Vlak voor tijd? Ze moeten nog 2 periods!quote:
Wel jammer, zou lachen zijnquote:
Ja ok, maar hij staat toch alweer flink onder de druk de hele periode..quote:Op donderdag 29 april 2010 01:41 schreef Katth het volgende:
[..]
Het zijn allemaal slechte shots, die laatste ook, 10 cm van het ijs af en hij hangt.
Ver in de offensive zone zo'n penalty begaan... Gast heeft volgens mij niet door dat ie deze wedstrijd MOET winnen...quote:Op donderdag 29 april 2010 01:46 schreef Saviola het volgende:
Ik zei het nog, gewoon een ultradomme penalty van Green, en dan krijg je dit..
vlak voor rust. Psychologisch gezien een belangrijk moment.quote:Op donderdag 29 april 2010 01:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vlak voor tijd? Ze moeten nog 2 periods!
Toch minder erg dan bij voetbalquote:Op donderdag 29 april 2010 01:48 schreef nyny83 het volgende:
[..]
vlak voor rust. Psychologisch gezien een belangrijk moment.
Waarom zou dat niet mogen?quote:Op donderdag 29 april 2010 02:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jammer dat de goalies niet meer mogen passen, er gaat niks boven een pass van de goalie meteen naar de aanvallende blauwe lijn
Het mag wel alleen nog in een klein vakje achter de goalquote:
Halve finale, daarna komen er nog 2quote:Op donderdag 29 april 2010 02:15 schreef Hoogstaande het volgende:
De winnaar van deze game gaat toch door naar de volgende ronde?
Godver, heb je die troll weerquote:
Ja, maar dit is toch de beslissende wedstrijd?quote:Op donderdag 29 april 2010 02:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Halve finale, daarna komen er nog 2
"Jammer dat het niet meer mag"quote:Op donderdag 29 april 2010 02:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het mag wel alleen nog in een klein vakje achter de goal
Discussieren met noobs
Hmz.quote:Tampa has received permission from Detroit to talk to Steve Yzerman about vacant GM job
Iedere ronde gaat over een best of 7 oftewel, je moet 4 partijen winnen. Beide ploegen hebben nu 3 keer gewonnenquote:Op donderdag 29 april 2010 02:20 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, maar dit is toch de beslissende wedstrijd?
Ja, dat bedoelde ik, thnxquote:Op donderdag 29 april 2010 02:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Iedere ronde gaat over een best of 7 oftewel, je moet 4 partijen winnen. Beide ploegen hebben nu 3 keer gewonnen
Discussieren met noobsquote:Op donderdag 29 april 2010 02:22 schreef Saviola het volgende:
[..]
"Jammer dat het niet meer mag"
"Het mag wel"
Daar heb je je passquote:Op donderdag 29 april 2010 02:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Jammer dat de goalies niet meer mogen passen, er gaat niks boven een pass van de goalie meteen naar de aanvallende blauwe lijn
Kut, jij loopt voor op mijquote:
Man, de refs zijn wel de laatsten die de schuld moeten krijgen..quote:Op donderdag 29 april 2010 03:36 schreef Theoden het volgende:
Jammer, gaat het niet worden, zorgen Halak en de refs wel voor. Handpass mij ass hoer....
Vandaag waren ze ECHT slecht hoor. Caps liggen er niet uit door de refs, absoluut niet, maar ze waren vandaag echt dom bezig. Gecombineerd met achterstand van Caps en die kut commentatoren die nog net niet aftrokken op de Canadiens irriteerde ik me echt mega.quote:Op donderdag 29 april 2010 03:37 schreef Saviola het volgende:
[..]
Man, de refs zijn wel de laatsten die de schuld moeten krijgen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |