haha, of dat het echt was. zo'n stoot was die meid nu zelf ook niet hèquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:20 schreef Wesleyz het volgende:
[..]
Denk dat als hij niet gezegt had dat tie jarig was, hij niemand over zou houden
Al een paar keer eerder van die vreemde dingen uit haar mond gehoord.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:08 schreef leFUCK het volgende:
dom wijf, ze struikelde over haar eigen nep-rap zin
ja toen eens een keer heeft ze echt zo'n rijmpje opgeluld tegen zo'n jongen die daar kwam. ik weet niet meer welke aflevering dat was. maar toen dacht ik echt van ''oke dan''quote:Op dinsdag 27 april 2010 22:54 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Al een paar keer eerder van die vreemde dingen uit haar mond gehoord.![]()
En wtf. 'Dan weet sinterklaas teminste wat 'ie mij moet geven'.Mag hij alsnog blij zijn dat hij iemand overhield.
Dat was nog niet zo lang geleden. Paar afleveringen maar. En dat publiek maar klappen he.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:01 schreef leFUCK het volgende:
[..]
ja toen eens een keer heeft ze echt zo'n rijmpje opgeluld tegen zo'n jongen die daar kwam. ik weet niet meer welke aflevering dat was. maar toen dacht ik echt van ''oke dan''
''Je ziet er niet uit'' En dan begint ze over schoenen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:22 schreef Desunoto het volgende:
Dion die over iemand anders zegt dat die er niet uitziet.
Ja daar doelde ik o.a. op. Ze zal zichzelf wel erg humoristisch vinden.quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:01 schreef leFUCK het volgende:
ja toen eens een keer heeft ze echt zo'n rijmpje opgeluld tegen zo'n jongen die daar kwam. ik weet niet meer welke aflevering dat was. maar toen dacht ik echt van ''oke dan''
ja, ze zij zoiets over: ''je komt binnen en staat op de stip. je kijkt rond maar ik geef je een tip. hier komen was een grote fout want ik ga niet met je out''quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat was nog niet zo lang geleden. Paar afleveringen maar. En dat publiek maar klappen he.Ik had haar uitgelachen.
nou ik had even de indruk dat ze via take me out hoopte een rapcarrière te kunnen maken. maar in dat geval mag ze toch eens gaan werken aan een paar sterkere tekstenquote:Op woensdag 28 april 2010 12:29 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Ja daar doelde ik o.a. op. Ze zal zichzelf wel erg humoristisch vinden.
o ik weet welke uitsoraak je bedoeld. dat is ook nog niet zolang geleden. bij die neger zij ze dat. ''geef me je telefoon uit je achterzak dan kan ik naar de hemel bellen om god te vertellen wat hij me moet bezorgen'' of iets dergelijks zij ze toen. zo ontzettend fake was die zin alweerquote:Op woensdag 28 april 2010 14:55 schreef Desunoto het volgende:
Er was ook nog een uitspraak van haar met een hemel. Een variant op de ongelooflijk slechte "je bent uit de hemel gevallen" alleen dan rijmend.![]()
Het is dat ikniet goed kan uitdrukken maar anders zat ik er ook zo bij..
vanavond om 8 uur zullen we het zien. misschien laat ze het dan bij een stom gezicht naar eddy. dat was laatst toch, toen keek ze eddy heel stom aan. dat ik dacht, ''wtf bezield jou nu alweer wijf?''quote:Op woensdag 28 april 2010 15:02 schreef Desunoto het volgende:
Ohja![]()
Ben benieuwd waar ze nog meer mee gaat komen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |