Ik gok dat eddy zo lang is.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:29 schreef Dingess het volgende:
[..]
Zei dat nou die jongen? Want Eddy is dan 1.78/1.80.
Niet zo denigrerend he..quote:Op maandag 3 mei 2010 20:29 schreef Mummiepak het volgende:
Godverdomme 26 jaar, werkt bij de McDonals, christus.
inderdaadquote:Op maandag 3 mei 2010 20:21 schreef Mummiepak het volgende:
God, weer dat publiek. Waarschijnlijk is het gewoon een vriendin of zus van hem.
Nu nog één kerel, aan de tijd te zien wordt het niet veel soeps..
Inderdaad ja.quote:
Mensen die zichzelf een idioot met een banaan noemenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:47 schreef Plankje het volgende:
Mensen die een tv-show iets te serieus nemen... en dan heb ik het niet over die idioot met die banaan
.
Ach joh, heb je mij gehyved?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 15:53 schreef D3ft0n3 het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf een idioot met een banaan noemenHoi Rick
Not quite,quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:03 schreef Plankje het volgende:
[..]
Ach joh, heb je mij gehyved?
Geweldig al die reacties. 'k heb al een shirt klaarliggen: "I feast on bananas"
![]()
btw. ben geen refo
quote:opleiding: Bestuurskunde (UT)
Haha de regie mocht willen dat ze het zo kansloos konden verzinnen. Denk ook niet dat iemand hier in zou meegaan, tenzij je echt ongelooflijk dom en naief bent. Niemand wist hier iets van af (ook Manon niet, wat idd een bekende van mij is)... tijdens de screening en generale repetitie had ik ook braaf volgens het boekje geflirt. Maar dat zou geen leuke tv opleveren en aandachtshoer als dat ik ben, wilde ik wel iets onvergetelijks neerzetten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:23 schreef Mummiepak het volgende:
Leuk en aardig, maar je kwam behoorlijk kansloos over. Of moest dit van de regie?
hoiquote:
Paulquote:
het was een slechte gokquote:
Zo is datquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:05 schreef Desunoto het volgende:
omg Plankje = kansloze sukkel met de banaan?
Nou ja, leuk dat je het voor "de show" doet maar je hebt jezelf wel goed voor lul gezet want niet iedereen leest wat je hier post he.
hoeft ook niet meidquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:27 schreef Marissaatje het volgende:
Ze ken geen Engels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |