Het kan nog verder dalen.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:16 schreef Scribent het volgende:
Eerst al popmuziek, nu verder afgedaald naar voetbal.
Het intellectuele niveau daalt
Ik zal je missen.quote:
MAG IK? Waar blijven de scandinavische arthouse films?!quote:Op zondag 25 juli 2010 21:26 schreef Bladergroen het volgende:
Haha! Iedere zelfbenoemde intellectueel die graag koketteert met het feit dat hij naar zomergasten kijkt, wendt nu teleurgesteld de blik af vanwege Andrė van Duin.
Te voorspelbare humor inderdaad.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:28 schreef Ringo het volgende:
Ik kon vroeger heel hard om Van Duin lachen, en dat mocht ook bij ons thuis. Maar ik vind er nu niks meer aan.
Al eerder, bij de Stones en voetbal.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:26 schreef Bladergroen het volgende:
Haha! Iedere zelfbenoemde intellectueel die graag koketteert met het feit dat hij naar zomergasten kijkt, wendt nu teleurgesteld de blik af vanwege Andrė van Duin.
'We' waren dan ook niks gewend toch? Vroegahquote:Op zondag 25 juli 2010 21:28 schreef Ringo het volgende:
Ik kon vroeger heel hard om Van Duin lachen, en dat mocht ook bij ons thuis. Maar ik vind er nu niks meer aan.
Ik moest vroeger altijd linea recta het kolenhok in als ik maar zovel als glimlachte bij een TV-optreden van van Duin.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:28 schreef Ringo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |