Welke niet...quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:00 schreef Desunoto het volgende:
Jezus, hoe die Dion net keek.![]()
Die is echt retarded.
Nee ik ook niet. Had leuker gekund, maar ze waren beide saai en de vrouwen die ze overhielden ook.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:19 schreef RedFever007 het volgende:
vond het niet zo geslaagd eigenlijk die twee broers![]()
Idd, zij moet echt eens in de spiegel kijkenquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:22 schreef Desunoto het volgende:
Dion die over iemand anders zegt dat die er niet uitziet.
Of ze mochten allemaal 3 rondjes lopenquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:27 schreef Desunoto het volgende:
Dat is zeg maar een behoorlijk grote vriendenkring...
Wel grappig dat de eerste paar bijna dezelfde trui droegen als hijquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:27 schreef Desunoto het volgende:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:28 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Je bent het met me eens toch?
dom wijf, ze struikelde over haar eigen nep-rap zinquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:22 schreef Desunoto het volgende:
tja...quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:17 schreef Wesleyz het volgende:
Wel tof dat die jarige gast nog iemand overhield
Ik dacht al dat die op aan het scheppen was met z'n 40 manquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:27 schreef Desunoto het volgende:
Denk dat als hij niet gezegt had dat tie jarig was, hij niemand over zou houdenquote:
haha, of dat het echt was. zo'n stoot was die meid nu zelf ook niet hèquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:20 schreef Wesleyz het volgende:
[..]
Denk dat als hij niet gezegt had dat tie jarig was, hij niemand over zou houden
Al een paar keer eerder van die vreemde dingen uit haar mond gehoord.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:08 schreef leFUCK het volgende:
dom wijf, ze struikelde over haar eigen nep-rap zin
ja toen eens een keer heeft ze echt zo'n rijmpje opgeluld tegen zo'n jongen die daar kwam. ik weet niet meer welke aflevering dat was. maar toen dacht ik echt van ''oke dan''quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:54 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Al een paar keer eerder van die vreemde dingen uit haar mond gehoord.![]()
En wtf. 'Dan weet sinterklaas teminste wat 'ie mij moet geven'.Mag hij alsnog blij zijn dat hij iemand overhield.
Dat was nog niet zo lang geleden. Paar afleveringen maar. En dat publiek maar klappen he.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:01 schreef leFUCK het volgende:
[..]
ja toen eens een keer heeft ze echt zo'n rijmpje opgeluld tegen zo'n jongen die daar kwam. ik weet niet meer welke aflevering dat was. maar toen dacht ik echt van ''oke dan''
''Je ziet er niet uit'' En dan begint ze over schoenen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:22 schreef Desunoto het volgende:
Ja daar doelde ik o.a. op. Ze zal zichzelf wel erg humoristisch vinden.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:01 schreef leFUCK het volgende:
ja toen eens een keer heeft ze echt zo'n rijmpje opgeluld tegen zo'n jongen die daar kwam. ik weet niet meer welke aflevering dat was. maar toen dacht ik echt van ''oke dan''
ja, ze zij zoiets over: ''je komt binnen en staat op de stip. je kijkt rond maar ik geef je een tip. hier komen was een grote fout want ik ga niet met je out''quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat was nog niet zo lang geleden. Paar afleveringen maar. En dat publiek maar klappen he.Ik had haar uitgelachen.
nou ik had even de indruk dat ze via take me out hoopte een rapcarrière te kunnen maken. maar in dat geval mag ze toch eens gaan werken aan een paar sterkere tekstenquote:Op woensdag 28 april 2010 12:29 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Ja daar doelde ik o.a. op. Ze zal zichzelf wel erg humoristisch vinden.
o ik weet welke uitsoraak je bedoeld. dat is ook nog niet zolang geleden. bij die neger zij ze dat. ''geef me je telefoon uit je achterzak dan kan ik naar de hemel bellen om god te vertellen wat hij me moet bezorgen'' of iets dergelijks zij ze toen. zo ontzettend fake was die zin alweerquote:Op woensdag 28 april 2010 14:55 schreef Desunoto het volgende:
Er was ook nog een uitspraak van haar met een hemel. Een variant op de ongelooflijk slechte "je bent uit de hemel gevallen" alleen dan rijmend.![]()
Het is dat ikniet goed kan uitdrukken maar anders zat ik er ook zo bij..
vanavond om 8 uur zullen we het zien. misschien laat ze het dan bij een stom gezicht naar eddy. dat was laatst toch, toen keek ze eddy heel stom aan. dat ik dacht, ''wtf bezield jou nu alweer wijf?''quote:Op woensdag 28 april 2010 15:02 schreef Desunoto het volgende:
Ohja![]()
Ben benieuwd waar ze nog meer mee gaat komen...
Inderdaad.quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:06 schreef Mummiepak het volgende:
Cultuurbarbaren, het woord museum valt en ze zijn weg
Hij houdt wel van uit ' ik hou van uit dus je weet toch'.quote:
Hij is kok?quote:Op woensdag 28 april 2010 20:20 schreef Crientje87 het volgende:
van deze jongen kregen we een lekker hapje!
quote:Op woensdag 28 april 2010 20:25 schreef Dingess het volgende:
Doet me een beetje aan:
[ afbeelding ]
denken.
--> zelfde kapsel, geen nek, 'brede' bovenlichaam.
Doet me een beetje aan:
[ afbeelding ]
denken.
Doet me een beetje aan:
[ afbeelding ]
denken.
Dat was ook echt het enige wat 'ie zei... ja ze wast ze strijkt... uh ze blijft altijd de nummer 1 voor mijquote:Op woensdag 28 april 2010 20:27 schreef Maartel het volgende:
Toch attent dat zijn moeder op nummer 1 staat omdat ze wast en strijkt
Dat heb ik hier me ook al eens afgevraagd ja.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:09 schreef Maartel het volgende:
Is die Erika een typetje van Tineke Schouten?
Ilyana is welquote:Op donderdag 29 april 2010 23:01 schreef IceBeach het volgende:
Sjeez, waarom moeten ze nou weer al die oude kandidaten terug in het programma stoppen?![]()
Was alleen blij dat Ilyana en Charlene weer terug waren, maar verder..
ik haat amerins! kutwijf!quote:Op donderdag 29 april 2010 23:01 schreef IceBeach het volgende:
Sjeez, waarom moeten ze nou weer al die oude kandidaten terug in het programma stoppen?![]()
Was alleen blij dat Ilyana en Charlene weer terug waren, maar verder..
Correct.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:55 schreef SeanDaley het volgende:
Misschien is de show niet echt in chronologische volgorde opgenomen
Het concept omdraaien (al is het voor een paar weken) lijkt me geniaalquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:05 schreef SeanDaley het volgende:
Het concept omdraaien zou mij ook wel wat lijken, maar dan krijg je een gezeik feminisme over je heen. En veel minder kledingtips.
Idd, beetje raar dit.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:08 schreef Maartel het volgende:
Als het niet chronologisch wordt uitgezonden weet je dus al dat dames die 'terug' zijn gaan wegdrukken
Dan zal ik zo die 2e even bekijken.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:53 schreef bascross het volgende:
De eerste aflevering was met fags, de tweede aflevering hadden ze het omgedraaid. Dertig kerels en één vrouw.
Dat zal je verbazen. Er was een fucking lekker wijf bij de tweede aflevering. Zo'n blonde snol met dikke tieten. Een hoop ''kerels'' klikten weg.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:11 schreef Edwinuss het volgende:
Ik denk dat het met 30 mannen ook niet werkt. Mannen zijn toch wat 'simpeler' dan vrouwen in hun keuze. Als ze maar kunnen neuken.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:14 schreef bascross het volgende:
[..]
Dat zal je verbazen. Er was een fucking lekker wijf bij de tweede aflevering. Zo'n blonde snol met dikke tieten. Een hoop ''kerels'' klikten weg.![]()
En nee het was geen overdreven make up hoer, maar gewoon lekker.
100% geven inderdaad.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:20 schreef bascross het volgende:
Op de foto valt het tegen, maar ik zou der geven. Dat lichaam.
Waaaaatquote:Op maandag 3 mei 2010 19:53 schreef BruggiKeane het volgende:
Maar eens een keertje om 20:00 uur kijken
quote:Op maandag 3 mei 2010 20:05 schreef Mummiepak het volgende:
Trainen in flirten? Een tafel met kaarsjes? Cursus? Lezen?
Wat is dit nou weer voor kankerdebiel?
Even geduld. Hij is zo weer weg.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:10 schreef Mummiepak het volgende:
Ik irriteer me echt mateloos aan deze kerel.
quote:Op maandag 3 mei 2010 20:22 schreef Mummiepak het volgende:
Wil jij meer zien van Jeffrey? Surf dan naar SimpeleZiel.nl
Ik gok dat eddy zo lang is.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:29 schreef Dingess het volgende:
[..]
Zei dat nou die jongen? Want Eddy is dan 1.78/1.80.
Niet zo denigrerend he..quote:Op maandag 3 mei 2010 20:29 schreef Mummiepak het volgende:
Godverdomme 26 jaar, werkt bij de McDonals, christus.
inderdaadquote:Op maandag 3 mei 2010 20:21 schreef Mummiepak het volgende:
God, weer dat publiek. Waarschijnlijk is het gewoon een vriendin of zus van hem.
Nu nog één kerel, aan de tijd te zien wordt het niet veel soeps..
Inderdaad ja.quote:
Mensen die zichzelf een idioot met een banaan noemenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:47 schreef Plankje het volgende:
Mensen die een tv-show iets te serieus nemen... en dan heb ik het niet over die idioot met die banaan
.
Ach joh, heb je mij gehyved?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:53 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf een idioot met een banaan noemenHoi Rick
Not quite,quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:03 schreef Plankje het volgende:
[..]
Ach joh, heb je mij gehyved?
Geweldig al die reacties. 'k heb al een shirt klaarliggen: "I feast on bananas"
![]()
btw. ben geen refo
quote:opleiding: Bestuurskunde (UT)
Haha de regie mocht willen dat ze het zo kansloos konden verzinnen. Denk ook niet dat iemand hier in zou meegaan, tenzij je echt ongelooflijk dom en naief bent. Niemand wist hier iets van af (ook Manon niet, wat idd een bekende van mij is)... tijdens de screening en generale repetitie had ik ook braaf volgens het boekje geflirt. Maar dat zou geen leuke tv opleveren en aandachtshoer als dat ik ben, wilde ik wel iets onvergetelijks neerzetten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:23 schreef Mummiepak het volgende:
Leuk en aardig, maar je kwam behoorlijk kansloos over. Of moest dit van de regie?
hoiquote:
Paulquote:
het was een slechte gokquote:
Zo is datquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:05 schreef Desunoto het volgende:
omg Plankje = kansloze sukkel met de banaan?
Nou ja, leuk dat je het voor "de show" doet maar je hebt jezelf wel goed voor lul gezet want niet iedereen leest wat je hier post he.
hoeft ook niet meidquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:27 schreef Marissaatje het volgende:
Ze ken geen Engels.
Ik gok het niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:31 schreef RedFever007 het volgende:
no way dat die gast echt Russisch is![]()
denk ik althans
Wat jullie?
Viel me ook al op jaquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:07 schreef Desunoto het volgende:
Dit is al de derde in een week (of zoiets) die jarig is op de dag dat 'ie in het programma staat. Toeval of niet?
Hij verpest het eventjes helemaal, niet dat hij anders wel een date hadquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:25 schreef Mummiepak het volgende:
Die gast die wat vertelde kwam niet helemaal helder over.
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:27 schreef Marissaatje het volgende:
Ze ken geen Engels.
Kraakpand deed het hem denk ikquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:35 schreef Desunoto het volgende:
Wtf is dit.
Deze gast valt me nu heel erg mee... en dan drukken ze bijna allemaal weg?!
en daarom ook erg saaiquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is een negert. Gelijk heel populair.
Goed weggeknipt dan. Dat gedoe met die kutknoppen is ook gewoon tijdsverspilling.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:36 schreef Crientje87 het volgende:
ze hebben een stuk weggeknipt
die jongen werd wel door alle 30 meteen weggedrukt, maar bij 3 meiden deed de knop het niet
Gelukkig ben ik vanbinnen ook Afrikaansquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:03 schreef Mummiepak het volgende:
- Nummer 3: Een neger, en ja, dan soppen de dames weg natuurlijk.
Hoeveel opname`s worden er eigenlijk op zo`n dag gemaakt eigenlijk?quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:44 schreef Boho het volgende:
Ze hebben idd veel weggeknipt!
Die meid in het roze vroeg van te voren nog iets, hoe belangrijk stabiliteit was (zoiets zei hij in z'n filmpje)
Toen heeft ze zelf gezegd nou dan ben ik niks voor je aangezien hij het dus blijkbaar wel heel belangrijk vond. En nu liep ie in één keer naar haar toe en drukte d'r weg, terwijl ze hem zeg ,maar al weggedrukt had. Gozer bleek gewoon een vriendin te hebben btw, iemand heeft ze na de opnames same'n 'knus' zien doen![]()
En die black out... Ging niet helmaal goed met die knoppen idd!
Ze heeft op zich wel wat, maar ze is me iets te vol van zich zelfquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:07 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Dion![]()
Die blijft er nog lang in denk ik
Ze had in het verleden nog gezegt dat ze niet met 'zwarten' mochten daten van der papsquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:42 schreef rijsttafel het volgende:
Gelukkig drukte hij Erika weg. Dan is ze er de volgende keer weer. Ik vind haar altijd grappig.
Nu is ze wel te doen, eerst zag ze er meer hippie uit wat ik maar niet van mijn netvlies afkrijgquote:Op donderdag 6 mei 2010 01:56 schreef BruggiKeane het volgende:
Erika is op zich wel oke, ze praat alleen een beetje raar
Er worden 6 opnames gemaakt op 1 dag, en na 3 opnames wordt er van kleding gewisseld.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:12 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Hoeveel opname`s worden er eigenlijk op zo`n dag gemaakt eigenlijk?
En dat duurt langer dan die drie opnames bij mekaarquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:20 schreef Boho het volgende:
[..]
Er worden 6 opnames gemaakt op 1 dag, en na 3 opnames wordt er van kleding gewisseld.
Oke, thnxquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:20 schreef Boho het volgende:
Er worden 6 opnames gemaakt op 1 dag, en na 3 opnames wordt er van kleding gewisseld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |