Het is kutquote:Op dinsdag 27 april 2010 02:41 schreef Saviola het volgende:
Vertel liever wat nuttigs over deze wedstrijd..
quote:
Link naar stream?quote:Op dinsdag 27 april 2010 03:46 schreef Saviola het volgende:
Op ESPN zappen ze trouwens naar Hawks-Preds, dat staat 3-3 eind eerst periodewat een gekke wedstrijden vanavond.
edit: 4-3 Hawks zelfs![]()
maar nu ook wel bedtijd
Ik heb gewoon het gevoel dat ze moe zijn van het reguliere seizoen. Ook al zouden ze game 7 winnen dan vliegen ze er alsnog uit in de volgende ronde. Flyers zijn helemaal uitgerust nu. Van de 3 thuiswedstrijden hebben ze er maar 1 gewonnen. Vooruitzichten zijn niet zo goed en de Canediens hebben ook nog het momentum. Maar goed 54 shots op goal en maar 1 goal? Ik weet wel waar het probleem ligt hehe. Vorig jaar precies het zelfde met Lundqvist in de 1e ronde....quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:23 schreef nyny83 het volgende:
[NHL playoffs] Bruins schakelen Sabres uit
Inderdaad ongelofelijk Katth. In game 7 moeten ze het toch wel afmaken? Verder: als we het dan toch over choken hebben dan mag Semin wel even een stapje terug doen. Haal hem van die eerste line af en knal Knuble daar neer om het net te crashen en ruimte te maken voor Ovie. Backstrom erbij op de line en je hebt bijna een garantie voor goals.
En scherp beginnen!!!!
Shorthanded heeft tot nu toe goed gewerkt deze serie, hij heeft een goal + assist shorthanded. Dus daar valt niets aan op te merken. Maar op de powerplay afwisselen met Brooks Laich voor het net, daar komt hij tot zijn recht.quote:Op dinsdag 27 april 2010 08:59 schreef nyny83 het volgende:
Nouja ik heb de wedstrijd niet helemaal gezien en Semin viel ook nauwelijks op, maar hij had wel 21 minuten ijstijd en Knuble maar 17. Bovendien werd Semin vaker opgesteld in de powerplay en heeft Knuble ook nog eens 2,5 minuut shorthanded gespeeld. Wat mij betreft moet Knuble vaker gebruikt worden, en dan in combinatie met Backstrom en Ovie.
Dat kan ook betekenen dat het andere team een ijzersterke goalie heeft.quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:51 schreef Saviola het volgende:
"Lekker boeiend wie er scoort" is natuurlijk wel relatief als je op 54 schoten maar 1 goal maakt
Ik had het je misschien iets spannender gegunt vanwege je toewijding.quote:
Hawks vs Nucks is een rematch van vorig jaar 1e ronde toch?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:44 schreef WasQ het volgende:
Met 6-1 winnen en dat dan bij de tegenstander de goalie by far de beste speler was, zegt best veel. Vooral in de eerste periode zag ik veel vergelijkingen met Halak gisteren. Gelukkig bleef Detroit rustig doorgaan met schieten, schieten en schieten en wonnen ze dik verdiend.
Imposante overwinning en ik heb nu al zin in de serie tegen de Sharks! Ook de Hawks - Canucks serie wordt erg interessant trouwens!
Volgens mij was het ook de 2de ronde toen.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:23 schreef Katth het volgende:
[..]
Hawks vs Nucks is een rematch van vorig jaar 1e ronde toch?
En vice versa. Mooi moment!quote:Op woensdag 28 april 2010 13:32 schreef popolon het volgende:
Coyotes gaven wel een mooi bedankje aan 't publiek.
idem. Ik denk niet dat ze nogmaals in een 7th game uitgeschakeld willen worden en dat nota bene door de 8th seed.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:18 schreef SoeperKoe het volgende:
Ik ga vanavond ook kijken. Verwacht eigenlijk dat de Caps toch gewoon weer gaan knallen vanavond.. nu het echt moet
Present, ga morgen naar de klote zijn op mijn werk en moet daarna nog naar een feest, maar goed. Beetje afzien hoort er ook bijquote:
Hij doet het bij mij prima, wat gaat er mis dan?quote:Op donderdag 29 april 2010 01:14 schreef Katth het volgende:
Stream van ndsports is lekker poep trouwens...
Hapert als een gek en moet veel bufferen :/quote:Op donderdag 29 april 2010 01:20 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Hij doet het bij mij prima, wat gaat er mis dan?
http://www.ndsportstalk.com/nd1.phpquote:
ligt ben ik bang toch een beetje aan je eigen verbinding, want hier gewoon continue 91% buffer en geen enkele hapering.quote:Op donderdag 29 april 2010 01:22 schreef Katth het volgende:
[..]
Hapert als een gek en moet veel bufferen :/
Buffer staat gewoon op 0 nu en mijn verbinding is prima.quote:Op donderdag 29 april 2010 01:26 schreef nyny83 het volgende:
[..]
ligt ben ik bang toch een beetje aan je eigen verbinding, want hier gewoon continue 91% buffer en geen enkele hapering.
Hij mag dan wel niet scoren, hij leidt de NHL wel in shots on goalquote:
Het zijn allemaal slechte shots, die laatste ook, 10 cm van het ijs af en hij hangt.quote:
2 of 3 shutouts op een rij komt ook voorquote:Op donderdag 29 april 2010 01:39 schreef Katth het volgende:
Lol @ die stats van Halak: 2 goals allowed on last 100 shots...
Hehe, dat kan nietquote:Op donderdag 29 april 2010 01:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zie dat het 4 on 4 is... is er ooit wel eens een 1 on 1 geweest door dik veel penalties?
3 vs 3, lager kun je niet.quote:Op donderdag 29 april 2010 01:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zie dat het 4 on 4 is... is er ooit wel eens een 1 on 1 geweest door dik veel penalties?
Vlak voor tijd? Ze moeten nog 2 periods!quote:
Wel jammer, zou lachen zijnquote:
Ja ok, maar hij staat toch alweer flink onder de druk de hele periode..quote:Op donderdag 29 april 2010 01:41 schreef Katth het volgende:
[..]
Het zijn allemaal slechte shots, die laatste ook, 10 cm van het ijs af en hij hangt.
Ver in de offensive zone zo'n penalty begaan... Gast heeft volgens mij niet door dat ie deze wedstrijd MOET winnen...quote:Op donderdag 29 april 2010 01:46 schreef Saviola het volgende:
Ik zei het nog, gewoon een ultradomme penalty van Green, en dan krijg je dit..
vlak voor rust. Psychologisch gezien een belangrijk moment.quote:Op donderdag 29 april 2010 01:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vlak voor tijd? Ze moeten nog 2 periods!
Toch minder erg dan bij voetbalquote:Op donderdag 29 april 2010 01:48 schreef nyny83 het volgende:
[..]
vlak voor rust. Psychologisch gezien een belangrijk moment.
Waarom zou dat niet mogen?quote:Op donderdag 29 april 2010 02:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jammer dat de goalies niet meer mogen passen, er gaat niks boven een pass van de goalie meteen naar de aanvallende blauwe lijn
Het mag wel alleen nog in een klein vakje achter de goalquote:
Halve finale, daarna komen er nog 2quote:Op donderdag 29 april 2010 02:15 schreef Hoogstaande het volgende:
De winnaar van deze game gaat toch door naar de volgende ronde?
Godver, heb je die troll weerquote:
Ja, maar dit is toch de beslissende wedstrijd?quote:Op donderdag 29 april 2010 02:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Halve finale, daarna komen er nog 2
"Jammer dat het niet meer mag"quote:Op donderdag 29 april 2010 02:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het mag wel alleen nog in een klein vakje achter de goal
Discussieren met noobs
Hmz.quote:Tampa has received permission from Detroit to talk to Steve Yzerman about vacant GM job
Iedere ronde gaat over een best of 7 oftewel, je moet 4 partijen winnen. Beide ploegen hebben nu 3 keer gewonnenquote:Op donderdag 29 april 2010 02:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, maar dit is toch de beslissende wedstrijd?
Ja, dat bedoelde ik, thnxquote:Op donderdag 29 april 2010 02:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Iedere ronde gaat over een best of 7 oftewel, je moet 4 partijen winnen. Beide ploegen hebben nu 3 keer gewonnen
Discussieren met noobsquote:Op donderdag 29 april 2010 02:22 schreef Saviola het volgende:
[..]
"Jammer dat het niet meer mag"
"Het mag wel"
Daar heb je je passquote:Op donderdag 29 april 2010 02:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jammer dat de goalies niet meer mogen passen, er gaat niks boven een pass van de goalie meteen naar de aanvallende blauwe lijn
Kut, jij loopt voor op mijquote:
Man, de refs zijn wel de laatsten die de schuld moeten krijgen..quote:Op donderdag 29 april 2010 03:36 schreef Theoden het volgende:
Jammer, gaat het niet worden, zorgen Halak en de refs wel voor. Handpass mij ass hoer....
Vandaag waren ze ECHT slecht hoor. Caps liggen er niet uit door de refs, absoluut niet, maar ze waren vandaag echt dom bezig. Gecombineerd met achterstand van Caps en die kut commentatoren die nog net niet aftrokken op de Canadiens irriteerde ik me echt mega.quote:Op donderdag 29 april 2010 03:37 schreef Saviola het volgende:
[..]
Man, de refs zijn wel de laatsten die de schuld moeten krijgen..
Die treffen nu de Canadiens terwijl ze anders tegen de Bruins hadden gemoeten. Ik bedoel: ongelofelijk wat de Habs hier hebben gepresteerd, maar je zal het met me eens zijn dat het meer geluk dan wijsheid is en dat het onwaarschijnlijk is dat ze dit kunststukje herhalen tegen de Penguins.quote:
Nu kan hij zilver ophalen in Duitslandquote:Op donderdag 29 april 2010 09:43 schreef SoeperKoe het volgende:
Je krijgt toch bijna medelijden als je dit zo ziet:
[ afbeelding ]
KIjk dat koppie
Uitreiking is 23 juni pas.quote:Hart Trophy (Most Valuable Player)
Sidney Crosby (PIT)
Alex Ovechkin (WSH)
Henrik Sedin (VAN)
Vezina Trophy (Top goaltender)
Martin Brodeur (NJD)
Ryan Miller (BUF)
Ilya Bryzgalov (PHX)
Selke Trophy (Best Defensive Forward)
Pavel Datsyuk (DET)
Ryan Kesler (VAN)
Jordan Staal (PIT)
Calder Trophy (Rookie of the Year)
Matt Duchene (COL)
Tyler Myers (BUF)
Jimmy Howard (DET)
Norris Trophy (Best Defenceman)
Mike Green (WSH)![]()
Drew Doughty (LAK)
Duncan Keith (CHI)
Lady Byng Trophy (Skill & Sportmanship
Brad Richards (DAL)
Pavel Datsyuk (DET)
Martin St Louis (TBL)
Bill Masterton Trophy (Perseverance & Dedication to Hockey)
Kurtis Foster (TBL)
Jose Theodore (WSH)
Jed Ortmeyer (SJS)
Jack Adams Award (Best Coach)
Joe Sacco (COL)
Dave Tippett (PHX)
Barry Trotz (NSH)
?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er is een nieuw woord in de dikke Van Dale en betekent Stop
Iemand die weet welk woord?
haha, hij's leukquote:Op vrijdag 30 april 2010 03:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://tweetphoto.com/20379245
Ja hoohoo, de Sharks moeten nog naar de enige echte Hockeytown he?quote:
ik juichte meer omdat het een leuke wedstrijd is eigenlijkquote:Op vrijdag 30 april 2010 05:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja hoohoo, de Sharks moeten nog naar de enige echte Hockeytown he?
Ik vind de Sharks IETS beter, en ook betere kansen krijgen (rebounds etc.), maar het is inderdaad erg close en vermakelijk, zoals het hoortquote:Op vrijdag 30 april 2010 05:25 schreef popolon het volgende:
Sharks moeten deze eigenlijk al winnen, da's het nadeel van home ice.
Maar idd, het kan alle kanten op, er is niet echt een beter team.
Ze hebben ook andere wedstrijden, zelfs historic matches. Kun je de Lightning nog een keer de cup zien winnenquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:30 schreef Saviola het volgende:
Zó graag willen we de Sharks nou ook niet zien![]()
Ik vind het helemaal niet verrassend, hij heeft nog wat recht te zetten na de slechte olympische spelen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:18 schreef Saviola het volgende:
In ander nieuws trouwens, Ovechkin heeft besloten toch mee te gaan naar het WK straks.. had 't niet verwacht eigenlijk, na een teleurstellende playoffs en Olympics dit jaar. Ook Semin, Kovalchuk en Frolov gaan mee, en verwacht wordt dat ook Bryzgalov een uitnodiging gaat aanvaarden. Krijgt Rusland toch een lekker team. Als je bv ziet dat Canada (met oa Stamkos, Tavares, Duchene, E. Kane) en vooral USA met vrij jonge teams gaan meedoen denk ik dat Rusland favoriet is.
Het WK loopt van 7 tot 23 meién het is in Duitsland, dus hockey op normale uren
!
Koninginnedag is meer een feest voor overdag, koninginnenach is de nacht VOOR koninginnedag. Maar ik doe dit jaar niks met koninginnedag, hoogzwangere vriendin hequote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:24 schreef Saviola het volgende:
Het zal toch niet he![]()
Ik pik nog net even de eerste periode mee, daarna slapen en de rest morgenmiddag kijken, ESPN geeft toch een herhaling.
Moet jij niet uit gaan drinken voor koninginnenfeest ofzo, of wat jullie Nederlanders ook doen?
Heb je al een Sharks outfit voor baby's klaarliggen?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:48 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Koninginnedag is meer een feest voor overdag, koninginnenach is de nacht VOOR koninginnedag. Maar ik doe dit jaar niks met koninginnedag, hoogzwangere vriendin he
Hehe nee, mn vriendin vermoordt me als ik dat koopquote:Op zaterdag 1 mei 2010 02:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb je al een Sharks outfit voor baby's klaarliggen?
Waarom dat dan?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:27 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Hehe nee, mn vriendin vermoordt me als ik dat koop
Dan hebben ze dat in de tussentijd mooi bijgewerktquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:28 schreef nyny83 het volgende:
Op TSN stond dat zelfs al in het artikel hoor... Hij is volgens Bylsma day to day. Ik betwijfel het overigens, denk dat hij minimaal deze serie langs de kant staat.
Boston nu 2-0 voor tegen de Flyers. Denk dat het gemist van Gagne, Carter en Laperriere zich toch wel laat voelen.
Errorhoff toch?quote:
Je hebt de wedstrijd niet zitten kijken of maar half want dan had je begrepen wat ik schreefquote:Op zondag 2 mei 2010 02:53 schreef nyny83 het volgende:
2-0 Raymond. De Blackhawks flink in de shit nu.
edit: ook volgens nhl.com heeft errorhoff de 1-0 gemaakt.
Heb hem helemaal zitten kijken maar ik begreep je inderdaad niet.quote:Op zondag 2 mei 2010 02:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je hebt de wedstrijd niet zitten kijken of maar half want dan had je begrepen wat ik schreef
Salo schoot en brak zijn stick en zijn blad vlooeg in de goal
Volgens mij heb ik weinig gemistquote:Op zondag 2 mei 2010 03:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hopelijk dat je dan geen nieuwe Miracle on Manchester in Windy City meemaakt
niet dusquote:Op zondag 2 mei 2010 21:53 schreef SoeperKoe het volgende:
Shots 18-3 voor Pittsburgh in de 2e periodeMaar goed... als je daar punten voor kreeg waren de Caps nu niet uitgeschakeld..
Nouja.. 3e periode straks maar meteen een powerplay goaltje doen!!
Ja blegh... heel domquote:Op zondag 2 mei 2010 22:38 schreef nyny83 het volgende:
Slechte pass van Sid en het is over.
Die overtreding van Adams trouwensFrustratie druipt er echt van af.
Tjaquote:Op zondag 2 mei 2010 21:37 schreef Saviola het volgende:
Ze spelen MTL helemaal wegen toch achterstaan
Kan ik me voorstellenquote:Op maandag 3 mei 2010 04:59 schreef popolon het volgende:
Hmmmm, niet echt blij met de refs de laatste periode.
Ik moet steeds aan dat Caps-spandoek denken met 'Your 8 is not so great' waarbij Pavelski in die wedstrijd een hattrick maakte ofzo en Ovechkin niets klaarspeeldequote:Op maandag 3 mei 2010 09:48 schreef Katth het volgende:
Sharks gaan lekker en Pavelski al helemaal, moet toch één nummer 8 stralen
Haha inderdaad, daar moest ik ook hard om lachenquote:Op maandag 3 mei 2010 09:54 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik moet steeds aan dat Caps-spandoek denken met 'Your 8 is not so great' waarbij Pavelski in die wedstrijd een hattrick maakte ofzo en Ovechkin niets klaarspeelde
Hmm met Stamkos + Hedman maak je een kansquote:Op maandag 3 mei 2010 16:59 schreef Saviola het volgende:
Wat zouden de Sharks willen van Tampa voor Pavelski?
t zal van hun goalie afhangenquote:Op woensdag 5 mei 2010 01:15 schreef Ricard0j het volgende:
Ik volg nu als leek de playoffs van de NHL (lang leve ESPN America).
Denken jullie dat Montreal een beetje kans maakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |