... en veel andere standpunten zullen erg afzwakken als Wilders verkozen wordtquote:Op maandag 26 april 2010 18:23 schreef De_Groentenboer het volgende:
Ik wil geen partypooper zijn, want ik ben het met je eens dat Wilders hypocriet is, maar heel veel visjes uit de 2e kamer zijn net als hij.
You got me therequote:
Meet de pers de verktrachting van Aisha ook breed uit?quote:Op maandag 26 april 2010 18:09 schreef polderturk het volgende:
In deze topic kunnen we alle voorbeelden van hypocrisie van de heer Wilders plaatsen. Ik zal alvast beginnen.
- Iedere keer als een moslim negatief in het nieuws komt is hij er als de kippen bij om een spoedoverleg te beginnen. Hij heeft echter helemaal niets gezegd over kinderverkrachtende katholieke priesters
kenttergek noemen is demoniseren?quote:- Iedere keer als iemand iets over hem zegt vind hij dat hij gedemoniseerd wordt, echter zelf demoniseerde hij Ella Vogelaar door haar "knettergek" te noemen
Iets waarvan hij afstand neemt. Is Wilders verantwoordelijk voor de daden van iedereen die zegt hem aan te hangen?quote:- Hij klaagt over het feit dat hij bedreigt wordt maar zijn eigen achterban bedreigt iedereen die kritiek op Wilders uit. Zo was Peter R. de Vries bedreigd door de achterban van Wilders
Gelieerd aan een partij is iets anders dan een paspoort?quote:- Hij vind dat tweede kamerleden en burgemeesters geen dubbele paspoort mogen hebben omdat dat dubbele loyaliteit kan insinueren terwijl hij iemand op zijn lijst had die gelieerd was aan de Israelische Likud-partij.
De Qu'ran is geen vrij woord daar het onder dwang door een jood en een christen neergeschreven isquote:- Hij zegt een verdediger van het vrije woord te zijn en hij vind dat Kurt Westergaard had moeten doorgaan met het tekenen van cartoons over de islam, maar hij wil de helft van de Koran verbieden
Kun je een voorbeeld noemen?quote:Nog meer voorbeelden van hypocrisie???
Toen hadden ze geeneens een drukpers.quote:Op maandag 26 april 2010 18:26 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Meet de pers de verktrachting van Aisha ook breed uit?
Zal miz dan toch een foutje in van Dale zijnquote:
Ah mo Chara ..mag daar geen pogín bij ...of in ieder geval een wat enthousiastere smileyquote:
Ik houd Wilders de laatste tijd niet zo bij...hij houdt zich wat stilletjes op het moment.quote:Op maandag 26 april 2010 18:41 schreef polderturk het volgende:
DesiredBard,
Waarom zegt Wilders niets over pedofiele katholieke priesters?
Van een persoon die een partij in het buitenland aanhangt is het ZEKER dat hij een dubbele loyaliteit heeft. Van een persoon die een dubbele paspoort heeft is het niet zeker of die persoon een dubbele loyaliteit heeft.
Zoals? Wat vind je politieke elite? Noem eens een voorbeeld van het afgeven.quote:Op maandag 26 april 2010 19:11 schreef trekhengel het volgende:
Hij geeft af op de politieke elite...
Het gaat er niet om wat ik politieke elite vind. Het gaat hier niet om mijn hypocrisie maar om die van Wilders.quote:Op maandag 26 april 2010 19:55 schreef BillsGate het volgende:
[..]
Zoals? Wat vind je politieke elite? Noem eens een voorbeeld van het afgeven.
waarom worden er bij iedere scheet die een radicale imam laat kamervragen gesteld terwijl 'katholieke' pedofielen er met een 'intern onderzoek' vanaf komen? Als de preek van de imam onwettelijk is moet daar ingegrepen worden, maar is pedosexualiteit sowieso niet in strijd met de wet?(of tenminste was, aangezien ze alleen maar met 'intern onderzoek' wegkomen omdat de vergrijpen verjaard zijn, wat bij pedofilie eilk nooit zou mogen gebeuren naar mijn mening).quote:Op maandag 26 april 2010 18:52 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Waar proberen katholieke priesters het land te runnen
Vallen katholieke priesters op straat kindertjes lastig?
Pakken de katholieken en Rome dit zelf al niet aan ?
quote:Op maandag 26 april 2010 18:30 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Toen hadden ze geeneens een drukpers.
Er zit een groot verschil tussen een radicale imam die met haatzaaiende preken zijn volgelingen opzet tot geweld, en priesters die imo zonder verdoving gecastreerd mogen worden.quote:Op maandag 26 april 2010 22:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
waarom worden er bij iedere scheet die een radicale imam laat kamervragen gesteld terwijl 'katholieke' pedofielen er met een 'intern onderzoek' vanaf komen? Als de preek van de imam onwettelijk is moet daar ingegrepen worden, maar is pedosexualiteit sowieso niet in strijd met de wet?(of tenminste was, aangezien ze alleen maar met 'intern onderzoek' wegkomen omdat de vergrijpen verjaard zijn, wat bij pedofilie eilk nooit zou mogen gebeuren naar mijn mening).
Wat vind je dan van onderstaande opmerking?quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:56 schreef BillsGate het volgende:
[..]
....
Mensen oproepen tot gewelddadige handelingen is natuurlijk niet de bedoeling, dat snap je zelf ook wel.
...
quote:Op maandag 26 april 2010 22:20 schreef TitusPullo het volgende:
Ja, ik heb een voorbeeld van schijnheiligheid. polderturk ontkent dat Turkije honderdduizenden Armeniers heeft vermoord, maar hij probeert wel aan te tonen dat Amerika z'n eigen wolkenkrabbers heeft vernietigd.
Weer zo'n Kwalitatief Uitermate Teleurstellend Mod.quote:
Stellingquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:37 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Wat vind je dan van onderstaande opmerking?
"Mocht het ooit tot rassenrellen komen, wat ik dus echt niet wil, dan hoeft daarvan niet bij voorbaat een negatieve werking uit te gaan."
Geert Wilders, HP/De Tijd, 6 februari 2004
dat dus...quote:Op maandag 26 april 2010 22:20 schreef TitusPullo het volgende:
Ja, ik heb een voorbeeld van schijnheiligheid. polderturk ontkent dat Turkije honderdduizenden Armeniers heeft vermoord, maar hij probeert wel aan te tonen dat Amerika z'n eigen wolkenkrabbers heeft vernietigd.
Het zal vast aan mij liggen maar ik begrijp hier niets van.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:26 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Stelling
Ontkenning dat het gebeuren wenselijk is , afstand nemen bvan het gebeuren
conclussie trekken mogenlijke uitkomst geven aan de stelling.
I wont Fuck with Da Hui
Because Da Hui will fuck with me
Lees daar de geschiedenis even op na,
(Turks Islamitisch feest op 30 April?, Nu hoop ik niet dat koniginnedag bezoedeld wordt danwel er rellen uitbreken, maar de uitkomst daarvan hoeft niet altijd negatief te zijn)
Er werd gesteld dat met de zinsnedequote:Op dinsdag 27 april 2010 15:31 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Het zal vast aan mij liggen maar ik begrijp hier niets van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wilders is echt niet de zaligmakende oplossing voor deze problemen.
Maar op zich niet slechter dan de pappen nathouden en kop in het zand mes in de rug stekende politiek van de afgelopen 20 jaar
Het is een beetje goedkoop om ongenuanceerd te villifieren zoals ook in dit topic weer geprobeerrd wordt.
Alhoewel destijds met Pim Fortuyn ook heel goed geslaagd, om van Gogh nog maar buiten beschouwing te laten.
Natuurlijk bij gebrek aan een CP86 komen alle extreem rechtse rukkertjes ook uit bij Wilders
Maar wat links en gevestigd zo benauwd in Nederland is dat ook de gewone man al dan niet met shirt en stropdas 5 dagen per week het (ten dele) met wilders eens zijn en niet enkel de kale kop met kisten .
En dat gaat zetels ... inkomen, subsidie kosten..... dus kristalnacht op wildersaanhangers is zo'n beetje geopend
Ik zal hier zometeen wat fotootjes van de Uni Campus plaatsen
Sinds er Subsidie beschikbaar gemaakt is lopen er hier inene 12 brievenbussen op de campus (Burka's)
En staat er vrolijk in het Islamitische krantje dat men zich niet zal aanpassen en Imams hun sekteleden oproepen dit vooral ook niet te doen.
Pleur terug op naar je zandbak denk ik dan, wat doe je hier (west europa).Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
Helemaal met je eensquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:01 schreef lutser.com het volgende:
Mocht het ooit tot een moord op wilders komen, wat ik dus echt niet wil, dan hoeft daarvan niet bij voorbaat een negatieve werking uit te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
Beetje onzinnigquote:Op dinsdag 27 april 2010 16:02 schreef lutser.com het volgende:
Stuur pvv'ers die problemen veroorzaken het land uit, met familie en al. Als een minderjarig pvvkind over de scheef gaat, dan moet het samen met de ouders het land uit worden gezet. Want de ouders zijn verantwoordelijk voor minderjarige kinderen.’
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
Oh je bedoeld dat gekozen meerderheids partijen (op hun programma) tegengewerkt worden door minderheidspartijtjes .quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:05 schreef lutser.com het volgende:
Zo lang niet duidelijk is dat de Nederlandse pvv'ers de orde en spelregels van de Nederlandse rechtsstaat van harte accepteren, ontbreekt het fundament van vertrouwen dat noodzakelijk is om grondwettelijke rechten en vrijheden in dezelfde mate toe te kennen als aan andere groepen in Nederland die deze orde en spelregels hebben gevormd en dragen.
Artikel 1 ..het neerschieten van Marokkanen?quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:06 schreef lutser.com het volgende:
Maar als je ook maar dénkt aan het afschaffen van artikel 1, het neerschieten van Marokkanen, als je ook maar één millimeter over de schreef gaat, dan pakken we je op en gooien je het land uit!
maar niet deze topic.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:47 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
De topic en het topic zijn beide correct.
Daarom koos Hitler ook voor vergassing.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:39 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Artikel 1 ..het neerschieten van Marokkanen?
Man wat voor dwaas ben jij
dat kost veel te veel kogels en lood is slecht voor het millieu.
De Groen links oplossing: Milleu vriendelijk hennep
1) Heb je uberhaupt in de gaten wat artikel 1 van de grondwet inhoudt? Heel het woord neerschieten komt daar niet in voor.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:06 schreef lutser.com het volgende:
Maar als je ook maar dénkt aan het afschaffen van artikel 1, het neerschieten van Marokkanen, als je ook maar één millimeter over de schreef gaat, dan pakken we je op en gooien je het land uit!
Ik ben Amerikaan en Nederlander.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:26 schreef desiredbard het volgende:
Hoewel ik een pleurishekel heb aan de US ....vraag iemand daar wat hij is en hij zegt Amerikaan ...ongeacht wat zijn haar afkomst is.
Hehe, dit is wel een goeie idd.quote:Op dinsdag 27 april 2010 16:01 schreef lutser.com het volgende:
Mocht het ooit tot een moord op wilders komen, wat ik dus echt niet wil, dan hoeft daarvan niet bij voorbaat een negatieve werking uit te gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |