Sissel? Was een Noorse dame waar ik mee samen gewerkt heb.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:48 schreef Knutknuttsson het volgende:
Tweede poging: Help ons nog even aub. Tijd begint te dringen en we hebben nog steeds geen meisjesnaam![]()
Wat past er bij nou Liv ? We hebben al zoveel namen de revue laten passeren, maar nog steeds niet dé naam gevonden...
We vinden het zelf zo stom dat we nog niks hebben gevonden, maar misschien heeft iemand hier een geweldig idee ...
Echt prachtig!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:09 schreef oh-oh het volgende:
Je moet het eens hardop zeggen, dat klinkt echt zo mooi samen, en de namen apart klinken elk anders maar zijn wel helemaal dezelfde stijl, drie letters en zo
Volgens mij, maar ik ben geen expert, zeg je dan èva waar de v ook een beetje klinkt als een w. en de è als een soort i.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:15 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga gelijk Euva zeggen!
En dat klinkt weer zo Frans eiig!
![]()
![]()
Øva een ideetje?
Nee, Ava vind ik echt heel erg mooi erbij!
Gewoon Ava is makkelijkerder dan hequote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Volgens mij, maar ik ben geen expert, zeg je dan èva waar de v ook een beetje klinkt als een w. en de è als een soort i.maar niet iwa.
moeten ze maar niet in Zweuden gaan weunenquote:
Psiesquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
moeten ze maar niet in Zweuden gaan weunen
Ik vond het niets, eigenlijk! Maar uniek is die naam wel, heb hem nooit eerder gehoord.quote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:23 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wow! Erg bedankt voor de namenAan sommige namen hadden we nog niet gedacht.
![]()
En Ava vinden we inderdaad een mooie naam, was nog niet langs gekomen bij ons....kan ook mooi in het Zweeds inderdaad! Hmmmm....
Liet ze d'r slangen knippen?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:05 schreef Gala6183 het volgende:
De meest bespottelijke naam die ik onlangs hoorde toen k bij de kapper zat was Medusa... En het was een heel leuk grietje. Zo zielig.
hahahahhaquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Liet ze d'r slangen knippen?![]()
Ik vind het wel een leuke naam op zich. Qua klank dan.
Die stond bij mij ook op het lijstje. Als tweede naam weliswaar. Manlief vond het alleen niet mooi. Met het verhaal achter de naam heb ik niet zo'n moeite. Ik vind het wel écht een mooie naam.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahahahha![]()
achja. Zo hoorde ik laatst ergens Medea. Ik vond het ook ietwat gewaagd voor n meisje. Zeker als ze later zelf moeder wordt enzo. T roept bij mij toch wat wrange associaties op
Ik vind de klank wel mooi maar de betekenis blijft bij mij dan wel zodanig door mn hoofd spoken dat ik het niet zou doenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:39 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Die stond bij mij ook op het lijstje. Als tweede naam weliswaar. Manlief vond het alleen niet mooi. Met het verhaal achter de naam heb ik niet zo'n moeite. Ik vind het wel écht een mooie naam.
Jifquote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:48 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wat past er bij nou Liv ? We hebben al zoveel namen de revue laten passeren, maar nog steeds niet dé naam gevonden...
Hallo 1986, dat heet Cif tegenwoordigquote:
In Zweden heet het nog steeds Jifquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hallo 1986, dat heet Cif tegenwoordig
Gefeliciteerd, maar dat mag ook in het kleine babytjes topic, graag zelfquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zo. Verse spruit geboren.
Françoise Madeleine Hilde.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zo. Verse spruit geboren.
Françoise Madeleine Hilde.
Snap ik. Alleen gaat dit topic over babynamen, dus post ik 't hier even snel. Foto's en een kaartje komen wel in het andere topic.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, maar dat mag ook in het kleine babytjes topic, graag zelf
Hopelijk is alles goed gegaan. Genieten nu en je vrouwtje goed verwennen.
Frodo's broer heet Falcoquote:Op donderdag 13 mei 2010 19:50 schreef cattie het volgende:
Mag ik dan de zusje Steppe, Savannah en Toendra er weer in gooien? En de broers Frodo en Bilbo?
Afschuwelijk... past wel bij de naam Wesley, dat dan weer welquote:Op zondag 16 mei 2010 13:12 schreef Mula het volgende:
Wesley Klein van popstars is vader geworden van een dochter genaamd Jailey. Ook apart!
Nee, gelukkig niet. Ik vind het gewoon Leylijke namenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:06 schreef trui het volgende:
ik bedoelde natuurlijk: zoheey!maar goed, hij zit dus niet in 't gevang o.i.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |