Waarom zijn er dan zoveel criminele activiteiten met moslims, cultuur en geloof? In tegenstelling tot Joodse, Katholiek en Christelijke? Waar zie jij in godsnaam dat ik zeg dat moslims een ras is? Joden wel, maar Christelijke en Katholieken niet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:04 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
Een MOSLIM is geen ras, daarom zeg ik dat het met geloof te maken heeft.
En de cultuur ligt niet nauw gebonden aan de islam, want de islam zegt niet: steel een scooter, waarom doen marokkanen dit toch wel? En als we over misdrijven hebben, hoeveel imaams verkrachten kleine kinderen tegenover christenen(Katholieken)? De Koran wordt niet nageleefd maar de SHARIA vooral. De Koran naleven = maar een deel, zoals geen varkensvlees eten enzovoorts. maar daar kies je uiteraard voor.De Sharia is een hele wetgeving enzovoorts
Als jij een man met een 3 meter baard, die de Koran letterlijk toepast een Moslim noemt.. hmmquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:13 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Waarom zijn er dan zoveel criminele activiteiten met moslims, cultuur en geloof? In tegenstelling tot Joodse, Katholiek en Christelijke? Waar zie jij in godsnaam dat ik zeg dat moslims een ras is? Joden wel, maar Christelijke en Katholieken niet.
Dat met die verkrachting is ook absurt, in beide geloven. Maar bij de Islam zijn het ook vaak NIET imams. Dus de gewone moslims. Bij de Katholieken en Christenen zijn het vooral de pastoors. Ook dan is het niet goed te keuren. Een Jood is fatsoenlijker dan een Moslim in mijn ogen.
Ik zeg toch ook dat het deels cultuur is. Tering zeg, leer eerst eens begrijpend lezen voordat je een discussie gaat voeren. Op je andere punt kom ik nog wel terug.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:32 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
Als jij een man met een 3 meter baard, die de Koran letterlijk toepast een Moslim noemt.. hmm![]()
Als jij een jongetje van 15 die fietsen,snoep en kleren steelt een Moslim noemt... hmm
En wat was de WO II dan? Was die Pro-Islamitisch?
Het probleem is dat Joden altijd een Slachtoffer-rol krijgen aangelegd. Zelfs als ze zelf slecht zijn, word er niet verweten naar wat hen doen, maar wat de tegenstanders doen.
Voorbeeld: Israel - Palestina
Israel schendt ook mensenrechten, maar zodra iemand dit zegt is het meteen: '' Ja wil je zeggen Hamas doet dit niet? '' enzovoorts... Je moet een probleem niet oplossen door iemand anders als zondebok te gebruiken
dit is exact de kern van de zaak als het om het moslimprobleem gaat.quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:32 schreef Nickdepick het volgende:
Je moet een probleem niet oplossen door iemand anders als zondebok te gebruiken
quote:Op donderdag 6 mei 2010 16:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit is exact de kern van de zaak als het om het moslimprobleem gaat.
Ze discrimineren onsquote:Op donderdag 6 mei 2010 16:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dit is exact de kern van de zaakals het om het moslimprobleem gaat.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:09 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ze discrimineren onsWe krijgen geen respect! Het is de schuld van de Joden!
![]()
van wie ben jij een kloon?quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:06 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
HAHAHAAHAHAH En dat zegt een Nederlander wie zijn voorouders in de 2e Wereldoorlog nazisten waren
Ik zou niet weten.. Zijn we zo ver op het gebied van wetenschap dat we mensen kunnen klonen? was daar niet op de hoogte vanquote:
Haha.quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:06 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
HAHAHAAHAHAH En dat zegt een Nederlander wie zijn voorouders in de 2e Wereldoorlog nazisten waren
en nog humor ook!quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:32 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
Ik zou niet weten.. Zijn we zo ver op het gebied van wetenschap dat we mensen kunnen klonen? was daar niet op de hoogte van
Laat die trollquote:Op donderdag 6 mei 2010 18:35 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Haha.Ik ben 100% Nederlander. Mijn opa heeft in Oost Indie gevochten
Heel mijn familie en voorouders komen uit Brabant. Buurt van Eindhoven.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en nog humor ook!![]()
ga lekker terug naar de afvoerput van internet, maroc.nl.
wil niet zeggen dat je daar wel thuishoort.quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wil niet zeggen dat je daar wel thuishoort.
want?quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:05 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
Huh? Sorry wat jij zegt klopt niet
Je bent ook geen drol, maar wil niet zeggen dat je niet in het riool thuishoortquote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:21 schreef Mutant01 het volgende:
Liever een Jood dan een katholiek trouwens.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:57 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Hij reageert niet eens meer op mij, nu is ie zag dat ie fout zat.
Dat moest zijn: wil niet zeggen dat je daar niet thuishoortquote:wil niet zeggen dat je daar wel thuishoort.
niet als je ziet op welke tekst ik van jou reply. lol. sukkel.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:28 schreef Nickdepick het volgende:
[..]
Hahahah sorry jij bent funny.
[..]
Dat moest zijn: wil niet zeggen dat je daar niet thuishoort
![]()
![]()
![]()
Ik ben liever een marokkaan dan dat ik jou moet zijnquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
! liever alles behalve een marokkaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |