abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80793553
Wow, dames, wat een prachtige echo's zeg!!

Shandaly, succes, zet hem op!

Wij mogen morgen weer babygluren.. erg spannend!
  woensdag 28 april 2010 @ 08:24:23 #52
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_80793722
Shandaly succes!

Mooie 3-D foto's Orea en Flugeltje.
pi_80794104
Shandaly succes vandaag!!!
Hopelijk is ie er gauw!!

En ik zag mooie foto's van WIllem en Roelofje

En ik ga lekker vandaag een paar daagjes naar Texel Zo eerst nog naar de verloskundige, en daarna gaan we weg
En nu wachten we ook nog op de stucadoor, die zou er om 8 uur zijn

[ Bericht 0% gewijzigd door Sonnetje85 op 28-04-2010 09:12:43 ]
  woensdag 28 april 2010 @ 09:06:06 #54
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80794456
Shandaly, heel veel succes vandaag! Zet 'm op meid...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_80794507
shandaly succes vandaag zet hem op!

Sonnetje hoop dat de stucadoor er inmiddels is en heel veel plezier op texel

hier een bagger nacht, kon eerst niet slapen of beter gezegd mn draai niet vinden
en toen heb ik om 03.00 ofzo het slangetje uitgespuugd
voordeel ben nu wel helemaal slangloos!
pi_80794615
Ongeveer 5 minuten nadat ik het hier neerzette kwam ie haha.
(is alleen nog voor een offerte enzo,mja toch best irritant dat ze zo laat zijn)

Waardeloos dat je niet lekker geslapen hebt.
Wel weer fijn dat je nu slangloos ben!
pi_80794827
Wat een mooie echo's.
pi_80795048
Succes Shandaly!!!!
  woensdag 28 april 2010 @ 09:39:08 #59
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80795163
quote:
Op woensdag 28 april 2010 09:14 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ongeveer 5 minuten nadat ik het hier neerzette kwam ie haha.

Hey werkt dat zo? hmmmmmm...

Ik zit hier nog zo'n beetje te wachten op een prijs in de postcodeloterij, die zou hier zeker een week geleden al vallen........
pi_80795203
Wij gaan ook de woonkamer laten stucen... Wel even offerte aanvragen enzo...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 28 april 2010 @ 09:45:20 #61
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_80795310
De stucadoors krijgen het nog druk begrijp ik: wij willen boven de slaapkamers laten stucen (dan hebben we de mooie, zeer zuinig aangebrachte structuurverf en de enorme gaten van alle tv-beugels van de vorige bewoners eindelijk uit zicht gewerkt).
Ik zal manlief van het weekend maar eens aansporen om nog een stopcontact bij te plaatsen, dan kunnen we verder.
pi_80795497
Goeiemorgen!!

Ik ga maar weer eens een potje naar de dokter brengen. Weet de uitslag al wel (vast geen blaasontsteking maar toch maar even checken.. Echt niet zwanger heb ik chronische blaasonsteking en zwanger niets... enige remedie: zwanger blijven.... euhh....)

En maar eens naar mijn lip laten kijken. Er zit een soort knikker in doet geen zeer maar wordt ook niet groter of kleiner, en bij het eten beet ik er gisteren op en nu is de binnenkant van mijn lip zwart (bloeduitstorting) vaag gedoe...

Ach ja, lekker wandelen want het is super weer!!

Son, lekker genieten op Texel!
Shandaly succes!!
pi_80796194
Shandaly, succes vandaag!
Draakje, wat fijn dat je het weer zonder sonde mag proberen, zo heel lang hoef je ook niet meer natuurlijk.

Mijlpaal: 36 weken vandaag. En ik kom er nu pas achter dat ik sommige dingen echt niet meer aan kan!
De datum in de OP klopt trouwens niet met deze telling, dat zou 26 mei moeten zijn.
Afgelopen maandag naar de vk geweest, weer een prima sticker gekregen, alles was ok.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_80796840
Succes vandaag Shandaly

En veel plezier Sonnetje!!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_80798123
Shandaly succes!! Spannend!

En Morretje gefeliciteerd met je mijlpaal Gaat snel hè?

Net terug van de vk en ik heb een sticker , maar de baby niet . Niets ernstigs gelukkig, maar kindje is nog niet ingedaald.
Kans op gewone thuis bevalling is dus iet wat aan het slinken.

De VK vertelde: Als je straks weeen krijg of je vliezen breken moet je meteen bellen, want dan kunnen ze controleren of het kindje is ingedaald. Is het bij 6 cm nog niet gedaald, moet je naar het ziekenhuis.
Maar wat ik me nu afvraag: wat gaan ze dan in het ziekenhuis doen?? Ook maar afwachten of het nog zakt of wordt het dan meteen een keizersnede?
Ik hoop dat ik die vraag nog weet volgende week (of de vraag is niet nodig en het kind zakt deze week)
Want ze lacht alleen nog naar mij!
  woensdag 28 april 2010 @ 12:10:30 #66
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_80800081
quote:
Op woensdag 28 april 2010 11:20 schreef Baldria het volgende:
Shandaly succes!! Spannend!

En Morretje gefeliciteerd met je mijlpaal Gaat snel hè?

Net terug van de vk en ik heb een sticker , maar de baby niet . Niets ernstigs gelukkig, maar kindje is nog niet ingedaald.
Kans op gewone thuis bevalling is dus iet wat aan het slinken.

De VK vertelde: Als je straks weeen krijg of je vliezen breken moet je meteen bellen, want dan kunnen ze controleren of het kindje is ingedaald. Is het bij 6 cm nog niet gedaald, moet je naar het ziekenhuis.
Maar wat ik me nu afvraag: wat gaan ze dan in het ziekenhuis doen?? Ook maar afwachten of het nog zakt of wordt het dan meteen een keizersnede?
Ik hoop dat ik die vraag nog weet volgende week (of de vraag is niet nodig en het kind zakt deze week)
Bij mij was K. met 6 cm ook nog niet ingedaald (verder dan beweeglijk in de bekkeningang heeft hij het niet gered). Hij moest zich een halve slag draaien doordat ik op mijn rechterzij moest gaan liggen en dat heeft hij ook gedaan, maar ook dat mocht niet baten. En bij mij werd het toen idd een keizersnede. En ik vond het toen wel prima (als het koppie niet wil zakken dan laat het maar - ik was blij met mijn intacte onderkant en mijn mannetje naast het bed Dat koppie met z'n brede voorhoofd had dus nooit gepast zonder veel schade aan te richten).
Maar: in het ziekenhuis is nog wel meer mogelijk hoor. En er is nog tijd om in te dalen zie ik. Hoop dat dat deze week netjes gebeurd. Succes!
pi_80800312
quote:
Op woensdag 28 april 2010 06:52 schreef Shandaly het volgende:
*Meldt!*
Met baby in buik, maar voor de laatste keer...

Over een half uurtje mogen we ons melden bij het ziekenhuis, en worden we ingeleid. Vandaag gaat het dan toch echt gebeuren...
Heel veel succes!
pi_80802952
quote:
Op woensdag 28 april 2010 12:10 schreef Hobbesje het volgende:

[..]

Bij mij was K. met 6 cm ook nog niet ingedaald (verder dan beweeglijk in de bekkeningang heeft hij het niet gered). Hij moest zich een halve slag draaien doordat ik op mijn rechterzij moest gaan liggen en dat heeft hij ook gedaan, maar ook dat mocht niet baten. En bij mij werd het toen idd een keizersnede. En ik vond het toen wel prima (als het koppie niet wil zakken dan laat het maar - ik was blij met mijn intacte onderkant en mijn mannetje naast het bed Dat koppie met z'n brede voorhoofd had dus nooit gepast zonder veel schade aan te richten).
Maar: in het ziekenhuis is nog wel meer mogelijk hoor. En er is nog tijd om in te dalen zie ik. Hoop dat dat deze week netjes gebeurd. Succes!
Dank je voor je antwoord..
Ja, er is gelukkig nog tijd zat! Heb bijvoorbeeld ook geen hoge bloeddruk of iets dergelijks, dus het kind moet er niet persé uit ofzo. Maar ik was gewoon benieuwd wat er dan eigenlijk in het ziekenhuis zou moeten gebeuren, want daar had ik bij de VK natuurlijk niet aan gedacht.
Want ze lacht alleen nog naar mij!
  woensdag 28 april 2010 @ 14:45:40 #69
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_80805257
Woah, net een bekkenband aangeschaft op advies van de bekkentherapeut. Tis alleen voor het werk. Maar ik deed hem om en de pijn was zo goed als weg. Vandaag pas voor het eerst een beetje bekkenpij, dus... so far so good!

Maar voor de dames die erover twijfelen... DOEN! alleen niet als je gewoon thuis bent ofzo. Ik heb het echt alleen voor op werk of en dagje uit ofzo. Ter ondersteuning.
pi_80805357
ik weet niet of mijn klachten horen bij bekkenpijn... Ik vind het gewoon rugpijn.
  woensdag 28 april 2010 @ 14:59:18 #71
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_80805755
Bekkenpijn is kenmerkend door pijn net boven je stuitje, uitstralend naar de billen. Pijn bij het schaambeen, alsof er een grote blauwe plek zit, en veel mensen denken vaak dat ze pijn in hun heupen hebben.

Doet meestal meer pijn bj zitten dan staan of lopen of liggen en als het erger wordt gaat het zelfs echt kraken. Vooral als je je bijv omdraait in bed.
pi_80806086
oh, maar gelukkig heb ik een hoge pijngrens.
pi_80806956
quote:
Op woensdag 28 april 2010 14:59 schreef Silmarwen het volgende:
Bekkenpijn is kenmerkend door pijn net boven je stuitje, uitstralend naar de billen. Pijn bij het schaambeen, alsof er een grote blauwe plek zit, en veel mensen denken vaak dat ze pijn in hun heupen hebben.

Doet meestal meer pijn bj zitten dan staan of lopen of liggen en als het erger wordt gaat het zelfs echt kraken. Vooral als je je bijv omdraait in bed.
Dat klinkt precies als wat ik heb *kop in het zand steekt*
  woensdag 28 april 2010 @ 15:51:58 #74
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_80807701
quote:
Op woensdag 28 april 2010 15:08 schreef Ticootje het volgende:
oh, maar gelukkig heb ik een hoge pijngrens.
Heb ik ook, maar heb in bekken-instabiliteit toch mijn meerdere moeten erkennen
(en ja dit was tevens een tvp'tjuh)
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_80808011
quote:
Op woensdag 28 april 2010 15:51 schreef maffemuts het volgende:

[..]

Heb ik ook, maar heb in bekken-instabiliteit toch mijn meerdere moeten erkennen
(en ja dit was tevens een tvp'tjuh)
Het was een grapje... voor de insiders..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 28 april 2010 @ 16:46:39 #76
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_80809680
quote:
Op woensdag 28 april 2010 16:00 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Het was een grapje... voor de insiders..
SPOILER
SPOILER
ok
SPOILER
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_80814979
Spannend Shandaly. Veel succes nog, mocht je het nog nodig hebben

5 weken en 2 dagen vandaag. Ik vind het echt langzaam gaan Wil het zo graag aan iedereen vertellen.
27 mei hebben we een afspraak bij de verloskundige. Verder voel ik me goed, niet misselijk, wel moe.
pi_80815057
quote:
Op woensdag 28 april 2010 19:24 schreef Toverboom het volgende:
Spannend Shandaly. Veel succes nog, mocht je het nog nodig hebben

5 weken en 2 dagen vandaag. Ik vind het echt langzaam gaan Wil het zo graag aan iedereen vertellen.
27 mei hebben we een afspraak bij de verloskundige. Verder voel ik me goed, niet misselijk, wel moe.
Dat vond ik ook hoor, de eerste 12 weken, daarna gaat het opeens als een speer! Echt waar

Je kunt natuurlijk al wel een paar mensen vertellen...?

Succes bij de vk
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_80815142
quote:
Op woensdag 28 april 2010 19:25 schreef djenneke het volgende:

[..]

Dat vond ik ook hoor, de eerste 12 weken, daarna gaat het opeens als een speer! Echt waar

Je kunt natuurlijk al wel een paar mensen vertellen...?

Succes bij de vk
Hebben het gelukkig aan een paar mensen verteld, maar vind het toch wel moeilijk om het geheim te houden nu
Nog een paar weekjes
pi_80815217
quote:
Op woensdag 28 april 2010 19:28 schreef Toverboom het volgende:

[..]

Hebben het gelukkig aan een paar mensen verteld, maar vind het toch wel moeilijk om het geheim te houden nu
Nog een paar weekjes
Haha, dus het valt nog wel mee
Het is ook heel leuk om te vertellen natuurlijk. Hopelijk lijken de weken wat sneller te gaan binnenkort
  donderdag 29 april 2010 @ 07:05:19 #81
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_80830982
Nou laten we hopen dat Shandaly inmiddels haar kleine spuit in de armen heeft..

Hier was het vannacht weer flink benauwd, gelukkig sinds gisteren ook een airco, dus die laten we vanavond voor het slapen gaan maar effe flink draaien. Ik denk dat ik daar heel erg blij mee ga zijn komende zomer.

Toverboom, die eerst 12 weken gaan tergend langzaam, daarna gelukkig iets sneller al vind ik het nog steeds niet als een speer gaan wat anderen wel eens zeggen.

Ik heb hier ook regelmatig last van lage rugpijn en pijn in de heupen, maar omdat ik het niet bij m'n bekken kon localiseren vond ik het geen BI, nu begrijp ik dus dat het toch van je bekken afkomstig kan zijn? Gelukkig is het hier wel te behappen zolang ik niet te gek doe...

Vandaag nog een dagje werken en dan lekker lang weekend. Daarna officieel nog maar 6 weken werken voor m'n verlof
pi_80831674
nog 1 dag werken
pi_80832802
Juist geen hoge pijngrens dus Ticootje?
Ik heb (denk ik ) een best wel lage pijngrens. Dat is wel lastig vind ik... maar ja, wat doe je eraan??
pi_80832934
Ik ben gewoon een drama-queen, dus of ik nu een hoge of een lage pijngrens heb maakt niks uit, alle pijn is heeeeel dramatisch
pi_80832985
Jen is pas een dramaqueen... Haar zus zit op een toneelschool, maar zodra ze oud genoeg is gaat ze ook hoor. Natuurtalentje.
pi_80832990
Ik heb gewoon alweer last van maagzuur zit pas in week 11.
Zaterdag de eerste echo
pi_80833187
quote:
Op donderdag 29 april 2010 09:46 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb gewoon alweer last van maagzuur zit pas in week 11.
Zaterdag de eerste echo
Ik heb het al weer vanaf week 6.
Had gehoopt dat ik het bij deze zwangerschap niet zou hebben, maar helaas.

Trouwens, waar krijg je een echo op zaterdag??

Vanavond weer naar de VK.
  donderdag 29 april 2010 @ 10:23:30 #88
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_80833935
En heeft er hier ook iemand een voorkeur voor geslacht? (of voorkeur gehad & dat het anders werd)
pi_80833997
quote:
Op donderdag 29 april 2010 10:23 schreef SacreCoeur het volgende:
En heeft er hier ook iemand een voorkeur voor geslacht? (of voorkeur gehad & dat het anders werd)
ja

Ik wilde een jongen, maar het werd Jenny... Ik was zelf een beetje teleurgesteld..

Maar nu wilde ik heel graag nog een meidje en kreeg ik lekker wel mn zin.
  donderdag 29 april 2010 @ 10:27:31 #90
298315 SacreCoeur
pi_80834065
Ja nou wil 'k het ook weten!
O je had het er al neergezet.

Ik wilde altijd al een meisje, en die kreeg ik.
Bij een tweede maakt het me niet heel veel uit.
Als ik kon kiezen zou ik eerder neigen naar nog een meisje.
Maar soms zie ik van die leuke jongetjes.
pi_80834154
Koningin.. had ik bij de eerste ook hoor. Ik heb de echo in het echocentrum van DenHaag.
(bijna alle vk's laten daar de echo's doen)
En de 20weken echo heb ik in het bronovo ivm mediche kleinigheden

Ik vind het leuk als het nu een jongens is.. Meisje is ook prima natuurlijk verder.
pi_80834258
Ik heb nu zoiets van wat moet ik nu met een jongen? Ik heb helemaal niets met jongetjes.. Ik ben op en top meisjesmama.
  donderdag 29 april 2010 @ 10:38:36 #93
298315 SacreCoeur
pi_80834427
Ja ik ook wel.
Maar daarvoor heb je ook stoere papa's!
Ik kijk wel eens naar de Pfaffs en als ik dan dat hoofdje van die Keano zie.
Lekkerbekkie.
  donderdag 29 april 2010 @ 10:42:45 #94
229476 Libell
Mama v Aiken,Iben,Junah,Marten
pi_80834563
37 weken vandaag!
  donderdag 29 april 2010 @ 10:43:34 #95
258612 nytar
boys boys boys
pi_80834590
Goeiemorgen dames!
Lekker een laatste dagje werken voor het heerlijke lange weekend! (iemand een idee wat voor leuke dingen er in de buurt van Baarn te doen zijn?)
Verder al weer 29 weken weken op weg en zin in mn verlof...nog maar 6 weekjes werken!! echt weinig nog! Voelt dat bij jullie ook alsof je naar de vroegere "grote vakantie" toeleeft?

Ik heb veel bij moeten lezen, maar weinig onthouden dus een samenvatting: voor de kwaaltjes, voor echo's en voor nieuwe mama's!!! (is shandaly nou al bevallen?!)
  donderdag 29 april 2010 @ 10:45:11 #96
258612 nytar
boys boys boys
pi_80834639
oja, en ik wilde graag een jongen omdat ik voor de 20 weken al iedere keer naar de jongenskleding trok. Heerlijk stoere shirts en broeken...gelukkig hebben we die ook lekker mogen aanschaffen!
pi_80834645
Over dramaqueens gesproken... mijn oudste dochter is er zo-eentje. Maar wij noemen het aanstellerij... (aanstelleritus )

Oh ja, en wij hadden bij nr. twee een lichte voorkeur voor een jongen, vooral mijn man. Maar toen het weer een meisje bleek te zijn, waren we net zo blij... haha! Het werkt gewoon echt zo hoor. Nu heb ik ook zoiets van: we zien wel, het is wat het is, en wat het ook is, het past gewoon bij ons gezinnetje!
pi_80834924
Ik had niet echt een voorkeur (heel lichtjes misschien), maar als het opeens toch iets anders zou blijken te zijn dan we nu al maanden denken, naar aanleiding van twee echo's, dan zou ik daar wel echt even aan moeten wennen denk ik... Dan klopt het opeens niet meer ofzo, voor mijn gevoel...
pi_80835018
Als er opeens een jongen uit zou komen dan heeft hij wel een probleem denk ik... Pakje wat meegaat naar het ziekenhuis is sowieso roze..
pi_80835075
Voordat ik zwanger werd, wou ik eigenlijk alleen maar een meisje. Ik dacht dat ik echt teleurgesteld zou zijn als ik een jongen zou krijgen. Maar vanaf het moment dat ik zwanger was van Graeme, dacht ik dat hij een jongen was. En daar was ik toen zo aan gewend en dat vond ik gewoon zo leuk, dat het echt heel raar geweest zou zijn als ze bij de 20 weken echo gezegd hadden dat het een meisje zou zijn. Ik denk dat ik dan juist teleurgesteld zou zijn
En nu vind ik het helemaal leuk dat we nu toch nog een meisje krijgen, al was ik net zo blij geweest met een jongen, omdat ik nu weet hoe geweldig leuk jongens ook zijn. Graeme is echt zo leuk, daar wil ik er ook wel 2 of 3 van hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')