Autocue.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:01 schreef bloempje-moi het volgende:
Rare vraag misschien, maar doet Boudewijn dit nou allemaal uit zijn hoofd? Indrukwekkend betoog.
Ik wel. Het hoort een moment van bezinning te zijn.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:03 schreef Roi het volgende:
Mooie column maar ik ben het er niet mee eens dat de dood perse stil geëerd moet worden.
Maar wel een calvinist.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wel. Het hoort een moment van bezinning te zijn.
En nee, ik ben niet religieus
Gezien het tevreden gegrom hier van huisfossielen golfer en tong, denk ik dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:10 schreef NoShitSherlock het volgende:
Het heeft mij een net iets te hoog babyboom gehalte tot nu toe.
Overschat door wie? Ten opzichte van wie?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:09 schreef Ringo het volgende:
De Stones. Met stip de meest overschatte band ooit..
Oh ja. Dat is tegenwoordig een scheldwoord he?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:10 schreef NoShitSherlock het volgende:
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:10 schreef NoShitSherlock het volgende:
Dat zal dan wel een oorzaak hebben.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja. Dat is tegenwoordig een scheldwoord he?
Als je, net als Jan, toevallig in die tijd geboren bent mag je daar niet voor uitkomen meer.
Zei hij met de ondertitel "als een rollende steen."quote:Op zondag 25 juli 2010 21:09 schreef Ringo het volgende:
De Stones. Met stip de meest overschatte band ooit..
En terecht.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zeg: Bob Dylan.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Zei hij met de ondertitel "als een rollende steen."
Ik ben echt benieuwd wat zomergasten brengt over 30 jaar. Oude youtube filmpjes met katjes met een hoed op etceteraquote:Op zondag 25 juli 2010 21:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je, net als Jan, toevallig in die tijd geboren bent mag je daar niet voor uitkomen meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |