadwerkelijk een misdrijf tegenover een Moslim?

Waar zeg ik dat het alleen met geloof te maken heeft? Leg mij geen woorden in de mond. Zo is het inderdaad erg makkelijk om een discussie te winnen.
pi_81091236
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:54 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Ik ben katholiek. Jij zegt dat het aan de cultuur ligt, die cultuur ligt nauw gebonden aan de Islam. De Koran wordt strikter nageleefd door vele dan door de Bijbel. Dus het ligt wel degelijk aan het geloof. Hoeveel Joodse/Christelijke mensen plegen nu daadwerkelijk een misdrijf tegenover een Moslim?

Waar zeg ik dat het alleen met geloof te maken heeft? Leg mij geen woorden in de mond. Zo is het inderdaad erg makkelijk om een discussie te winnen.
Een MOSLIM is geen ras, daarom zeg ik dat het met geloof te maken heeft.
En de cultuur ligt niet nauw gebonden aan de islam, want de islam zegt niet: steel een scooter, waarom doen marokkanen dit toch wel? En als we over misdrijven hebben, hoeveel imaams verkrachten kleine kinderen tegenover christenen(Katholieken)? De Koran wordt niet nageleefd maar de SHARIA vooral. De Koran naleven = maar een deel, zoals geen varkensvlees eten enzovoorts. maar daar kies je uiteraard voor. De Sharia is een hele wetgeving enzovoorts
pi_81091359
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:22 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Dit is per mens anders, en omdat een Moslim meer van zijn geloof houdt dan een Katholiek betekent niet dat hij opeens te fel is tegenover jou. Kijk een cartoon enzovoorts moet je niet boos over worden, daar begrijp ik de meeste wel als ze zeggen Moslims zijn te fel. Maar als je nou echt gaat zeggen jullie geloof is idioot enzovoorts, kan ik me niet voorstellen dat een Moslim zich rustig moet houden.

Hoe zou jij het vinden als alles omgedraaid was? Alle moslimlanden + China,Rusland en nog meer gingen zich keren tegen Het Westen en VS?

Iedereen zei dat Joden en Christenen de grootste terroristen waren?
  donderdag 6 mei 2010 @ 16:08:17 #74
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_81091423
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 14:42 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en wie zijn dat wel dan?
Noord-Europeanen vooral.
  donderdag 6 mei 2010 @ 16:09:10 #75
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81091459
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 16:08 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Noord-Europeanen vooral.
wat ken jij de geschiedenis slecht. je lijkt wel een kutmarokkaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')