Verenigde Nederlanden, zoals het Verenigd Koninkrijk lijkt me wel wat.quote:Op maandag 26 april 2010 19:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik zie dat wel zitten eerlijk gezegd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie vrouwen!quote:Op maandag 26 april 2010 20:23 schreef raptorix het volgende:
Fuseren, hebben we beste bier, en beste voetbal, wat wil je nog meer als man
quote:
Ach, hoeveel Balkie/paars kamers zijn er gevallen ?quote:Op maandag 26 april 2010 18:43 schreef o.us het volgende:
Wanneer gaat België nou splitsen? Het komt ook nooit goed.
Over zo'n splitsing worden ze het ook nooit eens dus dat zal niet gebeurenquote:Op maandag 26 april 2010 18:43 schreef o.us het volgende:
Wanneer gaat België nou splitsen? Het komt ook nooit goed.
Ja doeg. We kunnen beter die leipo's onder de grote rivieren lozen. Maken zij maar een groot land met Vlaanderen. En als we dan toch bezig zijn kunnen we dat hele boerengebied van Twente tot Groningen en Friesland ook wel aan Duitsland verkopen.quote:Op maandag 26 april 2010 19:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik zie dat wel zitten eerlijk gezegd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meneer heeft geen idee hoe belangrijk Brabant is voor de Nederlandse bv technologische economie, en dan praat ik alleen nog maar over de regio Zuid-Oost, en dat is waar Nederland het de komende jaren o.a. op moet gaan gooien. Dan hebben we het dat in diezelfde regio zelfs in Europa hier de grootste groep van best geschoolden staan samen met twee andere Europese gebieden, samen met het rijke Vlaanderen,quote:Op maandag 26 april 2010 23:58 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Ja doeg. We kunnen beter die leipo's onder de grote rivieren lozen. Maken zij maar een groot land met Vlaanderen. En als we dan toch bezig zijn kunnen we dat hele boerengebied van Twente tot Groningen en Friesland ook wel aan Duitsland verkopen.
Ja, want ons kabinet blijft wel elk termijn uitzittenquote:Op maandag 26 april 2010 23:23 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ze lopen ook op elk gebied achter op ons.
quote:Op maandag 26 april 2010 23:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Over zo'n splitsing worden ze het ook nooit eens dus dat zal niet gebeuren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |