Die treffen nu de Canadiens terwijl ze anders tegen de Bruins hadden gemoeten. Ik bedoel: ongelofelijk wat de Habs hier hebben gepresteerd, maar je zal het met me eens zijn dat het meer geluk dan wijsheid is en dat het onwaarschijnlijk is dat ze dit kunststukje herhalen tegen de Penguins.quote:
Nu kan hij zilver ophalen in Duitslandquote:Op donderdag 29 april 2010 09:43 schreef SoeperKoe het volgende:
Je krijgt toch bijna medelijden als je dit zo ziet:
[ afbeelding ]
KIjk dat koppie
Uitreiking is 23 juni pas.quote:Hart Trophy (Most Valuable Player)
Sidney Crosby (PIT)
Alex Ovechkin (WSH)
Henrik Sedin (VAN)
Vezina Trophy (Top goaltender)
Martin Brodeur (NJD)
Ryan Miller (BUF)
Ilya Bryzgalov (PHX)
Selke Trophy (Best Defensive Forward)
Pavel Datsyuk (DET)
Ryan Kesler (VAN)
Jordan Staal (PIT)
Calder Trophy (Rookie of the Year)
Matt Duchene (COL)
Tyler Myers (BUF)
Jimmy Howard (DET)
Norris Trophy (Best Defenceman)
Mike Green (WSH)![]()
Drew Doughty (LAK)
Duncan Keith (CHI)
Lady Byng Trophy (Skill & Sportmanship
Brad Richards (DAL)
Pavel Datsyuk (DET)
Martin St Louis (TBL)
Bill Masterton Trophy (Perseverance & Dedication to Hockey)
Kurtis Foster (TBL)
Jose Theodore (WSH)
Jed Ortmeyer (SJS)
Jack Adams Award (Best Coach)
Joe Sacco (COL)
Dave Tippett (PHX)
Barry Trotz (NSH)
?quote:Op donderdag 29 april 2010 22:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Er is een nieuw woord in de dikke Van Dale en betekent Stop
Iemand die weet welk woord?
haha, hij's leukquote:Op vrijdag 30 april 2010 03:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
http://tweetphoto.com/20379245
Ja hoohoo, de Sharks moeten nog naar de enige echte Hockeytown he?quote:
ik juichte meer omdat het een leuke wedstrijd is eigenlijkquote:Op vrijdag 30 april 2010 05:16 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja hoohoo, de Sharks moeten nog naar de enige echte Hockeytown he?
Ik vind de Sharks IETS beter, en ook betere kansen krijgen (rebounds etc.), maar het is inderdaad erg close en vermakelijk, zoals het hoortquote:Op vrijdag 30 april 2010 05:25 schreef popolon het volgende:
Sharks moeten deze eigenlijk al winnen, da's het nadeel van home ice.
Maar idd, het kan alle kanten op, er is niet echt een beter team.
Ze hebben ook andere wedstrijden, zelfs historic matches. Kun je de Lightning nog een keer de cup zien winnenquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:30 schreef Saviola het volgende:
Zó graag willen we de Sharks nou ook niet zien![]()
Ik vind het helemaal niet verrassend, hij heeft nog wat recht te zetten na de slechte olympische spelen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 14:18 schreef Saviola het volgende:
In ander nieuws trouwens, Ovechkin heeft besloten toch mee te gaan naar het WK straks.. had 't niet verwacht eigenlijk, na een teleurstellende playoffs en Olympics dit jaar. Ook Semin, Kovalchuk en Frolov gaan mee, en verwacht wordt dat ook Bryzgalov een uitnodiging gaat aanvaarden. Krijgt Rusland toch een lekker team. Als je bv ziet dat Canada (met oa Stamkos, Tavares, Duchene, E. Kane) en vooral USA met vrij jonge teams gaan meedoen denk ik dat Rusland favoriet is.
Het WK loopt van 7 tot 23 meién het is in Duitsland, dus hockey op normale uren
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |