lastig he!quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:50 schreef Pvoesss het volgende:
aaaaarrrrrgggghhhhhhhhhhik vind jongensnamen zooo lastig.
Ik hoop dat het kind die niet krijgt.quote:
Er zijn wel meer Frodo's hoor.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:08 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik hoop dat het kind die niet krijgt.
Ja, maar die hebben niet die 2 andere namen er bij gekregenquote:
Dat dus. Het is een heel normale Oud-Friese/Germaanse naam.quote:
Hoe vaak heb jij al gebruik gemaakt van je andere voornamen?quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:14 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben niet die 2 andere namen er bij gekregen![]()
Ach, het went, ook op Fok! In december 2003 werden we zowat gelyncht.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:24 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind de eerste namen op zich niet echt vreemd ofzo, hoewel niet echt mijn smaak, maar dat is wel vaker zo. Ik vind de combi's wel wat....over the top. En ook ik ben erg benieuwd naar het thema van nummer 4.
Gelyncht vind ik wat te ver gaan, maar ik hoop dat Frodo er geen last van krijgt. Als je 'Jeroen poep aan je schoen' heet, gaat de lol daar wel vanaf, maar ik denk dat een Frodo altijd vreemde blikken zal krijgen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ach, het went, ook op Fok! In december 2003 werden we zowat gelyncht.
Ik regelmatig. Als je L.A. heet, vragen mensen wat je tweede naam is. Ik zeg dan 'Anne'.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat dus. Het is een heel normale Oud-Friese/Germaanse naam.
[..]
Hoe vaak heb jij al gebruik gemaakt van je andere voornamen?
Bij sollicitaties. In mijn paspoort. Op mijn diploma's.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hoe vaak heb jij al gebruik gemaakt van je andere voornamen?
Ach, weet je, je kunt het een persoon niet echt kwalijk nemen dat hij/zij een serie aparte voornamen heeft, je kunt hoogstens bedenken dat hij/zij ouders heeft met een beetje een vreemd gevoel voor wat handig en/of leuk is voor een kind.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 07:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Bij sollicitaties. In mijn paspoort. Op mijn diploma's.
Ik zou het met je nicht bespreken, als jullie een goede band hebben en elkaar vaak zien.,quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:11 schreef Animalmix het volgende:
Graag jullie deskundige raad.
We hebben voor een meisjesnaam Floor in gedachten. Alleen het overleden kindje van mijn nicht heette Fleur.
Wat vinden jullie? Lijkt het te veel op elkaar om dit te kunnen doen en moeten we een andere naam bedenken? Of kan het wel omdat het toch net wat anders is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |