abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112134325
Opleiding van een politicus is wel het laatste wat relevant is.
Conscience do cost.
  maandag 28 mei 2012 @ 18:41:42 #127
165633 eriksd
The grand facade...
pi_112134433
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:38 schreef ems. het volgende:
Nou hé.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_112134643
Nou!
Conscience do cost.
pi_112134787
Roemer heeft toch niet meer tekst dan 'van rijk moet het naar arm hhuhuhuhuhu' dus opleiding is niet echt benodigd.
pi_112135783
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:51 schreef Scorpie het volgende:
Roemer heeft toch niet meer tekst dan 'van rijk moet het naar arm hhuhuhuhuhu' dus opleiding is niet echt benodigd.
Een dergelijke post doet ook niet meer dan LTS vermoeden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_112139937
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 18:38 schreef ems. het volgende:
Het laatste? Natuurlijk niet. :X

Ik betwijfel ook of Roemer genoeg intellectuele bagage heeft om premier te worden. Ik zag hem vrijdag in debat met Pechthold, en daar kwam hij ook al niet al te best over.

En acht jaar doen over de Havo, hoe krijg je dat nu weer voor elkaar :')
pi_112140108
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 20:39 schreef Ludd het volgende:

[..]

Ik betwijfel ook of Roemer genoeg intellectuele bagage heeft om premier te worden. Ik zag hem vrijdag in debat met Pechthold, en daar kwam hij ook al niet al te best over.
Hij zakte idd flink door het ijs.
pi_112140223
Ik schrok er een beetje van ja.
quote:
1s.gif Op maandag 28 mei 2012 20:42 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hij zakte idd flink door het ijs.
Ik schrok er best van eigenlijk. Hij werd nog gered door Pechthold ook. Hij had hem kunnen finishen, die presentatrice was er al mee bezig, maar toen veranderde Pechthold het onderwerp snel. Dat was wel chique van hem, maar wat een pijnlijk moment voor Roemer.
  maandag 28 mei 2012 @ 22:39:34 #134
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_112146600
Wisten jullie dan niet dat Pechtold en Rutte en al die andere mafkezen constant onzin opmerkingen maken ?

Als ik hun zie zitten bij P&W en hun onzin aanhoor (wat weliswaar heel genuanceerd en mooi bewoord wordt verpakt). Dan denk ik hoe kun je nog op zulke mafkezen gaan stemmen daar zakt je broek toch vanaf?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 28 mei 2012 @ 22:47:06 #135
165633 eriksd
The grand facade...
pi_112146985
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 22:39 schreef Schenkstroop het volgende:
Wisten jullie dan niet dat Pechtold en Rutte en al die andere mafkezen constant onzin opmerkingen maken ?

Als ik hun zie zitten bij P&W en hun onzin aanhoor (wat weliswaar heel genuanceerd en mooi bewoord wordt verpakt). Dan denk ik hoe kun je nog op zulke mafkezen gaan stemmen daar zakt je broek toch vanaf?
Ik denk dat Roemer nog een tikkeltje erger is, want die gelooft daadwerkelijk in zijn eigen uitleg op kleuterniveau.
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_112147394
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 22:39 schreef Schenkstroop het volgende:

Dus wat je eigenlijk zegt is dat het allemaal idioten zijn, zonder uitzondering?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 09:38:28 #137
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_112157117
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2010 21:20 schreef TomLievense het volgende:

[..]

Emile Roemer heeft dus acht jaar gedaan over de havo, via de mavo zoals er staat. Dat betekent drie jaar studie vertraging siert het de SP dat ze deze pagina niet hebben aangepast of is het stom?
Graag jullie mening?
Dat heeft juist aantrekkingskracht op de doelgroep van de SP. Dat je er geen D'66 stemmende promovendi mee trekt is niet erg, die mensen staan toch al mijlenver van de SP af.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_112161553
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 20:39 schreef Ludd het volgende:

[..]

Nouja, het laatste is wat overdreven natuurlijk. Maar ik zie niet in wat er zo belangrijk is aan hoe hij zijn middelbare school heeft gedaan.

Niet dat ik ooit op die drollenvanger ga stemmen, trouwens.
Conscience do cost.
  dinsdag 29 mei 2012 @ 13:57:12 #139
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_112166137
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2012 15:30 schreef Ryon het volgende:

Hirsch Ballin is dat nog steeds en doceert op dit moment aan verschillende universiteiten. Balkenende heeft zowel binnen het wetenschappelijke bureau van het CDA als op de VU een belangrijke aanstelling / positie gehad en met zijn werk ook bijgedragen aan de wetenschap. De wetenschappelijke carrière van Balkenende afdoen als 'niet echt' doet geen recht aan hetgeen wat hij heeft gedaan.
Hirsch Ballin is inderdaad een academicus met weinig tot geen binding met de realiteit, net als Piet Hein Donner zijn het beiden 'rechtsgeleerden'. Rutte is een 'historicus', hoe kunnen dat soort lieden ons nu met praktische kennis helpen? Deze mensen zijn geschoold in een wereld die ver verwijdert staat van de realiteit, daarvoor heb je nl. natuurwetenschappers nodig. Wie creëren de welvaart? De dijken? De huizen waar we in wonen? De computers die we gebruiken? Het voedsel dat we eten? De energie die we consumeren? De machines, medicijnen en kennis die we gebruiken om mensen te genezen? Juist... allemaal het werk van natuurwetenschappers en ingenieurs.... Ja... goed hoor.... trek nog maar eens een blik met alfa mannetjes en vrouwtjes open.... die gaan de wereld verbeteren _O-

Daar waar de alfa prutsers vechten over de verdeling van de boedel creëren beta's de daadwerkelijke welvaart...
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_112176855
ComplexConjugate, Are you for real?
  dinsdag 29 mei 2012 @ 19:43:38 #141
121310 venomsnake
El Saltador
pi_112182186
Bla bla opleiding... Zegt geen ene reet over de intelligentie van Emile natuurlijk, maar goed.

Alsof een opleiding noodzakelijk is om succesvol te zijn of om verstand van zaken te hebben op latere leeftijd... :')

http://www.youngentrepren(...)ut-a-college-degree/
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 29 mei 2012 @ 19:48:18 #142
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_112182476
Ik heb geen enkele moeite met de persoon Roemer, maar ben het inhoudelijk niet met hem eens
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_112182544
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:43 schreef venomsnake het volgende:
Bla bla opleiding... Zegt geen ene reet over de intelligentie.
Normaal ben ik het daar redelijk mee eens, maar acht jaar over HAVO doen is toch wel frappant hoor.
  FOK!fotograaf dinsdag 29 mei 2012 @ 19:51:06 #144
18921 freud
Who's John Galt?
pi_112182654
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 19:43 schreef venomsnake het volgende:
Bla bla opleiding... Zegt geen ene reet over de intelligentie van Emile natuurlijk, maar goed.

Alsof een opleiding noodzakelijk is om succesvol te zijn of om verstand van zaken te hebben op latere leeftijd... :')

http://www.youngentrepren(...)ut-a-college-degree/
Of hij kan de opleiding niet aan, en is dus te dom, of hij kan het wel en is te lui.

Historicus is trouwens een prima bagage voor de politiek imo. Beter dan econoom :')
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_112343532
Dit siert de SP juist, dat het een partij is voor de gewone man. Jan Marijnissen was toch ook productie medewerker voordat hij de SP oprichtte? Zelf hou ik hier wel van "Doe gewoon, dan doe je gek genoeg"
pi_112344218
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 13:50 schreef mark211175 het volgende:
Dit siert de SP juist, dat het een partij is voor de gewone man. Jan Marijnissen was toch ook productie medewerker voordat hij de SP oprichtte? Zelf hou ik hier wel van "Doe gewoon, dan doe je gek genoeg"
Ik ben er op zich ook niet op tegen, het lijkt me goed dat er mensen als Roemer in de kamer zitten. Maar je hebt als kamerlid ook met wetgeving te maken, met dikke ingewikkelde dossiers, en met vergezichten en abstracties. Dan is het toch wel prettig als je mensen hebt die heel goed zijn in het verwerken van informatie en die ook echt zelf kunnen denken en ook goed zijn in denken. Voor een premier geldt helemaal dat die in korte tijd ingewikkelde kwesties moet kunnen doorzien en dat die veel dossierkennis moet hebben.

Wat betreft het eerste punt is het probleem vooral het niveau bij de kamerleden die er niet zitten omdat ze zo de man van het volk zijn, maar de kamerleden die wel gestudeerd hebben. Elke fractie zou een paar intellectuelen moeten hebben en dan ook echte. Daarnaast zou een Roemer perfect kunnen functioneren. Wat betreft het tweede punt zouden dan het liefst fractieleiders en zeker ministers en premierkandidaten toch echt wel intellectuele hoogvliegers moeten zijn. En dan heb ik het dus niet over Balkenende maar denk ik eerder aan Kok en Lubbers, Bolkestein en ook Bos heeft dat wel, en ook nodig gehad trouwens. Ik moet er niet aan denken dat je snel moet handelen in zo'n kredietcrisis en trage leerlingen als Sharon Dijksma op Nepperus moeilijke vraagstukken op hun bord krijgen.

Mensen met echt denkkracht, met veel intellectuele capaciteiten, die komen gewoon niet op de mavo terecht, die blinken op de lagere school al uit.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 14:17:38 #147
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_112344309
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2010 21:24 schreef phpmystyle het volgende:
Eerlijk en dom tegelijk, het is wel een premiers kandidaat die 8 jaar over de havo heeft gedaan :')
Nee, hij heeft eerst de Mavo gedaan en is daarna verder gegaan op de Havo.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  zaterdag 2 juni 2012 @ 14:18:25 #148
165633 eriksd
The grand facade...
pi_112344336
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 14:14 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik ben er op zich ook niet op tegen, het lijkt me goed dat er mensen als Roemer in de kamer zitten. Maar je hebt als kamerlid ook met wetgeving te maken, met dikke ingewikkelde dossiers, en met vergezichten en abstracties. Dan is het toch wel prettig als je mensen hebt die heel goed zijn in het verwerken van informatie en die ook echt zelf kunnen denken en ook goed zijn in denken. Voor een premier geldt helemaal dat die in korte tijd ingewikkelde kwesties moet kunnen doorzien en dat die veel dossierkennis moet hebben.

Wat betreft het eerste punt is het probleem vooral het niveau bij de kamerleden die er niet zitten omdat ze zo de man van het volk zijn, maar de kamerleden die wel gestudeerd hebben. Elke fractie zou een paar intellectuelen moeten hebben en dan ook echte. Daarnaast zou een Roemer perfect kunnen functioneren. Wat betreft het tweede punt zouden dan het liefst fractieleiders en zeker ministers en premierkandidaten toch echt wel intellectuele hoogvliegers moeten zijn. En dan heb ik het dus niet over Balkenende maar denk ik eerder aan Kok en Lubbers, Bolkestein en ook Bos heeft dat wel, en ook nodig gehad trouwens. Ik moet er niet aan denken dat je snel moet handelen in zo'n kredietcrisis en trage leerlingen als Sharon Dijksma op Nepperus moeilijke vraagstukken op hun bord krijgen.

Mensen met echt denkkracht, met veel intellectuele capaciteiten, die komen gewoon niet op de mavo terecht, die blinken op de lagere school al uit.
Hulde voor deze post.
Bis bis bis
  zaterdag 2 juni 2012 @ 14:20:12 #149
165633 eriksd
The grand facade...
pi_112344381
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 13:50 schreef mark211175 het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar je moet geen gewone man hebben om het land te leiden. Het is immers geen gewone baan.
Bis bis bis
pi_112344692
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 14:20 schreef eriksd het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig, maar je moet geen gewone man hebben om het land te leiden. Het is immers geen gewone baan.
:')_! Superman! :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')