abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80734976
In deze topic kunnen we alle voorbeelden van hypocrisie van de heer Wilders plaatsen. Ik zal alvast beginnen.

- Iedere keer als een moslim negatief in het nieuws komt is hij er als de kippen bij om een spoedoverleg te beginnen. Hij heeft echter helemaal niets gezegd over kinderverkrachtende katholieke priesters

- Iedere keer als iemand iets over hem zegt vind hij dat hij gedemoniseerd wordt, echter zelf demoniseerde hij Ella Vogelaar door haar "knettergek" te noemen

- Hij klaagt over het feit dat hij bedreigt wordt maar zijn eigen achterban bedreigt iedereen die kritiek op Wilders uit. Zo was Peter R. de Vries bedreigd door de achterban van Wilders

- Hij vindt dat tweede kamerleden en burgemeesters geen dubbele paspoort mogen hebben omdat dat dubbele loyaliteit kan insinueren terwijl hij iemand op zijn lijst had die gelieerd was aan de Israelische Likud-partij.

- Hij zegt een verdediger van het vrije woord te zijn en hij vind dat Kurt Westergaard had moeten doorgaan met het tekenen van cartoons over de islam, maar hij wil de helft van de Koran verbieden

Nog meer voorbeelden van hypocrisie???

[ Bericht 0% gewijzigd door polderturk op 26-04-2010 18:22:57 ]
  maandag 26 april 2010 @ 18:17:17 #2
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_80735227
quote:
In deze topic
...
Hij vind
...
Wat deed Ctrl+W ook alweer?
pi_80735353
quote:
Op maandag 26 april 2010 18:17 schreef BillsGate het volgende:

[..]

volgens de Van Dale:

to·pic (de ~)
  maandag 26 april 2010 @ 18:23:21 #4
157306 De_Groentenboer
Ein kilo roflkartoffeln bitte
pi_80735395
Ik wil geen partypooper zijn, want ik ben het met je eens dat Wilders hypocriet is, maar heel veel visjes uit de 2e kamer zijn net als hij.
'sup.
  maandag 26 april 2010 @ 18:25:48 #5
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_80735465
quote:
Op maandag 26 april 2010 18:23 schreef De_Groentenboer het volgende:
Ik wil geen partypooper zijn, want ik ben het met je eens dat Wilders hypocriet is, maar heel veel visjes uit de 2e kamer zijn net als hij.
... en veel andere standpunten zullen erg afzwakken als Wilders verkozen wordt
quote:
Op maandag 26 april 2010 18:21 schreef DelBosque het volgende:

[..]

volgens de Van Dale:

to·pic (de ~)
You got me there
pi_80735486
Ik wil ook geen partypooper zijn, want ik ben netjes opgevoed door m'n vader en moeder, maar ik heb zojuist in mijn feesthoedje gescheten.
pi_80735489
quote:
Op maandag 26 april 2010 18:09 schreef polderturk het volgende:
In deze topic kunnen we alle voorbeelden van hypocrisie van de heer Wilders plaatsen. Ik zal alvast beginnen.

- Iedere keer als een moslim negatief in het nieuws komt is hij er als de kippen bij om een spoedoverleg te beginnen. Hij heeft echter helemaal niets gezegd over kinderverkrachtende katholieke priesters
Meet de pers de verktrachting van Aisha ook breed uit?
Verzwijgt de pers in Nederland de verkrachting, systematisch, van vrouwelijk politiek gevangenen in in landen met een achterafistaans regime? Men mag geen maagden executeren en slachtoffers van verkrachting zijn nu immers altijd zelf schuld. In die belevingswereld.
quote:
- Iedere keer als iemand iets over hem zegt vind hij dat hij gedemoniseerd wordt, echter zelf demoniseerde hij Ella Vogelaar door haar "knettergek" te noemen
kenttergek noemen is demoniseren?
Nou dan vind ik jou hierbij gedemoniseerd
quote:
- Hij klaagt over het feit dat hij bedreigt wordt maar zijn eigen achterban bedreigt iedereen die kritiek op Wilders uit. Zo was Peter R. de Vries bedreigd door de achterban van Wilders
Iets waarvan hij afstand neemt. Is Wilders verantwoordelijk voor de daden van iedereen die zegt hem aan te hangen?
hebben alle dierenfanaten afstand genomen van Volkert van der G?
quote:
- Hij vind dat tweede kamerleden en burgemeesters geen dubbele paspoort mogen hebben omdat dat dubbele loyaliteit kan insinueren terwijl hij iemand op zijn lijst had die gelieerd was aan de Israelische Likud-partij.
Gelieerd aan een partij is iets anders dan een paspoort?
quote:
- Hij zegt een verdediger van het vrije woord te zijn en hij vind dat Kurt Westergaard had moeten doorgaan met het tekenen van cartoons over de islam, maar hij wil de helft van de Koran verbieden
De Qu'ran is geen vrij woord daar het onder dwang door een jood en een christen neergeschreven is
quote:
Nog meer voorbeelden van hypocrisie???
Kun je een voorbeeld noemen?
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_80735541
quote:

[..]

50% aangepast.
pi_80735601
quote:
Op maandag 26 april 2010 18:26 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Meet de pers de verktrachting van Aisha ook breed uit?
Toen hadden ze geeneens een drukpers.
pi_80735667
quote:
Op maandag 26 april 2010 18:21 schreef DelBosque het volgende:

[..]

volgens de Van Dale:

to·pic (de ~)
Zal miz dan toch een foutje in van Dale zijn
of ze hebben een Melkert Marokkaan als drukzetter

De Topics moet eigenlijk The topics zijn
oftewel
Het onderwerp (N)
Das Thema (S oftewel N)
An ábhar (N)
pi_80735685
Oh joy, desiredbard is er weer.
pi_80735760
quote:
Op maandag 26 april 2010 18:33 schreef gelly het volgende:
Oh joy, desiredbard is er weer.
Ah mo Chara ..mag daar geen pogín bij ...of in ieder geval een wat enthousiastere smiley
pi_80735952
DesiredBard,

Waarom zegt Wilders niets over pedofiele katholieke priesters?

Van een persoon die een partij in het buitenland aanhangt is het ZEKER dat hij een dubbele loyaliteit heeft. Van een persoon die een dubbele paspoort heeft is het niet zeker of die persoon een dubbele loyaliteit heeft.
  maandag 26 april 2010 @ 18:44:08 #14
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_80736061
Waarom dan wel het dubbel paspoort? Ben je nu Nederlander of niet?
pi_80736402
quote:
Op maandag 26 april 2010 18:41 schreef polderturk het volgende:
DesiredBard,

Waarom zegt Wilders niets over pedofiele katholieke priesters?

Van een persoon die een partij in het buitenland aanhangt is het ZEKER dat hij een dubbele loyaliteit heeft. Van een persoon die een dubbele paspoort heeft is het niet zeker of die persoon een dubbele loyaliteit heeft.
Ik houd Wilders de laatste tijd niet zo bij...hij houdt zich wat stilletjes op het moment.
Mischien gedraagt de tweede generatie autochtonen in de aanloop naar de verkiezingen een beetje omdat ze hem niet aan meer zetels willen helpen?

Waar proberen katholieke priesters het land te runnen
Vallen katholieke priesters op straat kindertjes lastig?
Pakken de katholieken en Rome dit zelf al niet aan ?

Verder kun je dat van een persoon met een dubbel paspoort wel zeggen. Je hebt namelijk net zoals met dat lidmaatschap de mogenlijkheid het op te zeggen.
Ik heb vooralsnog een dubbele nationaliteit...en ik heb een dubbele loyaliteit.
Of dat altijd een goed idee is...in bepaalde posities zoals Bachhoofd dus aanhaalde zeker niet.

Hebben we het bovendien over aanhangen of lid zijn van de likud?
dat eerste is nogal vaag... Woutertje hing namelijk ook de US Democraten aan ipv de Republikeienen.
Was ook niet zo verstandig om daar voor de uitslag je mond over open te trekken

Verder weten we ook dat er bij andere partijen genoeg millitante boomklevers geherbogt worden.
pi_80737186
Hij geeft af op de politieke elite terwijl hij zelf al sinds 1997 (!) in de 2e kamer zit.
Wir haben es gewusst
  maandag 26 april 2010 @ 19:55:23 #17
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_80739060
quote:
Op maandag 26 april 2010 19:11 schreef trekhengel het volgende:
Hij geeft af op de politieke elite...
Zoals? Wat vind je politieke elite? Noem eens een voorbeeld van het afgeven.
pi_80742511
quote:
Op maandag 26 april 2010 19:55 schreef BillsGate het volgende:

[..]

Zoals? Wat vind je politieke elite? Noem eens een voorbeeld van het afgeven.
Het gaat er niet om wat ik politieke elite vind. Het gaat hier niet om mijn hypocrisie maar om die van Wilders.
Dit zijn twee voorbeelden van het afgeven:

http://www.nrc.nl/binnenl(...)_valt_elite_hard_aan
http://www.nu.nl/algemeen(...)politieke-elite.html
Wir haben es gewusst
  maandag 26 april 2010 @ 22:20:19 #19
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_80745598
Ja, ik heb een voorbeeld van schijnheiligheid. polderturk ontkent dat Turkije honderdduizenden Armeniers heeft vermoord, maar hij probeert wel aan te tonen dat Amerika z'n eigen wolkenkrabbers heeft vernietigd.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  maandag 26 april 2010 @ 22:31:00 #20
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_80746183
quote:
Op maandag 26 april 2010 18:52 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Waar proberen katholieke priesters het land te runnen
Vallen katholieke priesters op straat kindertjes lastig?
Pakken de katholieken en Rome dit zelf al niet aan ?

waarom worden er bij iedere scheet die een radicale imam laat kamervragen gesteld terwijl 'katholieke' pedofielen er met een 'intern onderzoek' vanaf komen? Als de preek van de imam onwettelijk is moet daar ingegrepen worden, maar is pedosexualiteit sowieso niet in strijd met de wet?(of tenminste was, aangezien ze alleen maar met 'intern onderzoek' wegkomen omdat de vergrijpen verjaard zijn, wat bij pedofilie eilk nooit zou mogen gebeuren naar mijn mening).

[ Bericht 1% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 26-04-2010 22:39:57 ]
pi_80746523
quote:
Op maandag 26 april 2010 18:30 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Toen hadden ze geeneens een drukpers.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_80746558
Desirebad! Wat een feest!
  dinsdag 27 april 2010 @ 12:56:29 #23
249105 BillsGate
Kijkt links en rechts
pi_80763123
quote:
Op maandag 26 april 2010 22:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

waarom worden er bij iedere scheet die een radicale imam laat kamervragen gesteld terwijl 'katholieke' pedofielen er met een 'intern onderzoek' vanaf komen? Als de preek van de imam onwettelijk is moet daar ingegrepen worden, maar is pedosexualiteit sowieso niet in strijd met de wet?(of tenminste was, aangezien ze alleen maar met 'intern onderzoek' wegkomen omdat de vergrijpen verjaard zijn, wat bij pedofilie eilk nooit zou mogen gebeuren naar mijn mening).
Er zit een groot verschil tussen een radicale imam die met haatzaaiende preken zijn volgelingen opzet tot geweld, en priesters die imo zonder verdoving gecastreerd mogen worden.

Mensen oproepen tot gewelddadige handelingen is natuurlijk niet de bedoeling, dat snap je zelf ook wel.

Wel ben ik het met je eens dat ook de priesters waartegen voldoende bewijslast is, gewoon een gerechtelijk proces (en de daarbij behorende straffen) verdienen.
pi_80766609
Hij claimt dat het geloof de oorzaak is van agressie bij moslims, terwijl bijvoorbeeld een 'extreem' moslimland als Saoedi Arabië nauwelijks tot niet negatief in het nieuws komt.
▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲
▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼
pi_80766920
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 12:56 schreef BillsGate het volgende:

[..]

....

Mensen oproepen tot gewelddadige handelingen is natuurlijk niet de bedoeling, dat snap je zelf ook wel.

...
Wat vind je dan van onderstaande opmerking?

"Mocht het ooit tot rassenrellen komen, wat ik dus echt niet wil, dan hoeft daarvan niet bij voorbaat een negatieve werking uit te gaan."
Geert Wilders, HP/De Tijd, 6 februari 2004
pi_80767776
quote:
Op maandag 26 april 2010 22:20 schreef TitusPullo het volgende:
Ja, ik heb een voorbeeld van schijnheiligheid. polderturk ontkent dat Turkije honderdduizenden Armeniers heeft vermoord, maar hij probeert wel aan te tonen dat Amerika z'n eigen wolkenkrabbers heeft vernietigd.
pi_80767927
quote:
Op maandag 26 april 2010 22:37 schreef IHVK het volgende:
Desirebad! Wat een feest!
Weer zo'n Kwalitatief Uitermate Teleurstellend Mod.
Waar haalt Danny ze toch vandaan?
Draagt echt bij aan het onderwerp...uitstekende voorvbeeldfunktie

[ Bericht 4% gewijzigd door desiredbard op 27-04-2010 15:27:51 ]
pi_80768731
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 14:37 schreef lutser.com het volgende:

[..]

Wat vind je dan van onderstaande opmerking?

"Mocht het ooit tot rassenrellen komen, wat ik dus echt niet wil, dan hoeft daarvan niet bij voorbaat een negatieve werking uit te gaan."
Geert Wilders, HP/De Tijd, 6 februari 2004
Stelling
Ontkenning dat het gebeuren wenselijk is , afstand nemen bvan het gebeuren
conclussie trekken mogenlijke uitkomst geven aan de stelling.

I wont Fuck with Da Hui
Because Da Hui will fuck with me

Lees daar de geschiedenis even op na,

(Turks Islamitisch feest op 30 April?, Nu hoop ik niet dat koniginnedag bezoedeld wordt danwel er rellen uitbreken, maar de uitkomst daarvan hoeft niet altijd negatief te zijn)
pi_80768776
quote:
Op maandag 26 april 2010 22:20 schreef TitusPullo het volgende:
dat dus...

aluhoedjes kom er maar weer in ...
pi_80768922
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 15:26 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Stelling
Ontkenning dat het gebeuren wenselijk is , afstand nemen bvan het gebeuren
conclussie trekken mogenlijke uitkomst geven aan de stelling.

I wont Fuck with Da Hui
Because Da Hui will fuck with me

Lees daar de geschiedenis even op na,

(Turks Islamitisch feest op 30 April?, Nu hoop ik niet dat koniginnedag bezoedeld wordt danwel er rellen uitbreken, maar de uitkomst daarvan hoeft niet altijd negatief te zijn)
Het zal vast aan mij liggen maar ik begrijp hier niets van.
pi_80769679
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 15:31 schreef lutser.com het volgende:

[..]

Het zal vast aan mij liggen maar ik begrijp hier niets van.
Er werd gesteld dat met de zinsnede
Mochten er ooit rassenrellen komen, wat ik niet wil..... aangezet wordt tot die rellen

Als eenAjacieed zegt: Mocht Feyenoord landskampioen worden , wat ik niet wil....neem je dat toch ook voor waar aan?

Zolang de politiek niet ingrijpt op sociaal problematiek neemt mijn inziens die kans op rellen toe.
Niet dat ik dat wel maar ik zie en hoor de ontevredenheid toenemen en er is een oud Nederlands gezegde

De kruik gaat net zolang te water totdat zij barst.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wilders is echt niet de zaligmakende oplossing voor deze problemen.
Maar op zich niet slechter dan de pappen nathouden en kop in het zand mes in de rug stekende politiek van de afgelopen 20 jaar

Het is een beetje goedkoop om ongenuanceerd te villifieren zoals ook in dit topic weer geprobeerrd wordt.
Alhoewel destijds met Pim Fortuyn ook heel goed geslaagd, om van Gogh nog maar buiten beschouwing te laten.

Natuurlijk bij gebrek aan een CP86 komen alle extreem rechtse rukkertjes ook uit bij Wilders

Maar wat links en gevestigd zo benauwd in Nederland is dat ook de gewone man al dan niet met shirt en stropdas 5 dagen per week het (ten dele) met wilders eens zijn en niet enkel de kale kop met kisten .

En dat gaat zetels ... inkomen, subsidie kosten..... dus kristalnacht op wildersaanhangers is zo'n beetje geopend

Ik zal hier zometeen wat fotootjes van de Uni Campus plaatsen
Sinds er Subsidie beschikbaar gemaakt is lopen er hier inene 12 brievenbussen op de campus (Burka's)
En staat er vrolijk in het Islamitische krantje dat men zich niet zal aanpassen en Imams hun sekteleden oproepen dit vooral ook niet te doen.

Pleur terug op naar je zandbak denk ik dan, wat doe je hier (west europa).
pi_80770077
Mocht het ooit tot een moord op wilders komen, wat ik dus echt niet wil, dan hoeft daarvan niet bij voorbaat een negatieve werking uit te gaan.
pi_80770131
Stuur pvv'ers die problemen veroorzaken het land uit, met familie en al. Als een minderjarig pvvkind over de scheef gaat, dan moet het samen met de ouders het land uit worden gezet. Want de ouders zijn verantwoordelijk voor minderjarige kinderen.’
pi_80770243
Zo lang niet duidelijk is dat de Nederlandse pvv'ers de orde en spelregels van de Nederlandse rechtsstaat van harte accepteren, ontbreekt het fundament van vertrouwen dat noodzakelijk is om grondwettelijke rechten en vrijheden in dezelfde mate toe te kennen als aan andere groepen in Nederland die deze orde en spelregels hebben gevormd en dragen.
pi_80770307
Maar als je ook maar dénkt aan het afschaffen van artikel 1, het neerschieten van Marokkanen, als je ook maar één millimeter over de schreef gaat, dan pakken we je op en gooien je het land uit!
pi_80770960
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:01 schreef lutser.com het volgende:
Mocht het ooit tot een moord op wilders komen, wat ik dus echt niet wil, dan hoeft daarvan niet bij voorbaat een negatieve werking uit te gaan.
Helemaal met je eens
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_80771204
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:02 schreef lutser.com het volgende:
Stuur pvv'ers die problemen veroorzaken het land uit, met familie en al. Als een minderjarig pvvkind over de scheef gaat, dan moet het samen met de ouders het land uit worden gezet. Want de ouders zijn verantwoordelijk voor minderjarige kinderen.’
Beetje onzinnig
daar een heleboel problemen waar we het hier over hebben komt door een gebrek aan indentiteit (Nederlander) danwel Dubbele Nationaliteit.

Hoewel ik een pleurishekel heb aan de US ....vraag iemand daar wat hij is en hij zegt Amerikaan ...ongeacht wat zijn haar afkomst is.

Iemand met een dubbelle nationaliteit kun je terugsturen naar de andere natie
SPOILER
pi_80771661
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:05 schreef lutser.com het volgende:
Zo lang niet duidelijk is dat de Nederlandse pvv'ers de orde en spelregels van de Nederlandse rechtsstaat van harte accepteren, ontbreekt het fundament van vertrouwen dat noodzakelijk is om grondwettelijke rechten en vrijheden in dezelfde mate toe te kennen als aan andere groepen in Nederland die deze orde en spelregels hebben gevormd en dragen.
Oh je bedoeld dat gekozen meerderheids partijen (op hun programma) tegengewerkt worden door minderheidspartijtjes .

Verder was er ooit de Trias Politica Welke Rechtgevende Politieke en uitvoerende macht scheidt
iets waar de parlementaire democratie wel wat aan af doet maar desalniettemin....

En het willen weizigen van wetten is op zich niets op tegen zolang dat met democratische meerderheid gebeurd. En hier wring nu net de schoen.

Nogmaals...lees dit heel goed: Wilders is niet DE oplossing
Echter de zgn parlementaire democratie met zijn pappen en nathouden houdt al jaren problemen en andere vogelaarwijken in stand.

Mocht een PVV ooit een absolute meerderheid krijgen dan is iedere vorm van moderatie die nu in samenwerking met de PVV aangebracht kan worden in het huidige beleid van de kaart.

Dit is wat mij betreft echter nog steeds te verkiezen boven het huidige beleid maar minder dan een middenweg
pi_80771725
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:06 schreef lutser.com het volgende:
Maar als je ook maar dénkt aan het afschaffen van artikel 1, het neerschieten van Marokkanen, als je ook maar één millimeter over de schreef gaat, dan pakken we je op en gooien je het land uit!
Artikel 1 ..het neerschieten van Marokkanen?
Man wat voor dwaas ben jij
dat kost veel te veel kogels en lood is slecht voor het millieu.

De Groen links oplossing: Milleu vriendelijk hennep
pi_80771763
quote:

[..]

echt weer zo'n turk
sehe
pi_80771964
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:40 schreef stornis het volgende:

[..]

echt weer zo'n turk
oeps,mag niet schelden.
sehe
pi_80772033
quote:
Op maandag 26 april 2010 18:25 schreef BillsGate het volgende:

You got me there
De topic en het topic zijn beide correct.
A perfect mimic of a normally functioning person.
pi_80772095
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:47 schreef MaskOfSanity het volgende:

[..]

De topic en het topic zijn beide correct.
maar niet deze topic.
sehe
pi_80772723
quote:
Op dinsdag 27 april 2010 16:49 schreef stornis het volgende:

[..]

maar niet deze topic.
Jawohl.
A perfect mimic of a normally functioning person.
  dinsdag 27 april 2010 @ 19:20:29 #45
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_80777570
Zijn partij heet partij voor de vrijheid, maar hij wil:

• De koran verbieden

• Mein Kampf niet uitbrengen

• Preventief foulleren
    Hoezo vrijheid?
  • Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
    Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
      dinsdag 27 april 2010 @ 19:22:27 #46
    295457 TomLievense
    Verhagen = onbetrouwbaar.
    pi_80777636
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 16:39 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Artikel 1 ..het neerschieten van Marokkanen?
    Man wat voor dwaas ben jij
    dat kost veel te veel kogels en lood is slecht voor het millieu.

De Groen links oplossing: Milleu vriendelijk hennep
    Daarom koos Hitler ook voor vergassing.
    Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
    Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
      dinsdag 27 april 2010 @ 22:14:24 #47
    249105 BillsGate
    Kijkt links en rechts
    pi_80785545
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 16:06 schreef lutser.com het volgende:
    1) Heb je uberhaupt in de gaten wat artikel 1 van de grondwet inhoudt? Heel het woord neerschieten komt daar niet in voor.
    2) Een lik-op-stuk beleid ten aanzien van ontspoorde jongeren juig ik enorm toe. Met ontspoorde jongeren bedoel ik hiermee niet per definitie allochtonen, maar helaas blijkt dat een groot deel van de ontspoorde jeugd niet autochtoon is.
      dinsdag 27 april 2010 @ 22:42:36 #48
    10864 maartena
    Needs more cowbell.
    pi_80787069
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 16:26 schreef desiredbard het volgende:
    Hoewel ik een pleurishekel heb aan de US ....vraag iemand daar wat hij is en hij zegt Amerikaan ...ongeacht wat zijn haar afkomst is.
    Ik ben Amerikaan en Nederlander.

En ja, bij het WK ga ik toch echt in ORANJE t-shirt naar de kroeg, ook als we tegen de VS zouden spelen.
    Proud to be American. Hier woon ik.
    "Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
    -
    "Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
    pi_80815062
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 16:01 schreef lutser.com het volgende:
    Hehe, dit is wel een goeie idd.
    Wir haben es gewusst
    pi_80915894
    quote:
    Op dinsdag 27 april 2010 17:04 schreef MaskOfSanity het volgende:

[..]

Jawohl.
    Nein!
    sehe
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop: