abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80793553
Wow, dames, wat een prachtige echo's zeg!!

Shandaly, succes, zet hem op!

Wij mogen morgen weer babygluren.. erg spannend!
  woensdag 28 april 2010 @ 08:24:23 #52
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_80793722
Shandaly succes!

Mooie 3-D foto's Orea en Flugeltje.
pi_80794104
Shandaly succes vandaag!!!
Hopelijk is ie er gauw!!

En ik zag mooie foto's van WIllem en Roelofje

En ik ga lekker vandaag een paar daagjes naar Texel Zo eerst nog naar de verloskundige, en daarna gaan we weg
En nu wachten we ook nog op de stucadoor, die zou er om 8 uur zijn

[ Bericht 0% gewijzigd door Sonnetje85 op 28-04-2010 09:12:43 ]
  woensdag 28 april 2010 @ 09:06:06 #54
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80794456
Shandaly, heel veel succes vandaag! Zet 'm op meid...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_80794507
shandaly succes vandaag zet hem op!

Sonnetje hoop dat de stucadoor er inmiddels is en heel veel plezier op texel

hier een bagger nacht, kon eerst niet slapen of beter gezegd mn draai niet vinden
en toen heb ik om 03.00 ofzo het slangetje uitgespuugd
voordeel ben nu wel helemaal slangloos!
pi_80794615
Ongeveer 5 minuten nadat ik het hier neerzette kwam ie haha.
(is alleen nog voor een offerte enzo,mja toch best irritant dat ze zo laat zijn)

Waardeloos dat je niet lekker geslapen hebt.
Wel weer fijn dat je nu slangloos ben!
pi_80794827
Wat een mooie echo's.
pi_80795048
Succes Shandaly!!!!
  woensdag 28 april 2010 @ 09:39:08 #59
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80795163
quote:
Op woensdag 28 april 2010 09:14 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ongeveer 5 minuten nadat ik het hier neerzette kwam ie haha.

Hey werkt dat zo? hmmmmmm...

Ik zit hier nog zo'n beetje te wachten op een prijs in de postcodeloterij, die zou hier zeker een week geleden al vallen........
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_80795203
Wij gaan ook de woonkamer laten stucen... Wel even offerte aanvragen enzo...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 28 april 2010 @ 09:45:20 #61
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_80795310
De stucadoors krijgen het nog druk begrijp ik: wij willen boven de slaapkamers laten stucen (dan hebben we de mooie, zeer zuinig aangebrachte structuurverf en de enorme gaten van alle tv-beugels van de vorige bewoners eindelijk uit zicht gewerkt).
Ik zal manlief van het weekend maar eens aansporen om nog een stopcontact bij te plaatsen, dan kunnen we verder.
pi_80795497
Goeiemorgen!!

Ik ga maar weer eens een potje naar de dokter brengen. Weet de uitslag al wel (vast geen blaasontsteking maar toch maar even checken.. Echt niet zwanger heb ik chronische blaasonsteking en zwanger niets... enige remedie: zwanger blijven.... euhh....)

En maar eens naar mijn lip laten kijken. Er zit een soort knikker in doet geen zeer maar wordt ook niet groter of kleiner, en bij het eten beet ik er gisteren op en nu is de binnenkant van mijn lip zwart (bloeduitstorting) vaag gedoe...

Ach ja, lekker wandelen want het is super weer!!

Son, lekker genieten op Texel!
Shandaly succes!!
pi_80796194
Shandaly, succes vandaag!
Draakje, wat fijn dat je het weer zonder sonde mag proberen, zo heel lang hoef je ook niet meer natuurlijk.

Mijlpaal: 36 weken vandaag. En ik kom er nu pas achter dat ik sommige dingen echt niet meer aan kan!
De datum in de OP klopt trouwens niet met deze telling, dat zou 26 mei moeten zijn.
Afgelopen maandag naar de vk geweest, weer een prima sticker gekregen, alles was ok.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_80796840
Succes vandaag Shandaly

En veel plezier Sonnetje!!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_80798123
Shandaly succes!! Spannend!

En Morretje gefeliciteerd met je mijlpaal Gaat snel hè?

Net terug van de vk en ik heb een sticker , maar de baby niet . Niets ernstigs gelukkig, maar kindje is nog niet ingedaald.
Kans op gewone thuis bevalling is dus iet wat aan het slinken.

De VK vertelde: Als je straks weeen krijg of je vliezen breken moet je meteen bellen, want dan kunnen ze controleren of het kindje is ingedaald. Is het bij 6 cm nog niet gedaald, moet je naar het ziekenhuis.
Maar wat ik me nu afvraag: wat gaan ze dan in het ziekenhuis doen?? Ook maar afwachten of het nog zakt of wordt het dan meteen een keizersnede?
Ik hoop dat ik die vraag nog weet volgende week (of de vraag is niet nodig en het kind zakt deze week)
Want ze lacht alleen nog naar mij!
  woensdag 28 april 2010 @ 12:10:30 #66
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_80800081
quote:
Op woensdag 28 april 2010 11:20 schreef Baldria het volgende:
Shandaly succes!! Spannend!

En Morretje gefeliciteerd met je mijlpaal Gaat snel hè?

Net terug van de vk en ik heb een sticker , maar de baby niet . Niets ernstigs gelukkig, maar kindje is nog niet ingedaald.
Kans op gewone thuis bevalling is dus iet wat aan het slinken.

De VK vertelde: Als je straks weeen krijg of je vliezen breken moet je meteen bellen, want dan kunnen ze controleren of het kindje is ingedaald. Is het bij 6 cm nog niet gedaald, moet je naar het ziekenhuis.
Maar wat ik me nu afvraag: wat gaan ze dan in het ziekenhuis doen?? Ook maar afwachten of het nog zakt of wordt het dan meteen een keizersnede?
Ik hoop dat ik die vraag nog weet volgende week (of de vraag is niet nodig en het kind zakt deze week)
Bij mij was K. met 6 cm ook nog niet ingedaald (verder dan beweeglijk in de bekkeningang heeft hij het niet gered). Hij moest zich een halve slag draaien doordat ik op mijn rechterzij moest gaan liggen en dat heeft hij ook gedaan, maar ook dat mocht niet baten. En bij mij werd het toen idd een keizersnede. En ik vond het toen wel prima (als het koppie niet wil zakken dan laat het maar - ik was blij met mijn intacte onderkant en mijn mannetje naast het bed Dat koppie met z'n brede voorhoofd had dus nooit gepast zonder veel schade aan te richten).
Maar: in het ziekenhuis is nog wel meer mogelijk hoor. En er is nog tijd om in te dalen zie ik. Hoop dat dat deze week netjes gebeurd. Succes!
pi_80800312
quote:
Op woensdag 28 april 2010 06:52 schreef Shandaly het volgende:
*Meldt!*
Met baby in buik, maar voor de laatste keer...

Over een half uurtje mogen we ons melden bij het ziekenhuis, en worden we ingeleid. Vandaag gaat het dan toch echt gebeuren...
Heel veel succes!
pi_80802952
quote:
Op woensdag 28 april 2010 12:10 schreef Hobbesje het volgende:

[..]

Bij mij was K. met 6 cm ook nog niet ingedaald (verder dan beweeglijk in de bekkeningang heeft hij het niet gered). Hij moest zich een halve slag draaien doordat ik op mijn rechterzij moest gaan liggen en dat heeft hij ook gedaan, maar ook dat mocht niet baten. En bij mij werd het toen idd een keizersnede. En ik vond het toen wel prima (als het koppie niet wil zakken dan laat het maar - ik was blij met mijn intacte onderkant en mijn mannetje naast het bed Dat koppie met z'n brede voorhoofd had dus nooit gepast zonder veel schade aan te richten).
Maar: in het ziekenhuis is nog wel meer mogelijk hoor. En er is nog tijd om in te dalen zie ik. Hoop dat dat deze week netjes gebeurd. Succes!
Dank je voor je antwoord..
Ja, er is gelukkig nog tijd zat! Heb bijvoorbeeld ook geen hoge bloeddruk of iets dergelijks, dus het kind moet er niet persé uit ofzo. Maar ik was gewoon benieuwd wat er dan eigenlijk in het ziekenhuis zou moeten gebeuren, want daar had ik bij de VK natuurlijk niet aan gedacht.
Want ze lacht alleen nog naar mij!
  woensdag 28 april 2010 @ 14:45:40 #69
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_80805257
Woah, net een bekkenband aangeschaft op advies van de bekkentherapeut. Tis alleen voor het werk. Maar ik deed hem om en de pijn was zo goed als weg. Vandaag pas voor het eerst een beetje bekkenpij, dus... so far so good!

Maar voor de dames die erover twijfelen... DOEN! alleen niet als je gewoon thuis bent ofzo. Ik heb het echt alleen voor op werk of en dagje uit ofzo. Ter ondersteuning.
pi_80805357
ik weet niet of mijn klachten horen bij bekkenpijn... Ik vind het gewoon rugpijn.
  woensdag 28 april 2010 @ 14:59:18 #71
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_80805755
Bekkenpijn is kenmerkend door pijn net boven je stuitje, uitstralend naar de billen. Pijn bij het schaambeen, alsof er een grote blauwe plek zit, en veel mensen denken vaak dat ze pijn in hun heupen hebben.

Doet meestal meer pijn bj zitten dan staan of lopen of liggen en als het erger wordt gaat het zelfs echt kraken. Vooral als je je bijv omdraait in bed.
pi_80806086
oh, maar gelukkig heb ik een hoge pijngrens.
pi_80806956
quote:
Op woensdag 28 april 2010 14:59 schreef Silmarwen het volgende:
Bekkenpijn is kenmerkend door pijn net boven je stuitje, uitstralend naar de billen. Pijn bij het schaambeen, alsof er een grote blauwe plek zit, en veel mensen denken vaak dat ze pijn in hun heupen hebben.

Doet meestal meer pijn bj zitten dan staan of lopen of liggen en als het erger wordt gaat het zelfs echt kraken. Vooral als je je bijv omdraait in bed.
Dat klinkt precies als wat ik heb *kop in het zand steekt*
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 28 april 2010 @ 15:51:58 #74
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_80807701
quote:
Op woensdag 28 april 2010 15:08 schreef Ticootje het volgende:
oh, maar gelukkig heb ik een hoge pijngrens.
Heb ik ook, maar heb in bekken-instabiliteit toch mijn meerdere moeten erkennen
(en ja dit was tevens een tvp'tjuh)
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_80808011
quote:
Op woensdag 28 april 2010 15:51 schreef maffemuts het volgende:

[..]

Heb ik ook, maar heb in bekken-instabiliteit toch mijn meerdere moeten erkennen
(en ja dit was tevens een tvp'tjuh)
Het was een grapje... voor de insiders..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')