quote:Op woensdag 28 april 2010 14:15 schreef tommyvansesamstraat het volgende:
[..]
Een dom blondje is duidelijk niet de beste keus om je zaad te lozen als je goed nageslacht wilt hebben, nog minder als je bedenkt welke minimale kansen zo'n achterstand kindje krijgt met een niet bijster hoog IQ.
quote:Op woensdag 28 april 2010 14:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Net als dat 'mannen moeten zo veel mogelijk zaad verspreiden'.
Kom op zeg, we zijn het niveau holbewoner allang voorbij. Eens was het zo, maar kom op mannen, geef nu maar toe dat op deze manier zoals we nu leven ons meer windeieren brengt.
Elke vorm van collectivisme leidt tot terreur en genocide. Simpel; mensen worden niet als individuen gezien en dus is het makkelijker ze te onderdrukken of zelfs te doden.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:12 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Dat is weer het andere uiterste.
Dus jij werkt nooit samen met mensen?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Elke vorm van collectivisme leidt tot terreur en genocide. Simpel; mensen worden niet als individuen gezien en dus is het makkelijker ze te onderdrukken of zelfs te doden.
Collectivisme![]()
![]()
Denk dat de tactiek zoveel mogelijk vrouwen zwanger maken en hopen dat er uiteindelijk toch een van je kinderen redelijk normaal terecht komt, een tactiek is van mannen die eigenlijk wel weten dat ze verdomd slechte genen hebben maar toch de hoop houden op gezond nageslacht.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Net als dat 'mannen moeten zo veel mogelijk zaad verspreiden'.
Kom op zeg, we zijn het niveau holbewoner allang voorbij. Eens was het zo, maar kom op mannen, geef nu maar toe dat op deze manier zoals we nu leven ons meer windeieren brengt.
O men, die gaat me nog achtervolgen denkquote:Op woensdag 28 april 2010 14:20 schreef Japsnars het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)leersum_blijven.html
[ afbeelding ]
Daar kies ik zelf voor.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:18 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Dus jij werkt nooit samen met mensen?
Jij bent dat beroemde fokkertje?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
O men, die gaat me nog achtervolgen denk
Tsja, terwijl het in dat artikel waar het om gaat waarschijnlijk niet zo zou zijn....quote:Op woensdag 28 april 2010 14:20 schreef Japsnars het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)leersum_blijven.html
[ afbeelding ]
Je gaat van een keuze gebaseerd op evolutie, survival of the fittest dus, naar een maatschappelijk onacceptabel iets, verwarrend.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Hoezo zou dat niet meer relevant zijn dan? Denk je werkelijk nog steeds zo dat de mens verheven is boven de rest van deze Aardkloot? We zijn en blijven dieren hoor, ook qua voortplantingsgedrag, ook al rijden we in auto`s, vliegen we in vliegtuigen, varen we in boten en weet ik wat voor andere dingen nog meer, de mens is nog steeds een dier en zal primair dan ook zo reageren. Dat het maatschappelijk onacceptabel is een 'dommere' partner te bevruchten staat daar helemaal los van.
Hallo, zeg ik dat dan?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
Hoezo zou dat niet meer relevant zijn dan? Denk je werkelijk nog steeds zo dat de mens verheven is boven de rest van deze Aardkloot? We zijn en blijven dieren hoor, ook qua voortplantingsgedrag, ook al rijden we in auto`s, vliegen we in vliegtuigen, varen we in boten en weet ik wat voor andere dingen nog meer, de mens is nog steeds een dier en zal primair dan ook zo reageren. Dat het maatschappelijk onacceptabel is een 'dommere' partner te bevruchten staat daar helemaal los van.
quote:Op woensdag 28 april 2010 14:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
O men, die gaat me nog achtervolgen denk
In het Westen zijn we een stuk kwetsbaarder geworden door onze beschaving. Als er nu oorlog uitbreekt en alle voorraden gaan erdoorheen, zijn wij zeker zwakker dan armere landen die gewend zijn aan meer basic leven.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hallo, zeg ik dat dan?
Nee toch? Maar ik ben het niet eens met je uitspraken over dat we tegenwoordig steeds zwakker worden.
Denk dat vroeger veel meer 'ongelukkige ' kinderen werden geboren doordat er nog geen onderzoeken naar afwijkingen aan de ongeboren foetus werden gedaan. Die vruchtjes of foetussen worden nu vaak weggehaald.
Ook leven zwangere vrouwen veel bewuster en gezonder wat de kans op een gezond kind ook alleen maar groter maakt.
Als je kijkt naar foto's van hoe mensen 100 jaar geleden leefden en uitzagen en nu denk ik dat wij toch echt sterker zijn hoor.
Hoezo niet? Je weet wat de criteria zijn voor een man om te bepalen of een vrouw voor goed nageslacht kan zorgen, neem ik aan?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:22 schreef tommyvansesamstraat het volgende:
Mag hopen dat je snapt dat een dom blondje, iemand met niet bijzonder goede genen niet de beste keuze is als je goed nageslacht wilt hebben.
De beste keuze voor je nageslacht is een vrouw waarvan je denkt dat ze een goede moeder is voor je kinderen. Wetenschappelijk onderzoek heeft uitgewezen dat erg knappe vrouwen vaak geen goede moeders zijn omdat ze meer met hun uiterlijk bezig zijn dan met hun kinderen.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:22 schreef tommyvansesamstraat het volgende:
[..]
Je gaat van een keuze gebaseerd op evolutie, survival of the fittest dus, naar een maatschappelijk onacceptabel iets, verwarrend.
Mag hopen dat je snapt dat een dom blondje, iemand met niet bijzonder goede genen niet de beste keuze is als je goed nageslacht wilt hebben.
Ja, ik heb hem klaarstaan met quotes en allesquote:Op woensdag 28 april 2010 14:27 schreef Koko_Banana het volgende:
Vraagje: Hier komt toch een 2de topic over hoop ik?
We laten de 'zwakkeren' van onze samenleving toch niet doodgaan? Sterker nog, die laten we zichzelf voortplanten. Met andere woorden, je weet al dat dat nooit een sterke match gaat worden. Dus ja,we worden 'zwakker'.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:22 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hallo, zeg ik dat dan?
Nee toch? Maar ik ben het niet eens met je uitspraken over dat we tegenwoordig steeds zwakker worden.
Veel bewuster? Hart en vaatziekten, veroorzaakt door obesitas neemt in schrikbarend tempo toe. Luchtweginfecties zijn de laatste jaren schrikbarend toegenomen, etc etc.quote:Ook leven zwangere vrouwen veel bewuster en gezonder wat de kans op een gezond kind ook alleen maar groter maakt.
Hoe men 100 jaar geleden leefden zegt iets over de welvaart , niet over de sterkte van het geslacht.quote:Als je kijkt naar foto's van hoe mensen 100 jaar geleden leefden en uitzagen en nu denk ik dat wij toch echt sterker zijn hoor.
Nope, misschien ken je mijn nickname van andere sites?quote:Op woensdag 28 april 2010 14:30 schreef PiRANiA het volgende:
Scorpie, ben je al eerder 'in het nieuws' geweest?Je username komt me meer dan bekend voor
.
En in arme landen zijn ze kwetsbaar want als er een seizoen minder regen valt mislukt de oogst en krijgen we weer hongernegertjes op de tv die graag voedsel krijgen omdat ze anders sterven. Wat een flauwekul argument .quote:Op woensdag 28 april 2010 14:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In het Westen zijn we een stuk kwetsbaarder geworden door onze beschaving. Als er nu oorlog uitbreekt en alle voorraden gaan erdoorheen, zijn wij zeker zwakker dan armere landen die gewend zijn aan meer basic leven.
Daarnaast krijgen genetisch gehandicapten de mogelijkheid zich voort te planten, waar ze vroeger waarschijnlijk niet eens volwassen zouden worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |