abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80766526
Zwangerschap en geboorte deel 644

18 mei 2010: draculettetje
20 mei 2010: Libell
20 mei 2010: Baldria
23 mei 2010: Morretje
31 mei 2010: CrazyPrincess
09 juni 2010: proud_mami (jongetje)
11 juni 2010: Becky1983
11 juni 2010: Frummelmuis
16 juni 2010: Guess
27 juni 2010: Knuffelbeestje
*** 05 juli 2010: Mereltje en Forno ***
06 juli 2010: Sonnetje85 (jongetje)
06 juli 2010: djenneke
07 juli 2010: Grunsfan
08 juli 2010: Lieszdraaijer (meisje)
15 juli 2010: Webcrowler (papa)
15 juli 2010: nytar (jongetje)
*** 21 juli 2010: flugeltje en Martijn_AR *** (jongetje)
25 juli 2010: Lenaatje en Tazz
27 juli 2010: Pessie
01 augustus 2010: ChilllayD
10 augustus 2010: Orea (meisje)
23 augustus 2010: Cantare
23 augustus 2010: Ticootje
27 augustus 2010: maffemuts
28 augustus 2010: Saffier
12 september 2010: Arinyo
14 september 2010: Floria
*** 18 september 2010: Fannetje en Tackleberry ***
20 september 2010: Rixtje
20 september 2010: Tessie (meisje)
27 september 2010: Troeta (jongetje)
09 oktober 2010: devilishbaby
13 oktober 2010: kaatjejannie
19 oktober 2010: Barbabientje01 en Pipo_de_clown
24 oktober 2010: Suzanna
25 oktober 2010: Veerle1982
28 oktober: Hobbesje
*** eind oktober/begin november 2010: Silmarwen en Knut ***
*** 18 november 2010: Pvoesss en _mimic ***
16 november 2010: Koningin
23 november 2010: Tierrr
2 december 2010: Shirley
6 december 2010: Soneal
27 december 2010: Toverboom

***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 02-05-2010 15:51:06 ]
pi_80766556
Hoera, ik was weer eens de sjaak

Deze wil ik nog wel even herhalen, omdat ik het zo leuk vind
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 14:23 schreef Orea het volgende:
Dat was ik CP
Hier moest je alleen wel even melden dat je zwanger was en na de geboorte inderdaad een eigen verzekering afsluiten!

Ooooh *stuiter* kreeg laatst een sleuralert van BNN binnen en daar stond: babypakketje winnen? Stuur je adres! En ik had gewonnen! hij kwam net binnen.. Roelofje heeft dus al 2 hippe shirts

[ afbeelding ]
pi_80767411
Ik heb zelf inderdaad een verzekering zoals Orea zegt. Premievrije polis na 25 jaar en nu nog een aantal lopende polissen om bij te verzekeren, omdat het uit te keren bedrag niet geindexeerd wordt. Nu ik snap hoe mijn verzekering werkt moeten we maar eens na gaan denken over hoe we het voor de nieuwe telg willen gaan regelen
En ik zal nog even kijken of ik moet melden dat ik zwanger ben. Dat is nog weer zo'n goede tip van je Orea

Een BNN-baby dat is weer eens wat anders dan een Fok-baby
pi_80767711
Worden jullie ook altijd zo moe rond dit tijdstip van de dag??
pi_80767966
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 15:00 schreef Koningin het volgende:
Worden jullie ook altijd zo moe rond dit tijdstip van de dag??
ik wilde net posten dat ik vandaag zat ben . Ik heb rugpijn en ik wil eigenlijk gewoon plat...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 27 april 2010 @ 15:16:23 #6
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_80768323
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 15:06 schreef Ticootje het volgende:

[..]

ik wilde net posten dat ik vandaag zat ben . Ik heb rugpijn en ik wil eigenlijk gewoon plat...
Ruil rug in voor stuit en je snapt me . Tot half 6 nog. Moet lukken.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_80768347
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 15:16 schreef Saffier het volgende:

[..]

Ruil rug in voor stuit en je snapt me . Tot half 6 nog. Moet lukken.
Ja daar ongeveer zit de pijn ja..
pi_80768451
Ik heb vandaag juist een relatief goede dag wat betreft moeheid
Maar wel pijn in mijn rug. Zo net boven het midden. Ik ga maar even een wandelingetje doen om de spiertjes los te maken
pi_80768559
Ik heb knakkende heupen en pijn in mn liezen (nee geen gekke dingen gedaan).
pi_80768805
Knakkende heupen?
Dat klinkt echt niet goed
pi_80768935
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 15:28 schreef CrazyPrincess het volgende:
Knakkende heupen?
Dat klinkt echt niet goed
Ik val uit elkaar denk ik
pi_80769242
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 15:32 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik val uit elkaar denk ik
Alles goed vastbinden hoor, want anders valt de baby misschien wel mee
pi_80769647
Ja ik heb al een telefoonnummer van de fysio om de hoek opgezocht... Maar ik moet alleen nog even bellen.. Eerst maar even op vakantie.
pi_80769730
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 13:27 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Mijn leidinggevende weet dat ik teveel hooi op de vork neem, ze remt me dan ook regelmatig af

Het ging hier dan ook over collega's die er wat anders tegenaan kijken EN, misschien nog wel belangrijker, hoe je er zelf mee omgaat. Ik wil graag een goed ingewerkte vervangster, ik wil dat alles op het werk door blijft lopen anders heb ik er achteraf weer een hoop last van. Mijn leidinggevende heeft al aangegeven dat ik mijn standaard aan moet passen voor de nieuwe medewerker. (goed is goed ipv flugelstandaard) Daarom mopper ik met name ook over m'n eigen verantwoordelijkheidsgevoel, dat kun je niet zomaar uitzetten

Misschien goed om te melden dat mijn collega's een hoop laten verslappen als je er zelf niet bent, het is na de vakanties ook al puinhoop ruimen, het is gewoon niet hun werk en ze kijken er dus anders tegenaan....

en er zijn gewoon collega's die daar misbruik van blijven maken, terwijl ze het goed genoeg weten
Nou, dit had ik dan allemaal weer kunnen schrijven

Ik heb een solofunctie en dan ga je je echt niet zomaar ziekmelden. Er zijn wel collega's die wel wat zaken overnemen, maar veel blijft liggen. Daarnaast moet ik ook wat collega's zien te bewegen tot acties, omdat ze het anders gewoon niet doen.
Ik voel me nu nog steeds vervelend over die buikgriep die ik had zelfs

En die kleine van mij schijnt het gelukkig ook nog steeds heel goed te doen. Dat is wel het belangrijkste.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_80770050
Oh knakkende heupen, dat vind ik zo naar! Ik heb dat aan 1 kant, als ik 's ochtends opsta, dan hoor je een hele harde knak, en dat doet zeer! Maar soms knakt ie niet, en dan heb ik daar de hele dag last van. Erg irritant! Maar gaat na de bevalling wel weer over

Vanmorgen weer goedgekeurd bij de vk. Bloeddruk was ook weer/nog steeds netjes en het hartje gehoord Moet alleen nog ff langs de ha om te kijken of ik geen blaasontsteking had, ze dacht dat daar misschien die harde buik van gistermorgen inens vandaan kwam. En af en toe zo'n zeurderig gevoel in mn buik. Dus beter ff laten checken voor de zekerheid.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_80770128
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:01 schreef tessie het volgende:
Oh knakkende heupen, dat vind ik zo naar! Ik heb dat aan 1 kant, als ik 's ochtends opsta, dan hoor je een hele harde knak, en dat doet zeer! Maar soms knakt ie niet, en dan heb ik daar de hele dag last van. Erg irritant! Maar gaat na de bevalling wel weer over

Vanmorgen weer goedgekeurd bij de vk. Bloeddruk was ook weer/nog steeds netjes en het hartje gehoord Moet alleen nog ff langs de ha om te kijken of ik geen blaasontsteking had, ze dacht dat daar misschien die harde buik van gistermorgen inens vandaan kwam. En af en toe zo'n zeurderig gevoel in mn buik. Dus beter ff laten checken voor de zekerheid.
Oh, ik ben niet raar dus met mn knakkende heupen .
pi_80770175
Nee hoor, had ik toen ik van Graeme zwanger was ook al, en nu dus fijn weer. En een paar dagen na de bevalling was het over. Komt goed dus
pi_80770509
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:03 schreef tessie het volgende:
Nee hoor, had ik toen ik van Graeme zwanger was ook al, en nu dus fijn weer. En een paar dagen na de bevalling was het over. Komt goed dus
Om mn heupen maak ik me niet zo druk... Die pijn bij mn stuitje wel... Daar had ik bij Jen geen last van, maar na de bevalling wel heel erg, dat is een soort van zwak punt gebleven. Pas na een half jaar kon ik weer opstaan zonder pijnscheuten...

Daarom maar even een fysio bezoeken, misschien zijn er iets van oefeningen die de pijn wat minder maakt..
pi_80770684
Ja ik heb nu ook last van mn stuitje. En mn schaambeen ook Maar geen zin om naar een fysio te gaan. Vorige keer had ik op het laatst echt heel veel last van dat heupgedoe, maar daar deed ze ook niks aan behalve tips geven hoe in en uit bed te stappen en hoe om te draaien. Dat hielp echt helemaal niks.
pi_80772887
Ik heb tips gehad voor het wandelen, staan, opstaan, etc. Dat heeft wel goed geholpen.
Opstaan is hier sowieso een drama met een waterbed
pi_80772966
Orea, wat een gaaf setje van BNN!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_80773564
Hier ook een mijlpaal van 30 weken net als Djenneke en Sonnetje en Lies bijna
Door de VK weer goedgekeurd, bloeddruk 120/60 en goede bloedtest
Mijn vervangster begint 17 mei en dan kan ik nog 11 dagen met haar zaken doornemen, ik heb alle vertrouwen in dat dat goedkomt. Als ik met verlof ben kom ik hier zeker vaker posten, want het is wel gezellig om elkaar op de hoogte te houden van alles Het reageren op alle dames gaat me nu niet lukken

Shandaly hopelijk zorgt de volle maan voor een klein baby'tje
pi_80773832
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:08 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik heb tips gehad voor het wandelen, staan, opstaan, etc. Dat heeft wel goed geholpen.
Opstaan is hier sowieso een drama met een waterbed
Sinds gisteren is dat probleem hier over kom er net weer uitgerold, even een tukje gedaan

Vick, leuk he!

Oooohhh *stuiter stuiter* nog 2,5 uur dan ga ik Roelofje bekijken!!
  dinsdag 27 april 2010 @ 17:35:56 #24
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80773848
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 15:53 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ik heb een solofunctie en dan ga je je echt niet zomaar ziekmelden. Er zijn wel collega's die wel wat zaken overnemen, maar veel blijft liggen. Daarnaast moet ik ook wat collega's zien te bewegen tot acties, omdat ze het anders gewoon niet doen.

En die kleine van mij schijnt het gelukkig ook nog steeds heel goed te doen. Dat is wel het belangrijkste.
haha, ook dit herken ik weer

We moeten dus gewoon ook goed op onszelf passen. Ik heb met mezelf wel afgesproken dat ik goed los ga laten als ik eenmaal echt met verlof ben. We zien de puinhoop wel weer als ik na m'n verlof terug ben. En ja, m'n vervangster krijgt m'n prive-nummer en moet beloven te bellen, maar dat is anders

Waarschijnlijk zijn we echter dat hele kantoor vergeten zodra we ons kindje in armen hebben...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_80773895
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 15:53 schreef djenneke het volgende:

[..]

Nou ja, daar zeg je het al. Je meld je niet zomaar ziek. En ik denk dat niemand zich zomaar ziek meld (uitzonderingen daargelaten). Als je echter niet meer kunt dan lijkt het me verstandig om je maar wel ziek te melden. Solo functie of niet, collega's die de boel laten versloffen of niet. Maar zo ver is het dan nog niet dus dan is het gewoon nog wel te doen.

Hier had ik niet eens een keuze, ik MAG niet eens meer werken. Na nu inmiddels al 8 weken thuis te zitten leg je je er uiteindelijk bij neer. Dan gaat je gezondheid en die van je kind voor. Zelfs het schuldgevoel leg je naast je neer. Ik voel me inmiddels alleen nog schuldig als ik ergens iets aan kan doen.
pi_80774689
hmm, dan ga ik volgende week ofzo even kijken in de geboortekaartjeswinkel om alvast even te neuzen. De winkel waar mijn moeder de geboortekaartjes besteld heeft bestaat nog steeds en is hier om de hoek, vond ik wel grappig!

Dat BNNsetje is leuk zeg!! Die sleuralert heb ik gemist!

Goed dat je het schuldgevoel naast je neerlegt Orea, jij kan er toch ook niks aan doen. Een kindje krijgen is nou eenmaal lichamelijk heel zwaar en er is nog niks uitgevonden om dat lichter te maken!
  dinsdag 27 april 2010 @ 18:10:27 #27
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80775013
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 17:37 schreef Orea het volgende:

[..]

Nou ja, daar zeg je het al. Je meld je niet zomaar ziek. En ik denk dat niemand zich zomaar ziek meld (uitzonderingen daargelaten). Als je echter niet meer kunt dan lijkt het me verstandig om je maar wel ziek te melden. Solo functie of niet, collega's die de boel laten versloffen of niet. Maar zo ver is het dan nog niet dus dan is het gewoon nog wel te doen.

Hier had ik niet eens een keuze, ik MAG niet eens meer werken. Na nu inmiddels al 8 weken thuis te zitten leg je je er uiteindelijk bij neer. Dan gaat je gezondheid en die van je kind voor. Zelfs het schuldgevoel leg je naast je neer. Ik voel me inmiddels alleen nog schuldig als ik ergens iets aan kan doen.
Ik denk dat het ook scheelt hoe 'ver' je er vanaf staat, ik denk dat ik na een paar weken verlof steeds minder moeite zal hebben met loslaten dan nu, nu ik er nog middenin zit en daadwerkelijk dagelijks zie wat ik nog af moet hebben voor ik met verlof ga...
pi_80776663
Ik werd gisteren gebeld door de verloskundige en ze willen me ivm mijn constant te hoge bloeddruk toch doorsturen naar de gynaecoloog, om die er even naar te laten kijken en te bepalen in hoeverre ik medicijnen nodig heb om het te verlagen. De eerste afspraak is nu 19 mei, omdat we donderdag voor tweeënhalve week op vakantie gaan. Dus maar eens proberen om de bloeddruk tijdens de vakantie te verlagen, dan kan ik daarna gewoon weer terug naar de verloskundige
  dinsdag 27 april 2010 @ 19:00:39 #29
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_80776778
Fannetje, je bent zwanger! Wat leuk! Van harte gefeliciteerd
pi_80777033
Hihi, al een tijdje hoor Maar toch nog bedankt!
pi_80782051
Hoe was je echo flugel??
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  dinsdag 27 april 2010 @ 21:37:42 #32
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80783491
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 21:10 schreef Ciscostar het volgende:
Hoe was je echo flugel??
Zo, we zijn nu pas terug... Onderweg nog even iets gegeten.

Willem was erg eigenwijs zodat we tijdens de echo nog even een wandelingetje moesten maken door de wijk om hem te bewegen anders te gaan liggen Uiteindelijk is het nog goed gekomen en hebben we een paar mooie beelden gekregen. Ik zal ze hier wel neerzetten als Martijn ze gedigitaliseerd heeft.
pi_80783923
tico dat klinkt pijnlijk van je stuitje, helemaal dat het een zwakke plek geworden is!

tessie zo helpt een fysio idd niet echt nee, kan me voorstellen dat je dan nu niet zo snel meer gaat
ga je eigenlijk nog zwemmen samen met orea?

flugel fijn dat de echo ook een fijne echo is gebleken

fannetje beetje oppassen hoor met te hoge bloeddruk! fijne vakantie alvast!

wat betreft werk, ik sinds vorige week officieel verlof, ik werk maar 4 uur vanuit huis dus had me daar nooit ziek voor gemeld, en ik vind het echt moeilijk om nu niet steeds even in te loggen!
mis het werk gewoon terwijl ik er geen klap aan vind!
voor de rest ging het redelijk vandaag, drinken ging oke, vast eten niet maar ja dat vind ik ook niet zo erg
  dinsdag 27 april 2010 @ 22:06:16 #34
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80785072
foto's!!

Willem

Hij was een beetje moe

En wat te denken van zijn lenigheid, zo z'n voet in z'n gezicht

pi_80785213
Ahhhh, Willem Wat een mooi manneke flugeltje!
pi_80785589
Roelofje heeft mijn mans mond, mijn onderlip en de dopneus van de familie van mijn man!
De placenta ligt achter en ik liep nog te grappen; zal je zien dat ze met haar neus in de placenta ligt!

En hoe lag mevrouw? Met haar neus in de placenta!!
Geen seconde stil liggen!! Paar mooie plaatjes uiteindelijk gekregen...Op een gegeven moment zag je haar handje naar haar mond gaan en verdween haar duim zo in haar mond!

Maar we gaan wellicht over een aantal weken nog een 3D/4D echo laten maken!

pi_80785776
Wow wat mooi die echo's. Wil ik ook !!! Wij hebben over 2 weken een echo gepland om te kijken wat t gaat worden, een knul of een meid. Ben heel benieuwd!
*poef* nu is het weg
  dinsdag 27 april 2010 @ 22:19:46 #38
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80785849
Orea...

Willem lag dus ook in de placenta gedraaid met z'n gezicht, vandaar ons wandelingetje door de wijk. Schattig is dat als ze duimen he?

Die 3D/4D moet je echt doen, dat is zo geweldig om te zien.....
pi_80785890
Die hadden we nu ook maar het had nog wat helderder gekund, dus wellicht doen we er nog 1 over een paar weken
pi_80786128
Voor de kenners

Als je goed kijkt zie je de duim haar mond in verdwijnen

Een lachje (volgens Tessie lijkt ze hier heeeeeel erg op mij )

Neusje en mondje duidelijk van mijn man, alleen de dikke onderlip van mij

Zijn dat mijn ouders?? Neeeeeeeeeeeeee (armpjes voor het gezicht )
pi_80786210
Orea, ze zijn zoooo mooi die foto's! En dikke onderlippen zijn hip! En ze lijkt écht op jou op die ene foto!

Flugel, mooie foto's ook!!
  dinsdag 27 april 2010 @ 22:29:22 #42
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80786344
Roelofje!

Lekker aan het duimen inderdaad...
pi_80786957
Ahhh, Roelofje is ook al zo'n mooi meisje Ga er helemaal van rammelen, IK WIL OOK!
pi_80787227
Orea en flugeltje mooie echo's
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_80787257
ahhhh roelofje en willem

poezebeest
pi_80787526
Mooie echo's hoor meiden! Het blijft toch fantastisch om een kijkje in je eigen buik te kunnen nemen he? Bij onze 3d/4d echo lag de kleine ook met de neus tegen de placenta aan en mocht ik ook wat rondjes gaan lopen. Maar het blijft toch heel speciaal
pi_80793041
*Meldt!*
Met baby in buik, maar voor de laatste keer...

Over een half uurtje mogen we ons melden bij het ziekenhuis, en worden we ingeleid. Vandaag gaat het dan toch echt gebeuren...
pi_80793061
heel veel succes Shandaly!

Mooi Orea!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 28 april 2010 @ 07:15:03 #49
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_80793116
Wat een mooie echo's allemaal!

Shandaly succes! straks heb je indelijk je beebje vast.

Mag ik in de op naar 4 november?

Vannacht dramatisch geslapen, niet door de zwangerschap maar yade sliep pas om 00:30 door een nare kuch. Zucht... En ik ben al zo vreselijk moe de hele tijd.
pi_80793233
quote:
Op woensdag 28 april 2010 06:52 schreef Shandaly het volgende:
*Meldt!*

Over een half uurtje mogen we ons melden bij het ziekenhuis, en worden we ingeleid. Vandaag gaat het dan toch echt gebeuren...
Succes! Spannend!
pi_80793553
Wow, dames, wat een prachtige echo's zeg!!

Shandaly, succes, zet hem op!

Wij mogen morgen weer babygluren.. erg spannend!
  woensdag 28 april 2010 @ 08:24:23 #52
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_80793722
Shandaly succes!

Mooie 3-D foto's Orea en Flugeltje.
pi_80794104
Shandaly succes vandaag!!!
Hopelijk is ie er gauw!!

En ik zag mooie foto's van WIllem en Roelofje

En ik ga lekker vandaag een paar daagjes naar Texel Zo eerst nog naar de verloskundige, en daarna gaan we weg
En nu wachten we ook nog op de stucadoor, die zou er om 8 uur zijn

[ Bericht 0% gewijzigd door Sonnetje85 op 28-04-2010 09:12:43 ]
  woensdag 28 april 2010 @ 09:06:06 #54
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80794456
Shandaly, heel veel succes vandaag! Zet 'm op meid...
pi_80794507
shandaly succes vandaag zet hem op!

Sonnetje hoop dat de stucadoor er inmiddels is en heel veel plezier op texel

hier een bagger nacht, kon eerst niet slapen of beter gezegd mn draai niet vinden
en toen heb ik om 03.00 ofzo het slangetje uitgespuugd
voordeel ben nu wel helemaal slangloos!
pi_80794615
Ongeveer 5 minuten nadat ik het hier neerzette kwam ie haha.
(is alleen nog voor een offerte enzo,mja toch best irritant dat ze zo laat zijn)

Waardeloos dat je niet lekker geslapen hebt.
Wel weer fijn dat je nu slangloos ben!
pi_80794827
Wat een mooie echo's.
pi_80795048
Succes Shandaly!!!!
  woensdag 28 april 2010 @ 09:39:08 #59
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80795163
quote:
Op woensdag 28 april 2010 09:14 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ongeveer 5 minuten nadat ik het hier neerzette kwam ie haha.

Hey werkt dat zo? hmmmmmm...

Ik zit hier nog zo'n beetje te wachten op een prijs in de postcodeloterij, die zou hier zeker een week geleden al vallen........
pi_80795203
Wij gaan ook de woonkamer laten stucen... Wel even offerte aanvragen enzo...
  woensdag 28 april 2010 @ 09:45:20 #61
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_80795310
De stucadoors krijgen het nog druk begrijp ik: wij willen boven de slaapkamers laten stucen (dan hebben we de mooie, zeer zuinig aangebrachte structuurverf en de enorme gaten van alle tv-beugels van de vorige bewoners eindelijk uit zicht gewerkt).
Ik zal manlief van het weekend maar eens aansporen om nog een stopcontact bij te plaatsen, dan kunnen we verder.
pi_80795497
Goeiemorgen!!

Ik ga maar weer eens een potje naar de dokter brengen. Weet de uitslag al wel (vast geen blaasontsteking maar toch maar even checken.. Echt niet zwanger heb ik chronische blaasonsteking en zwanger niets... enige remedie: zwanger blijven.... euhh....)

En maar eens naar mijn lip laten kijken. Er zit een soort knikker in doet geen zeer maar wordt ook niet groter of kleiner, en bij het eten beet ik er gisteren op en nu is de binnenkant van mijn lip zwart (bloeduitstorting) vaag gedoe...

Ach ja, lekker wandelen want het is super weer!!

Son, lekker genieten op Texel!
Shandaly succes!!
pi_80796194
Shandaly, succes vandaag!
Draakje, wat fijn dat je het weer zonder sonde mag proberen, zo heel lang hoef je ook niet meer natuurlijk.

Mijlpaal: 36 weken vandaag. En ik kom er nu pas achter dat ik sommige dingen echt niet meer aan kan!
De datum in de OP klopt trouwens niet met deze telling, dat zou 26 mei moeten zijn.
Afgelopen maandag naar de vk geweest, weer een prima sticker gekregen, alles was ok.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_80796840
Succes vandaag Shandaly

En veel plezier Sonnetje!!
pi_80798123
Shandaly succes!! Spannend!

En Morretje gefeliciteerd met je mijlpaal Gaat snel hè?

Net terug van de vk en ik heb een sticker , maar de baby niet . Niets ernstigs gelukkig, maar kindje is nog niet ingedaald.
Kans op gewone thuis bevalling is dus iet wat aan het slinken.

De VK vertelde: Als je straks weeen krijg of je vliezen breken moet je meteen bellen, want dan kunnen ze controleren of het kindje is ingedaald. Is het bij 6 cm nog niet gedaald, moet je naar het ziekenhuis.
Maar wat ik me nu afvraag: wat gaan ze dan in het ziekenhuis doen?? Ook maar afwachten of het nog zakt of wordt het dan meteen een keizersnede?
Ik hoop dat ik die vraag nog weet volgende week (of de vraag is niet nodig en het kind zakt deze week)
Want ze lacht alleen nog naar mij!
  woensdag 28 april 2010 @ 12:10:30 #66
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_80800081
quote:
Op woensdag 28 april 2010 11:20 schreef Baldria het volgende:
Shandaly succes!! Spannend!

En Morretje gefeliciteerd met je mijlpaal Gaat snel hè?

Net terug van de vk en ik heb een sticker , maar de baby niet . Niets ernstigs gelukkig, maar kindje is nog niet ingedaald.
Kans op gewone thuis bevalling is dus iet wat aan het slinken.

De VK vertelde: Als je straks weeen krijg of je vliezen breken moet je meteen bellen, want dan kunnen ze controleren of het kindje is ingedaald. Is het bij 6 cm nog niet gedaald, moet je naar het ziekenhuis.
Maar wat ik me nu afvraag: wat gaan ze dan in het ziekenhuis doen?? Ook maar afwachten of het nog zakt of wordt het dan meteen een keizersnede?
Ik hoop dat ik die vraag nog weet volgende week (of de vraag is niet nodig en het kind zakt deze week)
Bij mij was K. met 6 cm ook nog niet ingedaald (verder dan beweeglijk in de bekkeningang heeft hij het niet gered). Hij moest zich een halve slag draaien doordat ik op mijn rechterzij moest gaan liggen en dat heeft hij ook gedaan, maar ook dat mocht niet baten. En bij mij werd het toen idd een keizersnede. En ik vond het toen wel prima (als het koppie niet wil zakken dan laat het maar - ik was blij met mijn intacte onderkant en mijn mannetje naast het bed Dat koppie met z'n brede voorhoofd had dus nooit gepast zonder veel schade aan te richten).
Maar: in het ziekenhuis is nog wel meer mogelijk hoor. En er is nog tijd om in te dalen zie ik. Hoop dat dat deze week netjes gebeurd. Succes!
pi_80800312
quote:
Op woensdag 28 april 2010 06:52 schreef Shandaly het volgende:
*Meldt!*

Heel veel succes!
pi_80802952
quote:
Op woensdag 28 april 2010 12:10 schreef Hobbesje het volgende:

[..]

Bij mij was K. met 6 cm ook nog niet ingedaald (verder dan beweeglijk in de bekkeningang heeft hij het niet gered). Hij moest zich een halve slag draaien doordat ik op mijn rechterzij moest gaan liggen en dat heeft hij ook gedaan, maar ook dat mocht niet baten. En bij mij werd het toen idd een keizersnede. En ik vond het toen wel prima (als het koppie niet wil zakken dan laat het maar - ik was blij met mijn intacte onderkant en mijn mannetje naast het bed Dat koppie met z'n brede voorhoofd had dus nooit gepast zonder veel schade aan te richten).
Maar: in het ziekenhuis is nog wel meer mogelijk hoor. En er is nog tijd om in te dalen zie ik. Hoop dat dat deze week netjes gebeurd. Succes!
Dank je voor je antwoord..
Ja, er is gelukkig nog tijd zat! Heb bijvoorbeeld ook geen hoge bloeddruk of iets dergelijks, dus het kind moet er niet persé uit ofzo. Maar ik was gewoon benieuwd wat er dan eigenlijk in het ziekenhuis zou moeten gebeuren, want daar had ik bij de VK natuurlijk niet aan gedacht.
Want ze lacht alleen nog naar mij!
  woensdag 28 april 2010 @ 14:45:40 #69
54772 Silmarwen
pi_80805257
Woah, net een bekkenband aangeschaft op advies van de bekkentherapeut. Tis alleen voor het werk. Maar ik deed hem om en de pijn was zo goed als weg. Vandaag pas voor het eerst een beetje bekkenpij, dus... so far so good!

Maar voor de dames die erover twijfelen... DOEN! alleen niet als je gewoon thuis bent ofzo. Ik heb het echt alleen voor op werk of en dagje uit ofzo. Ter ondersteuning.
pi_80805357
ik weet niet of mijn klachten horen bij bekkenpijn... Ik vind het gewoon rugpijn.
  woensdag 28 april 2010 @ 14:59:18 #71
54772 Silmarwen
pi_80805755
Bekkenpijn is kenmerkend door pijn net boven je stuitje, uitstralend naar de billen. Pijn bij het schaambeen, alsof er een grote blauwe plek zit, en veel mensen denken vaak dat ze pijn in hun heupen hebben.

Doet meestal meer pijn bj zitten dan staan of lopen of liggen en als het erger wordt gaat het zelfs echt kraken. Vooral als je je bijv omdraait in bed.
pi_80806086
oh, maar gelukkig heb ik een hoge pijngrens.
pi_80806956
quote:
Op woensdag 28 april 2010 14:59 schreef Silmarwen het volgende:
Bekkenpijn is kenmerkend door pijn net boven je stuitje, uitstralend naar de billen. Pijn bij het schaambeen, alsof er een grote blauwe plek zit, en veel mensen denken vaak dat ze pijn in hun heupen hebben.

Doet meestal meer pijn bj zitten dan staan of lopen of liggen en als het erger wordt gaat het zelfs echt kraken. Vooral als je je bijv omdraait in bed.
Dat klinkt precies als wat ik heb *kop in het zand steekt*
  woensdag 28 april 2010 @ 15:51:58 #74
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_80807701
quote:
Op woensdag 28 april 2010 15:08 schreef Ticootje het volgende:
oh, maar gelukkig heb ik een hoge pijngrens.
Heb ik ook, maar heb in bekken-instabiliteit toch mijn meerdere moeten erkennen
(en ja dit was tevens een tvp'tjuh)
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_80808011
quote:
Op woensdag 28 april 2010 15:51 schreef maffemuts het volgende:

[..]

Heb ik ook, maar heb in bekken-instabiliteit toch mijn meerdere moeten erkennen
(en ja dit was tevens een tvp'tjuh)
Het was een grapje... voor de insiders..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 28 april 2010 @ 16:46:39 #76
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_80809680
quote:
Op woensdag 28 april 2010 16:00 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Het was een grapje... voor de insiders..
SPOILER
SPOILER
ok
SPOILER
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_80814979
Spannend Shandaly. Veel succes nog, mocht je het nog nodig hebben

5 weken en 2 dagen vandaag. Ik vind het echt langzaam gaan Wil het zo graag aan iedereen vertellen.
27 mei hebben we een afspraak bij de verloskundige. Verder voel ik me goed, niet misselijk, wel moe.
pi_80815057
quote:
Op woensdag 28 april 2010 19:24 schreef Toverboom het volgende:
Spannend Shandaly. Veel succes nog, mocht je het nog nodig hebben

5 weken en 2 dagen vandaag. Ik vind het echt langzaam gaan Wil het zo graag aan iedereen vertellen.
27 mei hebben we een afspraak bij de verloskundige. Verder voel ik me goed, niet misselijk, wel moe.
Dat vond ik ook hoor, de eerste 12 weken, daarna gaat het opeens als een speer! Echt waar

Je kunt natuurlijk al wel een paar mensen vertellen...?

Succes bij de vk
pi_80815142
quote:
Op woensdag 28 april 2010 19:25 schreef djenneke het volgende:

[..]

Dat vond ik ook hoor, de eerste 12 weken, daarna gaat het opeens als een speer! Echt waar

Je kunt natuurlijk al wel een paar mensen vertellen...?

Succes bij de vk
Hebben het gelukkig aan een paar mensen verteld, maar vind het toch wel moeilijk om het geheim te houden nu
Nog een paar weekjes
pi_80815217
quote:
Op woensdag 28 april 2010 19:28 schreef Toverboom het volgende:

[..]

Hebben het gelukkig aan een paar mensen verteld, maar vind het toch wel moeilijk om het geheim te houden nu
Nog een paar weekjes
Haha, dus het valt nog wel mee
Het is ook heel leuk om te vertellen natuurlijk. Hopelijk lijken de weken wat sneller te gaan binnenkort
  donderdag 29 april 2010 @ 07:05:19 #81
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80830982
Nou laten we hopen dat Shandaly inmiddels haar kleine spuit in de armen heeft..

Hier was het vannacht weer flink benauwd, gelukkig sinds gisteren ook een airco, dus die laten we vanavond voor het slapen gaan maar effe flink draaien. Ik denk dat ik daar heel erg blij mee ga zijn komende zomer.

Toverboom, die eerst 12 weken gaan tergend langzaam, daarna gelukkig iets sneller al vind ik het nog steeds niet als een speer gaan wat anderen wel eens zeggen.

Ik heb hier ook regelmatig last van lage rugpijn en pijn in de heupen, maar omdat ik het niet bij m'n bekken kon localiseren vond ik het geen BI, nu begrijp ik dus dat het toch van je bekken afkomstig kan zijn? Gelukkig is het hier wel te behappen zolang ik niet te gek doe...

Vandaag nog een dagje werken en dan lekker lang weekend. Daarna officieel nog maar 6 weken werken voor m'n verlof
pi_80831674
nog 1 dag werken
pi_80832802
Juist geen hoge pijngrens dus Ticootje?
Ik heb (denk ik ) een best wel lage pijngrens. Dat is wel lastig vind ik... maar ja, wat doe je eraan??
pi_80832934
Ik ben gewoon een drama-queen, dus of ik nu een hoge of een lage pijngrens heb maakt niks uit, alle pijn is heeeeel dramatisch
pi_80832985
Jen is pas een dramaqueen... Haar zus zit op een toneelschool, maar zodra ze oud genoeg is gaat ze ook hoor. Natuurtalentje.
pi_80832990
Ik heb gewoon alweer last van maagzuur zit pas in week 11.
Zaterdag de eerste echo
pi_80833187
quote:
Op donderdag 29 april 2010 09:46 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb gewoon alweer last van maagzuur zit pas in week 11.
Zaterdag de eerste echo
Ik heb het al weer vanaf week 6.
Had gehoopt dat ik het bij deze zwangerschap niet zou hebben, maar helaas.

Trouwens, waar krijg je een echo op zaterdag??

Vanavond weer naar de VK.
  donderdag 29 april 2010 @ 10:23:30 #88
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_80833935
En heeft er hier ook iemand een voorkeur voor geslacht? (of voorkeur gehad & dat het anders werd)
pi_80833997
quote:
Op donderdag 29 april 2010 10:23 schreef SacreCoeur het volgende:
En heeft er hier ook iemand een voorkeur voor geslacht? (of voorkeur gehad & dat het anders werd)
ja

Ik wilde een jongen, maar het werd Jenny... Ik was zelf een beetje teleurgesteld..

Maar nu wilde ik heel graag nog een meidje en kreeg ik lekker wel mn zin.
  donderdag 29 april 2010 @ 10:27:31 #90
298315 SacreCoeur
pi_80834065
Ja nou wil 'k het ook weten!
O je had het er al neergezet.

Ik wilde altijd al een meisje, en die kreeg ik.
Bij een tweede maakt het me niet heel veel uit.
Als ik kon kiezen zou ik eerder neigen naar nog een meisje.
Maar soms zie ik van die leuke jongetjes.
pi_80834154
Koningin.. had ik bij de eerste ook hoor. Ik heb de echo in het echocentrum van DenHaag.
(bijna alle vk's laten daar de echo's doen)
En de 20weken echo heb ik in het bronovo ivm mediche kleinigheden

Ik vind het leuk als het nu een jongens is.. Meisje is ook prima natuurlijk verder.
pi_80834258
Ik heb nu zoiets van wat moet ik nu met een jongen? Ik heb helemaal niets met jongetjes.. Ik ben op en top meisjesmama.
  donderdag 29 april 2010 @ 10:38:36 #93
298315 SacreCoeur
pi_80834427
Ja ik ook wel.
Maar daarvoor heb je ook stoere papa's!
Ik kijk wel eens naar de Pfaffs en als ik dan dat hoofdje van die Keano zie.
Lekkerbekkie.
  donderdag 29 april 2010 @ 10:42:45 #94
229476 Libell
Mama v Aiken,Iben,Junah,Marten
pi_80834563
37 weken vandaag!
  donderdag 29 april 2010 @ 10:43:34 #95
258612 nytar
boys boys boys
pi_80834590
Goeiemorgen dames!
Lekker een laatste dagje werken voor het heerlijke lange weekend! (iemand een idee wat voor leuke dingen er in de buurt van Baarn te doen zijn?)
Verder al weer 29 weken weken op weg en zin in mn verlof...nog maar 6 weekjes werken!! echt weinig nog! Voelt dat bij jullie ook alsof je naar de vroegere "grote vakantie" toeleeft?

Ik heb veel bij moeten lezen, maar weinig onthouden dus een samenvatting: voor de kwaaltjes, voor echo's en voor nieuwe mama's!!! (is shandaly nou al bevallen?!)
  donderdag 29 april 2010 @ 10:45:11 #96
258612 nytar
boys boys boys
pi_80834639
oja, en ik wilde graag een jongen omdat ik voor de 20 weken al iedere keer naar de jongenskleding trok. Heerlijk stoere shirts en broeken...gelukkig hebben we die ook lekker mogen aanschaffen!
pi_80834645
Over dramaqueens gesproken... mijn oudste dochter is er zo-eentje. Maar wij noemen het aanstellerij... (aanstelleritus )

Oh ja, en wij hadden bij nr. twee een lichte voorkeur voor een jongen, vooral mijn man. Maar toen het weer een meisje bleek te zijn, waren we net zo blij... haha! Het werkt gewoon echt zo hoor. Nu heb ik ook zoiets van: we zien wel, het is wat het is, en wat het ook is, het past gewoon bij ons gezinnetje!
pi_80834924
Ik had niet echt een voorkeur (heel lichtjes misschien), maar als het opeens toch iets anders zou blijken te zijn dan we nu al maanden denken, naar aanleiding van twee echo's, dan zou ik daar wel echt even aan moeten wennen denk ik... Dan klopt het opeens niet meer ofzo, voor mijn gevoel...
pi_80835018
Als er opeens een jongen uit zou komen dan heeft hij wel een probleem denk ik... Pakje wat meegaat naar het ziekenhuis is sowieso roze..
pi_80835075
Voordat ik zwanger werd, wou ik eigenlijk alleen maar een meisje. Ik dacht dat ik echt teleurgesteld zou zijn als ik een jongen zou krijgen. Maar vanaf het moment dat ik zwanger was van Graeme, dacht ik dat hij een jongen was. En daar was ik toen zo aan gewend en dat vond ik gewoon zo leuk, dat het echt heel raar geweest zou zijn als ze bij de 20 weken echo gezegd hadden dat het een meisje zou zijn. Ik denk dat ik dan juist teleurgesteld zou zijn
En nu vind ik het helemaal leuk dat we nu toch nog een meisje krijgen, al was ik net zo blij geweest met een jongen, omdat ik nu weet hoe geweldig leuk jongens ook zijn. Graeme is echt zo leuk, daar wil ik er ook wel 2 of 3 van hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')