Sowieso aankoop van buitenlandse fragmenten van ons belastinggeld!quote:Op zondag 25 juli 2010 20:38 schreef Roi het volgende:
Wilders zou weggezapt hebben, al twee kunst fragmenten bah!
Zenuwen blokkeren vaak het luisterenquote:Op zondag 25 juli 2010 20:48 schreef Apostrof het volgende:
Hij luistert niet goed. Hij heeft nu al twee keer gevraagd hoe lang hij op die kostschool zat. /zeikmodus uit
Wel mooie fragmenten.
Ja, want boek van Jan gelezen.quote:
Wie, Corstius?quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:57 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Wie, Corstius?
Hij zit er in ieder geval flink lodderig bij, met die glazige blik in z'n ogen.
Denk autoquequote:Op zondag 25 juli 2010 21:01 schreef bloempje-moi het volgende:
Rare vraag misschien, maar doet Boudewijn dit nou allemaal uit zijn hoofd? Indrukwekkend betoog.
Autocue.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:01 schreef bloempje-moi het volgende:
Rare vraag misschien, maar doet Boudewijn dit nou allemaal uit zijn hoofd? Indrukwekkend betoog.
Ik wel. Het hoort een moment van bezinning te zijn.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:03 schreef Roi het volgende:
Mooie column maar ik ben het er niet mee eens dat de dood perse stil geëerd moet worden.
Maar wel een calvinist.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wel. Het hoort een moment van bezinning te zijn.
En nee, ik ben niet religieus
Gezien het tevreden gegrom hier van huisfossielen golfer en tong, denk ik dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:10 schreef NoShitSherlock het volgende:
Het heeft mij een net iets te hoog babyboom gehalte tot nu toe.
Overschat door wie? Ten opzichte van wie?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:09 schreef Ringo het volgende:
De Stones. Met stip de meest overschatte band ooit..
Oh ja. Dat is tegenwoordig een scheldwoord he?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:10 schreef NoShitSherlock het volgende:
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:10 schreef NoShitSherlock het volgende:
Dat zal dan wel een oorzaak hebben.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja. Dat is tegenwoordig een scheldwoord he?
Als je, net als Jan, toevallig in die tijd geboren bent mag je daar niet voor uitkomen meer.
Zei hij met de ondertitel "als een rollende steen."quote:Op zondag 25 juli 2010 21:09 schreef Ringo het volgende:
De Stones. Met stip de meest overschatte band ooit..
En terecht.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zeg: Bob Dylan.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Zei hij met de ondertitel "als een rollende steen."
Ik ben echt benieuwd wat zomergasten brengt over 30 jaar. Oude youtube filmpjes met katjes met een hoed op etceteraquote:Op zondag 25 juli 2010 21:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je, net als Jan, toevallig in die tijd geboren bent mag je daar niet voor uitkomen meer.
Het kan nog verder dalen.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:16 schreef Scribent het volgende:
Eerst al popmuziek, nu verder afgedaald naar voetbal.
Het intellectuele niveau daalt
Ik zal je missen.quote:
MAG IK? Waar blijven de scandinavische arthouse films?!quote:Op zondag 25 juli 2010 21:26 schreef Bladergroen het volgende:
Haha! Iedere zelfbenoemde intellectueel die graag koketteert met het feit dat hij naar zomergasten kijkt, wendt nu teleurgesteld de blik af vanwege Andrë van Duin.
Te voorspelbare humor inderdaad.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:28 schreef Ringo het volgende:
Ik kon vroeger heel hard om Van Duin lachen, en dat mocht ook bij ons thuis. Maar ik vind er nu niks meer aan.
Al eerder, bij de Stones en voetbal.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:26 schreef Bladergroen het volgende:
Haha! Iedere zelfbenoemde intellectueel die graag koketteert met het feit dat hij naar zomergasten kijkt, wendt nu teleurgesteld de blik af vanwege Andrë van Duin.
'We' waren dan ook niks gewend toch? Vroegahquote:Op zondag 25 juli 2010 21:28 schreef Ringo het volgende:
Ik kon vroeger heel hard om Van Duin lachen, en dat mocht ook bij ons thuis. Maar ik vind er nu niks meer aan.
Ik moest vroeger altijd linea recta het kolenhok in als ik maar zovel als glimlachte bij een TV-optreden van van Duin.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:28 schreef Ringo het volgende:
In ons Amsterdamse grachtenpand werd onmiddellijk gezapt als Van Duin ook maar in beeld dreigde te komen.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:33 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Ik moest vroeger altijd linea recta het kolenhok in als ik maar zovel als glimlachte bij een TV-optreden van van Duin.
quote:
Eens.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:37 schreef Ringo het volgende:
JBC mag wat minder op de voorgrond zijn. Heel sturende vraagstellingen soms.
Maar voor de mensen die later inschakelde is het wel fijn natuurlijk.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:39 schreef golfer het volgende:
JBC. de allereerste vraag van de avond ging al over die coalitie en ook toen heeft Jan zijn voorkeur al gegeven.
Nee, nee! Dat schijnt 'melancholiek' te heten.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:37 schreef NoShitSherlock het volgende:
Wat kijkt die Jelle brandt trouwens afgepeigerd. Ik dacht dat zal wel alleen aan het begin zijn maar nu kijkt die gast nog steeds als een halve tamme.
!quote:Op zondag 25 juli 2010 21:41 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Nee, nee! Dat schijnt 'melancholiek' te heten.
Het ging over het probleem dat uiteindelijk heeft geleid tot de kredietcrisis, namelijk het bundelen en eindeloos doorverkopen van verstrekte kredieten (voornamelijk hypotheken), waardoor uiteindelijk bij faillisementen de schulden niet meer verhaald konden worden door de partijen die de gebundelde kredieten hadden overgekocht. Dit terwijl de kredieten als zijnde AAA (triple A, de hoogste certificering) werden doorverkocht. Greenspan werd erop aangesproken dat hij dat niet beter had gereguleerd als zijnde de hoogste toezichthouder bij de FED. Dat was het zo ongeveer, gleuf ik..quote:
In welke zin zou hij daar last van hebben moeten ondervinden? Hij heeft nooit politieke verantwoordelijkheid gedragen.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:52 schreef Roi het volgende:
En Jan heeft er geen last van dat hij al jarenlang een ideologie aanhangt?
Een gebalanceerde analyse? Een geraffineerde cop-out, lijkt me eerder.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:51 schreef Reya het volgende:
Vooral knap van Greenspan om onder een dergelijke druk een gebalanceerde analyse te leveren.
Dat was ook mijn gedachte. Rare vraag om te stellen aan de NL'se linkse populist pur sang.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:08 schreef golfer het volgende:
Jelle, toen jij in Rusland zat is Jan al jarenlang verkozen tot meest populaire politicus.
Dus Nederland heeft wel degelijk een Lula.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |