Kleine.quote:
Ik vond Luyendijk z'n boeken bijzonder slecht. Maar interviewen kon hij wel.quote:Op maandag 26 april 2010 21:09 schreef waht het volgende:
JelleBrandt
Corstius.
Net zo'n baas als Joris Luyendijk.
Vind ik ook.quote:Op maandag 26 april 2010 20:28 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind hem door de manier van vragen stellen/iets uit mensen krijgen soms de Nederlandse Louis Theroux
Apart, ik heb van z'n boeken genoten.quote:Op maandag 26 april 2010 21:10 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik vond Luyendijk z'n boeken bijzonder slecht. Maar interviewen kon hij wel.
Hmm, ik zie dat niet. Theroux voert echt een act uit. De act van de betweterige, geschokte Westerling. Brandt Corstius is zichzelf (voor zover ik kan beoordelen) en bedrijft 'normale' journalistiek.quote:Op maandag 26 april 2010 20:28 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind hem door de manier van vragen stellen/iets uit mensen krijgen soms de Nederlandse Louis Theroux
hmm ik vond z'n boeken ook megasterk eigenlijk.quote:Op maandag 26 april 2010 21:10 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik vond Luyendijk z'n boeken bijzonder slecht. Maar interviewen kon hij wel.
Huhuh. Dat is Theroux echt totaal niet.quote:Op maandag 26 april 2010 21:13 schreef waht het volgende:
[..]
Apart, ik heb van z'n boeken genoten.
[..]
Hmm, ik zie dat niet. Theroux voert echt een act uit. De act van de betweterige, geschokte Westerling. Brandt Corstius is zichzelf (voor zover ik kan beoordelen) en bedrijft 'normale' journalistiek.
Megasterk overgewaardeerd.quote:Op maandag 26 april 2010 21:19 schreef koemleit het volgende:
[..]
hmm ik vond z'n boeken ook megasterk eigenlijk.
Rechtse rakkert die je d'r bent!quote:Op maandag 26 april 2010 21:21 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Megasterk overgewardeerd.
Hij kraakte mij teveel partijen af zonder onderbouwing, maar misschien ben ik dan niet links genoeg ofzo.
inderdaad, in van moskou tot magadan en moermansk was ie geweldig!!! ga zeker kijken!quote:Op maandag 26 april 2010 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jelle!
Ik vond em echt geweldig in zijn reeks docu's door Rusland, dus ik ben benieuwd hoe ie het daar gaat doen
Ik heb in het topic over Theroux gereageerd:quote:Op maandag 26 april 2010 21:21 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Huhuh. Dat is Theroux echt totaal niet.
Heb alleen 'het zijn net mensen' gelezen, maar dat was toch niet een heel links boek? Meer een boek over waarom journalistiek altijd faalt.quote:Op maandag 26 april 2010 21:21 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Megasterk overgewaardeerd.
Hij kraakte mij teveel partijen af zonder onderbouwing, maar misschien ben ik dan niet links genoeg ofzo.
Amenquote:Op maandag 26 april 2010 21:19 schreef koemleit het volgende:
[..]
hmm ik vond z'n boeken ook megasterk eigenlijk.
quote:Als u denkt te weten wie de Zomergasten 2010 zijn, laat het ons dan weten via Twitter (gebruik #zg2010), de Zomergasten Facebook pagina of per mail (zomergasten@vpro.nl).
Jan,Paul en Erwinquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:04 schreef Bluezz het volgende:
Welke?
Ik kijk vooral uit naar Jan Marijnissen & Annet Malherbe.
Waar moeten we die eigenlijk van kennen ?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:28 schreef tong80 het volgende:
Leuk rijtje. Pauliene Cornelisse sla ik over.
De naam zei mij ook niks. Ik wist pas wie het was na de foto. Ze is side-kick bij De Wereld Draait Door.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:42 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Waar moeten we die eigenlijk van kennen ?
En dan word je tegenwoordig al uitgenodigd als Zomergast ?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze is side-kick bij De Wereld Draait Door.
Je moet je eerst ergens anders bewezen hebben als side-kick. Zoals Marc Marie Jan Mulder en Harinda Reijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:52 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
En dan word je tegenwoordig al uitgenodigd als Zomergast ?
Paulien Cornelisse (Amsterdam, 1976) schrijft en maakt theater. Haar eerste solovoorstelling ‘Dagbraken’ (seizoen 2008-2009 en 2009-2010) werd genomineerd voor de Neerlands Hoop Prijs, een prijs voor de meest veelbelovende theatermaker. Eerder was Paulien Cornelisse deel van cabaretduo Rots (met Irene van der Aart), en van 2001 tot 2004 was ze stand-up comedian bij Comedytrain. In 2007 stond ze in de finale van het Leids Cabaret Festival. Cornelisse schreef Taal is zeg maar echt mijn ding (2009), over hoe we taal gebruiken en wat we nu eigenlijk echt zeggen. Van dit boek werden binnen een jaar maar liefst 300.000 exemplaren verkocht. Cornelisse heeft een wekelijkse taalrubriek in NRC.next en verder tekent ze eens in de twee weken wilde beesten voor de Achterpagina van NRC Handelsblad. Paulien Cornelisse studeerde psychologie en een blauwe maandag Algemene Taalwetenschap. In seizoen 2010-2011 gaat ze de theaters in met haar tweede avondvullende voorstelling ‘Hallo Aarde’.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:57 schreef tong80 het volgende:
Wat die Pauline op haar CV heeft staan weet ik niet.
Hij heeft iig Jan M. uitgekozenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:54 schreef tong80 het volgende:
Ik vind het echt geweldige gasten.
Mag de presentator ze uitkiezen ?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:32 schreef Dagonet het volgende:
Ik ben voornamelijk benieuwd naar Paul Verhoeven en Erwin Olaf.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:32 schreef Dagonet het volgende:
Oh, en Jan Marijnissen natuurlijk ook. Die moet ik alleen vanwege vakantie missen. Damn!
Maarten 't Hart en Paulien Cornelisse ook maar die trekken mij toch minder.
Ik ga ipv vandaag 21 augustus op vakantie. Kan ik Jan Marijnissen wel kijken maar geen Paul Verhoevenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:07 schreef Haaibaaike het volgende:
Alleen ik kan 25 juli niet kijken zit ik in Duitsland. Als Jan Marijnissen te gast is.
Nee. Rechten van beeldmateriaal enzo.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:24 schreef tong80 het volgende:
Misschien al vaker gesteld.Maar is het terug te zien op uitzendinggemist ?
Shitquote:
Zeker.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:28 schreef Reya het volgende:
Dit is de plaats om de presentator af te branden?
Nu je het zegtquote:Op zondag 25 juli 2010 17:34 schreef Toad het volgende:
[..]
Zaterdag zal er wel weer een herhaling zijn, denk ik.
Goed bekeken Remlof..een leuke gastquote:Op zondag 25 juli 2010 18:05 schreef remlof het volgende:
Ze beginnen met de leukste gast. Wat mij betreft dan.
Ik ga er voor zitten vanavond.
quote:Op zondag 25 juli 2010 18:13 schreef tong80 het volgende:
Ben ik de enige die uitkijkt naar Erwin Olaf
Dat dus. Kijken hoe hij het aanpakt.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:21 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb er zin in
Ben ook heel benieuwd naar hoe JBC het doet!
Ik ga er zeker voor zitten, maar leukste gast ben ik niet helemaal met je eens. Marijnissen is wat mij betreft nog te kort weg uit de politiek, heeft nog te weinig afstand. Vind ik persoonlijk jammer, had 'm liever over een aantal jaren gezien. Desalniettemin verwacht ik wel een leuke uitzending. Kijk zelf het meeste uit naar Erwin Olaf.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:05 schreef remlof het volgende:
Ze beginnen met de leukste gast. Wat mij betreft dan.
Ik ga er voor zitten vanavond.
Daar kijk ik het meeste naar uit, als fotograaf (student) zijndequote:Op zondag 25 juli 2010 18:13 schreef tong80 het volgende:
Ben ik de enige die uitkijkt naar Erwin Olaf
Jaquote:Op zondag 25 juli 2010 20:17 schreef golfer het volgende:
De komende 6 weken ben ik jullie doelwit...pardon gastheer.![]()
Hij weet dus dat er enorm op hem gelet gaat worden.
Was een erg leuke binnenkomerquote:Op zondag 25 juli 2010 20:17 schreef golfer het volgende:
De komende 6 weken ben ik jullie doelwit...pardon gastheer.![]()
Hij weet dus dat er enorm op hem gelet gaat worden.
Was volgens mij de eerste zomergast ooit. Schitterende aflevering.quote:
Die man kon pratenquote:Op zondag 25 juli 2010 20:22 schreef DancingPhoebe het volgende:Hahahaha, dat kan gewoon niet meer op tv tegenwoordig!
Ja.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was volgens mij de eerste zomergast ooit. Schitterende aflevering.
Sowieso aankoop van buitenlandse fragmenten van ons belastinggeld!quote:Op zondag 25 juli 2010 20:38 schreef Roi het volgende:
Wilders zou weggezapt hebben, al twee kunst fragmenten bah!
Zenuwen blokkeren vaak het luisterenquote:Op zondag 25 juli 2010 20:48 schreef Apostrof het volgende:
Hij luistert niet goed. Hij heeft nu al twee keer gevraagd hoe lang hij op die kostschool zat. /zeikmodus uit
Wel mooie fragmenten.
Ja, want boek van Jan gelezen.quote:
Wie, Corstius?quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:57 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Wie, Corstius?
Hij zit er in ieder geval flink lodderig bij, met die glazige blik in z'n ogen.
Denk autoquequote:Op zondag 25 juli 2010 21:01 schreef bloempje-moi het volgende:
Rare vraag misschien, maar doet Boudewijn dit nou allemaal uit zijn hoofd? Indrukwekkend betoog.
Autocue.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:01 schreef bloempje-moi het volgende:
Rare vraag misschien, maar doet Boudewijn dit nou allemaal uit zijn hoofd? Indrukwekkend betoog.
Ik wel. Het hoort een moment van bezinning te zijn.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:03 schreef Roi het volgende:
Mooie column maar ik ben het er niet mee eens dat de dood perse stil geëerd moet worden.
Maar wel een calvinist.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wel. Het hoort een moment van bezinning te zijn.
En nee, ik ben niet religieus
Gezien het tevreden gegrom hier van huisfossielen golfer en tong, denk ik dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:10 schreef NoShitSherlock het volgende:
Het heeft mij een net iets te hoog babyboom gehalte tot nu toe.
Overschat door wie? Ten opzichte van wie?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:09 schreef Ringo het volgende:
De Stones. Met stip de meest overschatte band ooit..
Oh ja. Dat is tegenwoordig een scheldwoord he?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:10 schreef NoShitSherlock het volgende:
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:10 schreef NoShitSherlock het volgende:
Dat zal dan wel een oorzaak hebben.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja. Dat is tegenwoordig een scheldwoord he?
Als je, net als Jan, toevallig in die tijd geboren bent mag je daar niet voor uitkomen meer.
Zei hij met de ondertitel "als een rollende steen."quote:Op zondag 25 juli 2010 21:09 schreef Ringo het volgende:
De Stones. Met stip de meest overschatte band ooit..
En terecht.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zeg: Bob Dylan.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Zei hij met de ondertitel "als een rollende steen."
Ik ben echt benieuwd wat zomergasten brengt over 30 jaar. Oude youtube filmpjes met katjes met een hoed op etceteraquote:Op zondag 25 juli 2010 21:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je, net als Jan, toevallig in die tijd geboren bent mag je daar niet voor uitkomen meer.
Het kan nog verder dalen.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:16 schreef Scribent het volgende:
Eerst al popmuziek, nu verder afgedaald naar voetbal.
Het intellectuele niveau daalt
Ik zal je missen.quote:
MAG IK? Waar blijven de scandinavische arthouse films?!quote:Op zondag 25 juli 2010 21:26 schreef Bladergroen het volgende:
Haha! Iedere zelfbenoemde intellectueel die graag koketteert met het feit dat hij naar zomergasten kijkt, wendt nu teleurgesteld de blik af vanwege Andrë van Duin.
Te voorspelbare humor inderdaad.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:28 schreef Ringo het volgende:
Ik kon vroeger heel hard om Van Duin lachen, en dat mocht ook bij ons thuis. Maar ik vind er nu niks meer aan.
Al eerder, bij de Stones en voetbal.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:26 schreef Bladergroen het volgende:
Haha! Iedere zelfbenoemde intellectueel die graag koketteert met het feit dat hij naar zomergasten kijkt, wendt nu teleurgesteld de blik af vanwege Andrë van Duin.
'We' waren dan ook niks gewend toch? Vroegahquote:Op zondag 25 juli 2010 21:28 schreef Ringo het volgende:
Ik kon vroeger heel hard om Van Duin lachen, en dat mocht ook bij ons thuis. Maar ik vind er nu niks meer aan.
Ik moest vroeger altijd linea recta het kolenhok in als ik maar zovel als glimlachte bij een TV-optreden van van Duin.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:28 schreef Ringo het volgende:
In ons Amsterdamse grachtenpand werd onmiddellijk gezapt als Van Duin ook maar in beeld dreigde te komen.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:33 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Ik moest vroeger altijd linea recta het kolenhok in als ik maar zovel als glimlachte bij een TV-optreden van van Duin.
quote:
Eens.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:37 schreef Ringo het volgende:
JBC mag wat minder op de voorgrond zijn. Heel sturende vraagstellingen soms.
Maar voor de mensen die later inschakelde is het wel fijn natuurlijk.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:39 schreef golfer het volgende:
JBC. de allereerste vraag van de avond ging al over die coalitie en ook toen heeft Jan zijn voorkeur al gegeven.
Nee, nee! Dat schijnt 'melancholiek' te heten.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:37 schreef NoShitSherlock het volgende:
Wat kijkt die Jelle brandt trouwens afgepeigerd. Ik dacht dat zal wel alleen aan het begin zijn maar nu kijkt die gast nog steeds als een halve tamme.
!quote:Op zondag 25 juli 2010 21:41 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Nee, nee! Dat schijnt 'melancholiek' te heten.
Het ging over het probleem dat uiteindelijk heeft geleid tot de kredietcrisis, namelijk het bundelen en eindeloos doorverkopen van verstrekte kredieten (voornamelijk hypotheken), waardoor uiteindelijk bij faillisementen de schulden niet meer verhaald konden worden door de partijen die de gebundelde kredieten hadden overgekocht. Dit terwijl de kredieten als zijnde AAA (triple A, de hoogste certificering) werden doorverkocht. Greenspan werd erop aangesproken dat hij dat niet beter had gereguleerd als zijnde de hoogste toezichthouder bij de FED. Dat was het zo ongeveer, gleuf ik..quote:
In welke zin zou hij daar last van hebben moeten ondervinden? Hij heeft nooit politieke verantwoordelijkheid gedragen.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:52 schreef Roi het volgende:
En Jan heeft er geen last van dat hij al jarenlang een ideologie aanhangt?
Een gebalanceerde analyse? Een geraffineerde cop-out, lijkt me eerder.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:51 schreef Reya het volgende:
Vooral knap van Greenspan om onder een dergelijke druk een gebalanceerde analyse te leveren.
Dat was ook mijn gedachte. Rare vraag om te stellen aan de NL'se linkse populist pur sang.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:08 schreef golfer het volgende:
Jelle, toen jij in Rusland zat is Jan al jarenlang verkozen tot meest populaire politicus.
Dus Nederland heeft wel degelijk een Lula.
Nou nee. Als dat zo geweest was, hadden we inmiddels wel een kabinet Marijnissen gehad.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:08 schreef golfer het volgende:
Jelle, toen jij in Rusland zat is Jan al jarenlang verkozen tot meest populaire politicus.
Dus Nederland heeft wel degelijk een Lula.
Ja, laten we die kwalificaties vooral overlaten aan sportcommentatoren op commerciële zendersquote:Op zondag 25 juli 2010 22:16 schreef Evertjan het volgende:
om met de woorden van Johan Derksen te spreken er is maar een grotere demagoog in Nederland dan Dirk Kuijt en dat is Jan Marijnissen
Dat is er helaas nooit gekomen.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:17 schreef k_man het volgende:
Nou nee. Als dat zo geweest was, hadden we inmiddels wel een kabinet Marijnissen gehad.
Johan Derksen heeft overal verstand een echte man van de wereld met ze roots in de Betuwequote:Op zondag 25 juli 2010 22:18 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Ja, laten we die kwalificaties vooral overlaten aan sportcommentatoren op commerciële zenders
Johan Derksen. De clown van SBS of bij welke commerciële omroep hij zijn voetbalblaadje dan ook probeert te promoten. Die neem ik echt serieus.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:16 schreef Evertjan het volgende:
om met de woorden van Johan Derksen te spreken er is maar een grotere demagoog in Nederland dan Dirk Kuijt en dat is Jan Marijnissen
Dit jaar ziet de presentator voor het eerst de fragmenten niet vooraf he...quote:Op zondag 25 juli 2010 22:29 schreef golfer het volgende:
JBC kent wel heel erg veel fragmenten niet. Keek zeker vroeger nooit TV of films?
Of heeft een chronisch gebrek aan geschiedenis en cultuurkennis?
En dat vind ik dus een foute keuze.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dit jaar ziet de presentator voor het eerst de fragmenten niet vooraf he...
Daar kan je voor kiezen, maar dan komt meteen het generatieverschil en het gebrek aan kennis van een tijdsbeeld erg duidelijk naar voren.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dit jaar ziet de presentator voor het eerst de fragmenten niet vooraf he...
Eh nee...quote:Op zondag 25 juli 2010 22:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar kan je voor kiezen, maar dan komt meteen het generatieverschil en het gebrek aan kennis van een tijdsbeeld erg duidelijk naar voren.
Trouwens ook jonge mensen kennen echt wel Fernandel en die Don Camillo-films
Ff een stukje menselijk aspect.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:31 schreef Scribent het volgende:
Waarom gaat ie nou over de hernia van Marijnissen beginnen?
Vergeleken met Margriet van der Linden in ieder geval een verademing, maar hij kan volgens mij stukken beter.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:41 schreef Deckard het volgende:
We hebben er mindere gezien qua interviewers, zullen we maar zeggen. Hij is niet irritant, maar er is geen elevatie van de avond.
Die ken ik zelfs uit mijn jeugd. maar zie dat JBC 8 jaar jonger is.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:37 schreef golfer het volgende:
Trouwens ook jonge mensen kennen echt wel Fernandel en die Don Camillo-films
Het is dan ook wel veel ontwijkend geneuzel van de Grote Roerganger.quote:
Juist.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:45 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Vergeleken met Margriet van der Linden in ieder geval een verademing, maar hij kan volgens mij stukken beter.
Zonder twijfelquote:Op zondag 25 juli 2010 22:45 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Vergeleken met Margriet van der Linden in ieder geval een verademing
Om er iets meer van te maken hoef je niet perse te discussieren natuurlijk.quote:Marijnissen lijkt me daar overigens ook niet de beste zomergast voor, die is vooral op zoek naar een podium om zijn grote ideeën te showcasen en laat zich amper verleiden tot discussie.
Nounou. Ga je Jelle met zijn 32 jaar nu al afzetten tegen HBC?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:51 schreef trabant het volgende:
Waar is het misgegaan dat de zoon van een man van het kaliber Hugo Brandt Corstius zo'n vedergewicht als Jelle is?
True, maar op interventies of constateringen van Corstius reageert Marijnissen überhaupt niet.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:50 schreef Deckard het volgende:
[..]
Om er iets meer van te maken hoef je niet perse te discussieren natuurlijk.
Bij het publiek dat hem vergelijkt met zijn vader.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:51 schreef trabant het volgende:
Waar is het misgegaan dat de zoon van een man van het kaliber Hugo Brandt Corstius zo'n vedergewicht als Jelle is?
Ik heb dan ook niet heel erg de indruk dat Marijnissen JBC volledig serieus neemt...quote:Op zondag 25 juli 2010 22:53 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
True, maar op interventies of constateringen van Corstius reageert Marijnissen überhaupt niet.
Dat is dan niet zo netjes van de man die alles graag samen wilt doen.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:58 schreef MrJones het volgende:
[..]
Ik heb dan ook niet heel erg de indruk dat Marijnissen JBC volledig serieus neemt...
Die zijn dan ook tamelijk nietszeggend.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:53 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
True, maar op interventies of constateringen van Corstius reageert Marijnissen überhaupt niet.
Die indruk heb ik helemaal niet. Ik vind de generatiekloof juist wel goed werken trouwens.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:58 schreef MrJones het volgende:
[..]
Ik heb dan ook niet heel erg de indruk dat Marijnissen JBC volledig serieus neemt...
Wat is het probleem?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:04 schreef KingOfMars het volgende:
"Wil je whisky?".
Jan, wil je nog een jointje? Een klysma wellicht? Man man man.
Grotendeels wel ja, maar met zijn opmerking over de gekozen fragmenten in relatie met zijn uitspraken over religie had hij een punt.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:01 schreef Scribent het volgende:
[..]
Die zijn dan ook tamelijk nietszeggend.
Het was zó gespeeld. Zo fake. Kijk mij eens fijn een whisky drinken met, nee, inschenken vóór Jan. Genant.quote:
Het is maar wat je wilt zien blijkbaar.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:06 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Het was zó gespeeld. Zo fake. Kijk mij eens fijn een whisky drinken met, nee, inschenken vóór Jan. Genant.
Jij zou toch niet meer kijken?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:06 schreef KingOfMars het volgende:
Het was zó gespeeld. Zo fake. Kijk mij eens fijn een whisky drinken met, nee, inschenken vóór Jan. Genant.
Zo te zien is het nog Jack ook. Achja, het blijft een socialist he!quote:Op zondag 25 juli 2010 23:09 schreef Ringo het volgende:
Ik zou in dat laatste kwartier drie glazen achterover hebben gekeild..
Belachelijk korte fragmenten ook die de essentie van de gekozen onderwerpen enorm slecht weergaven. "Vroeger" zat je nog wel eens een half uur naar een docu te kijken oid, maar tegenwoordig moeten er, wat was het, 13 fragmenten getoond worden zodat ook André van Duin aan bod kan komen kennelijk.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:10 schreef Scribent het volgende:
Het duurde wel erg kort vanavond, het is pas net na elven...
Nee, was een ronde fles.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:10 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Zo te zien is het nog Jack ook. Achja, het blijft een socialist he!
De babyboomers hebben morgen wat om over te praten tijdens hun zorgvuldig zelf toebeelde VUT dag!quote:
Ja, we gaan het dan lekker hebben over die kwajongens van tegenwoordig die er helemaal niets van snappen en halverwege een programma wegzappen naar een ranzig programma op een commerciële zender om vervolgens zonder een aantal zaken te hebben gezien wel nog even hun negatieve commentaar op alles wat ouder dan een jaar of 30 is te geven.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:12 schreef KingOfMars het volgende:
De babyboomers hebben morgen wat om over te praten tijdens hun zorgvuldig zelf toebeelde VUT dag!
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, we gaan het dan lekker hebben over die kwajongens van tegenwoordig die er helemaal niets van snappen en halverwege een programma wegzappen naar een ranzig programma op een commerciële zender om vervolgens zonder een aantal zaken te hebben gezien wel nog even hun negatieve commentaar op alles wat ouder dan een jaar of 30 is te geven.
Jij denkt dat ik echt Wegmisbruikers heb gekeken he?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, we gaan het dan lekker hebben over die kwajongens van tegenwoordig die er helemaal niets van snappen en halverwege een programma wegzappen naar een ranzig programma op een commerciële zender om vervolgens zonder een aantal zaken te hebben gezien wel nog even hun negatieve commentaar op alles wat ouder dan een jaar of 30 is te geven.
Als je ouder bent, weet je jouw volwassenheid wel heel goed te verbergen.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:17 schreef KingOfMars het volgende:
Jij denkt dat ik echt Wegmisbruikers heb gekeken he?.
En dat ik onder de 30 ben he?.
Goddank wel ja.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je ouder bent, weet je jouw volwassenheid wel heel goed te verbergen.
Ignorance is bliss.....quote:
Wat voel jij je aangevallen omdat er iemand niet 100% meegaat in die zureoudezakkenzwartwittviskoel-aanbidding van je zeg.quote:
Ben benieuwd.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:22 schreef Toad het volgende:
Het Oog (Radio1) heeft straks de eerste recensies van Zomergasten/JBC.
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:08 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik word bij JBC altijd afgeleid door die rare waterige oogjes van 'm...
quote:Op zondag 25 juli 2010 23:22 schreef Toad het volgende:
Het Oog (Radio1) heeft straks de eerste recensies van Zomergasten/JBC.
Treiter golfer niet zo.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:21 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Wat voel jij je aangevallen omdat er iemand niet 100% meegaat in die zureoudezakkenzwartwittviskoel-aanbidding van je zeg.. Laat mij dan maar lekker ignorant zijn. Als ik ooit zo als jou wordt hoop ik dat de pil van Drion in het basispakket zit!
Daar moet ik jou weer gelijk in geven. Maar ik vond daar persoonlijk ook weinig uitdagende dingen in zitten. JBC legt het nu eenmaal af tegen Marijnissen als het gaat om een belezen beeld. Ik kan jou ook wel vertellen dat "in ieder slechte persoon iets goeds zit en vice versa", als interventie of constatering. Maar dat soort dingen weet je zelf ook al lang. Jouw reactie daar op zal ook lauw zijn.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:53 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Naar mijn oprechte opinie het hoogtepunt van de uitzending. Wat een gevoel kon die man uit de piano halen.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Erwin Olaf is toch geen low culture.quote:Op maandag 26 juli 2010 08:42 schreef Stefan het volgende:
Dit jaar lijken er wel meer lowculture gasten te zijn dan anders. Erwin Olaf, Verhoeven, Malherbe. Doorgaans was er een man/vrouw die heel showbizz Nederland kende.
Een beetje wel hoor. Denk dat Olaf er wel tussenin zit. Net als Malherbe. Naast Juffrouw Jannie en Gooise Vrouwen doet ze ook veel toneel en de films van haar man.quote:
nee, mocht niet van zijn vaderquote:Op zondag 25 juli 2010 22:29 schreef golfer het volgende:
JBC kent wel heel erg veel fragmenten niet. Keek zeker vroeger nooit TV of films?
Rechtengezeikquote:Op maandag 26 juli 2010 09:35 schreef remlof het volgende:
Gemist Helaas mogen we vanwege rechten #Zomergasten niet op @gemist zetten. In de loop van de week komen er fragmenten op de website van de #VPRO .
2 minutes ago via HootSuite
Duh..VPRO betaalt om de fragmenten tweemaal te tonen op tv (de uitzending en de herhaling) als ze ook nog een licentie zouden willen verkrijgen voor online gebruik wordt het meteen een stuk duurder. Het is een keuze die ze maken. Maar goed, old-school voor de buis zitten dan maar, maakt het ook wat exclusiever.quote:
Gewoon downloaden paar dagen later.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |