... en veel andere standpunten zullen erg afzwakken als Wilders verkozen wordtquote:Op maandag 26 april 2010 18:23 schreef De_Groentenboer het volgende:
Ik wil geen partypooper zijn, want ik ben het met je eens dat Wilders hypocriet is, maar heel veel visjes uit de 2e kamer zijn net als hij.
You got me therequote:
Meet de pers de verktrachting van Aisha ook breed uit?quote:Op maandag 26 april 2010 18:09 schreef polderturk het volgende:
In deze topic kunnen we alle voorbeelden van hypocrisie van de heer Wilders plaatsen. Ik zal alvast beginnen.
- Iedere keer als een moslim negatief in het nieuws komt is hij er als de kippen bij om een spoedoverleg te beginnen. Hij heeft echter helemaal niets gezegd over kinderverkrachtende katholieke priesters
kenttergek noemen is demoniseren?quote:- Iedere keer als iemand iets over hem zegt vind hij dat hij gedemoniseerd wordt, echter zelf demoniseerde hij Ella Vogelaar door haar "knettergek" te noemen
Iets waarvan hij afstand neemt. Is Wilders verantwoordelijk voor de daden van iedereen die zegt hem aan te hangen?quote:- Hij klaagt over het feit dat hij bedreigt wordt maar zijn eigen achterban bedreigt iedereen die kritiek op Wilders uit. Zo was Peter R. de Vries bedreigd door de achterban van Wilders
Gelieerd aan een partij is iets anders dan een paspoort?quote:- Hij vind dat tweede kamerleden en burgemeesters geen dubbele paspoort mogen hebben omdat dat dubbele loyaliteit kan insinueren terwijl hij iemand op zijn lijst had die gelieerd was aan de Israelische Likud-partij.
De Qu'ran is geen vrij woord daar het onder dwang door een jood en een christen neergeschreven isquote:- Hij zegt een verdediger van het vrije woord te zijn en hij vind dat Kurt Westergaard had moeten doorgaan met het tekenen van cartoons over de islam, maar hij wil de helft van de Koran verbieden
Kun je een voorbeeld noemen?quote:Nog meer voorbeelden van hypocrisie???
Toen hadden ze geeneens een drukpers.quote:Op maandag 26 april 2010 18:26 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Meet de pers de verktrachting van Aisha ook breed uit?
Zal miz dan toch een foutje in van Dale zijnquote:
Ah mo Chara ..mag daar geen pogín bij ...of in ieder geval een wat enthousiastere smileyquote:
Ik houd Wilders de laatste tijd niet zo bij...hij houdt zich wat stilletjes op het moment.quote:Op maandag 26 april 2010 18:41 schreef polderturk het volgende:
DesiredBard,
Waarom zegt Wilders niets over pedofiele katholieke priesters?
Van een persoon die een partij in het buitenland aanhangt is het ZEKER dat hij een dubbele loyaliteit heeft. Van een persoon die een dubbele paspoort heeft is het niet zeker of die persoon een dubbele loyaliteit heeft.
Zoals? Wat vind je politieke elite? Noem eens een voorbeeld van het afgeven.quote:Op maandag 26 april 2010 19:11 schreef trekhengel het volgende:
Hij geeft af op de politieke elite...
Het gaat er niet om wat ik politieke elite vind. Het gaat hier niet om mijn hypocrisie maar om die van Wilders.quote:Op maandag 26 april 2010 19:55 schreef BillsGate het volgende:
[..]
Zoals? Wat vind je politieke elite? Noem eens een voorbeeld van het afgeven.
waarom worden er bij iedere scheet die een radicale imam laat kamervragen gesteld terwijl 'katholieke' pedofielen er met een 'intern onderzoek' vanaf komen? Als de preek van de imam onwettelijk is moet daar ingegrepen worden, maar is pedosexualiteit sowieso niet in strijd met de wet?(of tenminste was, aangezien ze alleen maar met 'intern onderzoek' wegkomen omdat de vergrijpen verjaard zijn, wat bij pedofilie eilk nooit zou mogen gebeuren naar mijn mening).quote:Op maandag 26 april 2010 18:52 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Waar proberen katholieke priesters het land te runnen
Vallen katholieke priesters op straat kindertjes lastig?
Pakken de katholieken en Rome dit zelf al niet aan ?
quote:Op maandag 26 april 2010 18:30 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Toen hadden ze geeneens een drukpers.
Er zit een groot verschil tussen een radicale imam die met haatzaaiende preken zijn volgelingen opzet tot geweld, en priesters die imo zonder verdoving gecastreerd mogen worden.quote:Op maandag 26 april 2010 22:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
waarom worden er bij iedere scheet die een radicale imam laat kamervragen gesteld terwijl 'katholieke' pedofielen er met een 'intern onderzoek' vanaf komen? Als de preek van de imam onwettelijk is moet daar ingegrepen worden, maar is pedosexualiteit sowieso niet in strijd met de wet?(of tenminste was, aangezien ze alleen maar met 'intern onderzoek' wegkomen omdat de vergrijpen verjaard zijn, wat bij pedofilie eilk nooit zou mogen gebeuren naar mijn mening).
Wat vind je dan van onderstaande opmerking?quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:56 schreef BillsGate het volgende:
[..]
....
Mensen oproepen tot gewelddadige handelingen is natuurlijk niet de bedoeling, dat snap je zelf ook wel.
...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |