Dat heb ik hier me ook al eens afgevraagd ja.quote:Op donderdag 29 april 2010 20:09 schreef Maartel het volgende:
Is die Erika een typetje van Tineke Schouten?
Ilyana is welquote:Op donderdag 29 april 2010 23:01 schreef IceBeach het volgende:
Sjeez, waarom moeten ze nou weer al die oude kandidaten terug in het programma stoppen?![]()
Was alleen blij dat Ilyana en Charlene weer terug waren, maar verder..
ik haat amerins! kutwijf!quote:Op donderdag 29 april 2010 23:01 schreef IceBeach het volgende:
Sjeez, waarom moeten ze nou weer al die oude kandidaten terug in het programma stoppen?![]()
Was alleen blij dat Ilyana en Charlene weer terug waren, maar verder..
Correct.quote:Op vrijdag 30 april 2010 16:55 schreef SeanDaley het volgende:
Misschien is de show niet echt in chronologische volgorde opgenomen
Het concept omdraaien (al is het voor een paar weken) lijkt me geniaalquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:05 schreef SeanDaley het volgende:
Het concept omdraaien zou mij ook wel wat lijken, maar dan krijg je een gezeik feminisme over je heen. En veel minder kledingtips.
Idd, beetje raar dit.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:08 schreef Maartel het volgende:
Als het niet chronologisch wordt uitgezonden weet je dus al dat dames die 'terug' zijn gaan wegdrukken
Dan zal ik zo die 2e even bekijken.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:53 schreef bascross het volgende:
De eerste aflevering was met fags, de tweede aflevering hadden ze het omgedraaid. Dertig kerels en één vrouw.
Dat zal je verbazen. Er was een fucking lekker wijf bij de tweede aflevering. Zo'n blonde snol met dikke tieten. Een hoop ''kerels'' klikten weg.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:11 schreef Edwinuss het volgende:
Ik denk dat het met 30 mannen ook niet werkt. Mannen zijn toch wat 'simpeler' dan vrouwen in hun keuze. Als ze maar kunnen neuken.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:14 schreef bascross het volgende:
[..]
Dat zal je verbazen. Er was een fucking lekker wijf bij de tweede aflevering. Zo'n blonde snol met dikke tieten. Een hoop ''kerels'' klikten weg.![]()
En nee het was geen overdreven make up hoer, maar gewoon lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |