Goed weggeknipt dan. Dat gedoe met die kutknoppen is ook gewoon tijdsverspilling.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:36 schreef Crientje87 het volgende:
ze hebben een stuk weggeknipt
die jongen werd wel door alle 30 meteen weggedrukt, maar bij 3 meiden deed de knop het niet
Gelukkig ben ik vanbinnen ook Afrikaansquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:03 schreef Mummiepak het volgende:
- Nummer 3: Een neger, en ja, dan soppen de dames weg natuurlijk.
Hoeveel opname`s worden er eigenlijk op zo`n dag gemaakt eigenlijk?quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:44 schreef Boho het volgende:
Ze hebben idd veel weggeknipt!
Die meid in het roze vroeg van te voren nog iets, hoe belangrijk stabiliteit was (zoiets zei hij in z'n filmpje)
Toen heeft ze zelf gezegd nou dan ben ik niks voor je aangezien hij het dus blijkbaar wel heel belangrijk vond. En nu liep ie in één keer naar haar toe en drukte d'r weg, terwijl ze hem zeg ,maar al weggedrukt had. Gozer bleek gewoon een vriendin te hebben btw, iemand heeft ze na de opnames same'n 'knus' zien doen![]()
En die black out... Ging niet helmaal goed met die knoppen idd!
Ze heeft op zich wel wat, maar ze is me iets te vol van zich zelfquote:Op donderdag 6 mei 2010 00:07 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Dion![]()
Die blijft er nog lang in denk ik
Ze had in het verleden nog gezegt dat ze niet met 'zwarten' mochten daten van der papsquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:42 schreef rijsttafel het volgende:
Gelukkig drukte hij Erika weg. Dan is ze er de volgende keer weer. Ik vind haar altijd grappig.
Nu is ze wel te doen, eerst zag ze er meer hippie uit wat ik maar niet van mijn netvlies afkrijgquote:Op donderdag 6 mei 2010 01:56 schreef BruggiKeane het volgende:
Erika is op zich wel oke, ze praat alleen een beetje raar
Er worden 6 opnames gemaakt op 1 dag, en na 3 opnames wordt er van kleding gewisseld.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:12 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Hoeveel opname`s worden er eigenlijk op zo`n dag gemaakt eigenlijk?
En dat duurt langer dan die drie opnames bij mekaarquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:20 schreef Boho het volgende:
[..]
Er worden 6 opnames gemaakt op 1 dag, en na 3 opnames wordt er van kleding gewisseld.
Oke, thnxquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:20 schreef Boho het volgende:
Er worden 6 opnames gemaakt op 1 dag, en na 3 opnames wordt er van kleding gewisseld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |