Koninginnedag is meer een feest voor overdag, koninginnenach is de nacht VOOR koninginnedag. Maar ik doe dit jaar niks met koninginnedag, hoogzwangere vriendin hequote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:24 schreef Saviola het volgende:
Het zal toch niet he![]()
Ik pik nog net even de eerste periode mee, daarna slapen en de rest morgenmiddag kijken, ESPN geeft toch een herhaling.
Moet jij niet uit gaan drinken voor koninginnenfeest ofzo, of wat jullie Nederlanders ook doen?
Heb je al een Sharks outfit voor baby's klaarliggen?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 01:48 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Koninginnedag is meer een feest voor overdag, koninginnenach is de nacht VOOR koninginnedag. Maar ik doe dit jaar niks met koninginnedag, hoogzwangere vriendin he
Hehe nee, mn vriendin vermoordt me als ik dat koopquote:Op zaterdag 1 mei 2010 02:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb je al een Sharks outfit voor baby's klaarliggen?
Waarom dat dan?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:27 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Hehe nee, mn vriendin vermoordt me als ik dat koop
Dan hebben ze dat in de tussentijd mooi bijgewerktquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:28 schreef nyny83 het volgende:
Op TSN stond dat zelfs al in het artikel hoor... Hij is volgens Bylsma day to day. Ik betwijfel het overigens, denk dat hij minimaal deze serie langs de kant staat.
Boston nu 2-0 voor tegen de Flyers. Denk dat het gemist van Gagne, Carter en Laperriere zich toch wel laat voelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |