quote:Op dinsdag 27 april 2010 14:23 schreef Orea het volgende:
Dat was ik CP
Hier moest je alleen wel even melden dat je zwanger was en na de geboorte inderdaad een eigen verzekering afsluiten!
Ooooh *stuiter* kreeg laatst een sleuralert van BNN binnen en daar stond: babypakketje winnen? Stuur je adres! En ik had gewonnen!hij kwam net binnen.. Roelofje heeft dus al 2 hippe shirts
[ afbeelding ]
ik wilde net posten dat ik vandaag zat benquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:00 schreef Koningin het volgende:
Worden jullie ook altijd zo moe rond dit tijdstip van de dag??
Ruil rug in voor stuit en je snapt mequote:Op dinsdag 27 april 2010 15:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
ik wilde net posten dat ik vandaag zat ben. Ik heb rugpijn en ik wil eigenlijk gewoon plat...
Ja daar ongeveer zit de pijn ja..quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:16 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ruil rug in voor stuit en je snapt me. Tot half 6 nog. Moet lukken.
Ik val uit elkaar denk ikquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:28 schreef CrazyPrincess het volgende:
Knakkende heupen?
Dat klinkt echt niet goed
Nou, dit had ik dan allemaal weer kunnen schrijvenquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:27 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn leidinggevende weet dat ik teveel hooi op de vork neem, ze remt me dan ook regelmatig af
Het ging hier dan ook over collega's die er wat anders tegenaan kijken EN, misschien nog wel belangrijker, hoe je er zelf mee omgaat. Ik wil graag een goed ingewerkte vervangster, ik wil dat alles op het werk door blijft lopen anders heb ik er achteraf weer een hoop last van. Mijn leidinggevende heeft al aangegeven dat ik mijn standaard aan moet passen voor de nieuwe medewerker. (goed is goed ipv flugelstandaard) Daarom mopper ik met name ook over m'n eigen verantwoordelijkheidsgevoel, dat kun je niet zomaar uitzetten
Misschien goed om te melden dat mijn collega's een hoop laten verslappen als je er zelf niet bent, het is na de vakanties ook al puinhoop ruimen, het is gewoon niet hun werk en ze kijken er dus anders tegenaan....
en er zijn gewoon collega's die daar misbruik van blijven maken, terwijl ze het goed genoeg weten
Oh, ik ben niet raar dus met mn knakkende heupenquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:01 schreef tessie het volgende:
Oh knakkende heupen, dat vind ik zo naar! Ik heb dat aan 1 kant, als ik 's ochtends opsta, dan hoor je een hele harde knak, en dat doet zeer! Maar soms knakt ie niet, en dan heb ik daar de hele dag last van. Erg irritant! Maar gaat na de bevalling wel weer over
Vanmorgen weer goedgekeurd bij de vk. Bloeddruk was ook weer/nog steeds netjes en het hartje gehoordMoet alleen nog ff langs de ha om te kijken of ik geen blaasontsteking had, ze dacht dat daar misschien die harde buik van gistermorgen inens vandaan kwam. En af en toe zo'n zeurderig gevoel in mn buik. Dus beter ff laten checken voor de zekerheid.
Om mn heupen maak ik me niet zo druk... Die pijn bij mn stuitje wel... Daar had ik bij Jen geen last van, maar na de bevalling wel heel erg, dat is een soort van zwak punt gebleven. Pas na een half jaar kon ik weer opstaan zonder pijnscheuten...quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:03 schreef tessie het volgende:
Nee hoor, had ik toen ik van Graeme zwanger was ook al, en nu dus fijn weer. En een paar dagen na de bevalling was het over. Komt goed dus
Sinds gisteren is dat probleem hier overquote:Op dinsdag 27 april 2010 17:08 schreef CrazyPrincess het volgende:
Ik heb tips gehad voor het wandelen, staan, opstaan, etc. Dat heeft wel goed geholpen.
Opstaan is hier sowieso een drama met een waterbed
haha, ook dit herken ik weerquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou, dit had ik dan allemaal weer kunnen schrijven![]()
Ik heb een solofunctie en dan ga je je echt niet zomaar ziekmelden. Er zijn wel collega's die wel wat zaken overnemen, maar veel blijft liggen. Daarnaast moet ik ook wat collega's zien te bewegen tot acties, omdat ze het anders gewoon niet doen.
Ik voel me nu nog steeds vervelend over die buikgriep die ik had zelfs![]()
En die kleine van mij schijnt het gelukkig ook nog steeds heel goed te doen. Dat is wel het belangrijkste.
Nou ja, daar zeg je het al. Je meld je niet zomaar ziek. En ik denk dat niemand zich zomaar ziek meld (uitzonderingen daargelaten). Als je echter niet meer kunt dan lijkt het me verstandig om je maar wel ziek te melden. Solo functie of niet, collega's die de boel laten versloffen of niet. Maar zo ver is het dan nog niet dus dan is het gewoon nog wel te doen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:53 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nou, dit had ik dan allemaal weer kunnen schrijven![]()
Ik heb een solofunctie en dan ga je je echt niet zomaar ziekmelden. Er zijn wel collega's die wel wat zaken overnemen, maar veel blijft liggen. Daarnaast moet ik ook wat collega's zien te bewegen tot acties, omdat ze het anders gewoon niet doen.
Ik voel me nu nog steeds vervelend over die buikgriep die ik had zelfs![]()
En die kleine van mij schijnt het gelukkig ook nog steeds heel goed te doen. Dat is wel het belangrijkste.
Ik denk dat het ook scheelt hoe 'ver' je er vanaf staat, ik denk dat ik na een paar weken verlof steeds minder moeite zal hebben met loslaten dan nu, nu ik er nog middenin zit en daadwerkelijk dagelijks zie wat ik nog af moet hebben voor ik met verlof ga...quote:Op dinsdag 27 april 2010 17:37 schreef Orea het volgende:
[..]
Nou ja, daar zeg je het al. Je meld je niet zomaar ziek. En ik denk dat niemand zich zomaar ziek meld (uitzonderingen daargelaten). Als je echter niet meer kunt dan lijkt het me verstandig om je maar wel ziek te melden. Solo functie of niet, collega's die de boel laten versloffen of niet. Maar zo ver is het dan nog niet dus dan is het gewoon nog wel te doen.
Hier had ik niet eens een keuze, ik MAG niet eens meer werken. Na nu inmiddels al 8 weken thuis te zitten leg je je er uiteindelijk bij neer. Dan gaat je gezondheid en die van je kind voor. Zelfs het schuldgevoel leg je naast je neer. Ik voel me inmiddels alleen nog schuldig als ik ergens iets aan kan doen.
Zo, we zijn nu pas terug... Onderweg nog even iets gegeten.quote:
Succes!quote:Op woensdag 28 april 2010 06:52 schreef Shandaly het volgende:
*Meldt!*
Met baby in buik, maar voor de laatste keer...
Over een half uurtje mogen we ons melden bij het ziekenhuis, en worden we ingeleid. Vandaag gaat het dan toch echt gebeuren...
Hey werkt dat zo? hmmmmmm...quote:Op woensdag 28 april 2010 09:14 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ongeveer 5 minuten nadat ik het hier neerzette kwam ie haha.
Bij mij was K. met 6 cm ook nog niet ingedaald (verder dan beweeglijk in de bekkeningang heeft hij het niet gered). Hij moest zich een halve slag draaien doordat ik op mijn rechterzij moest gaan liggen en dat heeft hij ook gedaan, maar ook dat mocht niet baten. En bij mij werd het toen idd een keizersnede. En ik vond het toen wel prima (als het koppie niet wil zakken dan laat het maar - ik was blij met mijn intacte onderkant en mijn mannetje naast het bedquote:Op woensdag 28 april 2010 11:20 schreef Baldria het volgende:
Shandaly succes!! Spannend!
En Morretje gefeliciteerd met je mijlpaalGaat snel hè?
Net terug van de vk en ik heb een sticker, maar de baby niet
. Niets ernstigs gelukkig, maar kindje is nog niet ingedaald.
Kans op gewone thuis bevalling is dus iet wat aan het slinken.
De VK vertelde: Als je straks weeen krijg of je vliezen breken moet je meteen bellen, want dan kunnen ze controleren of het kindje is ingedaald. Is het bij 6 cm nog niet gedaald, moet je naar het ziekenhuis.
Maar wat ik me nu afvraag: wat gaan ze dan in het ziekenhuis doen?? Ook maar afwachten of het nog zakt of wordt het dan meteen een keizersnede?
Ik hoop dat ik die vraag nog weet volgende week (of de vraag is niet nodig en het kind zakt deze week)
Heel veel succes!quote:Op woensdag 28 april 2010 06:52 schreef Shandaly het volgende:
*Meldt!*
Met baby in buik, maar voor de laatste keer...
Over een half uurtje mogen we ons melden bij het ziekenhuis, en worden we ingeleid. Vandaag gaat het dan toch echt gebeuren...
Dank je voor je antwoord..quote:Op woensdag 28 april 2010 12:10 schreef Hobbesje het volgende:
[..]
Bij mij was K. met 6 cm ook nog niet ingedaald (verder dan beweeglijk in de bekkeningang heeft hij het niet gered). Hij moest zich een halve slag draaien doordat ik op mijn rechterzij moest gaan liggen en dat heeft hij ook gedaan, maar ook dat mocht niet baten. En bij mij werd het toen idd een keizersnede. En ik vond het toen wel prima (als het koppie niet wil zakken dan laat het maar - ik was blij met mijn intacte onderkant en mijn mannetje naast het bedDat koppie met z'n brede voorhoofd had dus nooit gepast zonder veel schade aan te richten).
Maar: in het ziekenhuis is nog wel meer mogelijk hoor. En er is nog tijd om in te dalen zie ik. Hoop dat dat deze week netjes gebeurd. Succes!
Dat klinkt precies als wat ik hebquote:Op woensdag 28 april 2010 14:59 schreef Silmarwen het volgende:
Bekkenpijn is kenmerkend door pijn net boven je stuitje, uitstralend naar de billen. Pijn bij het schaambeen, alsof er een grote blauwe plek zit, en veel mensen denken vaak dat ze pijn in hun heupen hebben.
Doet meestal meer pijn bj zitten dan staan of lopen of liggen en als het erger wordt gaat het zelfs echt kraken. Vooral als je je bijv omdraait in bed.
Heb ik ook, maar heb in bekken-instabiliteit toch mijn meerdere moeten erkennenquote:Op woensdag 28 april 2010 15:08 schreef Ticootje het volgende:
oh, maar gelukkig heb ik een hoge pijngrens.
Het was een grapje... voor de insiders..quote:Op woensdag 28 april 2010 15:51 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Heb ik ook, maar heb in bekken-instabiliteit toch mijn meerdere moeten erkennen
(en ja dit was tevens een tvp'tjuh)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
quote:Op woensdag 28 april 2010 16:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het was een grapje... voor de insiders..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E![]()
Spannend Shandaly. Veel succes nog, mocht je het nog nodig hebben![]()
5 weken en 2 dagen vandaag. Ik vind het echt langzaam gaanWil het zo graag aan iedereen vertellen.
27 mei hebben we een afspraak bij de verloskundige. Verder voel ik me goed, niet misselijk, wel moe.![]()
Dat vond ik ook hoor, de eerste 12 weken, daarna gaat het opeens als een speer! Echt waarquote:Op woensdag 28 april 2010 19:24 schreef Toverboom het volgende:
Spannend Shandaly. Veel succes nog, mocht je het nog nodig hebben![]()
5 weken en 2 dagen vandaag. Ik vind het echt langzaam gaanWil het zo graag aan iedereen vertellen.
27 mei hebben we een afspraak bij de verloskundige. Verder voel ik me goed, niet misselijk, wel moe.
Je kunt natuurlijk al wel een paar mensen vertellen...?
Succes bij de vk
I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Hebben het gelukkig aan een paar mensen verteld, maar vind het toch wel moeilijk om het geheim te houden nuquote:Op woensdag 28 april 2010 19:25 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat vond ik ook hoor, de eerste 12 weken, daarna gaat het opeens als een speer! Echt waar
Je kunt natuurlijk al wel een paar mensen vertellen...?
Succes bij de vk
Nog een paar weekjes![]()
![]()
Haha, dus het valt nog wel meequote:Op woensdag 28 april 2010 19:28 schreef Toverboom het volgende:
[..]
Hebben het gelukkig aan een paar mensen verteld, maar vind het toch wel moeilijk om het geheim te houden nu
Nog een paar weekjes
Het is ook heel leuk om te vertellen natuurlijk. Hopelijk lijken de weken wat sneller te gaan binnenkort
Nou laten we hopen dat Shandaly inmiddels haar kleine spuit in de armen heeft..
Hier was het vannacht weer flink benauwd, gelukkig sinds gisteren ook een airco, dus die laten we vanavond voor het slapen gaan maar effe flink draaien. Ik denk dat ik daar heel erg blij mee ga zijn komende zomer.
Toverboom, die eerst 12 weken gaan tergend langzaam, daarna gelukkig iets sneller al vind ik het nog steeds niet als een speer gaan wat anderen wel eens zeggen.
Ik heb hier ook regelmatig last van lage rugpijn en pijn in de heupen, maar omdat ik het niet bij m'n bekken kon localiseren vond ik het geen BI, nu begrijp ik dus dat het toch van je bekken afkomstig kan zijn? Gelukkig is het hier wel te behappen zolang ik niet te gek doe...
Vandaag nog een dagje werken en dan lekker lang weekend. Daarna officieel nog maar 6 weken werken voor m'n verlof
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?![]()
nog 1 dag werken
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.![]()
Juist geen hoge pijngrens dus Ticootje?![]()
Ik heb (denk ik ) een best wel lage pijngrens. Dat is wel lastig vind ik... maar ja, wat doe je eraan??![]()
Ik ben gewoon een drama-queen, dus of ik nu een hoge of een lage pijngrens heb maakt niks uit, alle pijn is heeeeel dramatisch
...and together we'll stand on the threshold of a dream[![]()
Jen is pas een dramaqueen... Haar zus zit op een toneelschool, maar zodra ze oud genoeg is gaat ze ook hoor. Natuurtalentje.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Ik heb het al weer vanaf week 6.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:46 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb gewoon alweer last van maagzuur zit pas in week 11.
Zaterdag de eerste echo
Had gehoopt dat ik het bij deze zwangerschap niet zou hebben, maar helaas.
Trouwens, waar krijg je een echo op zaterdag??
Vanavond weer naar de VK.![]()
jaquote:Op donderdag 29 april 2010 10:23 schreef SacreCoeur het volgende:
En heeft er hier ook iemand een voorkeur voor geslacht? (of voorkeur gehad & dat het anders werd)
Ik wilde een jongen, maar het werd Jenny... Ik was zelf een beetje teleurgesteld..
Maar nu wilde ik heel graag nog een meidje en kreeg ik lekker wel mn zin.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Ja nou wil 'k het ook weten!
O je had het er al neergezet.
Ik wilde altijd al een meisje, en die kreeg ik.
Bij een tweede maakt het me niet heel veel uit.
Als ik kon kiezen zou ik eerder neigen naar nog een meisje.
Maar soms zie ik van die leuke jongetjes.![]()
![]()
Koningin.. had ik bij de eerste ook hoor.Ik heb de echo in het echocentrum van DenHaag.
(bijna alle vk's laten daar de echo's doen)
En de 20weken echo heb ik in het bronovo ivm mediche kleinigheden![]()
Ik vind het leuk als het nu een jongens is.. Meisje is ook prima natuurlijk verder.![]()
Ik heb nu zoiets van wat moet ik nu met een jongen? Ik heb helemaal niets met jongetjes.. Ik ben op en top meisjesmama.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Ja ik ook wel.
Maar daarvoor heb je ook stoere papa's!
Ik kijk wel eens naar de Pfaffs en als ik dan dat hoofdje van die Keano zie.
Lekkerbekkie.![]()
Goeiemorgen dames!
Lekker een laatste dagje werken voor het heerlijke lange weekend! (iemand een idee wat voor leuke dingen er in de buurt van Baarn te doen zijn?)
Verder al weer 29 weken weken op weg en zin in mn verlof...nog maar 6 weekjes werken!! echt weinig nog! Voelt dat bij jullie ook alsof je naar de vroegere "grote vakantie" toeleeft?
Ik heb veel bij moeten lezen, maar weinig onthouden dus een samenvatting:voor de kwaaltjes,
voor echo's en
voor nieuwe mama's!!! (is shandaly nou al bevallen?!)
![]()
oja, en ik wilde graag een jongen omdat ik voor de 20 weken al iedere keer naar de jongenskleding trok. Heerlijk stoere shirts en broeken...gelukkig hebben we die ook lekker mogen aanschaffen!![]()
Over dramaqueens gesproken... mijn oudste dochter is er zo-eentje. Maar wij noemen het aanstellerij... (aanstelleritus)
Oh ja, en wij hadden bij nr. twee een lichte voorkeur voor een jongen, vooral mijn man. Maar toen het weer een meisje bleek te zijn, waren we net zo blij... haha! Het werkt gewoon echt zo hoor. Nu heb ik ook zoiets van: we zien wel, het is wat het is, en wat het ook is, het past gewoon bij ons gezinnetje!![]()
Ik had niet echt een voorkeur (heel lichtjes misschien), maar als het opeens toch iets anders zou blijken te zijn dan we nu al maanden denken, naar aanleiding van twee echo's, dan zou ik daar wel echt even aan moeten wennen denk ik... Dan klopt het opeens niet meer ofzo, voor mijn gevoel...
Als er opeens een jongen uit zou komen dan heeft hij wel een probleem denk ik... Pakje wat meegaat naar het ziekenhuis is sowieso roze..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
Voordat ik zwanger werd, wou ik eigenlijk alleen maar een meisje. Ik dacht dat ik echt teleurgesteld zou zijn als ik een jongen zou krijgen. Maar vanaf het moment dat ik zwanger was van Graeme, dacht ik dat hij een jongen was. En daar was ik toen zo aan gewend en dat vond ik gewoon zo leuk, dat het echt heel raar geweest zou zijn als ze bij de 20 weken echo gezegd hadden dat het een meisje zou zijn. Ik denk dat ik dan juist teleurgesteld zou zijn
En nu vind ik het helemaal leuk dat we nu toch nog een meisje krijgen, al was ik net zo blij geweest met een jongen, omdat ik nu weet hoe geweldig leuk jongens ook zijn. Graeme is echt zo leuk, daar wil ik er ook wel 2 of 3 van hoor
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |