Hey werkt dat zo? hmmmmmm...quote:Op woensdag 28 april 2010 09:14 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ongeveer 5 minuten nadat ik het hier neerzette kwam ie haha.
Bij mij was K. met 6 cm ook nog niet ingedaald (verder dan beweeglijk in de bekkeningang heeft hij het niet gered). Hij moest zich een halve slag draaien doordat ik op mijn rechterzij moest gaan liggen en dat heeft hij ook gedaan, maar ook dat mocht niet baten. En bij mij werd het toen idd een keizersnede. En ik vond het toen wel prima (als het koppie niet wil zakken dan laat het maar - ik was blij met mijn intacte onderkant en mijn mannetje naast het bedquote:Op woensdag 28 april 2010 11:20 schreef Baldria het volgende:
Shandaly succes!! Spannend!
En Morretje gefeliciteerd met je mijlpaalGaat snel hè?
Net terug van de vk en ik heb een sticker, maar de baby niet
. Niets ernstigs gelukkig, maar kindje is nog niet ingedaald.
Kans op gewone thuis bevalling is dus iet wat aan het slinken.
De VK vertelde: Als je straks weeen krijg of je vliezen breken moet je meteen bellen, want dan kunnen ze controleren of het kindje is ingedaald. Is het bij 6 cm nog niet gedaald, moet je naar het ziekenhuis.
Maar wat ik me nu afvraag: wat gaan ze dan in het ziekenhuis doen?? Ook maar afwachten of het nog zakt of wordt het dan meteen een keizersnede?
Ik hoop dat ik die vraag nog weet volgende week (of de vraag is niet nodig en het kind zakt deze week)
Heel veel succes!quote:Op woensdag 28 april 2010 06:52 schreef Shandaly het volgende:
*Meldt!*
Met baby in buik, maar voor de laatste keer...
Over een half uurtje mogen we ons melden bij het ziekenhuis, en worden we ingeleid. Vandaag gaat het dan toch echt gebeuren...
Dank je voor je antwoord..quote:Op woensdag 28 april 2010 12:10 schreef Hobbesje het volgende:
[..]
Bij mij was K. met 6 cm ook nog niet ingedaald (verder dan beweeglijk in de bekkeningang heeft hij het niet gered). Hij moest zich een halve slag draaien doordat ik op mijn rechterzij moest gaan liggen en dat heeft hij ook gedaan, maar ook dat mocht niet baten. En bij mij werd het toen idd een keizersnede. En ik vond het toen wel prima (als het koppie niet wil zakken dan laat het maar - ik was blij met mijn intacte onderkant en mijn mannetje naast het bedDat koppie met z'n brede voorhoofd had dus nooit gepast zonder veel schade aan te richten).
Maar: in het ziekenhuis is nog wel meer mogelijk hoor. En er is nog tijd om in te dalen zie ik. Hoop dat dat deze week netjes gebeurd. Succes!
Dat klinkt precies als wat ik hebquote:Op woensdag 28 april 2010 14:59 schreef Silmarwen het volgende:
Bekkenpijn is kenmerkend door pijn net boven je stuitje, uitstralend naar de billen. Pijn bij het schaambeen, alsof er een grote blauwe plek zit, en veel mensen denken vaak dat ze pijn in hun heupen hebben.
Doet meestal meer pijn bj zitten dan staan of lopen of liggen en als het erger wordt gaat het zelfs echt kraken. Vooral als je je bijv omdraait in bed.
Heb ik ook, maar heb in bekken-instabiliteit toch mijn meerdere moeten erkennenquote:Op woensdag 28 april 2010 15:08 schreef Ticootje het volgende:
oh, maar gelukkig heb ik een hoge pijngrens.
Het was een grapje... voor de insiders..quote:Op woensdag 28 april 2010 15:51 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar heb in bekken-instabiliteit toch mijn meerdere moeten erkennen
(en ja dit was tevens een tvp'tjuh)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |